آمریکا تصاویر جسد بن لادن را منتشر نمی کند


آمریکا تصاویر جسد بن لادن را منتشر نمی کند

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به شبکه سی بی اس گفته است که عکس جسد اسامه بن لادن، رهبر گروه القاعده، منتشر نخواهد شد.

آقای اوباما روز چهارشنبه به این شبکه گفت که تصمیم گرفته است عکس های جسد بن لادن را که برای تایید هویت او پس از کشتنش در ساعات اولیه روز دوشنبه گرفته شده بود منتشر نکند.

پیشتر جی کارنی سخنگوی کاخ سفید گفته بود که عکس ها از جسد رهبر القاعده "هولناک" است و ممکن است احساسات برخی را تحریک کند.

همزمان اریک هولدر وزیر دادگستری آمریکا گفته است که اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده یک هدف نظامی قانونی بوده است.

او به کمیته قضایی مجلس سنا گفت که بن لادن برای تسلیم شدن هیچ تلاشی نکرده بود و کشتن او را "اقدامی در دفاع از کشور" توصیف کرد.

آمریکا اذعان کرده است که بن لادن هنگامی که کماندوهای آمریکایی به او شلیک کردند، مسلح نبود.

منتقدان نگرانی هایی درباره قانونی بودن آن عملیات مطرح کرده اند.

اریک هولدر گفت: "اگر تسلیم شده بود یا اگر برای تسلیم شدن تلاش می کرد، فکر می کنم واضح است که باید آن را می پذیرفتیم، اما هیچ نشانه ای از اینکه او می خواست تسلیم شود وجود نداشت و در نتیجه کشتن او درست بود."

کاخ سفید روز سه شنبه روایت خود از آنچه در جریان حمله کماندوهای نیروی دریایی آمریکا به مجتمع محل اقامت بن لادن رخ داد را اصلاح کرد.

کاخ سفید ابتدا گفته بود که بن لادن در جریان درگیری تیر خورده و کشته شده بود.

در آن عملیات ده ها کماندو با دو هلی کوپتر از افغانستان به شهر ابیت آباد رفتند و یکی از هلی کوپترها را که در محل از کار افتاد، منفجر کردند تا به دست کسی نیافتد.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا دستور حمله روز یکشنبه را که تا ساعات نخست صبح دوشنبه به وقت پاکستان ادامه داشت، صادر کرده بود.

او خود از کاخ سفید عملیات را لحظه به لحظه دنبال می کرد.

نظرسنجی نیویورک تایمز و شبکه سی بی اس که چهارشنبه منتشر شد نشان می دهد که میزان محبوبیت او پس از کشته شدن بن لادن ۱۱ درصد افزایش یافته و به ۵۷ درصد رسیده است.

او قصد دارد روز پنجشنبه از محل مرکز تجارت جهانی در نیویورک برای بزرگداشت قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر بازدید کند.

ارتش پاکستان تایید کرده است که گروهی زن و کودک که در جریان عملیات در محل سکونت اسامه بن لادن بودند را در اختیار گرفته است.

عطار عباس سخنگوی ارتش پاکستان گفت آنها در محلی مخفی در شهرهای راوالپیندی و اسلام آباد نگهداری می شوند.

بعضی از بازماندگان که در اثر اصابت گلوله زخمی شده اند تحت معالجه هستند اما جان هیچ کدام در خطر نیست.

بن لادن، ۵۴ ساله، بنیانگذار و رهبر القاعده بود. تصور می شود که او دستور حملات در نیویورک و واشنگتن در روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و همچنین شمار دیگری از بمبگذاری های مرگبار را صادر کرده بود.

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا هم اکنون مشغول معاینه و بررسی مواد و مدارکی است که در حمله ضبط شده است، که از جمله شامل حافظه کامپیوتر، دی وی دی و سایر اسناد می شود.

