حمله ارتش عراق به اردوگاه اشرف


حمله ارتش عراق به اردوگاه اشرف


سایتهای نزدیک به سازمان مجاهدین خلق ایران از حمله همه جانبه ارتش عراق به اردوگاه اشرف خبر میدهند.

ساعت چهار و چهل‌و پنج دقیقه بامداد به وقت عراق، حمله به اشرف با گردانهای زرهی، تکاور، پیاده، پیاده مکانیزه، مهندسی و گردانهای واکنش سریع و ضدشورش شروع شده است و دست‌کم ۲۵۰۰تن از نیروهای تحت امر مالکی در این حمله شرکت دارند. فرماندهی این حمله را سپهبد غیدان فرمانده نیروی زمینی عراق به عهده دارد.

شمار کشته شدگان تا کنون به ۲۳ تن رسیده که ۶ تن از آنها زن هستند.

در اثر ۵ ساعت تیر اندازی و ضرب‌وشتم ساکنان شمار مجروحان به بیش از ۳۰۰تن می‌رسد که وضعیت برخی از آنها وخیم است. با توجه به محاصره پزشکی اشرف و فقدان امکانات پزشکی برای مداوای مجروحان، هر لحظه بر شمار تلفات افزوده می‌شود.

zartusht67 - المان - فرانکفورت
یک مشت احمق الت دست مسعود خالی بند و ان زنکه لجک به سر مریم شدند
جمعه 19 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
از مجاهدین خوشم نمیاد. ولی کشتار هم میهنانم را به شدت محکوم میکنم. ننگ بر تو مالکی. ننگت باد جمهوری اسلامی. ننگ بر همه شما که ملت خود را به پستی و ذلت کشانیدید
جمعه 19 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
خوب باید چیکار کردن که بهشون حمله کردن. مرگ بر مسعود رجوی حرامی
جمعه 19 فروردین 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
نوکران و مزدوران سید علی در حوزه و ارتش سایبری لطفاٌ خفه خون بگیرند و برند مزد نوکریشون از سید علی گدا و صاحب چاه جمکران بگیرند و بیخود روده درازی برای خون ملت نکنند همین ساندیس خوران و بسیجی های حرام لقمه ی آخوندی بوده و هستند که نان در خون ملت میخورند و در هر جائی که بوی خون و خیانت و جنایت میآید اماده بخدمت و کامنت گذارند.
جمعه 19 فروردین 1390

niloofar80 - فیلیپین - مانیل
خلایق انچه لایق. سزای خیانت به خاک وطن چیزی نیست الا مرگ. ایران عزیزم را به صدام قرار بود تقدیم کنند این حرامی ها.
جمعه 19 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
یک سر به تلوزیون مجاهدین بزنید تاببینید یک عده عرب وحشی که تادندان مسلح چه گونه زنان و مردان هموطن را دارن قتل وعام میکنند.من واقعا حالم گرفته شد.جدا از خوب ویا بد بودنشون: الان مهمان عراق هستند.مالکی و خایمنه ای لعنت به شما.نمیدونم این مسعودو مریم چرا این بیچاره هاراک با دست خالی جلوی گلوله عربهای بی صفت وسپاه قدس ایران قرارگرفتن , را از عراق خارج نمیکنند. حیف از این جوانان ایران که هم از شاه خوردن هم ازجمهوری اسهالی وهم از تازیان.
جمعه 19 فروردین 1390

YAS ABI - بلژ - بسل
بیچاره مجاهدین بدبخت تر اونائی که طرفداریشونو میکنند. نابود شید که اینقدر مردم ایران رو واسه خوشامد امریکا و بعد صدام کشتید. Azadikhah - هلند - تکسل ناراحت نشو اینا زن و بچه مردم رو وحشیانه ترور کردند تاحکومت کنند حالا هم به خیانت ادامه میدهند.
جمعه 19 فروردین 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
با کمال تاسف از این اتفاق هر نوع ادم کشی بایستی محکوم گردد و باز هم متاسفیم که زد و بندهای سیاسی جان یک سری هم وطن ما را (هرچند ممکن است دچار اشتباهات سیاسی شده باشندکه البته تاریخ بهتر قضاوت خواهد کرد) به خطرانداخته است.
جمعه 19 فروردین 1390

