توزیع مواد مخدر و وادار کردن خانواده زندانیان به روابط نامشروع


گزارشی تکان دهنده اززندان: توزیع مواد مخدر و وادار کردن خانواده زندانیان به انواع رذیلتها و روابط نامشروع

گزارشی که میخوانید ,گزارشی از ایجاد باندهای مافیایی در زندان گوهردشت کرج و چگونگی ورود مواد مخدر به زندان و سایر سوءاستفاده های رذیلانه و غیر انسانی از خانواده های زندانیان عادی و معتاد توسط فرجی رئیس اطلاعات زندان گوهردشت کرج که شعبه ای از وزارت اطلاعات در زندان گوهردشت کرج می باشد و توسط زندانی سیاسی ارژنگ داودی با دلایل و مدارک تهیه شده است که برای انتشار در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار داده شده است. متن گزارش به قرار زیر می باشد:

با یاد خدا،

اداره بازرسی زندان رجایی شهر

بدین وسیله از مسئول فعلی حفاظت و اطلاعات زندان رجایی شهر فرجی نژاد رسما اعلام شکایت نموده و ضمن طرح موارد ذیل که از شواهد و مدارک متعدد برخوردارم انتظار می رود جهت رسیدگی های هر چه عاجل تر قضایی اقدامات لازم به عمل آید.

الف. واردات و توضیح مواد مخدر

ب. واردات و توزیع انواع گوشی موبایل

ج. ایجاد رابطۀ نامشروع همانطوری که در ادبیات زندانیان به کسانی که مواد قاچاق وارد زندان می کنند سگ می گویند و با این تعریف در این اواخر فرجی نژاد به مقام اول یعنی سگ بزرگ یا دوبرمن زندان رجایی شهر مفتخر شده است !؟

و. وی فردی هست که هم از آخور می خورد و هم از توبره بلکه حتی به کاهدان هم می زند وبه عیادیش هم نم پس نمی دهد. از یک طرف مواد مخدر و موبایل وارد زندان می کند و از طریق عوامل خود که اکثرا افرادی معتاد و بی وجود هستند،توزیع و به فروش می رساند وی علاوه بر کسب سود سرشار 10 برابری از محل واردات هر نوع کالای قاچاق و به منظور یکدست نمودن و اختصاص دادن بازار پر سود زندان رجایی شهر به شخص خودش برای خالی نبودن عریضها هر از گاهی نیز یکی از موبایلها را و اغلب بدون سیم کارت و یا مقداری جزیی از مواد مخدر را دوبار کشف می کند و از طرف دیگر با ادا و ادافارهای این چنین برای اداره مافوق خوش رقصی می کند تا از این رهگذر هم امتیازاتی بدست بیاورد.

متعاقبا دو قطعه زمین خریداری شده توسط وی به مقام قضایی معرفی خواهد شد.

متعاقبا دو قطعه زمین خریداری شده توسط وی به مقام قضایی معرفی خواهد شد.

مورد سوم اینکه زن ،مادر یا خواهر زندانیان را مرتبط با خود را به بهانۀ قدر دانی از همکاری از زندانی آدم فروش توزیع کننده مواد و غیره اجازۀ ملاقات حضوری خارج از وقت و نوبت می دهد. هنگام مراجعۀ ملاقات کننده های فوق ترتیبی می دهد که چند بار بدون بازرسیهای رایج به درون زندان هدایت شوند. تا به این طریق طعمۀ خود را شکار کند اینگونه خانواده ها که معمولا خلافکار هم هستند از فرصتهای بعدی سوء استفاده کرده و مقداری مواد به همراه خود می آورند تا در حین ملاقات به زندانی شان بدهند تا درآمدی کسب کنند و برای مخارج زندان،غافل از اینکه دوبرمن زندان که محض رضای خدا طعمه شکار می کند ،تله گذاشته است،لذا گیر می افتند و در اینجاست که فرجی نژاد تمام قد وارد عمل می شود و پرونده را در اختیار خود می گیرد تا با قربانی که به ناچار حاضر است برای رهایی از زندان به هر رذالتی تن در دهد رابطه بر قرار کند در این مورد ،2 مورد مسلم اعلام و معرفی خواهد شد.

چهارم اینکه به قرار اطلاع موثق برای نوچه ها و ملیجکهایش در بندهای مختلف زندان از جمله در بند 1 و 3 به ترتیب به نام های میرزا آقایی و چهار دری تره هم خورد نمی کند و در حد یک سگ هم برایش ارزش قائل نمی شوند که تکه استخوانی پرتاب کند.

