یک فروند هلیکوپتر کبرای هوانیروز در اصفهان سقوط کرد

یک فروند هلیکوپتر کبرای هوانیروز در اصفهان سقوط کرد

یک فروند هلیکوپتر کبرای هوانیروز روز دوشنبه در اصفهان دچار سانحه شد و سقوط کرد. روابط عمومی ارتش ایران اعلام کرده که خلبان و کمک خلبان این هلیکوپتر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته  کیومرث احدی، فرمانده هوانیروز، این هلیکوپتر در حدود ساعت 10 و نیم صبح در نزدیکی شهر اصفهان و «هنگام ماموریت آموزشی» سقوط کرده است.

در اطلاعیه  روابط عمومی هوانیروز آمده که  این هلیکوپتر پس از ۲۶ هزار و ۷۰۰ ساعت پرواز دچار سانحه شده  و به گفته این  روابط عمومی طبق استاندارها «احتمال وقوع چنین حوادثی پس از این ساعات پرواز وجود دارد.»

شمبلیله - انگلیس - لندن
3 سالو 125 روز کار کرده بوده!!!از مغز مموتی هم بیشتر!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چقدر ناراحت کنندست خدا بیامرزه . و به خانوادش صبر عطا کنه
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zamanphp - ایران - اصفهان
عجیب بوده شهید اعلام نکردن!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
همین فقط دونفر از گردان ساندیسی ارتش بی غیرت ها به درک واصل شدند ؟؟!!. یه خامنه ای بد مشهدی میگن کبرا افتاد پائین و دوتا ساندیس خور هم که باهاش بودن افتادن زمین و باهاش سقط شدن "سقوط کردن و مردن"...ضحاک مشهدی همون طور که دود وافورش از دماغش بیرون میده میگه پس معموله که این کبرا کبرای ضعیفی بوده که نتونسته با دوتا ساندیس خور به گردش هوائی بره..حاضرین میگن قربون اون هوشتون رهبر مشهدی ..ازاون گذشته تا بحال هم 26 هزار و ۷۰۰ ساعت با ساندیس خورهاتون گردش هوائی داشته !!...ضخاک بد مشهدی چاک رو پوزش رو دوباره باز می کنه و میگه. مشکلی نیست خواست خدا بوده ما هنوز چندین میلیون زری ها و زهراها و بطول ها و یا فاطی ها و کبراها موجود داریم یکیش رو ازون ها که هیکلش درشت تره و خورشت قیمه هم خیلی خوب درست میکنه بگیرید و جاش بگذارید !!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
شما که خود کفا شدید پس چرا کبرای امریکایی استفاده میکنید
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
ببخش دوستان داخل سایت. قرار شده مدیریت تمام توالت های جهان را نه تنها به انتری نژاد بلکه به همه اسلامیست های گرامی واگذار کنند.امام زمان کمکشان باشد
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

pariha - کویت - کویت
خدا رحمتشون کنه با عرض تسلیت به خانواده محترمشان
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ژان-وال-ژان - آلمان - بن
این هلیکوپترهای کبرا حدوداً ده سال قبل از انقلاب خریداری شد شما حسابش را بکنید بعد از چهلو چند سال و گذراندن یک دوره هشت ساله جنگ زیر دست یک مشت آدم آنگول باز هم پرواز میکنند، حتی اتومبیل هم بعد از بیست سال باید از رده خارج بشه چه برسه به هلی کوپتر!! ببینید شاه بهترین ها را برای این مملکت میخرید آقای ولی وقیح از چین و روسیه چه میخره.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

erfan_p0wer - ایران - تهران
. zartusht67 - المان - فرانکفورت . به چه نکته ساده اما دندان شکنی اشاره کردی. زنده باد .
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
erfan-power ایران - تهران یار گرامی اینها هواپیمای چینی یا صاعقه یا موشک های بنجل کره شمالی و روسیه را بوق و کرنا راه میندازن که خودمان ساختیم حکایت خودرو ملی و........
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.