پرستار جوانی که به دلیل عدم رعایت حجاب اخراج شده بود، با قرص برنج خودکشی کرد


پرستار جوانی که به دلیل عدم رعایت حجاب اخراج شده بود، با قرص برنج خودکشی کرد


با انتقال فرد مذکور به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین پزشکان و همکارانش بلافاصله تلاش برای نجات جان وی را آغاز کردند اما این تلاش نتیجه نداد و او به خاطر شدت مسمومیت جان سپرد.این حادثه موجی از ناراحتی را در این بیمارستان در پی داشته است.

به گزارش آخرین نیوز ، یکی از پرستاران بیمارستان امام حسین به دلیل اخراج از کار با خوردن قرص برنج خودکشی کرد.

پیگیریهای خبرنگار ما نشان می دهد به دنبال اخراج  آ. پرستار شاغل در بیمارستان امام حسین و بی نتیجه ماندن پیگیریهایش برای بازگشت دوباره به کار باعث شد وی با خوردن قرص برنج دست به خودکشی بزند .

با انتقال فرد مذکور به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین پزشکان و همکارانش بلافاصله تلاش برای نجات جان وی را آغاز کردند اما تلاش همکاران وی برای نجات جانش نتیجه نداد و او به خاطر شدت مسمومیت جان سپرد.این حادثه موجی از ناراحتی را در این بیمارستان در پی داشته است.

شنیده ها حاکی از آن است که علت اخراج این پرستار عدم رعایت پوشش مناسب و  بدحجابی بوده است . پیگیریهای خبرنگار ما از مسئولان بیمارستان امام حسین برای کسب علت این حادثه و دلیل اخراج  پرستار  بی نتیجه بوده و بعضا با تهدیدهایی هم همراه بوده است.

گفتنی است  قرص‌های برنج به منظور حفظ و نگهداری برنج در انبارها و جلوگیری از تخریب آن‌ها توسط حشرات و همچنین دفع آفات سایر غلات انبار شده استفاده می‌شود‌. به براساس این گزارش، امروزه به دلیل موجود بودن‌ این قرص‌ها در منازل و دسترسی آسان،‌ به عنوان وسیله‌ایی برای خودکشی استفاده شده و جوانان با درگیری‌های بسیار جزیی به خوردن این قرص‌ها اقدام می‌کنند‌.
poriyaye_vali - قطر - دوحه
خودکشی تو جیه ناپذیره..ولی خوب به گفته روانشناسها جنون انیست که ممکنه به سراغ هرکسی بیاد......هیچگاه همه راهها بسته نیست....متاسفم
جمعه 16 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
باور کنید که خودکشی این خانم نازنین این پرستار انسانهای بینوا و در مانده از عدم رعایت حجاب نبوده. قبول کنید از من. امکان نیست یک خانمی را بخاطر این موهومات از کار اخراج کنند .من معتقدم که مسئولان و یا قسمت و مدیر کارگزینی بیمارستان توقعات نا مشروع و عیر مشروعی از این خانم پرستار با شرف داشتند که نامبرده تسلیم در خواستهای احمقانه و مزورانه این قوم بی رگ و بی معرفت که زورشان فقط بانسانهای بی پول و بی پارتی میرسد این دختر را از کار برکنار نموده و انچه مسلم است این خانم با اشتغال در بیمارستان برای خود ایجاد حیثیت فامیلی نموده بود که با اخراج از بیمارستان بدلیل و نداشتن پارتی بمنظور مقابله با این قوم کثیف و مایوس شدن از همه کس و همه جا اقدام بخود کشی نموده. متاسفانه متن خبر ناقص بود ولی این نظر من بوده و مطمئنم که مغز من بمن دروغ نمیگوید
جمعه 16 اردیبهشت 1390

mssiniur - belarus - بلاروس - مینسک
در جایی که نمیتوان مردانه زندگی کرد ، مردانه مردن زندگیست!!!
جمعه 16 اردیبهشت 1390

mori021 - دانمارک - ارهوس
تو روح مرده و زنده خمینی و خامنه ای دارودستتون با اسلامتون
جمعه 16 اردیبهشت 1390