barzani - نروژ - برگن
این کثافتها بیست سال قبل در جریان کشتار کردها به صدام کمک فراوانی کردند الان که مالکی داره پوستشون غلفتی میکننه ما دلمون خنک شده لعنت بر رجوی و همقطارانش
جمعه 19 فروردین 1390

babak1960 - لوگزمبورگ - لوگزمبورگ
سلام دوستان، فرزندان راستین مردم ایران در حال قربانی دادن برای آزادی میهنمان هستند کسانی‌ که راه ستارخان تا موسی‌ خیابانی را ادامه میدهند و تاریخ پر افتخار ایران دموکراتیک را رگم میزنند درود بر شهدا راه آزادی و درود بر مسعود رجوی رهبر سازش ناپذیر مقاومت ایران .
جمعه 19 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
nader46 - انگلیس - لندن. سزای خیانت همینه.
جمعه 19 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
غلط می کند حکومت کثیف عراق که به عده ای بی پناه و رانده شده از وطن و زندگی طبیعی حمله می کند. مرگ بر طالبانی باید هم جواب لقمه هایی که در عید از کیسه ی ملت ایران با دزدی ضحاک و میمونش بدهد و خوش رقصی کند. لعنت به حکومت خائن جنایتکار ضحاک که دیو سیرتی را به حد اعلا رسانده. آفرین بر مجاهدین که موی دماغ این حکومت لعنتی روسیاه شده اید هر چند که خود یکی از عوامل سر کار گذاشتنشان بودید و اینها تاوان اشتباهتان است که فرق دوست ( شاه فقید ) و دشمن ( خمینی هندی ) را نفمیدید.
جمعه 19 فروردین 1390

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
هر چه باشند و عقیده اشان به شکل دیگری که من نمیپسندم، امّا آنچه که مسلّم هست اینها هموطنان ما هستند اگر آرام بگیریم و دم نزنیم فردا نوبت من و توست.
جمعه 19 فروردین 1390

hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
خوش بحال مریم جون و اقا رجوی!!! اقای خوش غیرت از غارشون تشریف بیارن ببینند!!!!
جمعه 19 فروردین 1390

mirzadeh e eshghi - دوسلدورف - دوسلدورف
چه زیبا.
جمعه 19 فروردین 1390

golesang - رومانی - بخارست
مریم رجوی آشغال و مسعود به درک واصل شده به افراد گروه خودشون رحم نمیکنن و اونهارو تو اشرف با دوز و کلک و زور نگه داشتن میخوایین به هموطنانشون رحم کنن عوض کشتار یه عده هموطن که مطمئنم گول خوردن و الان با زور اونجا هستن باید مریم رو به درک واصل کنن درسته که من به شخصه از مجاهدین خوشم نمیاد و قبولشون ندارم و مطمئنم که صد برابر بدتر از ملاها هستن ولی کشتار هموطنانم رو که بیگناهن رو هم قبول ندارم باید سر دستشونو نابود کنن
جمعه 19 فروردین 1390

roya25 - انگلیس - لندن
صد در صد بدستور امریکا است مالکی بدون اجازه امریکا اب نمیخورد.ولی نمی دانم مجاهدین چرا نیروهایش را در انجا نگه داشته اند. تا قتل وعام شوند .وقتی میتونن در کشورها دیگر استفاده بهتری کنند.انگلیس لندن
جمعه 19 فروردین 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
این مجاهدین تا نیان قاطی باقی اوپوزیسیون خارج ایران نشن حقشون هر بلایی سرشون بیاد البته بنده به شخصه خواهان مرگ هموطنم نیستم حتی اونکه قاتلش عرب عراقی باشه که 8 سال ایرانیها را اونجوری میکشت و حالا اینجوری.
جمعه 19 فروردین 1390

roya25 - انگلیس - لندن
انگلیس لندن مجاهدین با عراق وایران میجنگند. امریکا به وسیله انها با مجاهدین
جمعه 19 فروردین 1390

