اعدام دو برادر به اتهام «محاربه» در اصفهان

اعدام دو برادر به اتهام «محاربه» در اصفهان

گزارش ها حاکی است برادران محمد و عبدالله فتحی به اتهام «محاربه با خدا و سرقت مسلحانه»، پس از آخرین ملاقات با مادرشان صبح سه شنبه در اصفهان به دار آویخته شده شدند.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر و کمپین مقابله با مجازات مرگ در ایران، بیژن فتحی پدر این دو برادر روز سه شنبه تایید کرد هر دو فرزندش صبحگاه روز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ در زندان اصفهان به دار آویخته شدند.

محمد فتحی، ۲۷ ساله و عبدالله فتحی، ۲۹ ساله، در فروردین ۱۳۸۹ دستگیرشده و به زندان اصفهان منتقل شدند و بنا به گفته خانواده «تحت شکنجه‌های شدید جسمی و روحی بازجویان» برای پذیرش اتهامات مطروحه از جمله «ارتباط با گروه های مخالف نظام، اقدام برای مبارزه مسلحانه، محاربه با خدا و سرقت مسلحانه» قرار گرفتند.

گزارش کمیته حقوق بشر ایران حاکی است این دو زندانی در بند اطلاعات زندان دستگرد اصفهان محبوس بودند و بنا بر حکم شعبه ۲۴ دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بودند.

بیژن فتحی، پدر این دو جوان محکوم به اعدام، به کمپین بین المللی لغو مجازات مرگ گفت: «حکم یک ماه پیش در دادگاه تجدید نظر تایید شد و ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ طی تماس تلفنی با مادر این دو زندانی خبر داده‌اند که حکم آن‌ها فردای آنروز یعنی ۲۷ اردیبهشت جاری اجرا خواهد شد.»

بیژن فتحی پیشتر گفته بود: «اقرارهایی که مبنای صدور حکم قرار گرفته اند، تحت شکنجه‌های سخت اخذ شده است و آن‌ها در مراحل دادرسی از کلیه حقوق قانونی مبنی بر دسترسی به وکیل و حق دفاع محروم بوده‌اند.»

این دو برادر با اسامی کامل و شناسنامه ای «عبدالله و محمد فتحی شورباریکی» در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ به همراه پنج تن دیگر به اتهام سرقت گسترده از طلافروشی ها در کرج دستگیر شدند.

پدر برادران فتحی که در ترکیه به سر می برد، با تایید خبر اعدام گفته است: «پیش از اجرای حکم با خانواده ام تماس گرفتند و به آنها گفتند که ساعت شش صبح در مقابل زندان حاضر شوید و با گروه اعدام صحبت کنید تا اجرای حکم ۲۴ ساعت به تعویق انداخته شود. اما نهایتا پسرانم را اعدام کردند.»

آقای فتحی با اشاره به این که عبدالله و محمد تنها فرزندان پسر او بودند، گفت: «جنازه پسرانم را با آمبولانس به مادرشان تحویل دادند.»

پدر برادران فتحی گفت که او و برادر همسرش از فعالان سیاسی هستند و در ابتدا دو پسرش به ارتباط با دایی خود متهم شده بودند که از زندانیان دهه ۶۰ بوده و در حال حاضر در آمریکا به سر می برد.

شماری از فعالان حقوق بشر، روند این پرونده را «پر از خدشه» و همچنین روند صدور و اجرای حکم را «بسیار شتابزده» توصیف کرده اند.

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
نفرین بر جلاد.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

