تا اطلاع ثانوی سفارت بریتانیا در تهران تعطیل شد


تا اطلاع ثانوی سفارت بریتانیا در تهران تعطیل شد

در پی ارسال پیامک از سوی سفارت بریتانیا در تهران به کارمندان کلیه بخش‌های این سفارت، از صبح چهارشنبه 24 فروردین‌ماه، به مدت نامعلوم از کارمندان در کلیه رده‌ها خواسته شده است که در محل کار خود حاضر نشوند.

یک منبع نزدیک به این سفارت که خواست نامش فاش نشود، به کوچه اعلام کرده که در این پیامک به صراحت ذکر شده است که «هم‌کاران از پی‌گیری علت تعطیلی خودداری کنند.» این در حالی است که هیچ مدت زمان مشخصی برای عدم حضور کارمندان سفارت بریتانیا در تهران اعلام نشده است.

اگرچه عرف دیپلماتیک این است که در صورت قطع روابط دو کشور با اعلام زمان‌بندی کارداران و سفیر فراخوانده می‌شوند و کارمندان محلی نیز بر اساس زمان از پیش تعیین شده، اما ارسال این پیامک بنابر اظهار یک کارشناس می‌تواند جنبه امنیتی نیز داشته باشد.

بریتانیا پیش‌تر در روز بیست و چهارم مارس از انتخاب گزارش‌گر حقوق بشر از سوی این شورا در سازمان ملل حمایت کرده بود.

مناقشات بین ایران و بریتانیا در ماه‌های اخیر و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در ایران وارد دور تازه‌ای شد به طوری که در پی درگیری‌ها و اعتراض‌های خیابانی تعدادی از کارمندان این سفارت دست‌گیر و محاکمه شدند و مجلس ایران نیز خواستار قطع رابطه با این کشور شد.

در آخرین بار نیز بدون انعکاس خبری در روز هشت مارس- هفده اسفندماه سال گذشته- یکی از کارمندان بخش اداری این سفارت به نام «مریم-م» در خیابان بازداشت شده است که هنوز با گذشت بیش از یک ماه و اندی تاکنون در زندان اوین به سر می‌برد.

لازم به اشاره است سفارت بریتانیا تا روز سه‌شنبه دوازدهم آوریل به طور معمول تا پایان وقت اداری باز بوده و این پیامک شبانه در همان روز به کارمندان محلی و بریتانیایی ارسال شده است.

از سویی دیگر سخن‌گوی فارسی وزارت امور خارجه بریتانیا در محیط مجازی، در پاسخی به این خبر عنوان کرد: «‌سفارت بریتانیا در تهران به دلیل تهدیدی امنیتی و فقط برای یک روز تعطیل شده است و انتظار می‌رود از روز پنج‌شنبه فعالیت این سفارت مطابق روال عادی ادامه پیدا کند.»


khosh bavar - ایران - یزد
هیچ ناراحت نباشید زیرا تا 2هفته دیگر عروسی نوه ملکه ال یزابت با kate هست و ضحاک هم حتما پیام تبریکی به ایشان میفرستند و از ملکه ال یزابت بسیار سپاسگزارند که یک دختر انگلیسی را جزو طایفه ساداتها کرده و طبق قانون ازدواج و اعطا کردن لقب به همسر جدید به kate لفب فقیر ال سادات میدهند ! شاد و باهم باشیم.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
با کمال شگفتی و تعجب مشاهده کردیم که یه سری نامه های شکایتی از مردم فهمیده و ناراضی ایران مستقیما" به کاخ ریاست جمهوری انگلیستان ارسال شده است و خواستار تعطیل اخراج مستعمره گردانان عمامه بسر انگلیس در ایران شدند !! بنابه فوریت و مهم بودن این مسئله برای ما بعنوان یک رکن بزرگ از امپریالیست جهانی واجب شد که چندین تیم آموزشی برای آموزش دادن به اوباشان جیره خوره مان در ایران ارسال داریم و در مدت این آموزش ها به حکومتی ها و پاسدارچی ها سفارت خانه بناچاری تعطیل خواهد بود !!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
khosh bavar - ایران - یزد جالب بود مر30
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Khosh bavar - ایران - یزد. ببینم شیرینهای خوشمزه یزد شمارا انقدر شیرین زبان کرده یا ذاتی شیرین . زبان هستی , نمیری الهی
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
دروغه فقط چهارشنبه تعطیل بوده
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دزدها یک شگردی دارند وقتی که به دزدی میروند عده ای در یک جا سر و صدا می کنند تا حواس مردم پرت شود و عده ای دیگر که از دوستان خودشان است در جای دیگر دزدی و خلاصه کار خود را می کنند.... حالا در ایران از یک طرف انگلیس و امریکا سر و صدا می کنند و از طرف دیگه کشور دوست و برادر! یعنی روسیه داره هم از دریای خزر و هم از خلیج پارس میبره!!! البته قطعا بدون اطلاع سران مملکت چنین کاری انجام نمیشه!!!!!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

samlondon - انگلستان - لندن
بهتر
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

