وزیر اطلاعات:‌ اجازه نمیدهیم ویروس وارد کشور شود


وزیر اطلاعات:‌به راحتی اجازه نمیدهیم ویروس وارد کشور شود

وزیر اطلاعات به دستگاههای دولتی و خصوصی کشور که از فضای اینترنت استفاده می کنند توصیه کرد بـه تذکرات و توصیه های دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی گفت: فضای امـروز بـه گـونه ای است که تمام دستگاههای دولتی و خصوصی کشور از اینترنت استفاده می کننـد و بعضی اوقات هم بی توجهی می کنند که اسرار و اطلاعات دستگاههای خود را در فضای اینترنت منتشر می کنند و ما به آنها توصیه می کنیم تذکرات و توصیه های دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی را بطور ویژه مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: سلطه ای کـه تشکیلات اطلاعاتی کشور بر شبکه مجازی و اینترنت دارد به این راحتی اجازه نمی دهد که ویروسی وارد کشور شود.

حجت الاسلام مصلحی افزود: اگر یک جایی هم جاسوس و یـا یک فرد فریب خورده ای هم اقدامی را انجام دهد با پیش بینی های بسیار خوبی کـه در وزارت اطلاعات صورت گرفته، ویروسها کنترل می شود.

وزیر اطلاعات افزود: بعضی وقتها هم یک فضاهای بی جهتی شکل می گیرد کـه واقعیتی به آن صورت ندارد و مـا به عنوان دستگاه اطلاعاتی تسلط کامل داریم و اجازه فعالیت هر ویروسی را نخواهیم داد همانگونه که قبلا ویروسی نفوذ کرده بود که با آن برخورد کردیم و دو سال بعد از اقدام برخوردی ما اطلاع رسانی شد.

همه فن حریف - ایران - ایران
این بنده خدا فکر میکنه ویروس یه آدمه که با سامسونت وارد کشور میشه و خرابکاری میکنه. دوست دارم بدونم این آقا بلده کامپیوتر از کجا روشن میشه.
شنبه 7 خرداد 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
ای ویروس گیر.ای نخبه.ای زرشک.ای حجت!
شنبه 7 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
از ویروس بدتر اسلام هست که وارد کشور شده
شنبه 7 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
انگل به ویروس میگه روت سیاه!!!!
شنبه 7 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
اینا چه برزو گ....و......زوایی هستن, ادعاهای گنده گنده. اخه اخوند رو چه به این گ.......ه خوردنا ?
شنبه 7 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
پس بزن بیرون چون خودت سوپر ویروسی نکبت متجاوز بی دین قاتل جنایتکار. عوضی . ایران تهران
شنبه 7 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خودتان ویروس کثیف هستید
شنبه 7 خرداد 1390

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
از طرز گفتار و افکارش میتوان فهمید که این بیچاره فرق بین جوالدوز و پشه کش را نمی داند!
شنبه 7 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
ارواح عمۀ شیپیشوت.
شنبه 7 خرداد 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
توخودت مگس ک... هستی که هر جزعت از صدها و بلکه میلیونها ویروس کثیف تر و مخربتره.
شنبه 7 خرداد 1390

kianyamanashi - ژاپن - یاماناشی
شما آخوندهای پاچه ورمالیده با آل محمدتان و با آن فکر پلیدتان بدترین ویروسی هستید که در جامه بشری پراکنده شدید !!!! نگران نباشید هیچ ویروسی شما پاچه ورما لیده ها را از بین نخواهد برد جزاز داخل خودتان !امیدوارم که آن هم به زودی اتفاق بیفتد.
شنبه 7 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
برو گو... بخور بزرگترین و کثیف ترین ویروس خودتون هستین که شدیدا درسراسر مملکت رخنه کردین .
شنبه 7 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
عجب شیر تو شیریه! کورک متعفن از ویروس شکایت دارد!!!
شنبه 7 خرداد 1390

eshghe_london - ایران - تهران
چیزی که زیاد میان بولـــــــــــوف!!!!!!!!!!!!!. هیچی نیستن . خمین چند وقت پیش بود که یه ویروس داشت نیروگاهشون رو به ........ می داد. لعنت به هرچی سمباد توی ایرانه .
شنبه 7 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
اره, راست میگی, زیرا حتی این ویروسها از شماها وحشت دارند ! ولی تو اصلا فرق بین ویروس و باکتری و نظر ( چشم ) را میدانی که اینطور ادعات میشه !? فقط دردت اینجاست که این ویروسها را نمیتونی دستگیرشان کنی و انها را روانه کهریزک کرده و انرا در مرکز شهر بجرم تجاوز به کامپیوتر اسلامی دار بزنید !
شنبه 7 خرداد 1390