رئیس بازرسی زندان آقای شاهرخی خوب به یاد دارید که در سال 87 برای دریافت چند کتاب مورد تایید وزارت ارشاد علیرغم اینکه اداره کل پیگیری و نظارت قوۀ قضایی دستور صریح صادر کرده بود و علیرغم احرام و اوامر شخصی شما نه اجازۀ داد از کتابخانه زندان استفاده کنم و نه تا مدتها بعد در سال 88 کتابها را تحویل داد.

رونوشت به رئیس زندان رجایی شهر آقای مردانی جهت اطلاع و پیگیری ارسال می گردد. چنانچه ظرف مدت 2 هفته ترتیبات لازم برای رسیدگی های قضایی نسبت به موارد مذکور در این شکوایه صورت نپذیرد به ناچار رونوشت آن به سایر مراجع منعکس می گردد.

ارژنگ داودی

زندان رجایی شهر

معلم،شاعر،نویسنده و زندانی سیاسی

پنجشنبه اول اردیبهشت ماه 1390
منبع: kanoonjb.com

89562389 - ایران - نجف آباد
در زمان خاتمی، درحالیکه اوین و گوهردشت و دهها زندان دیگر در شهرستانها سُر و مُر و گنده سرجایش بود، کمیته تعطیل و به موزه عبرت تبدیل شد. ظلم آن رژیم به زندانیان، با بلایی که در دهه ۶۰ بر سر جوانان ایران زمین نازل شد، ابدا قابل مقایسه نیست. بسیاری از زندانیان که آنزمان دو یا سه سال حکم گرفتند در دهه ۶۰ تیرباران شدند. اسیرکُشی سال ۶۷ و آن فتوای ستم آلود را که با گوشه چشم به داستان یهودیان بنی‌قریظه بر سر پاکترین جوانان این مرز و بوم آوار شد، نه محمد رضا شاه، و نه بازجویان ستمگری چون عطارپور و ناصری، هیچکدام تصور هم نمی‌کردند.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف اباد
۶ دی ماه سال ۵۳ من را کشان کشان، با پاها و دست‌های شکسته و در حالی‌که بیش از یکی دو دندان در دهانم شکسته شده بود و سراسر صورت و اندامم زیر شکنجه‌های وحشیانه، در هم کوبیده شده بود، پشت میز ملاقات آوردند تا با پدرم ملاقات کنم.آن وقت میگن زمان شاه خوب بود.مرگ بر شاه.مرگ بر شاه.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