ahmad lotfi - سوئیس - زوگ
کاش که سفارت سوئیس تعطیل بشه.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
mersede انگلستان-منچستر جواب شما را اینجا میدم :دوست گرامی هیتلر به خاطر مسائل ناموسی و اینکه دوست پسر دخترش به خونه شان رفته بود ادم نکشت
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
بیگلی بیگلی iranzadehtanha - ای دغل کار ِ دروغگویِ کذاب دیدی که چه خاکی بر سر خودت ریختی. دوستان ملاحظه بفرمائید مسلمانِ مکار و حیله گر را که دم از خدا پرستی میزد و از "استیون هاوکینگ" نابغه انتقاد میکردچگونه روسیاه شد!! ببین جوجۀ دغل باز مکار تو ناخن چیدۀ این دانشمندِ فاضل هم نخواهی شد. تو همان شغل خرید و فروش چادر کرباسی به سر های کنار حرم مرخص رضای دربدر هم از سرت زیاده. برو سرت رو بذار زمین و بمیر که توی خدا پرست با ایمان, توئی که اوقات فراغتت زمانی بود که فاحشه های اسلامیِ کنار حرم در استراحت بودند و تو نیز زنگ تفریحی داشتی که سری به این سایت بزنی و شروع به یاوه گوئی کنی و یه مشت مزخرف و سخنان هرزه و بیهوده بگوئی گمان نبرده بودی که دستِ ناپاکت اینگونه رو شود !! ( ندانی تو گفتن سخن جز دروغ -- دروغ آتشی بد بود بی فروغ ) .من روی یک یک بچه های سایت که مُچ این حیله گر را باز کردند میبوسم *
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
اره نگران نباشید!!!! سفارت به بیت رهبری انتقال پیدا کرد . البته سفیر شان عوض شده واقا مجتبی خودمان سفیر کبیر دولت انگلیس در ایران شده است!!!! اصلا جای نگرانی نیست .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
وای دمشون گرم مادر شوهرم می خواست بیاد.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
بیگلی بیگلی از عناصر باند ارتش سایبری آخوندی جیره و مواجب بگیر و دارای شهریه ی ثابت از حوزه ی عملیه ی جنایت و خیانت سید علی و پادوی سیدعلی سگدست میباشد که برای امر دنیا و آخرتش در این سایت می چرخد. شناسائی این عناصر و معرفی آنان نیز همانند دختر و پسرهای عاشق رهبر و املبنی ها که هر چند یکوقت نام و چادر عوض میکنند و کامنت و پیامک میگذارند کار مشکلی برای هموطنان نمیباشد. و اما در مورد سفارت فخیمه ی انگلیس هیج ناراحت نباشید این روباه پیر دست از سر ملت ایران به این زودیها بر نمیدارد اینهاخودشان این اراذل و اوباش اخند را روی کار آوردند و این سیاه بازیها که با همکاری آیة الله بی بی سی سالهاست در خدمت و خیانت بیت رهبری انجام میگیرد دیگر بر ملت ایران پوشیده نیست . زمانی بیرون ریختن این خائنین و نوکران و پادوهایشان در ایران دیر نیست با همبستگی ملی اقتدار ایران زمین را با استقلال و آزادی و جمهوری سکولار ایرانی به میهنمان باز گردانیم .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
شمبلیله , homa-ir - : قابلتون را نداشت و خوشحالم که مورد تاییدتان قرار گرفت ! شاد و شیرین باشیم .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
feminism - انگلستان - لندن . دوست عزیز مدت مراجعه ی من به این سایت دو سه سالی قبل از شماست در مورد این کاربر--- مشابه ان 5 یا 6 مورد دیگر بوده که نه تنها با دو ای دی بلکه با چند ای دی می امدند و از فضائل اسلام وملا می نوشتند وفحاشی به مخالفان و افشا شدند و از سایت اخراج//اینها یک گروه از سوی رژیم هستند و با مقصود به اینجا می ایند گرچه مبارزات امثال ما ثمری ندارد زیرا که هیچ مته ای قادر به نفوذ در بتون ارمه ی اسلامی در مغز این متحجران نیست و دقیقا مثل کمونیستها و مجاهدین مرغ اینها 1 پا دارد.همین.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
feminism - انگلستان - لندن - چی میگی قاط زدی؟ بیگلی بیگلی که اینجا چیزی نگفته؟
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
دوستان و عزیزان در هفته نامه وزین .... اشتباه شد :d دوستان عزیز که خیلی وقته میخوان از من اتو بگیرن . من 2 تا یوزر داشتم که ادمین عزیز یکیش رو بن کرد و به من درسی داد که هیچ وقت دیگه مشهدی بازی در نیارم :d ولی واقعا خوشحالم که تلخی حرفام آنچنان روی مختون بود که از این قضیه احتمالا نیم متر پریدید هوا :d اما همچنان بدونید که حرف حق عوض شدنی نیست و این بهانه ها دیگه قدیمی شده . از حقیقت نمیشه در رفت . بیگلی بیگلی همچنان شبها که میاد خونه و ظهرا موقع ناهار میاد این سایت کامنت میده میخواین بخواین میخواین هم بازم باید بخواین :d.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
خدایا هزاران مرتبه شکرت که اینقدر دشمنام از دست من عصبانی بودند . خدایی وقتی کامنتی بعضیها رو میخونم میفهمم حق چقدر میتونه واسه بعضیا تلخ باشه.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
aziz iran - دانمارک - کپنهاک - دادا ما لباس فروشیم خواستی بیا در خدمتیم :d راستی این ارتش سایبری که الان گفتی الان این یعنی چه :d
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
ehsan_2nd_ehsan-یوکی- لندن- خاله زنک خان, شما اول یاد بگیرید که به کار دیگران دخالت و فضولی نفرمائید !! ولی اگر ترکِ عادت موجبِ مرض شماست و آلو جنابِ فضولباشی گرفتار این مرض هستی, بد نیست سری به این لینک بزنی و خاموش شوی . https://www.iranianuk.com/article.php?id=62398
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن - عزیز تعجب نکن . امثال اینها زیادند که موقع شنیدن حرف حق یا ساکتند یا مطلب رو منحرف میکنن و همیشه منتظر یک بهانه ای هستن که طرف رو تخریب کنن. من نمیدونم مثلا الان من جواب یک نفر رو جوری دادم که چند وقته داره به خودش میسوزه چه ربطی داره به مثلا 500 تا یوزر داشتن من ( که 2 تا بیشتر نبوده که یکیش هم بن شد به سلامتی ) . اگه جواب داری بده چرا کارای احمدی نژادی در میاری ( تو مصاحبه انتخاباتی عکس زن موسوی رو به همه نشون داد و بقیش رو خودت میدونی ) . حالا خودت و انصافت رو بزار وسط .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
khosh bavar - ایران - یزد - با تمام اختلاف نظراتی که با تو دارم و داشتم ولی باز هم گلی به گوشه جمال تو . از اینکه مثل دوستات کارای احمدی نژادی نکردی ممنون
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
امام جمعه(سعیدی) و تولیت قم گفت : اقای خامنه ای هنگام تولد، زمان خروج از بدن مادر یا علی گفت و قابله در جواب او گفت علی یارت.سایت بالاترین+ویدیو
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

