شعار مرگ بر دیکتاتور در مراسم سخنرانی صفار هرندی


شعار مرگ بر دیکتاتور در مراسم سخنرانی
 صفار هرندی در دانشگاه آزاد تهران شمال

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، دیروز و در جریان سخنرانی صفار هرندی با سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور و همچنین شعارهایی علیه خود صفار هرندی، به حضور وی در دانشگاه اعتراض کردند.

صفار هرندی که به دعوت بیسج دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در آن دانشگاه حضور پیدا کرده بود، با حضور گسترده دانشجویان معترض روبرو شد.

به گزارش دانشجویان حاضر در جلسه، صفار هرندی در بدو جلسه توسط سئوال در مورد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به چالش کشیده شد و متعاقباً دانشجویان با سر دادن شعار دادن شعار مرگ بر دیکتاتور و همخوانی سرود یار دبستانی نسبت به حضور معاون فرهنگی فرمانده سپاه در دانشگاه اعتراض کردند.

یاد آور می شود قبلاً دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی نیز که صفار هرندی در آن دانشگاه حضور یافته بود، با پرتاب لنگه کفش به طرف وی نبست به حضور این مقام امنیتی در دانشگاه اعتراض کرده و خواستار خروج او از دانشگاهشان شده بودند.

در دانشگاه های قزوین و تبریز نیز وقایع مشابهی به هنگام حضور صفار هرندی که سابقه تصدی وزارت ارشاد در دولت اول محمود احمدی نژاد را دارد، رخ داده بود.

89562389 - ایران - نجف آباد
جرات داری بیا دانشگاه ازاد نجف اباد .تا پوتینای زمونه جنگم را تو سرت بزنم.نخست وزیر 8سال جنگ حصره.اون وقت تو سخنرانی میکنی.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
در ان کفش Butyric acid = اسید کره میگذاشتید که تا ابد ان بوی گندش در ان محل باقی میماند و اخطاری بود به او و دیگران !
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
در پی شکایت احمد جنتی از داستان سرایان ایران به قوه قضایه و سایر مراجع قضایی صورت گرفت، مبنی بر اینکه چرا میگویند یکی بود یکی نبود؟من خودم آنجا بودم!
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
زشته اینکارا.توهین نکنید.ساندیس بخورید مثل من.یه چفیه هم رو گردن بنداز.شام غریبان هم بخورمفت!
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
هر چه داریم از دانشجوهامون داریم. زنده باد همهء این عزیزان.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

gol andam - سویس - روریخ
حقیقت می تواند مدتی در حجاب تعویق و تأخیر بماند ولی همیشه جوان بوده و خود را معرفی خواهد نمود ,,,,,,,,,,,,خودشون خرن فکر میکنن مردمم بلانسبت ,,,,,,,,,,,,,
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مرگ بر جمهوری اراذل و اوباش شارلاتانتها
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
زنده باد آزادی؛زنده باد شرف ؛ غیرت و جوانمردی.نابود باد ظلم ؛زور و استبداد
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. اینطور که معلومه ایشان سبز سبزه.هر از گاهی که سبز‌ها ساکتند جائی‌ سخنرانی‌ می‌کنه و دوباره موقعیت ابراز وجود حرکت سبزها را فراهم می‌کنه.البته شوخی‌ کردم ولی‌ از یه بابت هم بد نیست.به قول دوست عزیز (خوش باور)شاد،سبز و خوش باور باشیم. آمریکا لوس آنجلس.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.