دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه می‌گیرند


نماینده مجلس: دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه می‌گیرند

محمد جواد ابطحی، نماینده خمینی شهر به نقل از رئیس مرکز آمار در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه (۹ مه/ ۱۹ اردیبهشت) اعلام  کرد که دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه می‌گیرند. وی سپس پرسید:« ارائه یارانه به ایرانیان خارج از کشور چه دلیلی دارد؟».

این نماینده مجلس افزود:« اگرچه ایرانیان خارج از کشور برای ما عزیزند، اما تبعات گرانی ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی را ایرانیان عزیز داخل کشور تحمل می‌کنند».  به گزارش خبرآنلاین،  اظهارات این نماینده‌ی مجلس با شگفتی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و ابراز بی‌اطلاعی ممبینی، معاونت برنامه‌ریزی و راهبری دولت  روبرو شد. علی لاریجانی در جواب سئوال نماینده مجلس گفت: «اگر این‌طور است، باید به آن رسیدگی شود». 

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
همین کم مونده ما کاسه گدایی بگیریم بریم یارانه بگیریم از اینها.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

hooomer - نیوزلند - ویلینگتون
کی گفته که گرونی شامل حال ایرانیان خارج از کشور نمی شه؟ اگه اینطوره پس باید سیاستی اتخاذ کنند که هر ایرانی خارج از کشور به هر دلیلی که به ایران اومد خواه کوتاه مدت یا بلند مدت در طی اون زمان یارانه ای که حقشه رو بگیره چون اون بنده خدا هم مثه همه باید پول بنزین و چیزهای دیگه رو بده. اگه می تونن یه همچین کاری بکنن اون وقت اجازه ارائه نظر در این مورد و دارند. حالا توی ایران همه به اندازه سهم خودشون سود و استفاده داشتن و همه چی سر جای خودش بود و کسی از مسئولین روم به دیوار دزدی نمیکرد که یادش افتاد پول شریف ایران داره بدین وسیله از مملکت خارج میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
راست میگه.ما هم میگیریم.هر کی نگیره یا وضعش توپه یا اینکه یه چیش هست.چیش هس رو دقیقا نمیدونم.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

8888016400 - هنروستان - ناسیک
ما که شکر خدا نگرفتیم . اما روپیه 20 تومانی شده 25 تومان. جالبه که رئیس مجلس گاگولی داریم ، اینهمه دانشجو که میان پدر و مادراشون تو ایران هستند و براشون پول می فرستند. چه نماینده های مردمی ...
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
ببینم چند پند میشه? اگه جمعش کنیم 50 سال دیگه میشه 1 جفت دمپایی خرید !!
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
اره اینجا با 40000 تومان (40 دلار) یک خونه و یک مرسدس S-Class میدن! تو رو خدا یارانه ما رو قطع نکنید! مجبور میشیم برگردیم!!!
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ب.ا - مالزی - سایبر
مااگرشمارانداشتیم چیکارمیکردیم....شما مطمئنیدوقت تصمیم گرفتن درمجلس بودین نه پای منقل
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول. بیا ..بیا نگاه کن ...سید ابطهی هم مثل یه اوباش دیگه قاتل صفت که خامنه ای باشه مشهدیه ایشان با اتوبوس بنز آلمانی از مشهد راهی تهرون و حالا هم تو مجلس پوزش باز شده و اون نیش سمی مشهدوار شون رو رونه بدن ایرانی های خارج از کشور می کنن ..از مشهدی و اونم یه سید که نشون دهنده حـ... گری و دروغگوئی و فساده صد برابره انتضار بیشتری نباید داشت !!. این حیون از نوع مشهدی دوپا فکر نمی کنه که اون نفت سیاه که تو سوراخ مفتی مفتی بیرون میاد متعلق به همه ایرانی نژادهاست چه داخل و چه خارج از کشورو همش متعلق به مشهدی ها و سمنانی نیست !!
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم. برید پول های میلیاردی آقازاده ها و همین رجز خون مشهدی زاده که در بانکهای اروپائی بلوکه شده که مو بورها و چشم آبی ها روش چمیاتمه زدن پس بگیرید به هر ایرانی حداقل ده هزار یورو میرسه !! اسلام شهر ..خمینی شهر مملو از مارهای زهری مشهدی است و همگی در خدمت زورگوئی و زندانی کردن و شکنجه گری و کشتار برای حفظ منافع و تاج وتخت همشهریشان حیون خامنه ای هستند !! من تف می کنم به صورت اون یابو عمامه دار عباپوش مشهدی با یارانه ش و همشهری های قاتل صفتش !! پول یارانه تون هم بدیت به اون حیون های نر و ماده تبرک شده با ریش و تسبیح و مغنه که تو آلمان سفره حضرت عباس برای آلمانی ها مین دازن ..بفرمائید خورشت با گوشت ذبح اسلامیه...میدونید ما اهل مشهد هستیم ما خیلی تاریخ داریم و جلومون هم اون آویزونه!!
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
چیزی نمونده اینا روزانه بسیجی ها رو اجیر کنن در سطح شهرها توی کوچه و خیابونا پخش بشند و به طور سیستماتیک کف خیابون , پیاده رو, کوچه پس کوچه ها دنبال پول خورد بگردن و هر چی پیدا کردن به صندوق دولت واریز کنند. این گدا گشنه ها سیرای ندارن توی پول غرق هم اگه بشن همچننان صفت گدایشون رو از دست نمیدن. از سرگین خر نمیگذرند.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

