القاعده مرگ اسامه بن لادن را تایید کرد

               
                  القاعده مرگ اسامه بن لادن را تایید کرد
بر اساس بیانیه ای که در وبسایت گروه های اسلامگرا منتشر شده، شبکه القاعده "مرگ اسامه بن لادن" رهبر این گروه را تایید کرده است.

این بیانیه در وبسایت های اسلامگرا منتشر شده است.

در این بیانیه نوشته است خون وی "هدر نخواهد رفت" و القاعده به حمله های خود به آمریکا و متحدانش ادامه خواهد داد.
در جایی دیگر از این بیانیه نوشته شده، مرگ بن لادن آمریکا را "نفرین" می کند این بیانیه خواستار شورش در پاکستان شده است.

امروز جمعه (۶ مه)، تظاهرکنندگان در سراسر پاکستان علیه کشتن اسامه بن لادن دست به اعتراضاتی زده اند.

گزارش ها حاکی است نزدیک به هزار نفر بعد از مراسم نماز جمعه در مرکز ابیت آباد گرد هم آمدند.

آنها چرخ خودرو ها را به آتش کشیدند و ضمن مسدود کردن جاده اصلی شعار "مرگ بر آمریکا" و "تروریست، تروریست، آمریکا، تروریست" سر دادند.

در این بیانیه نوشته شده که به زودی یک نوار صوتی متعلق به رهبر القاعده که یک هفته پیش از مرگش ضبط شده بود، پخش خواهد شد.

در این بیانیه اخطار داده شده که خون اسامه بن لادن مثل یک نفرین، آمریکایی ها و مامورانشان را دنبال می کند و آنها را هر جا که باشند گرفتار خواهد کرد.

در ادامه نوشته شده: "شادی آنها تبدیل به یاس می شود و اشک آنها به خونشان آغشته می شود. ما از مردم مسلمان پاکستان که شیخ اسامه در خاکشان کشته شد، می خواهیم که قیام کنند."

احساسات ضد آمریکایی در تظاهرات مشابهی که در شهر کویته، مرکز ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان برگزار شد، مشاهده شده است.

خبرنگاران می گویند که مردم پاکستان عملیات نظامی آمریکا در ابیت آباد را به عنوان تجاوز به حاکمیت و تمامیت ارضی پاکستان تلقی می کنند.

آنها همچنین از دولت پاکستان برای آنکه اجازه داده است کماندوهای آمریکایی عملیات خود را انجام دهند، انتقاد کرده اند.

آنها ادعای دولت این کشور را مبنی بر بی اطلاعی از یورش نظامی آمریکا به مجتمع محل سکونت اسامه بن لادن، نمی پذیرند.

فدایی موسوی - همدان - ایران
این آمریکای تروریست عراقی ها رو از دست صدام نجات داد پاکستانی ها رو هم از دست بن لادن!!! چی میشد اگه ما رو هم نجات میداف
جمعه 16 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
ببینیم باز هم نوکران متوهم جمهوری اسلامی ادعا میکنند که حرف های آمریکا دروغ است؟ دایی جان ناپلئونها و نوکران علی گدا شروع به داستان سرایی کنید.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
عملیات امریکا خیلی دقیق و سریع بود و یک پیروزی بزرگ برای اوباماست. کار بسیار درستی کردند که مقامات انگلیسی و پاکستانی را قبل از حمله و حتی در ان چندماهی که خانه را در نظر داشتند, در جریان قرار ندادند.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