OnLine. - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن جریان این بیگلی بیگلی چیه?من بی خبرم لطفا یه توضیحی بده.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس،feminism - انگلستان - لندن، دوستان عزیز بیگلی بیگلی همون iranazadiran بود؟ عجب ! چرا هر دو اسم کاربری حذف نشد؟ یادتونه چقدر با اون مزدور شیرازی از هم تعریف می کردند و قربون صدقه هم می رفتند؟ یادتونه چقدر از خانوم بودنش تعریف می کرد؟! معلوم بود ریگ به کفش داره!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
ARTEMIS-SW- آرتمیس جان عزیز , در شیادی و حیله گری این جانوران شّکی نیست ولی به نظر من, ما نباید به اینها حشرات موذی و دغل کار اجازه بدهیم که با افکار پوسیده و کپک گرفته اشان باعث سمّی شدن این سایت بشوند. فرمایش شما کاملأ متین که شما چند سالی بیشتر از من با این یاوه گویان بحث و مجادله کرده اید و اثری نداشته ولی باید بیشتر کوشید و دست کم دیگران را از فریبکاری و هرزه گوئی آنها آگاه کرد.من به نوبۀ خودم هرگز تسلیم حماقت و هرزه گوئی این عدۀ قلیل نمیشوم . من از دیار و خانوادۀ خود گذشته ام و از دیدنشان محروم هستم ولی از حقّی که آزادی بیان من است چشم پوشی نخواهم کرد. و یقین دارم که ما در این سایت روشنفکران و آزاد اندیشانی چون خودت نه تنها کم بلکه بسیار هم داریم ! آزاد باد ایران .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
Dionysos - فرانسه - آره عزیز آره با صفا, این بابا میومد برای من کُری میخوند که چون من Stephen William Hawking را قبولش دارم بیخدا هستم , Well yah, so what !? بله خوب به تو چه ! آنوقت خودِ یکتا پرستش که از اسلام و قران دفاع میکرد اینجوری توی گِل موند !
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
OnLine.-ایران- تهران- همشهری عزیز خدمت دوست خودم عرض کنم که این بابا توسط سایت پَک و پوزش خوشگل آسفالت شده لینکش رو ارسال میکنم خودت ببین که این مسلمون گُر گرفته از مذهب چه راحت دروغ میگه و برای منی که بیخدا هستم ننه من غریبم در میاره !! دو تا لینک رو حتمأ بخوان . https://www.iranianuk.com/article.php?id=62398. https://www.iranianuk.com/article.php?id=62145
جمعه 26 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
Dionysos - فرانسه - پارسی - لطفا فقط با یک کلمه اگه میتونی ( ایشالا که باهوش باشی و بتونی ) اسم اون مزدور شیرازی ( به قول خودت ) رو بگو یادم بیاد . لطفا یک کلمه چون حوصله جواب دادنت رو ندارم :d اگرم نمیتونی با یک کلمه بگی یا اینکه خالی بستی در دو حالت جواب نده . با تشکر
جمعه 26 فروردین 1390

masooleh - ایران - تهران
مرگ برسفارت انگلیس درتهران دزدوکلاهبرداری مردم ایران ما راضی نیستیم به سفارت انگلیس درایران
جمعه 26 فروردین 1390

masooleh - ایران - تهران
نگاه مرگ برسفارت انگلیس درتهران دزدوکلاهبرداری مردم ایران ما راضی نیستیم به سفارت انگلیس درایران
جمعه 26 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
feminism - انگلستان - لندن . عزیزم جهان رو به فراسو در حرکت و سرانجام نور بر ظلمت پیروز خواهد شد این جبر تاریخ و روند تمدن است امیدوارم که به نور دست یابیم منهم چون تو از زادگاهم و خانواده ام سالیان درازیست بدور افتاده ام و این سایت روزنه ای برای تنفس است چون تعداد کاربران زیاد-- به همان میزان جدائی طلبان اسلامیون تندرو رژیمی ها سبزاللهی ها حزب اللهیها اطلاعاتی ها و جاسوسان خارجی نیز برای اخلال به این سایت می ایند ولی باکی نیست راهمان را ادامه خواهیم داد حتی اگر یک گمراه اسلامی اگاه شود وظیفه ی خود را به ایران زمین انجام داده ایم.
جمعه 26 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
Dionysos - فرانسه - iranzadetanha نام دیگرش بود نه iranazadiran .این لینک رو مروری کن https://www.iranianuk.com/article.php?id=62145
جمعه 26 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
Dionysos - فرانسه - پارسی . دوست عزیز این مشهدی ان خانم نیست با اینکه بین من و او برخورد شدیدی پیش امد ولی او ضد رژیم است و فقط ایرادش تبلیغات مذهبی است و با این اراذل اوباش ارتش سایبری متفاوت---- امیدوارم روزی اگاه شود...ولی دیگران کور و کچلهای رژیم هستند که با کامپیوترهای مختلف و با ای دی های جور واجور می ایند که بقای رژیم تضمین شود.پیروز باشید.
جمعه 26 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. چیه رحمت کردم جواب لاطائلاتت رو ندادم خیلی سوختی. با خودت درگیری اما این تو بمیری از اون تو بمیری های قبلی نیست. فهمیدم حال همه تون خرابه و احتیاج به درمان اساسی دارین اینه که به حال خودتون میزارمتون خوش باشین ( ببو ببو)
جمعه 26 فروردین 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه
جمعه 26 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
nader46 - : نادر جان منو ببخش که شما را جدی نگرفتم به 2 جهت : الف - درکش برایم سخت بود که چه نوشتی و منظورت چیه ?! 2 - باور نکردن این داستان, تا اینکه به سایت " بالاترین " رفتم که از تعجب شاخ در اوردم ! و دیگه به این فرضیه و شکم یقین دارم که تمام " حدیثها و داستانسرایی " اشک اور و انساندوستی 12 امامان " دروغ محض " است که این اخوندها برای تبلیغ دین اسلام تهیه دیدند ! ... شاد و iranianleaks باشیم .
جمعه 26 فروردین 1390