behrad91 - ایران - تهران
همه اش تقصیر رجوی جنایتکار و همسرش مریم کثیفه که این بچه های مررم را به کشتن می رن
جمعه 19 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
برغم این که موافق حزب "مجاهدین خلق ایران" نیستم اما حمله با اسلحه بر گروهی بی دفاع که سلاح شان را سالهاست زمین گذاشته اند,مصداق عینی نقض حقوق بشر است و نه تنها من بلکه هر انسان آزاده ای این جنایت را محکوم می کند. دقت کرده اید آقای مالکی چقدر خوار و خفیف شده که هر از چند گاهی به دستور اربابان ولایی حاکم بر ایران- با نیروهای مجهز نظامی به قرارگاه اشرف بهتر است بگویم اندرزگاه اشرف یورش می برند و مردم بیدفاع آنجا را به خاک و خون می کشند. اقای مالکی تو انسانیت رو به بهای بسیار ارزان فروختی.
جمعه 19 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
ایرانیانی که لذت بردند.ولذت میبرند.دوگروه هستند.اول سلطنت طلبها.دوم خانواده ساندیس خورهاکه ازمجاهدین ضربه خورده اند.مثل خانواده,,لاجوردی,,وگرنه هیچ باغیرتی راضی به کشتارهموطن بی سلاح نمیشود.انان هم مثل دیگرایرانیان که مخالف استبدادهستند.ولی تحت تبلیغات سوئ قرارگرفتن.به امیدحمایت ایرانیان وبرای سرنگونی رژیم ,,مثل سایرمخالفان,,حمله کردند.که هم فریب صدام راخوردند.وهم ملت که ناراضی حکومت هستندحمایتشان نکردند.چگونه شمابه خوداجازه میدیدکه رژیم,نوری مالکی هموطنت بی سلاحت رابکشد.که سردراخور ملایان دارد.من اگرازمجاهدین وعقیده شان,,یکی,,نیستم.ولی قتل انهارابه دست گروه شیطانی راراضی نیستم.تف بران شرافت,,شاه وخامنه ای,,هموطن من باهرعقیده مخالف رژیم عزیزمن است.ودوستندارم ناجوانمردانه ومظلوم کشته شود.ای لایق ملایان.وای لایقین استبداد.ای کسانی که تبلیغات رژیم منحرفتان کرده .وای ساندیسخوران,ولایت,
جمعه 19 فروردین 1390

roya25 - اینگلیس - لندن
امریکا از ترس اینکه مجاهدین در عراق هستند و حکومت را بدست خواهند گرفت به ایران حمله نمیکند و یا حکومت را عوض نمیکند چون میداند مجاهدین ضد امریکا هستند به محض اینکه از شر مجاهدین راحت بشه. حکومت ایران را عوض میکند.و حالا کم کم مجاهدین را از بین میبردو بعد حکومت ملاها که تاریخ مصرفش تمام شده اینگلیس لندن
جمعه 19 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
من با افکار و اهداف مجاهدین کاری ندارم ولی اونهایی که در اردوگاه اشرف مجاهدین هستند جزو فرزندان دلیر ایران هستند که برای آزادی کشور از چنگال حکومت ولی وقیح به مجاهدین یا شورای ملی مقامت پیوسته اند و هرچه باشند ایرانی و آزادیخواه میباشند. تضعیف و توهین به گروه های مخالف حکومت ولی وقیح یعنی کمک به حکومت ایران. این حکومت از هر نیروی مخالفی وحشت داره و برای از بین بردن مخالفین به هر جنایتی دست میزنه. بجای هلهله و شادی و آرزوی مرگ هموطنان آزادیخواه باید متحد شد و به ازادی رسید. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
جمعه 19 فروردین 1390

traffic - ایران - آبادان
نمیدونم چی بگم . خوشحال باشم که این عوضی ها رو میکشن یا ناراحت باشم که این عراقی های کثیف دارن یه مشت آدم رو میکشن...
جمعه 19 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
من از ایده ی مجاهدین اسلام دیگر و یکی از قهقهه زنان به اعدام بی گناهان در 57 و 58 متنفرم ولی این حمله هم مورد تنفر منست مسعود و مریم مثل امام زمانشان غیب ---انوقت این طفلکهای فریب خورده کشته.حکومت عراق هم اشغالی مثل ایران.
جمعه 19 فروردین 1390

pelle - سوئد - استکهلم
درست است که مجاهدین هیچ جایگاهی نزد مردم ایران ندارند ،ولی چنین رفتاری با آنها دورازانسانیت است. رفتارعراقیها ظالمانه است .
جمعه 19 فروردین 1390