با دستهای خالی - هلند - هارلم
این کمپین های نجات جان این و آن،هر کی را که‌ مد نظر قرار دادند،در جا اعدام شد.فقط بلدند محکوم شاید اعدامی را در رسانه‌ها بزرگ کنند و جمهوری بی شرف اسلامی هم اگه‌ تونست از دولتها بخاطر اعدام نکردنش امتیاز بگیره‌ که‌ حکم خنثی میشه‌ و اگه‌ هم چیزی عایدش نشد که‌ طرف را اعدام میکنه‌.مرگ بر اصل ولایت فقیه‌ و آخوندهای دیوثی که‌ جان و مال و ناموس مردم را مال خود میدانند.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
بیژن فتحی پدر آنها در گفتگویی با کمیته گزارشگران حقوق بشر گفته است در اتهام آن‌ها عنوان شده که سرقت مسلحانه. من جزو فعالین سیاسی بودم که از ان‌ها خواستند در مورد من اقرار بگیرند وقتی دیدند که چیزی در دست ندارند ارتباط با دایی آن‌ها را برای اعمال فشار عنوان کردند و ارتباط با گروه متخاصم از همین جا ریشه گرفته است وگرنه اینطور اتهامات به هیچ کدام از آن‌ها نمی‌چسبد. در روزنامه نوشتند که در تفتیش‌ها از آن‌ها سلاح کشف شده اما فرزندانم تکذیب کردند و گفتند ما نه اسلحه داشته‌ایم و نه اقدام مسلحانه کرده‌ایم. این اتهامات تنها برای اعمال فشار بوده است. از منزل هیچ کدام هم هیچ سلاحی کشف نشده.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

sobhanjan - امارات - ابوظبی
ولعن الله علی قوم الضالمین قابل توجه ولی وقیح زمان
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

nilofar_uk - انگلستان - لندن
خوب اگر که دزدی مسلحانه کردن حقشون بوده اعدام بشن. خدا رحمتشون کنه و از سر تقصیرات اونها و همه بندگاه تقصیرکارش بگذره
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

Artosh - ایران - تهران
هر روز خبر اعدام و مرگ و درگیری و تجاوز و دزدی و.. تو این مملکت اسلامی امام زمانی باید بشنویم.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
روحشان شاد. این اعدامها از سرنگونی حتمی حکومت ولی وقیح جلوگیری نمیکنه. فقط باعث میشه تا سرنگونی حکومت همراه با قتل عام وحشتناک مزدورانش باشه. طولی نخواهد کشید که مزدوران جنایتکار ولی وقیح همراه رهبر کثیف شان به خاک و خون کشیده بشن و شرشان از سر مردم کوتاه. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
دو بیگناه دیگه اعدام شدن.حتما این حکم غیر انسانی امیخته با صدای اذان صبح بوده به هر حال قانون اسلام بی کم و کاست باید اجرا بشه.روحشون شاد
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

Alborzi - ایران - کرج
کسی از اصفهان این دو تارو میشناسه ؟ شایعه که به برادران دالتون مشهور بودن از بس دزدی و جنایت کردن.لطفا نظر بدید.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

khosrow60 - سوئد - سوئد
بادرود به محمد و عبدالا وخانواده این جانباختگان راه ازادی باید به مسئولین سایت عرض کنم مادروپدر اصلا فرصت پیدا نکردن جگر گوششان برای اخرین بار ببینن .ایکاش این عزیزان اسمشانرا بدور مینداختن که اعتراضی به این نظام ادمخوار اسلامی باشد .بزودی نابود خواهند شد نظام خون اشام اسلامی.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
100سال بعد :طی قراردادی که با روسیه بسته شد تا دو ماه دیگر نیروگاه بوشهر راه اندازی و برق اتمی وارد مدارمیشود.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

pelle - سوئد - استکهلم
مرگ بر جمهوری کثیف اسـ.... سگ تو روح احمدی نجس و خامنه ای هرجائی .تف به ساندیس خورهائی که می آیند اینجا و از هیتلر اسلامی سید علی نرون دفاع میکنند.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

yahosen - ایران - تبریز
پای بیگناه تاپای دار میرود ولی بالای دار نمیرود مطمئین باشیدانهابحقشان رسیدند واقعا متاسفم برای مسئولین سایت که هر چیزی را به سیاست ربط میدهند.دراخر لعنت برمخالفان نظام مقدس اسلام .ورهبری در همه جای عالم .جانم فدای رهبر
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

eli2011 - انگلستان - لندن
nilofar_uk - انگلستان - لندن. تو اینجا چیکار میکنی با این طرز فکرت?
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بر پدر هر چی جنایت کار ح زاده بی ناموس لعنت و هر چی حزب الهی
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