Sir.amir - انگلستان - منچستر
هر چه بیسوادتر باشی متعصب تر هستی در دین اسلام نمونه اش از اینها بپرسید قران را بزبان خودتان خواندید واقعا حال بهم زن تر از این مسلمانها خودشونن
جمعه 16 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
این مزدورها شیر فهم شدند بن قاطر رفت پیش حوریان و قلمانها ناراحتش نباشید الان از گ...خوردنش مثل سگ پشیمان است
جمعه 16 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
خب این سربازان گمنام امام ته چاه و دستمال کشان و ساندیسی ها و تروریست دوستان عرب زاده که مدام دم از دروغ بودن خبر میزدند، بفرمایید شما سر پیازید یا ته ان؟ خود دار و دسته القاعده تایید کرد، شما دیگر چرا این اندازه هول کرده و دست و پایتان را گم کرده اید؟
جمعه 16 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
دانیال نبی و سمانه ، بسیجیان تندرو سایت، گرفتید؟ دوزاری افتاد؟
جمعه 16 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
سلام.هموطنانی که هم ابراز انزجاراز,صیغه,نموده اند.لطفاراه حلی برای تعدادخانمهایی که جوان وبی سرپرست هستند.ارائه کنند.چون همه میدانید.خانمهادرکشورهای مسلمان نمیتوانند.مثل اقایان عمل کنند.راه حل برای نیازی که بعدازاب وغذا چه ازنظرروحی یاجسمی گاهی تاسرحد...میرساند چیست??وگرنه بدون دلیل وازروی تعصبات الکی ایرادنگیرید.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
سلام من کاربر جدیدم.اینهم برای بسته شدن دهن طرفداران رژیم که باور نداشتن مرگ این تروریستو.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

Arashdl13 - ایران - فومن
روحش شاد انسانی بود که هر کاری کرد واسه اسلامی کرد که ما ازش حرف میزنیم من نمیدونم شما با چه منطقی حرف میزنیدواقعا متاسفم
جمعه 16 اردیبهشت 1390

YAROO19 - فرانسه - پاریس
Arashdl13 - ایران - فومن . ببخش کدام اسلام یک ذره از فومن بیرون را هم نگاه کن منظورم رشت نیست کشورهای اسلامی است که یکی بد تر از دیگری است مرگ بر اسامه وافکار اسامه ها خوب شد که درد وبه درک که مرد
شنبه 17 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
Arashdl13 - ایران - فومن . متاسف برای مغز عقب افتاده ی اسلامیت باش امثال تو طرفدار القاعده ننگ بشریت هستید گور بابای اسلامت وخدایت. دوستان همفکر اصلا تعجبی ندارد چرا ملت به زیارت چاه جمکران متعفن می روند تعدادی برای مرگ او مثل مرگ امامانشان سینه می زنند تعدادی تا توانستند داستانهای خیالی در باره ی بن لادن ساختند یکی گفت چند سال پیش مرده و و و !!!!!مطمئن باشید یک چاه جمکران هم برای او خواهند ساخت چون می گویند او هم به عرش بالا رفته روحش در چاه محبوس!!!یعنی از دریا به چاه نقب زده.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
Arshadl1 - ایران- فومن- منظورتون از "ما" یعنی کی !؟ شما بودین حاجی نصرت, رضا پونصد, علی فرصت, آره و اینا, همتون داشتین از اسلام حرف میزدید !!! بله !!؟
شنبه 17 اردیبهشت 1390

