بازدید نمایندگان AFC از باشگاه سایپا


بازدید نمایندگان AFC از باشگاه سایپا

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج،‌ از امکانات و تجهیزات محل برگزاری دیدارهای خانگی باشگاه سایپا بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، طی این بازدید که از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد، بنیامین تایتونگ جینگ،‌ آلیشر ینلیم بائس،‌ توکوآکی سوزوکی، کیم هیونگ، چین هائومینگ و تی ار وی به عنوان نمایندگان AFC به منظور بازدید از امکانات این باشگاه وارد ورزشگاه انقلاب کرج شدند.

طی این بازدید، ورودیهای تماشاگران، ‌تیم ها،‌ خبرنگاران و جایگاه ویژه استادیوم، کیفیت زمین چمن،‌ رختکن بازیکنان و داوران، اتاق دوپینگ،‌ اتاق پزشکی،‌ سالن کنفرانس مطبوعاتی،‌ اتاق خبرنگاران،‌ وضعیت زیرساختی و تاسیسات پشتیبانی، پارکینگ و مواردی از این دست مورد ارزیابی کارشناسان AFC قرار گرفت.

بعد از انجام بازرسی، هیات بازدید کننده ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از تغییرات رو به بهبود ایجاد شده در این ورزشگاه از قبیل وضعیت اتاق رختکن داوران، ‌جایگاه VVIP و ارتقا تجهیزات اتاق کنفرانس، پیشنهاداتی از قبیل ایجاد اتاق تلویزیون و تعبیه جایگاه دوربین های تلویزیونی در اتاق کنفرانس و ارتقا فضای میکسد زون در جهت بهبود هر چه بیشتر وضعیت ورزشگاه ارایه دادند.

این گزارش حاکی است، ‌بعد از پایان این مرحله از بازدید نمایندگان AFC،‌ عصر امروز (29 اردیبهشت ماه) از محل تمرین تیم های فوتبال بزرگسالان، ‌سالن بدنسازی و سرپوشیده و همچنین مجموعه اداری و برنامه های صورت گرفته در خصوص فرایند استعدادیابی و تشکیل تیم های پایه فوتبال باشگاه سایپا بازدید کردند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.