خودکشی از بلندترین آسمانخراش جهان


خودکشی از بلندترین آسمانخراش جهان

صاحب "برج خلیفه"، بلندترین آسمانخراش جهان در دوبی می گوید که مردی با پریدن از آن خودکشی کرده است.

به گزارش رسانه های محلی، این مرد که بیش از 20 سال دارد از طبقه 147 ساختمان که ارتفاع آن 828 متر است پایین پرید و بر محوطه بام طبقه 108 به زمین خورد.

این اولین مورد خودکشی از این ساختمان 160 طبقه ای است.

شرکت "املاک اِمار" که صاحب ساختمان است تایید کرد که صبح سه شنبه "حادثه ای" در آنجا اتفاق افتاده است.

این اولین حادثه خودکشی در این ساختمان 160 طبقه است که در ماه ژانویه 2010 گشایش یافت.

در بیانیه "املاک امار" آمده است: "مقام های مربوطه تایید کرده اند که این یک خودکشی بوده است، و ما در انتظار گزارش نهایی هستیم."

گزارش ها در وبسایت روزنامه های "گلف نیوز" و "7 دیز" حاکیست که این مرد پس از اختلافی با صاحب کارش از ساختمان پایین پرید.

به گزارش نشریه "نشنال" در دوبی بیانیه های پلیس نشان داد که درخواست مرخصی او رد شده بود.

"برج خلیفه" توسط شرکت معماری "اسکیدمور، اوئینگز و مریل" در شیکاگو طراحی شده است.

dkdk - دانمارک - اسلیس
چقدر جون انسانها بی ارزش شده.قدیما وقتی یکی کشته میشد همه میگفتند وای فهمدید یکی مرده اما متاسفانه در این زمانه بی مروت اگر در روز کسی نمیرد تعجب دارد.ای تف به این دنیای پر از کلک دروغ نیرگ و حقه بازی و پول پرستی.این دوره شرف ابرو غیرت وفا و فداکاری جایش را داده به بیشرفی.بی غیرتی.پول پرستی و نامردی.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

0102 - افغانستان - هرات
این جور آدم ها از زندگی سیر نمیشن میشه گفت یه جور جنون آنی میاد سراغشون که مخ تعطیل میشه و خودشون هم نمیدونند که چی کار میکنند
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خوش به سعادتش..ای حال میده از بالاترین برج جهان بپری
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

بانو شجاع - امارات - دبى
اینکه مرخصى ابد بود!!
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

mashady - انگلیس - منچستر
ای بابا اختلاف با صاحب کار هم شد دلیل خودکشی?? پوست کلفت و بی غیرت بودن رو از رضا پهلوی باید یاد میگرفت
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
حتما از این کارگرهای بدبخت هندی یا بنگلادشی و یا پاکستانی و یا......بیچاره ها را مثل برده با انها رفتار میکنند
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
مشهدی شعم دزد یاد بگیر هرچیزی رو به چیزه دیگه ای که اصلا ربطی به هم نداره ربطش ندی, درضمن اگه به بی غیتی باشه رضا کفترباز ردیف اوله خودتم دست کمی از رضا کفترباز نداری البته تو چوبوکم رو بومت نمیشینه چه برسه به کفتر برو همون دم حرم شعمتو برفوش یره بد مشهدی.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