monairan - ایران - تهران
افرین بر امریکایی ها عملیاتشون عالی بود یک ادم متعصب قاتل ادمکش را فرستادن به جهنم و پیامشون هم روشن بود امریکایی ها هر کار بخوان و برنامه اش را بریزن مو به مو اجرا می کنن . صدام را از زیر خاک که توش پنهان شده بود کشیدن بیرون و. کشتنش.این تروریست خونخوار را وسط خونه ئ مخفی اش نا بود کردن اونهم تو. پاکستان عقب افتاده و حالا باید مواظب پاکستانی های دغل باشند که همه ئ وجودشون پر از عقده است وجهل و تعصب اونجا بیداد می کنه امریکایی ها اگه. بخوان خامنه ای را وسط خونه اش سوراخ سوراخ می کنن ولی احتیاج به این. کار نیست.خامنه ای کارش تمامه.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
عجب داستانی شده این میگه اون یکی تائید میکنه اصلا خوده اشغالش کی بوده که گروه تروریستش تائید کنه این داستان از شروعش بو دار بود, سیاست و قدرت باعث چه کارها که نمیشه.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
من متعجبم بعضی از هموطنان خوب و متفکر هم کامنت ها را سرسری میخوانند و سریعا عکسالعمل نشان میدهند. بله منظورم همین کامنت Arashdl13 - ایران - فومن است. من نمیدانم ایشان با چه طرز تفکری این کامنت را نوشتند ام فکرمیکنم که اصلا اهمیتی ندارد با هر نیتی که باشد حرفشان کاملا منطقی است. بن لادن نماینده واقعی اسلام بود و هر کاری کرد در رابطه با عقیده قلبیش به اسلام بود. بر عکس ان عده ای که اسلام را دین صلح و برابری وبرادری میدانند افراد نا اگاه و یا مغرض هستند.اسلام راستین یعنی بن لادن / خمینی و خامنه ای که مساویند با خشونت/ دروغ گوئی / فساد و جنایت. این هموطن ما از فومن حد اقل شجاعت گفتن حقیقت را دارد.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
Arashdl 13 ایران - فومن از خداوند میخواهم تو و امثال تو را شفا دهد و به ایرانیت برگرداند که اریابوم ما چوب ادمهای نفهمی مثل تو را میخورد
شنبه 17 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
هیچ غلطی نمیتونید بکنید دوره تروریست بازی رو به افوله. کی بشه نوبت کفن کردن حکومت سیه روی جنایت کار ولایت وقیح شود اما حیق است جسدشان به دریا افکنده شود بهتر است به کلیه ی چاه های فاضلاب سرازیر شود چرا که اسم خدا دین خدا خلق خدا را به گند زده در حد فاضلاب رساندند . لعنت بر تمام خر مذهبان دنیا لعنت بر تمام خشکه مقدسان ابله لعنت بر تمام بت پرستان فرعونی.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
h.k - دانمارک - اودا دوست عزیز من فکر نمکنم کسی با صیغه جهت بر طرف کردن نیازهای جنسی مخالف باشد. مطلب اینجاست که برقراری چنین رابطه ای با جنس مخالفی که نه میشناسی و نه تعلق خاطری به او داری و صرفا جهت تامین نیاز جنسی باشد در عرف و ادبیات هر کشوری که باشد فحشاست حال چه انرا صیقه بنامیم ویا هر کلاه شرعی دیگر.بجز انسان نماهای شهوت ران فقط حیوانات اینگونه دفع شهوت میکنند. من هیچ انسانی را نمیشناسم و نشنیده ام که نیاز جنسی او رابه جنون کشیده باشد یا از عدم داشتن سکس که شما با اب و غذا مساوئ دانسته اید مرده باشد. مجددا افراد مریض را مستسنا میدانم. این صرفا یک مشکل فرهنگیست که در کشورهای مسلمان با کلاه شرعی صیقه سعی در سر پوش گذاشتن روی ان شده است. خانم های مسلمان هم تا زمانیکه این مشکل فرهنگی حل نشده بطور حتم راه حل هائی پیدا میکنند که تن به فحشا ندهند همان طور که پیشینیان ما کردند.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

Arashdl13 - ایران - فومن
واقعا متاسفم....... من نمیدونم شما با چه طرز فکری کامنت میزارید خداییش خجالت داره
شنبه 17 اردیبهشت 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
من باور نمیکنم.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
royan المان.عزیز.نظریه شمادرستراست.من جوگیرشدم.چون دختردارم.ومیدانم پرومادردرمحیط ایران برای رفت وامددخترشان چه زجری که نمیکشند.درکشوری که خانم هشتادساله رامتلک باران میکنند.کشوری که برای سرکاررفتن وبرگشتن ازسواره که چراغ میزنه تاپیاده که هزاران نوع حرف بی ربط نثارش میکنند.برای لقمه نانی!ومهمتراینکه ارزوهای دخترجوان برای اینده که درذهنش تاب میخورند!چگونه من توان خودکشی اش راداشته باشم.وبتوتنم به این راحتی مرگ گلی درحسرت باغچه ای راتحمل کنم.خانواده مریض وبانی کارازبیمارشان پرستاری کنند.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Atheist-0 - هم میهن گرامی، برخی اینجا کامنتهای بیربط میگذارند تا توجه ها را از این رویداد مهم مرگ سمبل ننگین ادمکشی و تروریسم دور کنند. به دام این ترفندهای کهنه شده ارتش سایبری نیفتید و پاسخ خزعبلات اسلامی اینها را ندهید. پرسش دارند بروند از ملای محله بپرسند مگر اینجا مسجد و حوزه علمیه است؟
شنبه 17 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.