miss dorna - امارات متحده عربی - دبی
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حیفه اسم سگ به این میگن حـ... ....
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
چه حیف که صدای این بنده خدا به گوش کسی نمی رسد . اگر هم برسد گویی که نرسه چوکه همه مکاه هستد سگ که پاچ خودشو نمیگیره. نرود میخ اهنی در سنگ
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
با سلام. با تمام مواردی که اقای ارژنگ توضیح دادن موافقم و تائید میکنم چرا که من با تمامی این موارد برخورد کردم یادم زمانی که تو زندان به عنوان خدماتی در دفتر امار بودم و میدیدم که چه طور از تیغ گرفته تا مواد مخدر وگوشی وارد زندان میشد البته اون زمان سربازها خیلی راحت توبند تردد داشتند و اصولا با خانواده یا دوستان زندانی در بیرون از زندان رابطه برقرار میکردن وبه راحتی مواد داخل زندان میومد اگه بخواهید با تمام ریزه کاری های خلاف زندان اشنا بشید و چه جنایتها که اتفاق میفته کتاب شماره 6 رو اگه پدا کردید بخونید نویسنده این کتاب 300 صفحه خودش زندانی بوده در اندرزگاه شماره 6 و وقتی ازادمیشه این کتاب به چاپ میرسونه همیشه ازاد باشید
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
حالم بد است . حالم بد است ای مردم ، حالم بد است. حالم بد است ، از رفتارهایتان حالم بد است ، از طرز رانندگیتان ، از صفهای صد شاخه تان ، از هجوم تاتارگونه تان به جعبه خرما یا شیرینی خیرات شده ، از برخورد و نگرش تان نسبت به جنس مخالف ، از داشتن غیرتهای بی مورد راجع به خواهر و مادرتان و بی غیرتی محض راجع به عزیزان دیگران ، از تحلیلهای سیاسی و اقتصادیتان در تاکسی ، از رد و بدل کردن بلوتوث های غیر اخلاقی ، از زیر پا گذاشتن حریم خصوصی دیگران ، از آشغال ریختنتان در خیابان ، از قابلیتتان برای تبدیل صحنه تصادف به محل قتل ، از بی تفاوتیتان نسبت به خونهای ریخته شده بر کف خیابان ، از نشستن در خانه هایتان و دنبال کردن اعتراضات از ماهواره ، از عملهای زیبائی ، از یکی نبودن حرف و عملتان ، از تعارفهای بی موردتان ، از غیبت کردنهای کثیرتان ، از تغییر نظرهای یک ساعته تان ، از بی تفاوتیتان نسبت به کودکان کار ، از جو حاکم بر ورزشگاه هایتان ،
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
از مرگ بر گفتنها و درود فرستادنهای بی پشتوانه تان ، از عشقهای یک شبه تان ، از انتخاب دوست پسرتان بر مبنای نوع خودرو اش ، از چاپیدن یکدیگرتان ، از قسم ها و دروغهای بی حد و حصرتان ، از بی مطالعه بودنتان ، از تن دادن و دل ندادنتان ، از ذوب شدنتان در فرهنگ غرب و فراموش کردن زبان مادریتان ، از رفتارهایتان در پاتایای تایلند و آنتالیای ترکیه ، از عدم رعایت نظافت شخصیتان ، از فروختن شرفتان به قیمت یک سال محصولات شرکت ساندیس ، از مدرک گرا بودنتان ، از کلاس گذاشتنهای بی موردتان ، از جوکهای قومیتیتان ، از نژاد پرستیتان ، از خواب دو هزار و پانصد ساله تان ، از ادعاهای گزافتان راجع به مشاهیر ایران و ندانستن تاریخ تولدشان ، از مصرفگرا بودنتان ، از قسطی خریدن بنزتان برای فخر فروشی ، از رقصیدنتان در مهمانی با روسری ، از خوردن مشروب بعد از اقامه نماز ،از پز دادنتان ، از روشنفکر نما بودنتان و.... از کجا بگویم از چه بگویم که حالم بد است ، خیلی هم بد است.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

8888016400 - هنروستان - ناسیک
این حرام خورها با دیدن این شکایت این آقا را به جرم تهمت محکوم کرده و به این سگشان هم تشویقی خواهند داد
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

ezatdf - ایران - تهران
از: اداره بازرسی زندان رجایی شهر به: آقای ارژنگ داوودی معلم،شاعر،نویسنده و زندانی سیاسی - اینهایی که گفتی ما سی ساله میدانیم داداش راستی یه چیزی رو هم من بگم به شکایتت اضافه کن سگ بزرگ که اون نیست خودمم داداش! زت زیاد - شاهرخی رییس بازرسی زندان
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

mihanyar - انگلستان - منچستر
منبع خبر نامعتبر است، اگر قرار باشه هر گروهی که یا یک حکومت مخالف هستن سایتی درست کنن و خبر بدون مدرک منتشر کنن که میشه فردا سایتی زد و همین ادعا رو کرد که بله تو آمریکا به دستور رئیس جمهور 6 میلیون مسلمان در اتش سوزانده شدن! این خبر به اندازه ای جعلی است که حتی بی بی سی و دیگر سایتهای معتبر خبر را تایید نکردن. این خبر فقط در سایت بالاترین و فرندفید بازپخش شده، درضمن منبع خبر یک سایت وابسته به گروهک تروریستی پژاک است که از تروریستهایی مثل آرش کمانگیر دفاع میکنه و داره دروغ رو بجای حقیقت به خورد ملت میده!
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
چه رسم بدی شده همه میخواهند افشاگری کنند .پس چرا فقط حرفش را میزنند. ترا بخدا یکی ابن رسم رابشکند .وبگوید .چرا فقط تهدید .همه شده اند .احمدی نژاد .بگم بگم راه انداخته اند .6 سال است مردم منتظر گفتن این اغا هستند.خانه ات خراب زن وبچه وکل قوم وخویش ات اواره بشن .که چنین رسمی را بر پا کردی ..
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

saitama - ژاپن - توکیو
من نمیدانم اینهمه غلط املائی از طرف این اقای معلم شاعر ونویسنده بوده یااز جائی دیگر اب میخوره!!!! وای به روز ما اگر از طرف این شاعر و نویسنده و معلم بوده باشد
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