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
با چه صراحتی میگن وقتی بن لادن رو زدیم ، مسلح نبود. حالا مقایسه کن با رژیم شیاد آخوندی. به یه بی گناه تجاوز می کنه و به بدترین شکل می کشه و بعد هزار و یک انگ معتاد طزریقی که با خمپاره داشت به بسیج حمله می کرد و غیره رو می بنده به ناف اون بدبختی که افتاده گیرش
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

bg_m - بلغارستان - صوفیا
خوب حق دارند چون از سال ۲۰۰۴ که اسامه مرده بود تا کشف قبر و فروش جسدش توسط پاکستان به امریکا دیگه چیزی غیر از چند تا استخون از آن باقی نمونده که بخوان نشان بدهند
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
کار خوبی میکنند, زیرا کسانیکه مشکوک هستند که osama کشته نشده, باز با دیدن عکس او, از جعلی بودن عکس و فتوشاپ سخن میگویند و تجربه نشان داده مانند عکس پسرهای 100دام و خود او, باعث جریحه دار کردن عوام میشوند ! زمان را نمیشه به عقب برد, زیرا در زمان قدیم, بعنوان مدرک صحبت از بریدن سر و انداختن سر او پیش حاکم بود, و در این عصر bit و DNA , با کمک تست کار را به اتمام میبرنند ! شاد و مدرن باشیم .
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
عکسی وجود نداره که نشون بدن یا ندن .این بابا بن لادن در سال 2001 کشته شد. اینا چه تئاتری بازی میکنن. و به ریش ملت میخندن. لعنت هزار بار لعنت
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
از اولش هم معلوم بود!!!
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
آنها طرفدارانِ بن لادن هستند که به نام دین نکبتشان سر انسانی را از تنش جدا کرده و زوزۀ الله اکبر را بر سر داده و با شقاوت هر چه تمامتر کلیپش را در you tube پخش میکنند !
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zibabahadori - امریکا - هستن
ان شخص 4 سال پئش فوت کرد مریض بود
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
خودتون رو زیاد علاف نکنین من قول میدم 1 -2 هفته اینده عکسها منتشر میشه ..این بازیها فقط برای تبلیغات بیشتر هست ..
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
طرفدارانش بیشتر شدن . رشدتصاعدی .
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
بگفته بسیاری از کارشناسان بنلان چند سال پیش در میان پیروانش گفته بود اگر زمانی بخواهند مرا دستگیر کنند من به 5 نفریکه همیشه همراه من هستند گفته ام که بدلیل اینکه خودکشی در اسلام حرام است شماموظفید مرا با گلوله بقتل برسانید.و چنین بنظر میرسد که یکی از افرادش وی را بقتل رسانده که دستگیر نشود.برای امریکا بسیار پر افتخارتر بود که او را دستگیر و محاکمه میکردند تا اینکه او را بکشند.حال امریکائیها میگویند او هنگام رویاروئی با ما مسلح نبوده.اگر مسلح نبوده چرا وی را دستگیر نکردید?بنابراین تئوری کشتن بنلادن بدست یار خودش بیشتر بحقیقت نزدیک است تا ادعای امریکائیها.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

saitama - ژاپن - توکیو
همین که به درک واصل شد بسه, دیگه انتشار جسد متعفنش دیدن نداره
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

chakera - ایران - تهران
با عقل جور در نمیاد که این اشغال را کشته باشند او راس هرم بوده اطلاعات ذی قیمت وبا ارزشی بعنوان رهبر گروه داره وتا تخلیه اطلاعاتی نشه دخلشو نمیارن.اینکه نوچه هاش تو کدوم کشورها هستند پولهاشو کجا وتو چه حسابهای مخفی کزده و....تمام این مخفی کاریها هم بخاطر اینکه زنده دستگیرش کردن بعد از یه مدتی هم یه عکس با سری که گلوله خورده نشون میدن.البته هر چی سرش بیاد حقشه.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

