برادرزاده معتاد ۴ نفر را کشت


برادرزاده معتاد 4 نفر را کشت

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: کارآگاهان اداره جنایی آگاهی استان موفق شدند قاتل اعضای یک خانواده چهار نفره تبریزی را دستگیر کنند.

قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: در آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته اطلاع یافتیم که در یکی از محلات تبریز در اثر انفجار گاز در منزلی چهار نفر کشته شده‌اند.
وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع حضور در محل با تشکیل اکیپ ویژه‌ای از افسران اداره جنایی انجام و پلیس بررسی دقیق و کشف واقعیت را در دستور کار خود قرار داد.
مداحی تاکید کرد: با جمع‌آوری دلایل و دعوت از کارشناسان مختلف و اخذ نظریه پزشکی قانونی مبنی بر وجود آثار ضرب و جرح در اجساد متوفیان پلیس آگاهی از وقوع جنایت و قتل در محل اطمینان حاصل کرد.
وی گفت: بنا بر مستندات و دلایل به دست آمده نظریه انجام قتل توسط نزدیکان و بستگان قوت گرفت و تحقیقات پلیس در این حوزه ادامه یافت و با بررسی دقیق محل جنایت، برادرزاده پدر خانواده به عنوان متهم اصلی مورد تحقیق قرار گرفت و با دریافت مجوز قضایی نامبرده برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس اگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: به دنبال تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده و ارائه مستندات دلایل کافی متهم «ش-ب» با اعتراف راز قتل های فجیع بانوان راضیه 70 ساله ، مرضیه چهل ساله، سیما 19 ساله و مینای10 ساله را فاش کرد.
مداحی گفت: متهم به قتل که برادر زاده صاحب خانه بود بیان کرد صبح روز جنایت بعد از مصرف کردن مواد مخدر به منزل عمویم رفتم تا پول بگیرم ولی زن عمویم پول نداد و خواست عمویم را مطلع سازد که من مانع شدم و چون مجدداً خواست این کار را بکند چاقوی آشپزخانه را برداشته به اوحمله کرده و چندین ضربه زدم و به دنبال او مادر زن عمویم قصد فرار داشت که او را نیز مجروح کردم.
مداحی افزود : متهم پس از زخمی کردن زن عمو و مادر زن عمو به طرز وحشیانه‌ای به دو دختر منزل سیما و مینا حمله کرده و پس از سرقت طلا جات موجود، هنگام خروج شلنگ‌های گاز را بریده که بر اثر نشت گاز انفجار اتفاق افتاده است.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: قاتل فاقد هرگونه سابقه کیفری بوده علت اصلی قتل اعتیاد به مواد مخدر و انگیزه سرقت بوده که خانواده‌ها باید مواظب فرزندان خود باشند تا گرفتار اعتیاد نشوند که منشاء اصلی جرایم و جنایات اعتیاد است.

girl.18.beljik - بلژیک - بلژیک
کاش منم میکشت
جمعه 13 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
وقتی سیستم خراب هست خانواده ها هرچه قدر هم که مواظب باشند زیاد تاثیری نداره
جمعه 13 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
واقعاْ شوک شدم. عجب قاتلی بوده.
جمعه 13 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ای ح...زاده کثیف بی شرف اخلاق و منش ایرانی به چه روزی افتاد
جمعه 13 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
girl.18.beljik - بلژیک -بلژیک چرا عزیزم به زندگی امیدوار باش اعتماد به نفس داشته باش
جمعه 13 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
امان از اعتیاد...بر پدر ومادر اونایی که توزیع کننده مواد هستند لعنت
جمعه 13 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
poriyaye - vali - قطر - دوحه دوست عزیز سپاه دارای ازمایشگاه تولید کراک است پس لعنت بر این ح....زاده ها
جمعه 13 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.