sama128 - ایران - شیرازآزاد
از این افراد می توان به حاج آقا گلستانی ها نماینده ولی فقیه در تویسرکان + آقایان مددی ها معاونت دانشگاه زنجان که دارای تز فوق لیسانس ایشان معراج هم بوده را می توان اضافه کرد.از این افراد می توان به حاج آقا گلستانی ها نماینده ولی فقیه در تویسرکان + آقایان مددی ها معاونت دانشگاه زنجان که دارای تز فوق لیسانس ایشان معراج هم بوده را می توان اضافه کرد.از این افراد می توان به حاج آقا گلستانی ها نماینده ولی فقیه در تویسرکان + آقایان مددی ها معاونت دانشگاه زنجان که دارای تز فوق لیسانس ایشان معراج هم بوده را می توان اضافه کرد.از این افراد می توان به حاج آقا گلستانی ها نماینده ولی فقیه در تویسرکان + آقایان مددی ها معاونت دانشگاه زنجان که دارای تز فوق لیسانس ایشان معراج هم بوده را می توان اضافه کرد.از این افراد می توان به حاج آقا گلستانی ها نماینده ولی فقیه در تویسرکان + آقایان مددی ها معاونت دانشگاه زنجان که دارای تز فوق لیسانس ایشان معراج هم بوده را می توان اضافه کرد
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اشغالهای رژیمی و اسلامی ???که برای پوشاندن خونهای ریخته شده و بزرگترین فاجعه ی تاریخ ایران از خمینی گرفته تا ات و اشغالهای اصلاح طلب و برای رد گم کردن و حقانیت بخشیدن به گندددددددددی که به ایران نام عنقلاب زده اید مرتب به زمان شاه برمی گردند بگویم که اکثریت دستتان را خوانده اند دست از فریب بردارید حمار خودتانید مرگ بر خدایتان.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

reza791 - انگلیس - لندن
جمهوری سراسر جور و فساد اسلامی...زمینه ساز ظهور یک ناجی از چاه.. واین ملت تنها کاری که دراین سه دهه کرده تحملش را بالا برده و پوستش را کلفت تر کرده و نظاره گر بوده است. بدون هیچ تلاشی برای رهایی از این جهنم خودساخته تنها چشم بکمک غربیها دارند تا شاید یکروزی بخواهند این نوکران سینه چاک و قرون وسطایی خود را اپ تو دیت کنند که این انتظار محالی است که عملی نخواهد شد. چونکه انگلیس تازه در حال کپی برداری از مدل موفق جمهوری اسلامی در عراق و مصر و سایر کشورهای خاور میانه است. دین بهترین ابزار بهره کشی از ملتهاست و حکومت دینی بهتری شیوه برای چپاول یک کشور است.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
mihanyar - انگلستان - منچستر ;به جان عزیزترین هایم قسم,که خیلی بزرگتر از اینها در زندانها اتفاق می افته. انقدر موارد وحشتناک هست که اگر با چشمهات هم ببینی باورت نمیشه.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
89562389 - نجف آباد- واقعأ هدف تو که به اقرار و اعترافِ خودت قاتل و آدمکش هستی و با شقاوت هر چه تمامتر اعلام میکنی که چندین کُرد را به قتل رسانده ای با این چرت و پرت گوئی ها چیست !؟ در زیر شکنجه اندام نازکت در هم کوبیده شد , از شرق تهران قسمتِ جنوبی را هم زیر نظر داشتی سربازهای شاهنشاهی تهران را به رگبار گرفته بودند !!! چرا اینقدر دروغ بافی میکنی !!؟دستگاهِ دروغ آزمای سایت نیز منفجر شد !! بدان و باور کن که با این گزافه گوئی و خلاف حقیقت گفتن ها شخصیت و ماهیت هیچ و پوچ خود را برای کاربران نمایان میکنی !! بسه بیش از این خودت را خوار و خفیف نکن !!
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