arefam - فرانسه - پاریس
بله. اول یه عکسی رو که از سال 2009 روی نت بود خواستن قالب کنن نگرفت حالا مدعی شدن که انقدر مرده اش هولناکه که منتشر نمیکنن عکسشو. واقعا انگار همه حکومتها بلا نسبت مردم رو مثل خودشون خ. فرض کردن
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫اینا جوک میگن و خودشون نمی فهمند.اگر مسلح نبوده، پس پا لنگ کفش مقاومت کرده که زنده دستگیرش نکردند و به اصطلاح مجبور شدن او را بکشند؟!.این سربازها که به قول خودشان همه ورزیده و رزمی اند،پس چطور نتوانستند با جنگ تن به تن و بدون اسلحه گرم دستگیرش کنند و چهره اش را به تمام دنیا نشان بدهند و بعد به سزای اعمالش برسانندش.من فکر میکنم که سربازان از ترسی که در دلشان از بن لادن داشته اند،به محض رو در رو شدن با او،از ترس آتش گشودن و با فشنگ ۵ یا پنج ونیم میلیمتری به او شلیک کردند.این نیرو ها تمرین زیاد میکنند ولی مأموریت واقعی بندرت انجام میدهند،بدون تجهیزات هم انگشت کوچکه سرباز های ویژه خودمان نمیشوند که هشت سال بخاطر وطن و حماقت خمینی و صدام از کشوردفاع کردند.خیلی جالب یکی از هلیکوپتر ها هم دچار نقص فنی میشه،حتمأ آمریکای ابر قدرت هلیکوپتر را از افغانستان قرض کرده بوده،. ‫ایران شیراز
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
از کجا معلوم که یه دیل نبوده!! خودشون اوردن , که یه اسکیوز داشته باشن برای لشکر کشی . 5 سال تو یه دهکده نظامی نشین بوده . مگه میشه پاکستان از وجودش بی خبر باشه!!!! خونش از تمام خانهای اونجا 8 برابر بزرگتر بوده و اون همه افرادیکه اونجا بودن و یه عمر تو ارتش بودن از همسایشون بی خبر !!امکان نداره . العان هم بردنش یه جای دیگه ریشو پشمشو زدن با یه اسم جدید داره به ریشه همه میخنده . انداختند تو دریا اره راست میگن . پروندشو.. بدبخت مردمی که کشته شدن .فکر میکنند مردم خرند.. چند وقت دیگه یکی دیگه را میارن اسمش هم منگندین شوشولی . میگید نه ! خواهیم دید.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

ali abadani - بلژیک - بروکسل
اوباما ترسیدی فوتوشاب ها لو بره اما اوباما جون با این بازیها نمی تونی کشتاره مردم بحرین و لیبی رو سربوش بزاری این دروغ شما هم مثل 11 سبتامبر رو میشه به امید نابودی بن لاد ن و دوستان امریکائش
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

saman-uae - امارات - دبی
لعنت خدا به دروغگو.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

sir_reza - ایرن - تهران
چرا منتشر نمی کنه؟ قضیه به شدت مشکوکه! منتشر نکردن عکس های بن لادن به دلیل هولناک بودن به شدت مسخره است!
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