ben 15 munich - المان - مونیخ
روحشان شاد تف لعنت به فاشیستهای کله خراب اسلامی و دارو دسته اشان تو هرکجا باشند مرگ بر خامنه ای جنایتکار .
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
بسیار متاسفم. فقط میتونم بگم: دوری زطریق عدل وانصاف مکن هم با خود و هم به خلق اجحاف مکن!! البته کو گوش شنوا؟!
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
yahosen - ایران - تبریز . لعنت نفرین و گه به گور تو و رهبر الدنگ مفنگی اشغال ادمکشت
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
اyahosen - ایران - تبریز اتفاقا تو این حکومت فقط سر بیگناهه که بالای دار میره و لعنت هم به خودت رهبر جنایتکارت و خمینی ناپاک زاده و همه طرفداران این دو نفر
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
هر چی فاضل اب تو روی هر کی که از این رژیم جنایت کار متعفن کثیف مستقیم و غیر مستقیم طرفداری میکنه و هر چی میهن فروش خائن
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

Esfahan_20 - ایران - اصفهان
این دو از بختیاریهاى مبارز و شجاع زد حکومت و دین اسلام بودن . این حکومت مثل زهرا بهرامى دزدى را و قاچاق را به همه مردان مبارز ایرانى میبنده. روحشان شاد و راهشان ادامه باد
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

سوییس - سوییس - برن
yahosen/ایران/تبریز.لعنت بر ولایت فقیه. لعنت بر..... لعنت بر رهبرت لعنت بر ساندیس خورها و لعنت بر....... درآخر هم لعنت بر.......
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

fdsa60 - ایران - تهران
درود بر عالم بزرگ و عالی قدر حضرت آیت الله لاریجانی واقعا دست مریزاد حاج آقا . این جانوران وحشی را باید در ملا عام اعدام کرد نه زندان. از وقتی که آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضاییه شدند این جانوران موذی را در سوراخی که باشند پیدا میکنند و به درک واصل میکنند. قابل توجه آقایون و خانومهای جو گیر شده دمکراسی دوست.اگر فیلم سرقت این دو حیوان را در فردیس کرج ببینید مو بر تن شما سیخ میشه. من به پلیس ایران افتخار میکنم که این کفتارهای وحشی را خیلی زود به دام انداخت. زنده باد سربازان گمنام امام زمان.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

freedomsymbol - عراق - کردستان هولیر
ya hosen-ایران-تبریز. اولأ لعنت به تو و رژیم منحوس ایران. ثانیآ اگه اون دو برادر دزد هم بودند مستحق اعدام نبوده اند.چه برسد به فعالیت سیاسی!. ثالثآ فرضآ اینها مستحق. اخه بدبخت مفلوک روزی نیست که رژیمتون چند نفر بیگناه را اعدام نکنه.ایا اعتراف با شکنجه اعترافه؟؟؟ خجالت بکشید ای منزویهای ....
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

باریک بین - ایران - تهران
من تا امروز فکر می کردم که میشه با کارهای فرهنگی جامعه رو اصلاح کرد ولی حالا می بینم که وقتی دو تا جنایتکار که حتی فیلم دزدی مسلحانشون هم ضبط شده و در اینترنت هست در حد دو قهرمان ملی در این سایت بالا برده می شن میفهمم که هنوز ادمهای بی فرهنگ و نادان در جامعه ما کم نیستند. واقعا متاسفم. نکته جالب برای من سیاه بازی مادر و پدر این دو جنایتکار هست که به روی خودشون هم نمیارن که پسرانشون یک طلا فروشی رو با اسلحه خالی کردن و یک زن بیگناه رو به گروگان گرفته بودند. برین فیلمش رو ببینین و مثل کبک سرتون رو زیر برف نکنین. از دیدن کامنتهای برخی از دوستان که فکر می کردم منطقی تر از این حرفها باشن واقعا شکه شدم.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