رضا ایرانی - آمریکا - لس انجلس
حیدر سوتی، متخصص IT از دانشگاه MIT تقدیم میکند!!. از فردا میگن رو کامپیوتر ها Robber (!) بکشین که از انتقال ویرس جلوگیری بشه!!. به سیم اینترنت هم واکسن میخوادبزنه!!. یاد فیلم مارمولک افتادم که پرستویی میگفت:. بابا Jackson این اخوندا راجع به هرچیزی اظهار نظر میکنن!! اینترنت، چت ، مولتی مدیا!!!!
شنبه 7 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
به ویروس بد نگو ..تو خودت جزء ویروس و جیره خور ویروس اسلامی و تولیدی انگلیس و فرانسه هستی !!....حالا اینم بعد از پاشدن از پای منقل تریاک شروع می کنه به احضاروجود کردن که ولایت فقیه بدمشهدی "خامنه ای" دود سیاه رو از لوله اکزوز وزارت اطلاعاتش ببینه و به همین خاطر نشسته پشت فرمون وزارت اظلاعات هی گاز میده و هی ترمز می کنه هی گاز میده هی ترمز میکنه و سرشو اینور و اونور می گردونه و نگاه میکنه که آیا کسی و یا کسانی از ساندیس خورهای مشهدی و قمی و اصفهونی اونجا پیداشون شده که دارن بهش نگاه می کنند یا نه !!! ویروس اسلامی که از انگلیس و فرانسه که با جشن و پایکوبی میلیون ها و با هواپیمای ایرفرانس "خمینی "و عبور از اینترنت به ایران وارد شد و متاسفانه به مغز میلیون ها ساکن شده در ایران صدمه زد در مقابل ویروس اینترنتی کنونی مثل کره خورشید در مقابل مگسه !!
شنبه 7 خرداد 1390

jengir - کره - سئول
هه هه ....خدایی اینا خیلی رو,, دارن ...یکی نیست به این مردک ادم نما بگه اخه عوضی شماها از بدو ورود کثیفتون (سال57)چنان ویروسی وارد مملکت کردین که هنوز پس از سی و چند سال هنوز ماندگاره .
شنبه 7 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مردک 100 بابا عرب ویروس 1400 سال قبل با یک مشت غارتگر دزد قاتل و بچه باز وارد ایران شد و همه ی شما توله های انها/
شنبه 7 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
saitama درود دوست عزیزم , اسلام ویروس نه طاعون لاعلاجیست که به جان آدمیت و انسان دوستی افتاده و برای ریشه کَن کردن مخالفینش از هیچ جنایت و خونریزی فرو گذار نیست .
شنبه 7 خرداد 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
همه فن حریف - ایران - ایراندوست عزیز خیلی خندیدم.ممنون.
شنبه 7 خرداد 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
با سلام .خداوکیلی این مصلحی چند کلاس سواد داره ودر دوران تدریس چه رشته تحصیلی رو ادامه داده تا به این سمت که خیلی خیلی مهم ریاست میکنه مگه تو حوزه علمیه قم اونم چندین سال پیش به غیر از علوم انسانی که بالاترین رشته تو حوزه هست بیشتر ادامه تحصیل داه نکنه تو این رشته منظورم حوزه علمیه قم مدرک کارشناسی کامپیوترهم میدن که این اقامثل رهبر در تمام رشته ها مهارت کافی دارن
شنبه 7 خرداد 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
اخه اخوند چه به تکنولوژی کامپیوتر اونم که هر روز یک اختراع جدید میشه همینهکه مگن باید دین ازسیاست جدا باشه تا هر کسی به رشته کاری خودش تکیه کنه نه اینکه حاج اقا کارش ارشاد مردم روضه خونی و بالاترین مهارتش دریک لحظه هم گریه میکنههم میخنده چون واقعا زمانی که بالا منبر سخنرانی میکنه نمیتونی بفهمی حاج اقا تو روضه داره میخنده ویا گریه میکنه که خیلی از هنر پیشه هانمیتونن این کارو بکنن خوب مهارت میخواد از قافیهدور نشیم اخه اخوند کامپیوتر اونم تو ویروس یابی من که گیج شدم ولی اینم میدونم و اطلاع دارم که در کشور عزیزم ایرانخیلی نخبه هست به شرطیکه کمی دانشجویان عزیز حمایت کنن تا مجبور نشن ب عللی که دولت باعث بانی هست کشور رو ترک کنن وتمام خلاقیت ومهارتهای خودشون رو در بیرون از ایران ارا ئه بدن چه متخصاصانی که ما در بیرون از ایران داری که ارزو دارن به کشور خودمون و مردم خدمت کنن فقطبه خاطرنداشتن دمکراسی واقعی البته تو حوزه کاری مجبور به ترک کشور میشن
شنبه 7 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
feminism گرامی اسلام به هر کشوری رسید ان کشور را به تباهی و نابودی کشاند بخصوص نوع شیعی ان.استوار و پیروز باشید
یکشنبه 8 خرداد 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
۸۹۵۶۲۳۸۹ـایران-نجف آباد. ما مخلصیم
یکشنبه 8 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
آخوندک پاچه ورمالیده.. اولا" جلوی ویروس ساخت غرب را صدسال سیاه نمی توانی بگیری.دوما" اگر منظورت از ویروس, مردم ایران است.باید بگویم:تو کوچکتر از آن هستی جلوی میلیونها نفر را بگیری. بشین سر جایت واینقدر...زیادی نخور. آخوندک پاچه ورمالیده
دوشنبه 9 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.