shabe-barani - استرالیا - سیدنی
اگر عکسی‌ ازش ندارند خوب اقلاً برن کمی‌ پول خرج کنن بدن به هالیوود تا یک تکه خوشگل مثل بن لادن عوضی‌ درست کنه با سرو صورت خون الود بگن اینه لااقل تا خیال همه راحت شه!lol
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
آقای اوباما من خر نیستم.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بهتر ادم قیافه نحسش را نبیند.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
اگه مسلح نبوده پس چرا کشتنش دستگیرش میکردن که کردن البته اینقدر حرفای ضد و نقیض میشنویم که دیگه تشخیص واقعیت خیلی سخت شده یعنی گیج شدن همه که چی بود و چی شد یکی میگه ساخت خوده امریکاست الان هم تو جزایره هولو لولو باحوریای هاوای خوش میگذرونه یکی میگه به مرگ طبیعی مرد وووو اما چیزی که کاملا منطقی بنظر میاد استفاده تبلیغاتی کردن برای انتخابات هست و صدها استفاده دیگه که اگر برای مردم عادی ضرر هست اما برای خیلی از سود جوها کاملا استفاد داره
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
عجب فیلم بچه گونه ای بازی میکنند این حاکمان دغل کار امریکا .تصویر شخص اصلی که بدبخت معلومه زیرشکنجه صورتش سوخته که فوتو شاب کردن روی بینی به بالای بن لادن بشیر عمر نام داشته را از u-tube برداشتند .ترسوهای بزدل. بن لادن چند سال قبل به علت بیماری و پیری در گذشت. اموز هم اوبام میگه عکس نشون نمیدیم چون دنیا از ما بیزار میشه. خودش فهمیده دنیا کاشونو قبول ندارد.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
danial nabi - سوئد - استکهلم . مزدور نوکر رژیم! چندین بار دروغهای تو و همپالکیهات رو بر ملا کرده ام. اولا دولت آمریکا هیچ عکسی از اسامه منتشر نکرده و عکسهای منتشر شده در اینترنت مربوط به ماهها قبل است و همه جعلی است و کار اطلاعات پاکستان یا القاعده و سایتهای اسلامی است. دولت آمریکا با صبر و حوصله و کار اطلاعاتی پیچیده که تمام جزییات آنرا در تلویزیونهای آمریکا به نمایش گذاشته اند توانست اسامه را از ماه آگوست 2010 زیر نظر بگیرد و در مناسب ترین فرصت ترتیب وی را دادند. اگر عکسها را منتشر نمی کنند به خاطر مصالح ملی است چرا که مشتی جانی اسلامی دوباره به خونخواهی این پفیوز میخواهند جنایات دیگری ترتیب دهند. چنین ابرقدرتی نیازی به دروغ گفتن ندارد. در ضمن هر کاری که بکنند شما مخبطان اسلامی همین حرفها را خواهید زد. اگر عکسهای جسدش را هم منتشر کنند میگوید فتوشاپ است. دولت آمریکا برای قانع کردن مشتی...مثل تو کار نمیکند. برای خودش و منافع ملی اش کار میکند. گفتم که برو یک شغل حسابی دست و پا کن که مجبور نباشی نان مزدوری بخوری و اینقدر مزخرف ببافی دلقک خامنه ای!
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
باز این یارو دانیال نبی پارازیت انداخت رو که رو نیست سنگ پای قزوین پیشت لنگ انداخته برو پی کارت بابا تو اگر بیل زنی باغ خودت را بیل بزن مزدور فرصت طلب و...........
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
zartusht67 - المان - فرانکفورت مزدور امریکا تو نظرتو بگو هر چند نظری نداری ولی تمرین کن کتاب و مقالات بخون بلکه یاد بگیری نظر بدی نه اینکه هی غر بزنی از تفکرات دیگر مخاطبان. تو المانی حالا یا یافت اباد. عشق اروپائیها رو ببین.zebelkhan همین جوری مزدوریتو به امرکا ادامه بده خوبه اقامتت باطل نشه 3 باره اواره بشی.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
danial nabi - سوئد - استکهلم . عقب مونده ذهنی! تمام تصاویر منتشر شده از جسد بن لادن کار اطلاعات پاکستان بوده و تماما جعلی است. همین امروز 6 ماه می القاعده تایید کرد که اسامه بن لادن رهبر القاعده در جریان عملیات آمریکا به قتل رسیده. این هم تو دهنی به تو و جواب مشتی متوهم و دایی جان ناپلئون وطنی توی این وب سایت که تمام این جریان را انکار میکردند و هر کدام برای خودشان سناریویی بافته اند. دست بردارید از این همه توهم و مسخره بازی.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
danial nabi - سوئد - استکهلم من ماندم چطور این دولتهای اروپایی یک مشت اراذل و اوباش و اشغال کله را به کشورهایشان راه میدهند
جمعه 16 اردیبهشت 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس تا مدرک معتبر نشون ندهند خبر جعلی تلقی میشود. مدرک رو که انداختند تو دریا .گول این شیادان تاریخ رو نخور اینها اعضای سراسر دروغ فراماسون هستند. برو ریشه ماسونها یا معماران ازاد را جستجو کن. تو خیلی ساده ای. همه زندگی این ماسونها نقشه از قبل طرح شده است. ایلومیناتی برگ رو شده ولی سری کاخ سفیده.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.