neda65 - ایران - ایران
ای خدااااااااااا اشکام بی اختیار میان دلم داره میترکه از درد .....خدا به مادر و پدرش صبر بده و نابود کنه باعث و بانی این اتفاقات رو.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
اعدام برای این ها کمه باید میریختنشون تو دریا تا کوسه ها بخورنشون.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
اگر اشتباه نکنم این دو برادر از اعضای گروهی هستند که عید پارسال در ویلایی در شمال با چند نفر دیگر دستگیر شدند و در برنامه مکث کانال ۳ ایران شرح چند فقره سرقت مسلحانه در اصفهان و کرج که این گروه انجام داده بودند را نمایش دادند . در هر صورت اینها هم مثل آن چند نفری که ماه پیش در شیراز اعدام شدند ، جرمشان سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها بود البته در مورد شیرازیها ، آنها دو تا مامور پلیس را هم در درگیری کشته بودند ، اینها را نوشتم تا بدانید که اینها جرم سیاسی نداشتند و مشکلشان در و گیوه باز بوده ، در ضمن فیلم سرقت این گروه در یوتیوب موجود است
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
yahosen- تبریز. سر بیگناه تا بای دار میره ولی بالای دار نمیره!!!! انکه دندان دهد نان دهد!!!!! ها? اگه نمیدونی بدون که اونی که که بذرت رو کاشت اخوند حوزه بوده با ابا و عمامه. این اراجیف رو هم برو جایی بگو که ندونن چرته. تو تکیه یه وقت ساندیس و مرغ تاریخ مصرف گذشته ندن تو و اهل خانت نوچه های دستمال به دست اخوند- سر تون بیکلاه بمونه گشنه بمونین.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

Kavkaz - ایران - تهران
fdsa60 - ایران - تهران. و لعنت بر تو بسیجی مزدور ........
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

sama128 - ایران - شیراز آزاد
مسئولین علی الظاهر مسلمان ولی باطنا کافر و بی ایمان و مخالف دموکراسی و آزادی برای چندصباحی چریدن و نوشخوار کردن و بلعیدن حق این ملت ، جوانان این مرزو بوم را به کام مرگ می کشانند و با برچسب من درآوردی محاربه و مفسد فی الارض که معلوم نیست از کجاشون این الفاظ و کلمات را در آوردن آنها را به کام مرگ می فرستند نفرین خدا و تمامی رسولان برحقش بر شما کفتاران و جغدهای زمانه .
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

Kavkaz - ایران - تهران
yahosen - ایران - تبریز. من هم مطمئن نیستم آنها واقعا گناهکار بوده اند یا نه.اما تو یکی مزدور ...دهنت را ببند . و نام تبریز را هم به نجاست آلوده نکن.تبریز مهد آزادیخواهان و دلاورانی مثل ستارخان است نه یک ساندیس خور ..... مثل تو.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

bavaffa - اذرببجان - باکو
Esfahan_20 - ایران - اصفهان . مردک اینها امنیت جامعه رو از بین بردن اینها رو با ازادی خواهها یکی میکنی اینها چه در خارج و چه داخل انگل هستند یه نوع دیگر ازاخوند لطفا جوانمردان ازادی را خراب نکنید. از هر حرکتی بر ضد ایرانی استفاده میکنید.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
بزرگترین لطمه حیات مرگ نیست! بزرگترین لطمه آن چیزی است که در عین حیات در درون ما می میرد. (مانند وجدان بیدار؛ انسانیت ونوع دوستی و محبت، عدالت، واحترام به انسانها ودر کل به همه مخلوقات پروردگار جهان)
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

OzveMardom - فرانسه - پاریس
هر کی اعدام میشه ازادی خواه بوده؟
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

pelle - سوئد - استکهلم
باریک بین - ایران - تهران-دوست عزیز وقتی رژیم اینهمه سر بیگناه رابه دار کشیده و با دروغ و جعل مدارک ساختگی هزاران نفر را اعدام کرده قبول کنید قبول و باور کردن چیزی که اینها میگویند آسان نیست. ایندو برادر حتی اگر جرمشان سرقت مسلحانه بود میتوانستند به سی سال زندان یا حبس ابد محکوم شوند نه اعدام. این اعدامها نه تنها درصد جنایت وبزهکاری را پائین نیاورده بلکه از بس مردم شاهد اعدامهای خیابانی بودند دیگر ترس و وحشت اینجور مجازاتها پائین آمده و نتیجه عکس داده .
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