hotamo - ایران - تهران
سفارت فقط یک روز آنهم در 13 آپریل تعطیل بود.روز 14 آپریل سفارت باز بود.
جمعه 26 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
iranazadiran - ایران- تهران- به نظر میرسد که شما نیز از بازنشسته گان قرارگاه "کهریزک" میباشید که به من رحم کرده اید! سوء تفاهمی به جهت شباهتِ اسمی پیش آمده بود که شما اگر قبل از کامنت گذاشتنتان چادر کرباسی را از کمرتون باز میکردید و عینک ته استکانی را بر روی بینی اِتان میگذاشتید, شاید ,فقط شاید متوجه میشدید که من در کامنتِ بعدیم این اشتباه را تصحیح کرده ام . حالا متوجه شدید که چه کَسی "ببو" میباشد !!
جمعه 26 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه - پارسی/وقتی که با داستان شاهزاده ارغوانی که به چین رفته و باز خواهد گشت(مثل مهدی شیعیان فقط با ارم دایناسور ارغوانی)به سایت امدی و چاپلوسی کرده دنبال یارگیری بودی و روش هخا را در ذهن داشتی در اوهاماتت خرابی کردم میدانستم که خال زده ام.چه زیباست که هنوز میسوزی.این سوزش تمام نخواهد شد چرا که تو کینه و نفرت را در تماس نزدیک با مراکشی ها اموخته ای ودوست داری تا جگر مرا بدر اورده و بدندان بگیری.از کله مردم شهری که مرا در خود جا داده مناره درست کنی ولی افسوس که شاهزاده ارغوانی پوف!!!چیزی که تو هیچگاه نفهمیده و نخواهی فهمید برای من شخص مهم نیست و هرکس انسانیت را نشان داد تحسینش کردم وهرکس مثل تو خدعه و کینه و نفرت عربی را تبلیغ کرد ان کامنتش را رسوا کردم. .از نظر من فقط دونفر هستند که فطرت الوده دارند و با حقه و کلک و کامنتهای مختلف و طرفداری خائنانه شان سعی دارند افکار مالیخولیایی خود را به پیش ببرند.تو وdkdk از سفلیس دانمارک.روش یکی است یعنی چاپلوسی افراد به منظور یارگیری و تایید نظراتی که اصلا به ان معتقد نیستید.
جمعه 26 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
خداوند نور زمین و آسمان است. خنده دار و مضحک است کسانی که انسان را تنها جسمی فانی و محدود می دانند حرف از نور و ظلمت می زنند. کسانی که در ظلمت کامل افکار محدود خود گیر کرده اند و هویتشان تنها به اندازه ی زندگی محدود میانگین 70 ساله است آرزوی هدایت و آگاهی برای کسانی دارند که طول و عرض زندگیشان از ازل نزد خداوند شروع و تا ابد و بازگشت نزد او جریان دارد. چه دنیای مسخره و انسانهای مسخره ای در این دنیا زندگی می کنند. البته مقصر اصلی دوچشم سر ماست که هر آنچه را که در ابعادش بگنجد قبول دارد و لاغیر. مهم بینایی چشم دل است که خداوند این گنج را تنها به کسانی می دهد که طول و عرض زندگیشان مانند خود او نا محدود است. عده ای تنها این دنیا و چند صباح محدود آن را قبول دارند و عده ی دیگر که مقصدشان بهشت است به عشق رسیدن به آن از فراهم کردن هیچ جهنمی برای دیگران رو گردان نیستند تا به بهشت موعود خود برسند. هر دو گروه اندازه و قامتشان این است کاریش هم نمیشه کرد.
جمعه 26 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
2/Dionysos - فرانسه - پارسی/روش یکی است یعنی چاپلوسی افراد به منظور یارگیری و تایید نظراتی که اصلا به ان معتقد نیستید.مثال بارز ان خانم ARTEMIS-SW - فرانسه که من فحشهای سریالی به کسانیکه صدها سال مرده اند را بی ثمر و باعث الودگی روح و ادب و خسته کننده خوانده و کامنتهای اگاه کننده و خبری اش را سودمند و همدلی با انسانهای ستم کشیده مثل مجاهدین اشرف(نه سران خائن)ان را قابل تقدیر و میهن پرستی افراطی اش را ستایش!! کرده ام.تو با تاییدهای مزورانه اورا بسوی درگیری بیشتر و جری کردن طرفین درگیر تشویق کرده ای.از رضا پهلوی متنفری و میهن پرستی را مسخره میکنی.از جدایی طلبان بعنوان حق سرنوشت حمایت کردی.حتی از عمل بسیجی بعنوان حق رای یاد کرده ای.فقط برای یار گیری و تحمق افراد.اگر مهدی شیعیان از سرداب امد شاهزاده ارغوانی چینی تو هم خواهد امد و میتوانی از او بخواهی مرا به خاطر خنده هایم به افکار پوسیده ات از گوش دار بزند شاید ارامش یابی.
جمعه 26 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
هر کی میخواد بفهمه قضیه یوزر دوم من چیه بره این لینک https://www.iranianuk.com/article.php?id=62434 و تمام کامنتای "بیگلی بیگلی - ایران - مشهد " و تمام کامنتهای " feminism - انگلستان - لندن " رو با دقت بخونه تا قضیه رو بگیره . ( میدونم حوصلتون شاید سر بره ولی باور کنین نتایج عجیبی به دست میارین :d ) . هر کی هم نمیخواد قضیه رو بدونه و به قول معروف میگه به ما چه که قضیه تو چیه بره پای playstation 3 و بازی 2 Dirt رو بازی کنه و حال کنه :d
جمعه 26 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
nader46 - انگلیس - لندن / ای ذوب شده در ولایت رجوی!! وقتی از تو خواستم به ارشیو سایت مراجعه کنی و کامنتهای dkdkبسیجی را بخوانی میدانستم که غرق در مسعود و مریمی و خط فکریت چیست.من که در ان دعوا دخیل نبودم.خواستم که چهره او را بشناسی.چون خنده دار ترین جوک تاریخ قربون و صدقه رفتن یک بسیجی اطلاعاتی و یک ذوب شده در ولایت رجوی است.تو بیچاره شخصیتت را نشان داده و تربیتت را به قالب واژه در اوردی.اگر ابراهیم زاده فدایی اکثریت خود را فروخت امروز اینقدر پول دارد که شمرده نمیشود تو بیچاره خودت را به هویجی فروختی و وقتی این بسیجی گفت این نادر خیلی مرد است تو عنان از کف داده مریدش شدی.گویی اولین بار در عمرت کسی ترا مرد خوانده است.امثال تو که در سازمانی یا حزبی هستند و برای رهبران عربده ها میکشند و بوقت فشار و خطر برای یک خیار ادم فروشی میکنند کم نیستند.باز هم میگویم که در ارشیو میتوانی نظرات این بسیجی را بخوانی تا به مسخره بودن دلدادگی هایت پی ببری