golkhanoom - سویس - برن
براستی نمیفهمم چرا هر اتفاقی که میافته دوستان عزیز شروع به اهانت کردن به عرب ها میکنند !! نه اینکه ایرانیهای عزیز جمهوری اسلامی خیلی با کلاس هستند! ما در کشوی با نژادهای مختلف زندگی میکنیم با هوطن هایی ازنژادهای ترک ،عرب ،بلوچ ، کرد ، لر ، و ....... تا وقتی که با احترام و متانت از اقوامهای دیگه این کره خاکی نام نبریم ، لایق همین جمهوری اسلامی هستیم !!
جمعه 19 فروردین 1390

atish pare - امریکا - نیویورک
.........
جمعه 19 فروردین 1390

reza_karvan - ترکیه - وان
وقتی صحبت از مسعود رجویی می شود یاد ساندیس خورها می افتم این حرم زاده در جنگ عراق ناپدید شده و ازش خبری نیست صدایی که بعضی وقتها برای آن بیچاره های اشرف که زندانی رجویها هستند صدای تقلید مسعود حرام زاده است که در کلا سر گذاشتن و منحرف کردن روباهی بیش نیستند باور کنید همان 3000 نفر اسیر رجویها هستند چرا به قیافه هایشان نگاه نمی کنید که نشاندهنده زور و ظلم و ستم رجویها بر آنها است اشرفیها هم انسانند دوستان ، ولی در دام مسعود هستند که به زور آنها را در این اردوگاه نگه داشته است چون اگر این اردوگاه را تعطیل کند باید درو و دروازه مجاهدین را برای همیشه بست بیچارها جرائت نمی کنند بر خلاف رجویها صحبت کنند.
جمعه 19 فروردین 1390

reza_karvan - ترکیه - وان
زمان آمدن آنها جلو دوربین کوک شده مجاهدین و دارو دسته مسعود می باشند.پارلمان اروپا چندین بار حاضر شده آنها را به پناهندگی بپذیرد که مریم ساندیس خور انتخابی مجاهدین این اجازه را نمی دهد و هر روز خودش را به آنها نزدیک کرده که پایگاهش در عراق مثل زمان صدام آباد شود مگر می شود یادمان برود که سربازان بیچاره زیادی توسط غواسان مجاهدین در آبهای خلیج فارس زمان صدام برای مبادله با عراقیها ربوده شده بود که بیشتر این سربازان فرزندان و برادران ما بودند که اثری از آنها هم نیست خدا نکند دارو دسته این حرم زاده در ایران جایی داشته باشند مطمئن باشید که در زمان جنگ عراق و آمریکا مسعود کشته شده که از آن موقع هیچ کس تصویری از آن ندیده است.
جمعه 19 فروردین 1390

kamina - کلمبیا - بوگوتا
nader46 - انگلیس - لندن باهات موافقم.من که واقعا ناراحت شدم.به مجاهدین بودنشون نگاه نکنیم.به این فکرکنیم که انسان بودن.
جمعه 19 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
متاسفم ولی مجاهدین برای انقلاب در ایران دست به دامن غرب بخصوص امریکای ضد دین شدند.هنوز خدا وشیطان را نشناختید.شما بجای خدا از شیطان کمک خواستید.
جمعه 19 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
شنیدن این خبر همه ایرانیهای پاک نهاد را متاثر میکند بهر حال این افراد ایرانی هستند . ولی انچه که بیش از همه مایه تاسف و تاثر است سازمانی که اینگونه جوانان پاک نهاد را با شعار های مردم فریب جذب خود نمود و برای رسیدن بقدرت این افراد را نردبان ترقی خود قرار داد و در سر زمین بیگانه و با اسلحه بیگانه بجان و مال ملت ایران حمله ور شد تا شاید بتوانند سردمداران این گروه بمقام و منزلت برسند . یادتان باشد تعصب مانع پیشرفت تفکر و تعقل انسان ازاده است داشتن تعصب یک افکار احمقانه است و با کلمه غیرت تفاوت کامل دارد . اینگونه سازمانها از وجود جوانان با غیرت برای رسیدن بقدرت استفاده میکنند و با تعلیم تعصب قدرت تفکر انها را سلب مینمایند.قرار دادن زندگی جوانان مردم در زیر چتر بیگانه و یا در اردوگاه که معنی اصولی ان زندان است خیانت بزرگی است که رهبران این گروه ها بملت و جوانان ما کردند وانها امروزه در داخل کاخ ها در دل پاریس مشغول گذران زندگی خود هستند و هیچگونه اقدامی جهت رهائی این جوانان پاک باخته از زندان عراق نمیکنند
جمعه 19 فروردین 1390