احتراز - آلمان - دورف
باز دوستان احساساتی‌ شدن، بابا این دوتا سارق مسلح بودن. فیلمش تو یوتیوب هست چه جوری طلا فروشی خالی‌ کردن. خوب شد اعدام شدن.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

godfly - اتریش - وین
افسوس و صد افسوس که همه ما ادای ادمهای دلسوز رو بازی میکنیم اما وقتی قرار میشه بیاییم تو خیابون هزار بهانه قشنگ برای توجیه داریم........
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
باریک بین - ایران - تهران. ببینم اقا که حکم اعدام کثیف اسلامیون قاتل را تائید کردی خودت نوشتی خالی کردن طلا فروشی و گروگان///نه قتل نه تجاوز// چطور اشغالهای 1400 سال پیش که یک مشت دزد قاتل بچه باز بودند نه تنها اعدام نکردید بر گورشان بارگاه طلا هم ساختتید در حالیکه صدها هزار ایرانی را قتل عام کردند انوقت اینجا براحتی حکم اعدام اربابان ملایت را تائید می کنی/ننننننننننننگ بر تو.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

yahosen - ایران - تبریز
قابل توجه انهائی که حالشان توسط بنده گرفته شد.من به هیچ کس اهانت نکردم .فقط نظردادم.یک مثل ترکی هست که میگوید.حرفت رابینداز زمین صاحبش انرا برمیدارد.حالافهمیدم صاحب لعنت های من چه کسانی هستند.امیدوارم روزی حقانیت نظام ورهبرم برای همه معلوم شود
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

ghom.666 - ایران - قم
avaffa - اذرببجان - باکو. ..... های مثل شما این حکومت را نگهداشته.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس
احتراز - آلمان - دورف . جرم دزدی اعدام است????پس امامان گور بکور شده ات را که ایران را تارج کردند بهمراه قتل و تجاوز به زنان ایرانی از گورشان بیرون بکش و بسوزان نه اینکه طلای گنبدشان افزون شود خاک بر سر المان که به شما قاتلان اسلامی پناه داده جنایت در خون شما اسلامی.هاست
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

yahosen - ایران - تبریز
لیلی ایران تهران.اولا لعنت برتو وبرهمفکرهایت .انشاء الله روزی میاد که زمین ازوجود...... مثل تو پاک میشود.وجهنم ازوجود شما کافران پر.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
yahosen - ایران - تبریز جهنم که وجود نداره ولی اگرم باشه من اونو به بهشتی که طبق وصف قرانتون جای هرزگی و حوری بازی و شکم پروریه ترجیح میدم
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

احتراز - آلمان - دورف
ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس. گاگول، تو از کجا میدونی‌ من اسلامی هستم. تو چی‌ کاری اونجا؟ تو هم حتما کلاه برداری کردی امدی فرانسه که طرفدار دزدهایی. من از هر چی‌ دین متنفرم، از هر آدم دزد کلاه بردار هم هست متنفرم. نه بگذران چند سال بخورن بخواب تو زندان، بعدش بیان بیرون. آره کسی‌ که اسلحه به روی هموطنش میکشه و مالشو میدزده باید اعدام بشه.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
yahosen -ایران - تبریز اینجا سایت شیعه انلاین نیست بیای اراجیف بگی حرفت را زمین بندازی و زمین را کثیف کنی برو پی کارت اگر بیل زنی در ک......
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
تا جنایت تازه ای در ایران تصرف شده اتفاق می افتد کثافتها از طویله ی ملا و اسلام به سایت می ریزند برای اب توبه سر پدران ملایشان/تعدادی با همین افکار شرم اور در خارج تمرگیده اند/مرگ بر شما که مثل خفاش خون اعدامیان شما را سیراب می کند.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
IQ بالاهای سایبری اسلام ناب چطور ارباباتون ویدئوی کشته شدن ندای همیشه زنده را به اینلجنت سرویس و سیا و حتی از روی درماندگی به رب گوجه نسبت میدهد و لابد باید باورش کنیم...حالا ویدئو درست کردند و شماها را فرستادند مغزشویی?!خودتونین و خودشونن...به گزارش خبرنگاران حقوق بشر این دو برادر را بهمراه سارقان مسلح اعدام کردند تا عدالت اسلامی برقرار شود و برای شیخ لاریجانی صلوات بفرستند که سلامت بمونه واسه زن سوم گرفتن...ابلهان باور کنند
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