جمعه 26 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس، feminism - انگلستان - لندن، ممنون از توضیحتون. درسته اسمشون شبیهه، ببخشید دقت نکردم. اینها با هر اسم کاربری که بنویسند باز هم ادبیات بسیجی شون رو نمی تونند مخفی کنند. درسته این خانم مخالف رژیمه اما ادبیاتش کپی برابر اصل ادبیات رها علی پرست از انگلستانه که به خاطر نوشتن چند اسم کاربری حذف شد. تبلیغ اسلام هم در راستای مخالفت و مبارزه با سکولاریسمه فقط مدل نوشتنشون فرق داره اما همه شون به یک سرچشمه وصل هستند. من هم امیدوارم روزی آگاه بشوند. شاد باشید
جمعه 26 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
فریدون شیرازی- فریدون جان عزیزم , سوء تفاهمی که از طرف من پیش آمده بود صرفأ به جهت تشابه اسمی بین دو کاربر بود. امیدوارم که رفع ِ سوء تفاهم شده باشد !
جمعه 26 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
سربازان گمنام امام زمان را بشناسیم . ((موضوع نا آرامی های دیشب دانشگاه شیراز با شعار مرگ بر دیکتاتور/حالا شلوغ میکنند 2 روز دیگه همه چیز عادی میشه مطمئن باشیدزمان/یکشنبه 24 خرداد1388))((موضوع/تقلب در انتخابات/نظر دهنده/dkdk - ‌د‌‌انمارک-اینقدر ناظر از تمامی کاندیدا هست که تقلب نمیشه کرد.ضمنا تمامی فقرا.کارمندان.بازنشستگان.بسیجیان.خانواده شهدا رایشان احمدی بود.تعدادی از دانشجویان رایشان موسوی است.حال خود شما میتوانید بفهمید امار رایها چگونه است.اینها حقیقته باز نگوینداین طرفدار احمقی است.23 خرداد 1388 ))((موضوع/ ندادن سوخت به هواپیما نظر دهنده - dkdkدانمارک اخه بیشرفها به مسافران بدبخت چرا ظلم میکنید.امریکا 31 ساله ایران را تحریم کرده و اثرات این تحریمها نه تنها دولتمردان ایران را به عقب نشینی وا نداشت بلکه جری تر کرد.از لحاظ تجهیزات نظامی که تحریم کردند ایران به ساختن موشکهای دور برد شهاب موفق شد که تا 2000 کیلومتر را هدف قرار میدهد.و ضمنا ایران یک کشور هسته ای شد. و حتی موفق به فرستادن ماهواره در مدار کره زمین شد.همه اینها انکار ناپذیرند.چقدر ابله اند این غربیها 25 آبان .
جمعه 26 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
...شیرازی - ایران - شیراز، مراقب باش با این همه کامنتهای سوخته ای که می گذاری حذفت نکنند.
جمعه 26 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. آی کیو. تو کهریزک کسانی رو استخدام کرده بودن که قوت و جون داشته باشن. من که ننه جون تا بخوام چادرم رو از کمر باز کنم و عینکو جابه جا یه عالمه هنر کردم شکنجه پیشکش. اما در شکنجه ی روحی راستش استادم جیگر جون واسه همینه به جیز جیز افتادین البته شکنجه های من همه رحمته اما کو چشم بصیرت وای دسته عینکم که با نخ به گوشم آویزون کرده بودم کنده شد امان ازشما جغله ها.
جمعه 26 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - فرانسه - پارسی . شما نامحرمی من اگه باهات شوخی کنم هزار سال باید بسوزی. حالا میخوای بسوزی یانه فعلا فکراتو بکن تا برم سراغ حرفای دیگه. وای موش بخورتت اینقدر شیطون و با هوشی. اما به نظرم رها یادش نیاد که یه همچین اسم عجیب و غریبی اون موقع تو کاربرا بود حالا راستشو بگو تو اسمت تو صدها اسم کاربری که داشتی کدوم یکی یا یکیا بود شاید قدیمیا بشناسنت( ضمنا مجسمه ی Dionysos رو چند وقت قبل در موزه . در یه جای خوب دیدم حالا چرا این اسمو واسه خودت انتخاب کردی)
جمعه 26 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
دوستان سکولار حواستون به این شیرازی باشه. قبلا خودش رو غیر مسلمان معرفی می کرد اخیرا یک کاربر رو معاویه خطاب کرده بود و در جایی دیگر یک حدیث هم از علی آورده بود! آخه فقط یک آدم بیچاره و درمانده و دیوانه و مزدور مثل خودش دست به دروغگویی و فحاشی می زنه. ترس جمهوری اسلامی از پهلویها و قاجارها و مجاهدین و کمونیستها نیست، ترسشون از سکولارهاست برای همین هم چند تا روانی مثل این یارو رو برای فحاشی به سکولارها استخدام کردند! این آدم تنها چیزی که در زندگیش یاد نگرفته ادب و احترام در سخن گفتنه بعد درس اخلاق هم می ده! بالاخره سایت حذفش می کنه دیر یا زود! شاد باشید
جمعه 26 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
https://ir-br.com/article.php?id=31423. raha_99 - انگلیس - لندن . ادبیات کپی برابر اصل خانم رهای دیروز و آزاد امروز. خودتون ببینید و ادبیاتشون رو مقایسه کنید. آبجی رها کم می یاری به اسم و مجسمه دیونیزوس آویزون نشو.
جمعه 26 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
Dionysos - عزیزم خود من هم اشتباه کردم ولی بعدش هم توضیح دادم. حالا اگه این میخواد دنبالش رو بگیره واضح و آشکاره که بد جوری تب داره, بنابر این شما هم اعتنائی نکن. تا بعد عزیز.
جمعه 26 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
ِِDionysos - فرانسه - پارسی. ...ضحاک الگو برداری خیلی کاراش از قاجارها ست فقط همه گونه نمی تونه مدل ناصرالدین شاه باشه وگرنه چیزی از اون کم نمی ذاشت. ...