omid74 - سوئد - گوتنبورگ
مرگ بر مریم و ننگ بر مسعود رجوی. اگه اون کثافت مریم هم مثل مسعود ناپدید بشه تو کما اون بدبخت و خرهای اشرف هم رها میشن.
جمعه 19 فروردین 1390

love-iran - ایران - مشهد
دمش گرم با یک مشت وطن فروش تروریست باید همین کار میکرد کاش یک بمب میزدن همشون برن به درک این عوضی که خودشون رو فدای برادر رجوی شون میدونن فرق اش با اخوند ها اینه که به صورت واضع کشور رو می فروشن با کمال پرویی اگه امریکا دلش واسه اینها میسوزه همشون ببره اونجا تا نشان بده چقدر انسان دوسته
جمعه 19 فروردین 1390

oldboy - انگلیس - لندن
به جهنم.
جمعه 19 فروردین 1390

Ghom.666 - ایران - قم
ما داریم چوب همین یا حسین یا حسین سمارخور را میخوریم و این مجاهدین خاک بر هنوز بهش چسبیدن تا زمانى این دین تازى را خودتون دور نکنید جاتون همان جاست و ایران جاى ندارید
جمعه 19 فروردین 1390

iranjavedan - دانمارک - البورگ
به درک , مگر اینها اندازه جمهوری اسلامی . ظلم کرده باشند.
شنبه 20 فروردین 1390

anty mola - عراق - اربیل
عربهای بی شرف هموطنهای ما را به دستور خامنه ای پست زیر تانک کردند. من که مسمان نیستم اما اشکم برای این بیچارها که در غربت به دست . اعراب بیناموس قتل و عام شدند درآمد ننگ و نیستی برای اسلام شوم .....
شنبه 20 فروردین 1390

milad_shz - ایران - شیراز
حمله به دلیران اشرف از طرف هر ادم با شعوری محکوم میشود
شنبه 20 فروردین 1390

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
هر چی که باشند و هر طرز فکری که دارند یک سری افراد بی سلاح هستند که هر کسی که انسانیت داشته باشه چنین چیزی را قبول نمی کنه و من نمی تونم تصور کنم کسی جز ساندیس خورها راضی باشه از کشتن انسانهای بی دفاع. من از طرز فکرشون خوشم نمیاد ولی انسان هستم و کشتار انسانها را نمی پسندم کسانی هم که خوشحال میشند این رو بدونند که به خاطر همین هست که سالهاست مردم ما را میکشند و هنوز این جا هستیم انسانیت در ما ذره ذره مرده
شنبه 20 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
سزای خیانت همینه اونهم در صف دشمن بر علیه هموطن خودت - ولی من این کار عراقیها اصلا تایید نمیکنم خیلی هم ناراحت شدم اینها یک عده ایرانی هستند و شنیدم از یکی از خانوادهای اینها که خیلی هم پشیمان هستند در واقع گول خوردند که دارند تاوان وعدها و کثافت کاریهای سران اشغالشون رو پس میدهند. ای لعنت بر خمینی و خامنه ای و طرفدارانشون که باعث شدند جوانان ایرانی اینجور کشته شوند - اون از آن جوان در هلند اینهم در عراق چه روز شومی بوده :-(((((
شنبه 20 فروردین 1390

omid74 - سوئد - گوتنبورگ
همان کاری که انها با کردهای عراق کردند به دستور مریم رجوی که می گفت گلوله مصرف نکنید با تانک رو انها رد می شدند. همان بلا داره به سرشون می اید. مرگ بر ریشه مجاهدین خلق کثیف
شنبه 20 فروردین 1390

milad_shz - ایران - شیراز
اونایی که ساندیس خورن یا سلطنت طلب هیچ ایرادی به هشون نیست ولی کسانه که دم از ازادی و دموکراسی میزنن و به سازمان مجاهدین خلق توهین میکنن به خودشون یه نگاه بندازن ببینن که ایا هیچ فرقی با خمینی دارن یا نه؟
شنبه 20 فروردین 1390