zibabahadori - امریکا - هستن
مطمئنم که در ائران دزد اعدام نمئشه .پس جرئان دزدی نبوده. هستن امریکا
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
خوب بعضی ها دیگه گندشو در اوردن. شواهد میگه این ها سارق هستند میگن خوب چرا اعدام ؟میگیم خوب اگه قرار باشه یکی این طوری بیادو جلو مردم اسلحه بکشه و سرقت کنه و ما هم یه مجازات سنگین واسشون در نظر نگیریم دیگه سنگ رو سنگ تو این جامعه بحران زده ایران بند نمی شه.ما سبز ها شهید سازی نمی کنیم ..بعضی ها دیگه واقعا خودشونم نمی دونند چی می خوان. یادمون باشه ما با دروغ مخالفیم .این دو سارق مسلح بودند و جزای کارشون رو می دونستند پس اگه انسان های درستی بودند هیچ وقت به چنین کاری دست نمی زدند . در ضمن در پایان با صدای بلند میگم مرگ بر جمهوری اسلامی که . برخی از دوستان ما رو متهم به اسلامی بودن یا بسیجی بودن نکنن.!!! مرگ بر جمهوری اسلامی و مرگ بر هر آدمی که چه به عنوان سارق مسلح با اسلحه مغز مردم رو تو طلا فروشی میریزه بیرون و چه اون جانوری که با یه پارچ اسید یه دخنر بدبختی رو تا آخر عمرش بیچاره میکنه.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
برادران و خواهران!!!!ا خانم ها و آقایان!!!گر این دو برادر بدلیل مبارزه سیاسی اعدام میشدند تمام سایتهای خبری میترکید .. امیدوارم در رژیم بعدی به عنوان خانواده شهید جا زده نشوند!!!. جنایتکارها رو در این کشور اسلامی و اسلام زده بدبخت ما یعنی ایران،، تو زندان نگه نمیدارند و انواع و اقسام عفو های رنگارنگ بهشون میخوره و دوباره امنیت من و شما رو بخطر میندازند ... پس زمانی باید با مجازات اعدام مخالفت کرد که احکام حبس به درستی و تا انتها اجرا بشه... تو این زمینه شعار ندیم و ادای روشنفکری رو در نیاریم فکر کنم به نفع خودمون و خانواده مون باشه ....
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
ghom.666 - ایران - قم بزرگ که شدی میبینی این حکومت دزد پرورو امثال رهبر رفسنجانی ناطق خاتمی جنتی کروبی موسوی قالیبافت و ....نگهداشتن ومردمی نا اگاه مثل شما نردبام این حکومت شدن. روزی که دوزاریت افتاد شرمنده ما نباش ..شرمندهخودت شو که اب توی اسیاب اینها ریختید اینها همه دستشون توی یه کا سه است . زمانی اینها قهرمان میشدن که به حریم اخوند تجاوز میکردن نه به حریم مردم...
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
درضمن از کی تا حالا سرقت مسلحانه شده محاربه با خدا ( جنگ با خدا ) یکی نیست که جواب بده که اول خدا رو نشون بده بعد باهاش حرب ( جنگ ) کن, این x جیر خوار ساندیس خورای کنونی رژیم زپرتی اسلام مگه بفهمن یعنی چی معنی محاربه باخدا
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