covar - ایران - تهران
covar اصل قضیه این که با این همه خرجی که برای ساخت این هتل مجلل کردنند اما موتعصفانه یا خشبتانه حلا هرچه که اسمشو بذاریم همزمان شد رکود اقتصاد جهانی لذا شرکا شروع به نزاع کرده یکی بعد از دیگری دست به عمل انتحاری میزنند.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اظهار نظر و یا کامنت هر کس گویا ی فرهنگ و تربیت خانوادگی و شخصیت اجتماعی ان فرد میباشد .بنابراین برای هر فرد احمق و بی پدر مادر و یا رجاله ای که دارای طرز تفکر وبینش خاص احمقانه خود میباشد و بدون هیچگونه مناسبتی بافراد صاحب نام توهین مینمایند باید بی توجه داشت که اینگونه اقراد در شرایط بسیار پائین خانوادگی رشد نموده و زندگی الوده و پر از کینه ونفرت داشته و مانند انگل و علف هرز در یک گلستان و یا یک اجتماع پذیرفته شده ظاهر میگردند و بوی گند دهان و جسم الوده ان فقط اینگونه اجتماع پاک را الوده میکند. لذا برای اینگونه ابلهان و رجاله ها بهتیرین و جالبترین پاسخ این است ( رقم کم محلی تیز تر از شمشیر است)
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. دوست عزیز mashady بهتر بود میفرمودید پوست کلفتی‌ و بی‌ غیرتی‌. را از دجاله هایی مثل خامنه‌ای،جنتی،مصباح،احمدی نژاد،علم الهدا،و .... یاد می‌گرفت اونوقت مثل نوح عمر میکرد.شاد باشید. آمریکا لوس آنجلس.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
اشتباه نشده در متراژ ارتفاع? طبقه 147 , هر طبقه مگه چند متره? به هر جهت مثل اینکه دبی کشور خوبی واسه خودکشی !!! اخیرا داره امارش میره بالا.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
1358bawafaحرف دل مرا زدی.انسانهای متین,اصیل,فهمیده هیچگاه حرف چرندویاتوهین نمیکنند.امابرعکس بعضیهاکه حرفی برای زدن ندارند.دقت کنی.همیشه توهین میکنند.نمیفهمند.که چیزی ننویسندخیلی سنگینترهستند.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. zartusht67 - المان - فرانکفورت..با شما موافقم عزیز..متاسفانه امار خودکشی در کشورهای حوزه خلیج فارس خیلی بالاست...چندین مورد خودکشی رو من از نزدیک دیده ام
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
poriyaye-vali - قطر - دوحه یار گرامی متاسفانه همینطوره این از بیدادگری این روزگار بی ارزشه موفق باشی رفیق
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

Carina80 - هلند - آمستردام
مشهدی جان قربونت تو چرا ومدی منچستر برو ایران بشین سا ندیستو بخور کاری هم به این کارا نداشته بش که رضا پهلوی بی غیرت یا با غیرت امثال شماها همین جمهوری اسـ... لیاقتتونه نه حکومت مقتدر شاهنشاهی!
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
h-K دانمارک متشکرم از بذل توجه سرکاروباید اضافه کنم در یک اجتماع پاک و بی ریائی که کاربران ایرانی در ان جمع شدیم هر کس مطابق با درک و خرد خود صاحب تفکرات خاص خویش بوده که قابل احترام میباشند اما ان چیزی که باعث رنجش و ناراحتی انسانها در اینگونه اجتماعات و مخصوصا در این اجتماع مجازی میباشد این است که پاره ای از افراد با پنهان شدن در پشت یک ای دی مزخرفات و توهین هائی که در شان خود و خانواده خودشان میباشد بافراد و خدمتگزاران و تاریخ سازان واقعی وطن ما مینمایندکه انسان از وجود بی وجود و بی مایه اینگونه ضایعات رنج میبرد و البته اینگونه افراد دارای عقده های اجتماعی و خانوادگی بوده و بهترین راه حل مقابله با اینگونه افراد بی مایه و بی ریشه فقط بی توجهی میباشد. موفقیت شما را ارزومیکنم
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
Carina80 - هلند - امستردام درود بر شما این یارو شخصیتش در همین حد میباشد . در شان شما نیست
جمعه 23 اردیبهشت 1390

Carina80 - هلند - آمستردام
درود بر شما زرتشت عزیز با این ای دی بسیار زیبا و پر معنای که داری سبب افتخار ایران عزیز باستانی هستی نه ایران اسلامی پر از دروغ و ریا پاینده باشی .
جمعه 23 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.