mashady - انگلیس - منچستر
89562389 - ایران - نجف اباد. دوست من ظلمی که در زمان ممد دماغ پهلوی کثافت (لعنت الله الیه ) به این ملت ستم دیده تحمیل شد . هیچوقت از یادها نمیره . نگران نباش رضا پهلوی بی عرضه تر از اینحرفهاست که بتونه در فردای ایران جایی برای خودش درست کنه
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
89562389 - ایران - نجف اباد .جند تا جای ادم را میشکستند تا اعتراف بگیرن. .تو خودت ... یا دیگران را احمق میدانی که این دروغهای بی شاخ و دم را باور کنند.یعنی انقدر سازمان امنیت یک کشور احمق است که تو درغگو را با ان وضع فجیحت بیاورد بر سر میز ملافات پدرت که مدارک علنی بدهند دست پدرت. مدارکی هم داری بفرستی برای این سایت تا دروغهایت را ثابت کنی.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس : ... شماها هستید که با این همه سانسور مسولین سایت!! باز اینقدر از بوی تعفن داخلی شما به بیرون درز می کنه....ریشه فارسی زبانان غیر ایرانی امثال تو را باید سوزاند که به مردم ایران توهین می کنید....باید یاد بگیرید که به مردم خود عشق بورزید هر چند که از.... انتظار بوی خوش نیست....ههههههههه
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
abi az alman - المان - کایزرزلاترن خیلی قشنگ احساس مرا بیان کردید مرسی.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
mabi az alman-آلمان شما به یک روانپزشک مراجعه نمائید بد نیست،خصوصا که خودت اعلام کرده که خیلی حالت بد است،انشاءالله که شفای عاجل پیدا نمائید،فکر کنم زندگی در کشوری که احساسات نژادپرستی اش از سایر نقاط اروپا ملموس تر است اینچنین بر روحیه شما تأثیر گذاشته!.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

Alborzi - ایران - کرج
کاری ندارم به موضوع نامه ولی خداییش نامه نویسی یه شاعر نویسنده و معلم باید اینجوری باشه ؟ انشاء ایشون بنظرتون ضعیف نبود !؟
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
mabi az alman سلام.ازغلط اندازی,چاپلوسی,ادعاهای بیجا,دستمالی,وکل حرفهات,طلاست.چه عالی نظردادای.تکبر,خودبرتربینی,پوشالی,بعضی هامراکشته.حیف نان که مصرف میشه.شاید پنج درصدجمعیت هفتادمیلیونی رامیشود.حساب بازکرد.بقیه ........بمال.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
89562389-ایران-نجف اباد. اولا این را که شما نوشتید چه ربطی به موضوع این متن داره? دوما من نمیدانم در زمان اون فقید شما به چه جرمی زندانی بودی. الان شما بیشتر از 80 سال داری و من نباید به شما یاداوری کنم و یا یاد بدهم!!! اگه اینطوری که نوشته ای باشه احتمالا زندانی سیاسی بودی و اگر زندانی سیاسی بودی یا توده ای بودی یا کمونیست بودی یا دنبال رو خمینی دجال بودی یا چپی بودی و یا... به هر حال جزو هر قشری که بودی نگاه کنی میبینی همه شان پوچ و تو خالی بودن و در دنیا هیچ کدام ارزشی ندارد.پس نتیجه میگیریم که این حزبها و قشرها که الان در دنیا جایی ندارند و از بین رفتن اون خدا بیامرز اون موقع میگفت که اینها همه اش دروغ و تو خالی هستند. مرگ بر توده ای, مرگ بر کمونیست, مرک بر چپی, مرگ بر جمهوری اسلامی, مرگ بر کسی که میگوید مرگ بر شاه.
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. mabi az alman - المان - کایزرزلاترن...پاینده باشید ...واقعیتها رو به بهترین شیوه گفتید
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
bavar88 - هلند - امستردام . ان که می گوئی بوی تعفن گور امامان قاتلت است//...علی امستر تر تر دامی.انقدر می نویسم مرگ بر دینتان که شما افلیج های اسلامی گورتان را از سایت گم کنید و بروید پیش پدران عربتان به عربستان/
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

Royan - آلمان - آلمان
پیش نماز که ب .....زه پس نماز م......رنه تو این مملکت هرچی حـ... است پست ومقام داره.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