SCORPIONUTD - ایرلند جنوبی - دابلین
جرم کرده باید به انجاشم فکر میکردن . چه پدر و مادرئ جای تاسف داره
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ozreshk - ایران - اصفهان
دوستان چرا برای دیگران جهنم مفت میرید چی کاردارید که این دوتا چی کاره بودند یا حقشون بوده یاحقشون نبوده دیگه ولکنید این بحثای الکی رو.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم! جناب" عمر فلسطین دوست "اصلا تو و رفقات راست میگین...همین الان با ترانه موسوی حرف زدم.لاس وگاس بود,ندا اقاسلطان رب گوجه فرنگی صورتشو شسته و داره موزیک درس میده,دولت هلند برای از کشتن زهرا بهرامی از ا.ن تشکرات فراوان کرده,چون ایشان بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر هلند بوده,پدربزرگ صانع ژاله عکس کودکی وی با چفیه و سر بند یا حسین منتشر کرده و گفته او عاشق شریعتمداری بوده....ادای سبزها را هم درنیار.برو خدا روزیتو جای دیگه بده.(ضمن ادای احترام به روان فرزندان وطن و خانواده های داغدارشان)
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانم بیتا تهرانی از ونکوور کانادا. شناسه من در این سایت بابک میهندوست است نه آن گونه که شما فرمایش نموده اید و من را عمر فلسطین دوست نامیده اید!!!! . سرکار خانم بیتا.در زبان شیرین فارسی ،، جمله ای داریم که من بنا بر ادب ،، آن را برایتان به روز کرده و چنین می گویم: گودرز !!!چه ارتباطی باشقایق !!!دارد؟؟!!! آخر خانم جان . ترانه موسوی این دختر زیبا روی ایرانی این بانوی هم وطن همه ما که در خیابان قبای تهران توسط اوباش بسیجی ربوده شد و پس از تجاوز سوزانده شد چه ربطی به دو برادران فتحی سارق مسلح دارد؟/ ندای آقا سلطان عزیز ما که خونش توسط اوباش بسیجی ذوب در ولایت سید علی پائین خیابانی،، بر کف خیابان کارگر شمالی تهران بر زمین ریخته شد چه ربطی به برادران فتحی دزد مسلح معروف به برادران دالتون دارد؟؟ /صانع ژاله را در 25 بهمن همین مزدوران خامنه ای با گلوله زدند و بعد هم به گردن مجاهدین خلق انداختند. من هم چون شما مخالف رژیم پلید جمهوری اسلامی هستم .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
اینجا دلبخواه کامنتهارو اجازه میدن یا یکی در میون, حرف بدم که ننوشتم فقط نوشتم که این حکومت اینقدر دروغ گفته که من یکی حتی واقعیتم باشه باور نمیکنم حکایت چوپون دروغگو یعنی بی ادبی بوده احتملا به چوپونا بر میخوره یا اینکه غلط املائی داشته چوپان درسته یا که شبان یا گله بان.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانم بیتا تهرانی از ونکوور کانادا. شناسه من در این سایت بابک میهندوست است نه آن گونه که شما فرمایش نموده اید و من را عمر فلسطین دوست نامیده اید!!!! . سرکار خانم بیتا.در زبان شیرین فارسی ،، جمله ای داریم که من بنا بر ادب ،، آن را برایتان به روز کرده و چنین می گویم: گودرز !!!چه ارتباطی باشقایق !!!دارد؟؟!!! آخر خانم جان . ترانه موسوی این دختر زیبا روی ایرانی این بانوی هم وطن همه ما که در خیابان قبای تهران توسط اوباش بسیجی ربوده شد و پس از تجاوز سوزانده شد چه ربطی به دو برادران فتحی سارق مسلح دارد؟/ ندای آقا سلطان عزیز ما که خونش توسط اوباش بسیجی ذوب در ولایت سید علی پائین خیابانی،، بر کف خیابان کارگر شمالی تهران بر زمین ریخته شد چه ربطی به برادران فتحی دزد مسلح معروف به برادران دالتون دارد؟؟ /صانع ژاله را در 25 بهمن همین مزدوران خامنه ای با گلوله زدند و بعد هم به گردن مجاهدین خلق انداختند. من هم چون شما مخالف رژیم پلید جمهوری اسلامی هستم
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
بانوی گرامی ، خانم بیتا تهرانی از ونکوور کانادا.بر خلاف شما آن اندازه بی انصاف نیستم که خون مبارزان راه آزادی میهنم چون ندا آقاسلطان و ترانه موسوی و صانع ژاله را با خون دو جوان دزد و جنایتکار که از قضای روزگار چهره خوشتیپ و تو دل برویی !! هم داشته اند و در روز روشن با اسلحه و تیر اندازی مال و اموال مردم را به سرقت برده اند ،، یکی بدانم. خانم محترم. هرکسی که مخالف نظر شما سخنی گفت که مزدور خامنه ای نیست که عزیز جان!!! منطق هم چیز خوبی است . در زمان شاه فقید هم زندانیان خطرناک و جانی اعدام میشدند. همین حالا در آمریکا و ژاپن که از پیشرفته ترین و مترقی ترین کشور های جهان هستند نیز اعدام در شرایط خاصی برای موارد خاصی انجام میشود . در ضمن شواهد و مستنداتی که در اینترنت از چگونگی دزدی های خشونت بار و مرگبار این دو برادر موجود است ربطی به سند سازی های همیشگی و کلیشه وار نخ نما و همیشه رسوای جمهوری اسلامی پلید ندارد که شما اینگونه همه چیز را با هم قاطی نموده اید.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
خانم بیتا تهرانی از ونکوور کانادا. باید در مورد هر خبری به نقل قولها، منابع خبری و شواهد توجه کرد. در این که رژیم پلید جمهوری اسلامی در موارد زیادی غیر قابل اعتماد و دروغگوست هم تردیدی نیست. من فکر می کنم اختلاف نظر عمده ای اینجا وجود نداره . شما بحثت اینه که چون رژیم در مورد ندا و ترانه و صانع ژاله پرونده سازی کرده در مورد برادران فتحی، سرقت مسلحانه شون اثبات نشده و دروغ میگه،، ببین بیتا خانم،،مادر این دونفر میگه جرم سرقت مسلحانه اعدام نیست و جای دیگه میگه از دماغ کسی هم خون نیومده. در این حد از دید من ناظر با توجه به وجود کلی ویدئو و سند و مدرک مستقل و موجود در اینترنت ،برای اینکه بپذیرم این دو آدم دزد و جنایتکار بودن کافیه . و شما بیتا خانم که این دو مجرم رو در کنار قهرمانان آزادی که اعدام شدن قرار میدی . این کار ت خیلی زشته .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
بابک میهندوست - ایران - تهران...اول اینکه عذر میخوام.دومش اینکه مرسی که مودبانه و محترمانه جوابمو دادی.سومش هم حرف حساب جواب نداره.شاید بدون تحقیق کامنت گذاشته باشم,که دلیلش را هم خودت گفتی.چوپان دروغگو در قدرت...شاد باشی.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