Ezhaq - ایران - تهران
همچین می گن بد حجابی که کسی ندونه فکر می کنه برهنه بدونه لباس در حال خودنمایی بوده، مردشور این نظام رو ببره که چیزی بنام شعور انسانی در آن نیست. دوستان تنها راهی که ما را به نتیجه میرسانه جنگ مسلحانست. حتی ، بقیمت کشور تجزیه بشه بهتر از اینکه این کثافتخانه پا بر جا باشه.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
مردم به این بیغیرتی........هرگزندیده ملتی.مردمی که حق انتخاب,لباس,کار,نوع زندگی,عقیده, اندیشه,تفریح,اراده ازخودنداشته باشند.مثل انتخابات نماینده,,که بایدهمیشه به منتخبین گروه خاص ,انگلهای,جامعه مانند جنتی مصباح گا,,,,وخ......شرکت ورای بدهند.حتی ازشرکت نکردن وحشت داشته باشند.ازدست این مردم بایدخودکشی کرد.خاک برس.....همکارانی که بااطلاع به یقین ,خودکشی,همکار نازنینشان به کاردرانجاادامه میدهندودست به اعتصاب نمیزنند.غم بزرگی بردلم نشست.به خانواده این عزیزتسلئت میگویم.وقتی کههمدیگررادوست نداشته باشیم وهمدیگرراحمایت نکنیم.مثل گوسفند جلوچشم یکدیگر,زبح,میشویم تاگوسفند اخری!!!
جمعه 16 اردیبهشت 1390

sarvestan - ایران - تهران
Ezhaq - ایران - تهران . آی که بدجوری باهات موافقم.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
ایاحق ملت .....ایران نیست?که این سیبزمینی پوسیده وان گدای دیروزی حاکم وفرمانروایشان باشند.ایاسرپیچی ازفرمان از چنین افراد ونپذیرفتنش ترس دارد.?ننگ ملتی نیست که اطاعت ازاینهابکند.?
جمعه 16 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مرگ بر ملا...مرگ.بر دینش و خدایش..مرگ بر عنقلاب نفرت انگیز 57 و ننگ برخل و چلهائی که خمینی 1..ننه.100 سوسمار عربی را به قدرت رساندند پست فطرتهای رژیمی این سایت بمیرید.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

monairan - ایران - تهران
خیلی متاسف شدم برای این پرستار جوان .روزی که این رشته را انتخاب می کرد نیتش کمک به ادم ها و اینده بهتر بوده اما این نظام فاسد به جایی رساندش که خودش را از بین برد .یک جای دنیا مثل تونس وقتی یک جوان به. خاطر بیکاری و ناامیدی خودکشی می کنه مردم می ریزن بیرون و انقلاب می کنن اما تو ایران انگار نه انگار.جا داره لا اقل پرستار ها اعتراض و اعتصاب . کنن.حیف و صد حیف .لعنت بر خمینی و خامنه ای و خاندانشون.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

ranginkaman1975 - آمریکا - سانفرانسیسکو
این خانوم به خاطر تو دهنی که به چند نفر از پرسنل بیمارستان مخصوصا مسول حراست بیمارستان و یکی‌ از مسول بخش‌ها زد از کار اخراج و تهدید به سؤ استفاده جنسی‌ شد...حـ...‌های اسلامی همه رو با خواهر و مادر نشمه خودشون اشتباه میگیرند...
جمعه 16 اردیبهشت 1390

ب.ا - مالزی - سایبر
خیلی غم انگیزه......ننگ و خفت براون وزیرو اون وزارتخانه.........
جمعه 16 اردیبهشت 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
فکر الودگی نانی را بکنید که با مرگ این دختر بر سر سفره مسئول مرگ دخترک اورده شده !!
جمعه 16 اردیبهشت 1390