Royan - آلمان - آلمان
89562389-ایران-نجف ابا شاه بیچاره میدونست امسال شما چه خوابی برای این ملت دیدن میخواست تو ریشه خشکش کنه که ملت این روز را نبینن ولی ملت ساده تر از این حرفها بودن و گول او ن هندی زاده سادیسمی عقده ای بی احساس را خوردن و خودشون هفت نسل بعدشون را به این روز انداختن من الان به شاه حق میدم که میخواست شما را در نطفه خفه کنه این کاش میکرد.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
mihanyar - انگلستان - منچستر مزدور اسم فرزاد کمانگرو به دهن ... نیار.تروریست تو هستی و اربابات و دین ننگینت که انسانیتو به سخره گرفته.وقتی رهبر تو پای منقل خودشو میساخت فرزاد تو روستاهای محروم کردستان به بچه ها درس میداد تا بزرگ که شدن مثل تو خودشونو به ساندیس نفروشن
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
mashady - انگلیس - منچستر, 89562389-ایران-نجف , دوستان باندازه ی کافی پاسخ منفی باقی های تان را دادند. تصمیم دارم در پاسخ از واژگان مثبت استفاده کنم شاید ذره ای روشنایی به تاریکی های اندیشه و درونتان بتابد و به خود آیید. درود بر - شاهزاده - رضا پهلوی که همواره به فکر آزادی و سربلندی ایران و ایرانی بوده و هست. "به یزدان که گر ما خرد داشتیم --- کجا این سرانجام بد داشتیم؟ "
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ali bidin - ایران - تهران
وقتی به پیرمرد 70 ساله در زندان تجاوز می کنند وای به حال جوانها و زنان زندانی. قانون عمل و عکس العمل به درستی مشمول حال ایرانیهای امروز شده است. این ظلم و جورها نوش جانتان به تلافی آن ناسپاسی و بی شرافتی که در حق شاه فقید روا داشتید. این تازه اولش است.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

مهران خان - ایران - تهران
mihanyar - انگلستان - منچستر. @ میهن یار؟؟؟ تو که میهن بار هم نیستی وطن فروش . حالا فرزاد کمانگر شده تروریست و تویی که با پول مردم فقیر و بدبخت ایران توی انگلیس میچری وطن پرست شدی؟
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

مهران خان - ایران - تهران
89562389-ایران-نجف اباد. @ والا صابون شاه که به تن من نخورده اما کاش جنابعالی یه چند وقتی مهمون زندان های جمهوری اسلامی می شدی و یه دل سیر بهت تجاوز می کردن (هرچند مطمئنم تو یکی ...) ببینم باز یاد...!. راستی من کرد هستم دوست داری منو بکشی؟
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
جایی که اسلامی هست همینه تجاوز خود فروشی بدبختی فلاکت عقب افتادگی اعتیاد و ........
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