bolour - سوئیس - زوریخ
وقتی‌ همه ما یاد بگیریم از حق حیات و ابراز عقیده هموطنمان دفاع کنیم. آنروز روز آزادی کشورمان است
شنبه 20 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
احتراز-اقا یا خان-المان هر هموطن حتی همین بسیجیها هم اگر در کشوری غریب وعرب اینگونه موردحمله وحشیانه ومسلح یکمشت تازی وعرب کثیف قرار بگیرند, انهم بادست خالی , دل هر وطن پرست و انسانی و حد اقل ایرانی را به درد می یاره. شادو باگذشت باشیم.
شنبه 20 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
ان عده از کار برانی که خیال میکنند رهبر این سازمان خائن در جنگ عراق کشته شده یک خیال باطل است زیرا شرکت در جنگ شهامت و شجاعت میخواهد که رهبر خائن این سازمان فاقد ان میباشد . ضمنا گذشته از حس هموطن بودن این عده که فعلا در زندان اشرف روز گار میگذرانند باید گفت این افراد جزو غلامان حلقه بگوش و بی اراده این سازمان بوده و تا کنون یک لحظه فکر نکرده اند که بودجه خورد و خوراک و لباس و هزینه تبلیغاتی انها از کجا و کدام کشور تهیه میشود و اصولا این گروه بی اراده مستقر در زندان اشرف که سن کهولت را میگذرانند در انتظار چه کس و برای چه کاری روزگار میگذرانند . ایا خیال میکنند مردم ایران انقدر بیچاره و مستاصل هستند که این سازمان خائن باید باعث نجات ایران و ایرانی شود . ایا براستی تعصب قدرت تفکر انها را سلب نموده. سازمانی که اولین اقدام ان دادن روسری همراه با تو سری باعضا خود بوده و چه دردناک که اعضا ان این ذلت را از صمیم دل پذیرا شدند و مدعی نجات ایران و ایرانی هم هستند. واقعا نمیدانم باید بحال انها خندید یا گریست
شنبه 20 فروردین 1390

Siavash1 - انگلیس - لندن
برای بعضی ها واقعا متاسفم که شعورشون بیشتر إز این نمیرسه و به جای حمایت حماقت رو انتخاب کردن. همین نبود غیرت و نادانی شماست که ماهارو به این روز انداخته. ولی اینو بدونید که شما تبر به ریشه خودتون می زنید و یک روز از این بنی ادم نبودن خودتون شرمنده میشید.اشرف مثل کوه پابرجاست و هر روز بیش از دیروز شکوفا تر میشه. مجاهدین نابود شدنی نیستن چون حق نابود شدنی نیست .زنده باد ارتش ازادیبخش ملی ایران و لعنت بر خامنه ای و مزدورانش.
شنبه 20 فروردین 1390

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
هر نوع آسیب و حلمه به هموطنان مبارز اشرف نشین یا هرجایی دیگری محکوم است . مرگ بر خامنه ای و رفسنجانی
شنبه 20 فروردین 1390

مهدیار - ایران - تهران
این بی شرف ها همونن زمان جنگ تو عملیات به ما گرای اشتباه دادن و وقتی رسیدیم همه رو تک تک با تیر تو سر کشتن. چوب خدا صدا نداره . من یکی فقط ناراحتم چرا عربا باید اینا رو بکشن وگرنه حقشون همین مرگه
شنبه 20 فروردین 1390

aghakian - ایران - تهران
بیچاره ملت مظلوم عراق که همیشه باید زیر یوغ استکبار بسوزند و بسازند زمان جنگ تحمیلی صدام عروسک استکبار حالا مسعود رجوی عروسک همون استکبار اونم در خاک خودشون و بدبخت اونهایی که از این منافقین دفاع میکنند
شنبه 20 فروردین 1390

shahryar-khan - کانادا - مونترال
مرگ بر خامنه ای حرومزاده ....تف به روح خمینی ولد زنا ...
شنبه 20 فروردین 1390

koroshkhangm - ایران - تهران
من طرفدارآزادی و دموکراسی هستم اما در این دموکراسی جایی برای خاینین به وطن نیست . فقط بخش دردآورقضیه اینه که عربها دست به خون ایرانی آغشته می کنندوگرنه از بین بردن طرفداران رجوی خاین اتفاق خوبیه
شنبه 20 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
برای کسانی که از این اتفاق خوشحال هستند این شعر سعدی رو به یادم میاره: . بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند. چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار. تو کز محنت دیگران بی‌غمی نشاید که نامت نهند آدمی
شنبه 20 فروردین 1390