zibabahadori - امرئکا - هسن
مجازات دزدی مرگ نئست . هسن امرئکا
شنبه 31 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
بانوی گرامی سرکار خانم بیتا تهرانی از ونکوور کانادا. درود بر شما. . این سایت و دیگر سایت هائی که ما بدون هراس میتوانیم نظرات خویش را بنگاریم بدون ترس از گرفتاری . جایگاهی است که ما ایرانیان نظرات و عقاید خویش را میبینیم و میسنجیم و چقدر خوب است که نظرات گوناگون را ببینیم و از برآیند آنان کمی بیشتر به واقعیت نزدیک شویم.بیتا خانم باور کن امروز داشتم تلویزیون اندیشه و برنامه سهراب اخوان را میدیدم که با ستار و مرتضی خواننده گفتگو میکرد و چقدر متاسف شدم که دیدم این دو بزرگوار و این دو وطن پرست که من در وطن دوستی شان کوچکترین تردیدی ندارم چگونه جوگیر شده بودند و برادران فتحی را به نوعی در گفته هایشان شهیدان راه آزادی!! می نامیدند!!! ای کاش اینگونه بود و در آن صورت چو ن اکنون غصه نمیخوردم از جوگیر شدن وطن پرستان و بزرگوارانی چون ستار و و. وو.. دیگر عزیزان هموطنم
شنبه 31 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
دیروز ،، جمعه ،،با نهایت تاسف و آزردگی ،،دیدم که بهرام آبتین ایرانبان پارس لر بختیاری که در تلویزیون پارس برنامه دارد و به نظر من او هم وطن پرست است چطور به جاده خاکی زده بود و چگونه رگ قومیتی اش بالا زده بود و ادعا میکرد که این دو جوان لر!!در برابر رژیم اسلامی تفنگ کشیده بودند!!! ای کاش برادران فتحی چند تا سپاهی و آخوند را به درک فرستاده بودند و آن وقت مبارز راه آزادی بودند نه این که برای پول ، به روی هموطن خودشان اسلحه بکشند و یک پاساژ را با جاش !! (( پاساژطلا فروشان در فردیس کرج)) را خالی نمایند. چقدر از این داستان سازمان مجاهدین خلق سو استفاده کرد و دوغ را دوشاب نشان داد. سازمانی که از کشته شدن اعضای جوان و پیر و دختر و پسر بی نوا بی سلاحش در برابر حمله نوکران جمهوری اسلامی در عراق. ابزاری بسازد برای پیشبرد اهداف رهبری و مرکزیت ایدئولوژیک و دروغپردازش هم چند روز است برای برادران فتحی ،، سینه میزند!!!
شنبه 31 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.