جمعه 26 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
من نمیدونم تا کی ما باید شاهد جر و بحث و توهین به عقاید دیگری و الی آخر باشیم؟ از حدود 4 سال پیش تا الان که سایت میام ( بحز اوایل که بسیار خوب بود و بعد از مدتی متاسفانه چند کاربر نظم بهم زن به اینجا امدند و سایت رو طبق ایده و نظر خودشون دارند اداره می کنند ) هر جا که میرم چند نفر افتادن به جون همدیگه انگار ارثیه ی باباشون رو خورده. یکی چندتا آیدی داره خب داشته باشه. یکی مخالفه خوب باشه یکی سکولاره خوب باشه یکی مسملونه خوب باشه. این همه توهین چیه دیگه بهم می کنید؟ والله به قران ایران هم که آزاد بشه تا ما این هستیم طعم و بوی آزادی رو نخواهیم چشید. مملکتی که ملتش اینجوری به جون همدیگه می افتن اونم بخاطر این بحثهای بی ارزش !!!!!!!! چطوری میخوان انقلاب بکنند؟
جمعه 26 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
. زمان انقلاب نبودم ولی دیده و شنیده ها حاکی از اینه که مردم وحدت داشتند. الان بجز ساندیس خورها که بحثشون جداست ماها باید انقلاب کنیم که ماها هم داریم تو سر و کله ی همدیگه میزنیم. بزنید تا ببینیم به کجا میرسیم. چندین بار هم ادمین سایت تذکر دادند که اینطوری نباشید ولی عده ای مخل به مذاقشون خوش نیامد و متاسفانه تعداد زیادی کاربران متشخص که این وضعیت رو نمی توانستند تحمل کنند از سایت رفتند که باعث شد از نظرات گران بهایشان بی بهره شویم. تا وضعیت همینه سایت هم همینه و مملکت هم بهتر که نمیشه و زودتر که ازاد نمیشه هیچ بلکه به بدتر از این هم بیفتیم. میگی نه نگاه کن.
جمعه 26 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
ِِِDionysos - فرانسه - پارسی. وای این نفس کجاست خانم رها رو میگم تا مخلصش بشم :)تو این زمونه حضور اینگونه آدما استثنائیه بابا این شیر ژیانه که. دمش گرم . معلومه کی کم آورده :) من واقعا مجسمتون رو دیدم به خدا. اتفاقا اونجا هم به یادتون افتادم و برام معما بود چطور یه قجری به این مرحله رسیده و از اصالت قجر بودن خود گذشته. نگفتین در زمان کاربری این نفس اسم کاربری شما چه بوده موضوع را پرت نکنید ما را رنگ نکنید ما رنگ نمی شویم رنگمان ثابت و فابریکه :)
شنبه 27 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز، سلام آقا مجتبی. بعضی از حرفاتون کاملا متینه البته با یک قسمتی موافق نیستم. داشتن بیش از یک اسم کاربری خلاف قوانین سایت هست و تضییع حق بقیه کاربرهاست. باید برای همه کاربرها مهم باشه و کسی نباید پاشو از گلیمش درازتر کنه. خود شما اولین اسم کاربریتون موجی رو بلوکه کردید و با مسلمان ایرانی نوشتید. سایت شما رو حذف نکرد چون اسم کاربری قبلی تون بلوکه بود و فقط با اسم جدید می نوشتید. یادتونه که خودتون چقدر با درفش در مورد اسلام بحث کردید اما به این نتیجه رسیدید که بحث و تبلیغ دین روی این سایتهای خبری جز ضرر چیزی به همراه نداره. اینکه من طرفدار پهلوی نباشم و سکولار هستم بعضیهارو وادار به فحاشی می کنه مشکل از خودشونه.
شنبه 27 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
feminism - انگلستان - لندن / فمنیسم عزیزم از شما کامنت بدی ندیدم واگر هم سوء تفاهمی پیش امده حتما خطای من بوده که درست ننوشتم.بزرگواری شما در روشنی اندیشه تان نمودار است و نگاهی به پایین از پرباری درخت اگاهی.انتقاد شما موجب باز شدن دری از تاریکی به روشنایی است و رفع سو تفاهم افتخار خورشید است بر شمعی کوچک
شنبه 27 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه/تو میسوزی که چرا من تبلیغ دینم را نمیکنم.دین مسئله شخصی است/انها که سایت را درست کردند دنبال یارگیری و تشکیل حزب و سازمان نبودند که از من خوششان نیاید و بیرونم کنند.این سختی برای اشاعه ازادی بیان است که انسانهایی خوش نیت بدان اقدام کرده اند.این عده که بیرون میکنندکه بیقانونی نباشد اینجا که درج نظریه ازاد است چرا ده تا نام میخواهی؟؟ تودوباره بور شدی.فرض میگیریم که تو رئیس اپوزیسیون سایت(کله قند تو دلت اب شد)رهبر اپوزیسیون خطر تو بیشتر است که با نام مستعار یونانی(خدای شراب و شهوت)کامنت میگذاری بمخالفین ولایت فقیه تهمت زده و همه مسلمانان را طرفدار خامنه ای میخوانی!! یا ان جوان دانشجو که لحظه ای ازش غافل شوند تظاهراتی را برنامه ریزی کرده و پایه های رژیم را به لرزه در میاورد.انوقت او را راحت میگذارند و به فریدون نامی پول میدهند بیاید در عالم مجازی علیه یک سوسیال خور بیکار( خدای شراب)کامنت بگذارد وای وای چه خطر بزرگی !!! بعد میگویند چرا ملایان شیعه مدعی ساخت هستی توسط امامانشان هستند.
شنبه 27 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
فریدون شیرازی - ایران - شیراز، خدای شراب درسته نه خدای شراب و شهوت. شهوت ساخته و پرداخته ذهن تو هست و در هیچ جایی و کنابی ننوشته که دیونیزوس سمبل شهوت بوده. حالا تو که به قول خودت مسلمان نیستی و آبجو هم می خوری چرا از خدای شراب و تمدن یونان بیزاری؟ تو که به قول خودت سلولهات کلاه هخامنشی به سر دارند چرا از شاهزاده ارغوانی پیروز ساسانی بیزاری؟ قبل از اینکه تو شروع به نوشتن در این سایت بکنی من آدمهای زیادی رو در این سایت می شناختم و دوستان زیادی در همین سایت دارم. اصلا لزومی نمی بینم که دنبال یارکشی باشم. اصلا فرض کن دنبال یارگیری باشم، مخالف پهلوی و رهبر سکولارهای سایت هم باشم به تو چه ارتباطی داره؟ اگه اینجا درج نظر آزاده پس تو چرا به هر کسی که مخالف نظر تو باشه فحاشی می کنی؟ اگه از سکولارها نمی ترسی و نوکری رژیم رو هم نمی کنی پس چرا بهشون فحاشی می کنی؟ اصلا چرا فحش می دی؟ فکر می کنی با فحش دادن همه تحسینت می کنند؟