hemed - امریکا - سن دیگو
مئ خوان یک راه پول دزدی دیگه باز کنن. درد و بلای هر چی فقیره بخوره تو اون سر کچلتون ایشالاه ه ه ه
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
اگر دست بده داشته باشند ما هم میگیریم به قول معروف مویی از خرس کندن غنیمته، خانمها آقایان پول پوله برید بگیرید، پول نفت خودمونه این پولها که ارث باباشون نیست باید بدهند.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

shahab46 - المان - هانوفر
لابد پناهنده هم هستند.خنده داره.خاک تو سر کسانی که اینجا پناهندگی دادند و با پاس رژیم میچرخند و پول خون بچه های کشته وشکنجه شده داخل زندانهای رژیم را میگیرند و حال میکنند.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بزار جلوی اینه. میرزاده و باور 88 و بقیه اراذل زود بروید سفارت تو صف درشتاش را صوا کنید
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

porharfi - هلند - آرنم
همون که از ...رایـــانــه...حرفش را زدید و بارِ ِ گــــرانی را بردوش مَردُم در داخل. کشور گذاشتید !...کافیست....ایرانیان مقیم خارج از ایران بهانه ایی برای$. گـــــرانی $دردسر نمی جوینـــد!!....
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

sourena.de - المان - ااشتوتگارت
این یارو نمیدونه که اراذل و اوباش ولی وقیح که به اسم پناهنده و تاجر توی خارج جاسوسی میکنن از حکومت حقوق میگیرند و نه یارانه?!!!
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
پول این کثافتها نا پاک است کسی بگیره واقعا باید به حالش تاسف خورد
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

دل نیا - ایران - بوکان
خوب می کنند که می گیرند حق خودشونه چون پول نفت کشور خودشونه ,ایرانی های خارج از کشور بگیرند, بهتر نیست تا فلسطین و لبنان و غزه .
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
ای ننگ براین حکومت مافیایی دزد. شهروندان ایرانی را از کشور و کاشانه خود پر داد و به هزار مشکل و دردسر انداخت و وطن را از آنها گرفت صدایش در نیامد حال برای چندر غاز که صدقه ی سر خانواده شان هم نمیشود مو را از ماست میکشند. اون پول یک هزارم سهم ایرانیان هم نیست. ایرانیان خارج از کشور فاتحه به سر تا پای حکومتتان خواندند و عطای حضور کثیفتان را به لقای نفرت انگیزتان بخشیدند تا بتوانند دمی بدون دیدن و حس وجود نحستان زندگی غریبانه خود را داشته باشند چه رسد به چندر غاز سهمشان. خاک بر سر شما حکومت لجن آشغال.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
"نماینده مجلس: دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه می‌گیرند " البته بعلاوه ی جیره ای که قبلا دریافت میکردن!!!! لابد هر کسی هم که بخواد بگیره باید بره سفارت و تاییدیه اش تایید بشه. البته فکر نکنم به هر کسی هم بدن
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

zas - ایران - طهران
نوش جونشون حقشونه اونا هم ایرانین مثل همه ماها
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

baharmazaheri - دبی - عجمان
باور نکنید دوستان پول قبض های نجومی داخلی رو یکسوم نمیدن و ریا کاریه : سی وسه سال حقوق شهر وندی رو ا گه محاسبه کنید چه رقمی میشه ..وقاحت تا چه حد.. اخوند های در شوروف انقراض لطفا گورتونو گم کنید
جمعه 23 اردیبهشت 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
چرا نگیریم. باید گرفت و مستقیما و شخصا به نیازمندی که با شرف داره زندگی میکنه عطا کرد. هرچند نا چیز. وگرنه همین قطره ها جمع میشه و میره تو چاه امام زمان. ادم از بیخردی و وقاحت اخوند جماعت به کی پناه ببره.????????
شنبه 24 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.