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
anty mola - عراق - اربیل. تو یکی ساکت که همین حالا هم داری نون نمک عربها رو میخوری .
شنبه 20 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
اینجا میشود فرق انسان وحیوان را تشخیص داد.هماهنگی مجدد بین حزب اللهی و شاه اللهی.دو نوع حیوان که فقط اربابشان فرق میکند.من هم مثل بسیاری از هم میهنان ازاده با ایدئولوژی این سازمان مخالفم ولی کشتن هم میهنانم را که از جوانان خوب میهن هستند توسط نوکران جمهوری اسلامی سگ عربان عراقی محکوم میکنم.رهبری سازمان مجاهدین با اشتباهات فوق العاده احمقانه خود باعث خیانت بزرگی به میهن شد ولی هیچکس حق ندارد هم میهنان ما را قتل عام کند.مرگ بر امریکای کثیف که حیوان در مقابلش شرف دارد.مرگ بر جمهوری اسلامی.مرگ بر ساواکی های حیوان.مرگ بر مالکی و جمله سگ عرب عراقی نوکر جمهوری اسلامی
شنبه 20 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zard-hosht67 - المان - فرانکفورت / برادر شاه اللهی !! اسمی انتخاب کن که شایسته افکارت باشد.تو ساواکی را اگردر ساواما راه نداده اند تقصیر ما چیست؟؟که افکار پوسیده و غیر انسانیت را باید در اینجا بخوانیم(البته تمامی کارهایت نشان از نوکری ضرغامی دارد منجمله انتخاب نام کاربری فوق با افکار صددرصد اسلامی ساواکی) .امثال تو باعث ننگ بشریتند.اینجا خیلی ها مثل من هستند که با ایده مجاهدین و روشهای مبارزاتی شان مخالفند ولی خوشحالی از مرگ انسانها و جفتک اندازی در ازار و شکنجه هر انسانی فقط از مزدوران ولایت اخوندی و ساواکی ها بر می اید.
شنبه 20 فروردین 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
دوستان.... دوستان..... عضو گروهک مجاهدین خلق را در ایران و خارج بشناسید که خودشان را در این لینک بخوبی معرفی کردند مرگ بر شما و رجوی و مریم وو قدرت گرفتن در ایران را در خواب هم نخواهید دید مرگ بر وطن فروشانی که در ایران هستند و برای رجوی کار می کنند تا چشمتان در بیاید که ایران عزیزمان جدا از هر سیاستی به انرزی هستی راه یابد چشمتان کور //////////// Siavash1 - انگلیس - لندن .... milad_shz - ایران - شیراز .......babak1960 - لوگزمبورگ - لوگزمبورگ ......iranazadiran - ایران - تهران .....sourena.de - آلمان - اشتوتگار......h.k - دانمارک - اودا .....milad_shz - ایران - شیراز ,,,,,,,بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
شنبه 20 فروردین 1390

payman_270 - ایران - سربندر
من هیچوقت خیانت اونا به ملت ایران رو نمی بخشم ...اما دوست ندارم حتی یک هموطن حتی اگه خائن هم باشه بدست این عراقیهای کثیف کشته بشن.
شنبه 20 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
anty mola - اربیل/ کردستان، کرد گرامی امیدوارم کردستان روزبروز پیشرفت کند و اعرابی که تاکنون نگذاشتند شما پیشرفت کنید، از حسادت دق کنند. سرمایه گذاری های کشورهای دیگر در کردستان و بهمراه فروش نفت، این منطقه را به جلو برده در حالیکه سراسر عراق در اتش شورش و بمبگذاری میسوزد.
شنبه 20 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این مردک مالکی یکی از آشغال ترین رهبران عرب است که دست اسد و قدافی و آل سعود ...را از پشت بسته است. موجود خودفروخته بی اعتباری که تنها به اندیشه چاپیدن پول نفت عراق و کشتار مردم بیگناه و از جمله کردها و ایرانیان است. در اسنادی که لو رفت ایشان به شکنجه مخالفان و بریدن انگشتان و جنایتهای دیگر میپردازد!!
شنبه 20 فروردین 1390