شنبه 27 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
الله، یهوه، مسیح، و سایر خدایان برای پیروانشون قابل احترام هستند. دیونیزوس خدای مهربانیست و برای من نیز قابل احترامه! حالا چون مجسمه های زیادی از او ساخته شده که برهنه هم بوده نباید مورد بی احترامی چشمهای ناپاک و دلهای بیمار پر از شهوت قرار بگیره! اگه قرار به مقایسه خدایان باشه دیونیزوس بیشتر از هر خدایی منبع شادی و سرور بوده و دنیا رو به خاک و خون نکشیده. اگه شراب، شما دین پرستان سامی رو به فکر شهوت می اندازه مشکل از خودتونه نه دیونیزوس خدای یکتای بی همتا سرور شاددلان و پاکدلان طبیعت دوست!
شنبه 27 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
مدتهاست که با اسم دیونیزوس می نویسم اما تا به حال هیچ بحث جالب و فرهنگی ای نسبت به دیونیزوس در این سایت نشد. تنها اظهار نظرهای سخیفی که نوشته شد در باره مجسمه و شهوت بود که تنها یک ذهن علیل و بیمار را به خودش مشغول می کنه. جای تاسفه که تا به حال کتاب نیچه در مورد دیونیزوس « دید دیونیزوسی از دنیا» و اصطلاح «انسان دیونیزوسی» به گوش بعضی که خودشون رو باسواد عالم می دونند نخورده!
شنبه 27 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
فریدون شیرازی-... حمایت من از تعدادی افرادفریب خورده وکشتارانها را با مجاهد بودنم اشتپ نمیکردی.رجوی کیلوئی چنده,? من از مذهب ... متنفرم ومجاهدین هم خر مقدس. dkdkهم انسان مذهبی سنتی هست واز رژیم هم متنفر...
شنبه 27 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - فرانسه - پارسی. شما که اینهمه منتظر بودی کسی از دیونی سوس سوال کنه چرا خودت توضیح ندادی ... اگر فردی دنبال معانی باشد جستجو می کند اگر هم نباشد مگر شما دیونی سوس هستید که بهتان بر خورده و از او مایه میگذارید. بنده آشنایی کافی در مورد اطلاعات خدای دوجنسه شراب دارم. مجسمه های یونانی ... اکثرا مردانش عریان اند و طبیعی ست حتی مجسمه های خاصی دارند چرا که آنها دیدشان تنها از منظر شهوت نبوده بلکه از منظر باروری قدرت و یا مسائل دیگر هم مد نظرشان بوده. شهودت در هر دو جنس زن و مرد وجود دارد و یکی از غرایز طبیعی ست اما متاسفانه اکثریت مردان به آن به چشم یک مورد اختصاصی برای جنس مذکر می دانند. هر گونه غریزه ی. حیوانی در بشر اگر در آن افراط صورت گیرد مشکل ساز است. غیر از آن بنده همیشه تنها با یک اسم کاربری در یک زمان بوده ام هیچگاه همزمان دو اسم کاربری تواما استفاده نکرده ام ...
شنبه 27 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
فریدون شیرازی - خوشحالم که مشکلی نبوده و از من نرنجیده اید . از مهربانی و لطفی که به من دارید قدردانی میکنم عزیزم . همواره موفق و پاینده باشی .
یکشنبه 28 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
iranazadiran - ایران - تهران، وقتی کسی اسم کاربری ای انتخاب می کنه یا با علاقه ست یا همینطوری از سر تفنن. شما هم اسمتون رو با علاقه انتخاب کردید، مگه نه؟ من اگر اسم مسیح رو هم انتخاب کرده بودم انتظار داشتم که دیگران اسم کاربری رو درست خطاب کنند. خود شما اگه اسمتون رو با معانی زشتی همراه کنند خوشتون می یاد؟ حتما یادتون رفته که وقتی در باره پیروز ساسانی و دیونیزوس شروع به نوشتن کردم همین فریدون شیرازی چه القابی نثار من و دوستانم کرد، فقط با این بهانه که من و دوستام طرفدار پهلوی نبودیم و به مذاق سلطنت طلبها خوش نمی آمد و با این بهانه که یونانیست. تمام دوستانی که داشتم و قبلا هم می نوشتند به خاطر فحاشیهای فریدون سایت رو ترک کردند. چون دوست نداشتند با مجادله با چنین فردی خودشون رو تخفیف بدن. هر بار سری به سایت زدم شاهد فحاشی فریدون به کاربرهای سکولار سایت بودم. در چنین فضایی صحبت از هنر و تاریخ و تمدن و فلسفه و ادبیات نمی شه کرد.
یکشنبه 28 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
من شباهت بین شما و رها رو اشتباه ارزیابی کردم. اما شما هم اگه منظور بدی نداشتید چرا از مجسمه دیونیزوس نه دیونی سوس! صحبت کردید و به قاجارها ربطش دادید؟ هدفتون چی بود؟ کامنتهای رها رو خوندید انصافا شبیه شما نمی نوشت؟ باشه من قبول کردم که رها نیستید. من از خانواده قاجارها نیستم و چنین ادعایی هم ندارم. شما نوشتید مگه من دیونیزوسم؟ مگه شما الله یا علی هستید که اگه کسی توهینی به خدای شما یا امامتون بکنه بهتون برمی خوره؟ فقط فرق ما در اینه که من باور مذهبی به دیونیزوس ندارم. به عنوان خدا ی اسطوره ای که در زندگی بشریت تاثیر گذار بوده در موردش تحقیق کردم. بی ادبی به پیروز ساسانی یکی دیگه از بزرگان تاریخ ایران هم قابل چشم پوشی نیست.
یکشنبه 28 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