دل نیا - ایران - بوکان
نجف اباد و میهن یار/ بهتره که به جای این چرندیات و دروغ ها,برید ساندیساتونو کوفت کنید تا فاسد نشدن.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس حرفت رو به خودم نمیگیرم اما تا تو توی سایت هستی و تا این ادبیات چاله میدانی توهین به ادیانت توی سایت هست منم هستم. برقص تا برقصیم... بهت گفتم که اینجا دیگه واسه ما وطن وطن نکن. دیگه خوبه خودت اومدی میگی از ترس جونم از ایران فرار کردم. پس ایران واسه فراری و ترسوهایی مثل تو جایی نداره.. https://www.iranianuk.com/article.php?id=63091
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . جواب تو ... 100 رو را داده ام لات چاله میدون//هیچ مسلمانی ایرانی نیست// چون اسلام متعفنت قاتل اجداد ایرانی بوده..... مرگ بگیر مزدور جذامی/مسلمان واقعی یا ...است یا قاتل یا دزد//کسی که این صفات الله را ندارد ادای مسلمان را در می اورد. می دانم چون امثال من نیستند به ندا.ترانه ی موسوی بند کردید و کشتید بعید نیست قاتل یکی از انها تو باشی.جوجه بسیجی که در ....... و رقص اسلامی یادت دادند که دردش بخاطرت مانده.گو تو هل.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
mihanyar انگلیس.فرزادنمیتوانست تروریست باشد.دوست عزیز.ممکنه درگروهی که نامبردی کاری هم انجام گرفته شده باشد.امافرزاد صمددیگری بود.درکامیاران.بی انصاف نباش.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس جوابت رو توی همون لینک بالا دادم. هنوز منتظر جوابت هستم.. هنوز حتی یکی از جواب سوالاتم رو ندادی خانمی که تربیت خانوادگی نداشته باشه جاش کجاست؟ من شاید همسن بچه ات باشم ولی وای به حال بچه ای که تو تربیت میکنی. بچه ای که مامانش اینه دیگه خودش چیه.. دلم برای خودت نه برای افرادی که دست پرورده ی تو هستن میسوزه عجوزه ی پیر
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مسلمان غیر ایرانی اسمت حال ادم را بهم میزند مزدور تازی زاده اینجا سایت ایرانیهای فهمیده و ازادی خواه است نه جای ادمهای عقده ای برو تو همان ...اسلامی محله اتان و گوش به سخنان اخوند ... بده
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
zartusht67 - المان - فرانکفورت اگه جای ایرانی های فهمیده هست پس تو اینجا چی کار میکنی؟
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
اول اینکه اگر این نامه توسط یک زندانی و داخل زندان باشد, تا کنون زنده نمانده. دوم اینکه, در قسمت اخر این نام ( اگر ظرف دو هفته برای پیگیری قضایی ترتیباتی داده نشود رونوشت این شکایت به مقامات دیگر هم ارسال میشود ) خیلی ملایم اولتیماتوم داده ! برای رسیدگی به اینچنین مواردی دو ساعت هم زیاد است . و اول به رئیس زندان داده شده اگر ظرف مدت دو هفته.....! در مجموع از دید عقلانی شباهتی به حقیت نداره. البته موارد ذکر شده باضافه جنایات دیکر روال عادی این زندان شده. ولی این نامه نگاری فصه ای بیش نیست. امیدوارم تمام زندانیان بیگناه هر چه زودتر به دامن خانواده شان برگردن, نه ظرف مدت دو هفته .....و.و.و.و.!!!
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . من تربیت خانوادگی ندارم چون//// یک مرد 53 ساله وقتی به دختر 9 ساله تجاوز می کند مورد تائید من نیست/// تعدد زوجات گروپ سکس اسلامی همینطور//ریختن خون کافران// قطع دست راست و پای چپ// وجود زن ازاد و برده کنیز/ قتل عام قوم بنی قریضه به طمع زنان زیبا و ثروت//حجاب ننگ یک مرد مسلمان چون او را در حد یک خروس پائین و تا موی زن را می بیند بفکر شمشیر کوفتی اسلامیش می افتد//و//و/و/ من پیر هستم ولی افتخار می کنم کتابخانه ام افتخار من بوده و هست نه قالی کرمان!!!!!تو به فکر خودت باش مسلمان بچه فیضیه.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
mihanyar میهن فروش برو تو سایت کیهان کامنت بده که لاشخور بازجوی لجن پراکن و تیمش ذوق بترکونن که دروغهاشونو کسی باور کرده.اسم دسته گل های پرپر شده عزیز ما را هم اول یاد بگیر دوم به دهنت نیار شریعتمداری کوچولو.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

mabi az alman - المان - کایزرزلاترن
ekman - ‫ایران - شیراز . بهتر چشمهاتو رو حقیقت نبندی و واقع بین بشی واقعادل تو ازاین همه نا مردمها دلت به درد نمیاد و حالت بد نمیشه که درکشوری مثل ایران شاهدش هستیم
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس شیرین عبادی هم یک زن مثل تو هست. اما هفته ی پیش بود اگه اشتباه نکنم توی صدای امریکا داشت مصاحبه میکرد مستقیما گفت که من یک مسلمان هستم و افتخار میکنم.. اون بیشتر از اسلام و قوانین آن و قوانین دیگر کشورها و جوامع دیگر میدونه یا تو؟اون بیشتر از قوانین زن و مرد میدونه یا تو؟ اگر اینطوره چرا دینش رو عوض نمیکنه؟ چرا مثل تو از اسلام فرار نمیکنه؟ خودش میگفت اگر از اسلام تفسیر درستی بکنیم بهترین دین هست ( نقل به مضمون ).. پس خفه شو بشین سر جات چرت و پرت نگو فراری مزدور. مورد تایید تو چیه؟ مورد تاییدت اینه که لخت بری بغل اینو اون؟ عین حیوانات لخت باشی تا متمدنتر جلوه کنی؟ شرافت و پاک دامنی یک زن رو بخاطر تعثب بی جایی که داری به منصه ی ظهور بذاری بیچاره؟ از حق تو آقای بلواستار برمیاد که حرفهای اونجوری بهت بزنه که حسابی آتیش بگیری فراری ترسو. اینو تو گوش ات فرو کن تا وقتی تو اینجا هستی منم هستم . همه جا هم چوب لای چرخت میکنم. ( البته اگر مودبانه حرف بزنی من ارادتمندتم هستم )
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.