mehrnoosh - ایران - اهواز
در ایران همه راه ها بسته است و در فضای جمهوری اسلامی یا باید عین خودشون کثیف دزد و بی ناموس باشی و یا باید بمیری. کاملا به اون پرستار بدبخت که کارشو بخاطر این دلیل مسخره از دست داد اونم توی این بیکاری و بی پولی حق میدم.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
ننگت باد ولایت نامشروع قبیح....سید علی اقا عمامه ات را بالاتر بذار برگی ننگین به تاریخ حکومت جهل و جور فسادت افزوده شد....پرستار نازنین روحت شاد ومطمئن باش این پایان راه نیست....کیان اهواز....
جمعه 16 اردیبهشت 1390

artosh - ایران - تهران
تف به شرافتتون اسلامی های خشک مغز کثیف. دختر بیچاره با هزار امید و آرزو سالیانی درس خونده آخرش یک بیسواد اسلامی با تحمیل فکر مریض خودش باعث مرگش شد. از هرچی دین و اسلام و کوفت و زهرماره بیزارم...........
جمعه 16 اردیبهشت 1390

damahi - ایران - بنرعباس
لعنت بر هرچه آخوند وحکومت آخوندی است که بجز لجن ومرگ ونابودی دست آوردی دیگرندارد.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
خدایا اه بازماندگانش را بکن سرطان و فرو کن در حلق باعث و بانیش که این مملکت را به اینید.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سایبری ها بفرمایید نظر بدهید تا نان حرامتان اجر نشود
جمعه 16 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
من با خواندن این مطلب دیشب نتوانستم راحت بخوابم . هر چند این اولین سابقه ذهنی من از اینگونه حوادث نبوده. من در طول ایام زندگی از اینگونه موارد بسیار دیدم من شاهد خودکشی دخترانی بودم ک تنها فرد نان اور خانه بودند. که از کار بیکار شدند. من شاهد خودکشی دختران با شرفی بودم که پدر راننده انها بدلیل تصادف در زندان بوده و این دختر مظلوم نان اور خانه و خرج رسان پدر در زندان بوده. من شاهد اخراج دختران با شرفی بودم که پدر بیمار و مادر ناتوان رنجور داشتند و این دختر با شرف و عیرت خودش در کارگاهی مشغول کار بود و صاحب کارگاه که مرد بی شرف و بی عار و بد ریخت وبد کردار بودی توقع غیر اخلاقی از این دختر نازنین داشته و چون ان دختر تسلیم خواسته های غیر راخلاقی این مردک ابله بیسواد بی پدر مادر حمال جانور نشد از کار بیکار کرد و ان دختر خودکشی کرد من از اینگونه مسائل را بسیار شاهد بودم اما در قسمت بیمارستان و امور درمانی این اولین سابقه ذهنی من است. باور کنید که نتوانستم بخوابم
جمعه 16 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
.h k - دانمارک - اودا باهات موافقم مردم بی غیرت شدن الان باید با اعتصاب در بیمارستان پدر رئیس بیمارستان را در بیاورند ولی از طرف دیگه بیماران چه گناهی کردن که کسی از شون پرستاری نکنه .
جمعه 16 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - گیلان
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران روحش شاد.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

javid.ur - ایران - ارومیه
خدا جون آخه تو کجایی؟خدایا مگه ملت ایران گناهشون چی بود آخه؟خدایاقسمت میدم به فاطمه زهرا کمکمون کن از دست ما کاری بر نمی یاد.خدا تو اون دنیا از گناه خود کشی این دختر بگذر.به خدا ادم گریه اش میگیره
شنبه 17 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
royan المان.عزیز.نظریه شمادرستراست.من جوگیرشدم.چون دختردارم.ومیدانم پرومادردرمحیط ایران برای رفت وامددخترشان چه زجری که نمیکشند.درکشوری که خانم هشتادساله رامتلک باران میکنند.کشوری که برای سرکاررفتن وبرگشتن ازسواره که چراغ میزنه تاپیاده که هزاران نوع حرف بی ربط نثارش میکنند.برای لقمه نانی!ومهمتراینکه ارزوهای دخترجوان برای اینده که درذهنش تاب میخورند!چگونه من توان خودکشی اش راداشته باشم.وبتوتنم به این راحتی مرگ گلی درحسرت باغچه ای راتحمل کنم.خانواده مریض وبانی کارازبیمارشان پرستاری کنند.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.