iranazadiran - ایران - تهران، دیونیزوس خدای بسیار پیچیده ایه چون افسانه های متفاوتی در باره اش توسط خود یونانیها نقل شده. یکی از روایات انتقال نیایش دیونیزوس و پرورش انگور و تاکستان را مابین دریای اژه و هند از طریق سرزمین پارس معرفی می کنه. جنسیت دیونیزوس بسته به جایگاهی بود که دیونیزوس عبادت می شده. در افسانه کرتی دیونیزوس در عین اینکه یک پسر بوده مانند دخترها تربیت شده. در شرق او را به الهه های باروری نسبت دادند. و خیلی مطالب دیگه که در این تاپیک نمی گنجد و نمی شه به سادگی گفت که دیونیزوس خدای دو جنسی بوده. باید کتاب نیچه را هم خواند و نظر فروید رو هم در باره دیونیزوس مطالعه کرد.
یکشنبه 28 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - فرانسه - پارسی. تلفظ اسامی تا حدودی به زبان و مکان تغییر می کند من دوست دارم بگم دیونی سوس شما به جای س ز بگین. اما تفاوت از زمین تا آسمان است. بله که من مدعی الله (خداوند) علی ( روح عالی خداوند) هستم چون جز هستم و آنها کل. اما دیو نی سوس خودش جز هست واصلا اسطوره و نماد و سمبل نه حقیقت. ضمنا بعضی انسانها با شراب خوشند و سر حال بعضی ها بدون شراب و شراب از درون خودشان میجوشد. وقت بیشتر ندارم فعلا همینقدر بسه.
یکشنبه 28 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
دیونیزوس هم هزاران سال برای پیروانش حقیقت و خدای مجسم بود. جزئ نبود. سایر خدایان هم راه دیونیزوس رو طی خواهند کرد و شاید تا هزار سال بعد کسی به الله و علی به عنوان حقیقت و روح باور نداشته باشه. با شراب و بی شراب خدایان هم می میرند.
یکشنبه 28 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
nader46 - انگلیس - لندن / ....کسانی هستند که اگر دنیا را تقدیمشان کنند از عقیده خود دست بر نمیدارند. اینها افرادی هستند که از نظر من محترمند.تو یکجا میگویی یک زن مجاهد با کل رژیم برابری میکند و اینجا انها را فریب خورده میدانی.این را میگویند تزویر ...... به تحقیر ارزشهای خود میپردازی و منکر همه چیز میشوی...
یکشنبه 28 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
این نکته اخلاقی رو به درخواست دوست عزیز مسیحی که سایت رو به خاطر رفتار ناپسند فریدون ترک کرد خطاب به فریدون می نویسم. انجیل متی :« حکم مکنید تا بر شما حکم نشود. زیرا بدان طریقی که حکم کنید بر شما نیز حکم خواهد شد و بدان پیمانه ای که بپیمایید برای شما خواهند پیمود. و چون است که خس را در چشم برادر خود می بینی و چوبی را که در چشم خود داری نمی یابی؟ یا چگونه به برادر خود می گویی ،اجازت ده تا خس را از چشمت بیرون کنم، و اینک چوب در چشم تو است؟ ای ریاکار، اول چوب را از چشم خود بیرون کن، آنگاه نیک خواهی دید تا خس را از چشم برادرت بیرون کنی!»
یکشنبه 28 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
سلام دوست عزیز. خوب هستین شما ( ببخشید که اسمتون رو به یاد ندارم ). راستش آیدی قبلیم بلوکه نشد خودم نخواستم با اون آیدی بنویسم و خواستم ادامه ی فعالیتم در سایت رو با این آیدی انجام بدم. هنوز هم اون ایدی پابرجاست و می تونم کامنت بذارم. البته این رو هم میدونید که داشتن چندتا ایدی خلاف نیست مگر اینکه با چندتا ایدی کامنت گذاشته بشه. من مدتی میخواستم در تالار پرنیان هم فعالیت کنم و چون متاسفانه با ایدی خودم ( بخاطر مشکلاتی که سایت داشت ) این امکان وجود نداشت و بهمین دلیل ایدی جدیدی ساختم که در همانجا هم به دوستان گفتم که این ایدی جدیدم هست که متاسفانه نتوانستم در انجا زیاد فعالیت کنم. راجع به ایدی مجی هم اگر خاطرتون باشه به همه گفتم که با ایدی جدید خواهم نوشت. // البته در کامنت اولم بصورت کلی میگفتم، اینو اونو فلان و بیسار وگرنه این رو میدونستم که با چند ایدی نوشتن خلاف مقررات سایت هست. البته اگر ادمین عزیز زحمت بکشند و داخل قوانین ثبت نام این رو قید بفرمایند خیلی بهتر هست.
یکشنبه 28 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه - پارسی // 2 // بله درسته، یادش بخیر با اقای درفش صحبت میکردیم ولی بجز ایشان عده ای بودند که گوش هایشان را کاملا بسته بودند و بحث منطقی نمیکردند که این یک دلیل و دلیل دیگه فحاشی های عده ای در سایت و دلیل سوم هم نداشتن وقت کافی باعث شده که متاسفانه نتوانم کامنت بگذارم. ولی از کامنتهای دوستان عزیز بهره می برم. البته مقداری از وقتم رو توی سایت های فرهنگی میگذارنم چون بیشتر از اینکه از مباحث خشونت بار خوشم بیاید از مطالب فرهنگی و هنری خوشم می آید. دوستان عزیز در مدیریت سایت هم اگر فکری به حال این معضل نکنند دیگر کاربران سایت هم مانند دیگر کاربران از سایت فراری خواهند شد. عقیده و فکر و ایدئولوژی هر کسی متعلق به خودشه و محترم! شاد و خرم باشید دوست گرامی.// راستی اگر این تاپیک بسته شد شما را در این تاپیک خواهم دید ---> www.iranianuk.com/article.php?id=62482
یکشنبه 28 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز، دوست عزیز ممنون از پاسختون. کاملا درست می گویید. من هم منظورم همین بود یعنی خود شما نخواستید از آیدی اولتون برای نوشتن استفاده کنید. دوستانی هم که رفتند از مجادله های تکراری پر از اهانت و خشونت خسته شده بودند و ترجیح دادند جاهای دیگری به بحث های فرهنگی و هنری و تاریخی بپردازند. دوست عزیز من برای مدتی کوتاه ممکنه نتونم به سایت سر بزنم. اما در هر حال خوشحال می شم در مورد مطالب هنری و فرهنگی و تاریخی با هم صحبت کنیم. از توجهتون ممنونم. شاد و پاینده باشید
دوشنبه 29 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.