مصباح: معرفی کنندگان مکتب ایران خودی نیستند


مصباح یزدی: معرفی کنندگان مکتب ایران، خودی نیستند

محمد تقی مصباح یزدی، از روحانیون ارشد طرفدار دولت ایران از مطرح کنندگان مکتب ایرانی به شدت انتقاد کرد.

مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری، کسانی را که "بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند"، غیر خودی خواند.

رئیس موسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: "ای کسانی که ادعای خط امامی می کنید، امام راحل در کدام سخنرانی خود از اسلام نام نبرد و از ایران نام برد؟"

او با بیان این که در زمان حکومت سابق هم از این شعارهای ناسیونالیستی داده می شد، گفت: "پس تکلیف اسلام و انقلاب در این میان چه می شود؟"

اصولگرایان منتقد دولت در ماه های اخیر به شدت از مطرح شدن عبارت "مکتب ایرانی" توسط اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر و یکی از نزدیک ترین یاران آقای احمدی نژاد، انتقاد کرده اند.

منتقدان می گویند که هواداران دولت با تأکید بر ملی گرایی ایرانی قصد دارند که آرای مخالفان حکومت مذهبی ایران را در انتخابات آینده ریاست جمهوری، به نفع طیف خود جذب کنند.

آقای مصباح یزدی با اشاره به سخنان کسانی که سست شدن احکام را مهم نمی دانند گفت که سوال اینست پس چه چیزی مهم است؟

این عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود "ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم و هر کس از اسلام کج برود، ردش می کنیم."

این در حالیست که محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران بارها در سخنانش به حمایت تلویحی از سخنان اسفندیار رحیم مشائی پرداخته است.

او در اسفند ماه سال گذشته گفته بود: "این که بر روی ایران تأکید می کنیم، یک نوع ناسیونالیسم خودخواهانه نیست، بلکه یک مسئولیت و مأموریت برآمده از یک تاریخ مقاومت و ایستادگی است".

علی مطهری، نماینده مجلس مطرح کردن بحث های "مکتب ایرانی، منشور نوروز و برتری نژاد ایرانی "را در "زمان اوج نهضت های اسلامی در منطقه" اشتباه دانسته و گفته بود که مبدع مکتب ایرانی رحیم مشائی است که آقای احمدی‌نژاد به دلیل "ضعف بینش اسلامی و ارادت به مشائی" آن را مطرح می کند.

فتنه پس از انتخابات

آیت الله مصباح یزدی، همچنین به حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران اشاره کرد و گفت: "باید سالها بگذرد تا معلوم شود خداوند چه خطری را از سر اسلام و ایران رفع کرد."

او اضافه کرد: "ما نباید بگوییم تمام شده است، هنوز کسانی در سایت هایشان می گویند حکومت آیت الله خمینی، دیکتاتوری بود و ما به جای جمهوری اسلامی، جمهوری ایرانی می خواهیم."

طرفداران حکومت ایران، حوادث رخ داده پس از دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران را فتنه می نامند.

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
میشه از پوست تمساح های یزدی هم کیف و کفش درست کرد یا نه؟!!! تازه اگر هم بشه کی میخواد قیافه منحوس این تمساح یزدی رو روی کیف و کفشش داشته باشه!!! این هم باید همراه مقام عظما و مموتی توی فاضلاب حبس بشه تا بوی تعفنش انسانها رو آزار نده. مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش
یکشنبه 21 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بسی رنج بردم در این سال سی / عجب زنده کردم بدین پارسی ! چو ایران نباشد تن من مباد / بدین بوم و بر زنده یک تن مباد / دریغ است ایران که ویران شود / کنام پلنگان و شیران شود ! شاد و ایرانی باشیم .
یکشنبه 21 فروردین 1390

shahab46 - المان - هانوفر
منظور از خودی همان عرب بودن که گفته. جونور الدنگ.از لج این یارو تمساح یزدی که شمشیر را برای ایران وایرانی از رو بسته
یکشنبه 21 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
این عمامه و لنگی خودش یه نمونه بارز و شاهکار صنایع "مسلم ان" سازی عرب ها در ایران است ...عربه چیه ساخته لامذهب !! . زمانیکه عرب ها به ایران یورش بردند و حمله کردند دچار تشنگی میشوند ولی خون رو نمی تونستن بنوشند که در اسلام حروم هستش و اونم خون ایرانی که براشون زهر بوده و به ناچاری تو بیابون ها راه می فتند و یزد و قم و مشهد و..رو پیدا می کنن ..اول خودشون آب می خورن و بعد شترهاشون را آب میدن و یه کبابی هم درست می کنن و می خورن و طبق معمول هم بعدش درخونه ها باز می کنن و می افتن به جون زن ها و دخترهای اونجا و با بسم الله گفتن شروع "مسلم ان" سازی می کنند ! ولی بدبختانه تعداشون تو کشور چندین میلیون میشه که همشون به طریقی یا علنی و یا غیر علنی افسارشون تو طویله انگلیس ها و فرانسوی ها بسته شده و فقط اونها هم اجازه دارن و میتونن بدوشنشون !!
یکشنبه 21 فروردین 1390

potatis - سوئد - مالمو
البته این بازی چماق و هویج خوبه اما این احمق ها نمیدونند که اگه میخواهند مثلا مشایی را گنده کنند باید کسی به غیر از مصباح یزدی را انتخاب کنند برای انتقاد از مشایی ،البته با همین حرکت سخیفانه من حتم دارم که تعداد زیادی از مردم ایران قاتلان فرزندان ایران را فراموش و به احمدی نژاد دوم (مشایی )رای میدهند .
دوشنبه 22 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
آقا من ردشون گرفتم رسیدم به آمریکا و اسراییل.
دوشنبه 22 فروردین 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
اگر کمی عاقلانه نگاه کنیم چیزی جز منافع شخصی و نهایتا گروهی در این سخنان نمیبینیم و دم از اسلام زدن هم امروز بخوبی روشن است که بهانه نخ نما شده ای بیش نیست چون اگر به سود اسلام بخواهند عمل کنند برغم حرام بودن فتوای انتحار و خودکشی برای خود و همرازانشان صادر میکنند و این ناچیزترین کاری است که میتوانند انجام دهند!
دوشنبه 22 فروردین 1390

کلاغ سیاه - ایران - تهران
نه تو اخوند بیشرف و نه اون مشایی فریبکار که هر دو تان سرو ته یه کرباسین. از کدوم اسلام صحبت میکنی ؟ اسلام 7 میلیارد تومنی ؟
دوشنبه 22 فروردین 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
گور پدر خودت و مکتب اسلامی مردکه احمق عرب پرست
دوشنبه 22 فروردین 1390

Pezhman - اتریش - وین
داره خیلی روشن وواضح میگه: ایرانی نیست ودشمن ایران است. پس معطل چی هستیم.؟
دوشنبه 22 فروردین 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
از یک آخوند ۵ تومنى بى حیثیت تازى که بر مسند اشغالى تکیه زده جز این اراجیف انتظار دیگرى نمى توان داشت
سه‌شنبه 23 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.