گیو - ایران - شوشتر
سزای خیانت به ملت بزرگ ایران .
شنبه 20 فروردین 1390

farzad_s - ایران - تبریز
از قدیم گفتن از مکافات عمل غافل مشو---ننگ بر مسعود و مریم رجوی خائن که حالا باید چوبشو فریب خورده گان اردوگاه اشرف بخورن
شنبه 20 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
mirzadeh e eshghi - دوسلدورف - دوسلدورف . دلقک بیت رهبری و ظاهرا راننده ی تاکسی برای جاسوسی در المان??کشته شدن این فریب خورده های مسعود مریم زیباست???????? دقیقا مثل زیبائی کشتار ایرانیان بوسیله اجداد تازی و قاتلت در 1400 سال پیش!!مرگ بر رژیمت
شنبه 20 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
فریدون شیرازی برو پی کارت فکر نان کن که خربزه ابه ...پس طرفدار مسعود و مریم خالی بند هستی پس خیلی .....
شنبه 20 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
shirzan48 - بلژیک - بروکسل. حالا چرا داری خودتو تکه تکه می کنی. کاش انرژی هسته ای ابتدا ضحاک و میمون و بعد چاکرانش را از بین ببرد. دیگی که برای ملت ایران نجوشد بگذار سر سگ در آن بجوشد. این نخاله های دوزاری سر فبر خون چه می فهمن از انرژی هسته ای اونا عاشق میزان کشت و کشتار بمب اتمی شده اند و بس. ملت ایران به چه زبانی بگویند نوکر تروریست روانی متحجر نمی خواهند. باور کن بدرد نوکری هم نمی خورند همه حاضرند روزی ده بار عزرائیل را ببینند اما این نوکران وقیح بی اصل و نصب و بردگان این نوکران را نبینند. هوار برات خوب نیست مواظب باش.
شنبه 20 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
shirzan48 - بلژیک - بروکسل آخه فاطی کماندو ساندیس خور اروپایی نشین. اگه من یا دوستان آزادیخواه دیگه عضو مجاهدین و یا طرفدارش بودیم که ترسی از گفتنش نداشتیم!!! تو باید بترسی که بزودی جیره ساندیست قطع میشه و مجبوری تو اروپا کار کنی. تو بجای اسم کاربری shirzan48 باید از اسم "فاطی ساندیس خور بلژیکی" استفاده میکردی. برخلاف تو که آرزوی مرگ ما رو کردی، من آرزوی مرگ اربابان جنایتکارت رو دارم تا سالهاست به جنایت مشغولند. مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش
شنبه 20 فروردین 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
وای چقدر بعضی کامنتها خندهداره نوشته اشرف مثل کوه پابرجا ست و هر روز شکوفا تر میشه!!!! یکی نیست بهش بگه پس جنابعالی در لندن چه کار میکنی برو اشرف که دلت غش رفت!!!!
شنبه 20 فروردین 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
atish pare - امریکا - نیویورک. سلام خوبی ؟....بابا آتیش پاره هم اینقدر کم حرف ؟!!! لوووول...امیدوارم حالت خوب باشه ...
شنبه 20 فروردین 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
حالا چون مجاهدین به فکر قدرت در ایران هستید باید بزنند همه چی ایران را داغون کنید بجای اینکه افشاگری کنید اون رجوی و مریم کثیف یک نقشه بکشد خامنه ای و ایادیش را ترور کند شما ذاتا پست فطرتید چراکشورهای حق وتو (انگلستان، فرانسه، روسیه، امریکا، چین) و هند، پاکستان، اسرائیل و کره شمالی که تاکنون به فن آوری این جنگ افزار دست یافته اند.چرل ما نه . مگر ما از هندوپاکستان گرسنه وبدبخت چه کم داریم این انرزی برای آیندگان و فرزندان ایران است به اون رهبر کثیفتان مریم و رجوی بگویید بجای اینکه جوانان را فریب دهد و برای هیچ و پوچ نیروی کاذب جمع کندیک نقشه برای نابودی خامنه ای کثیف تر از شما بکشد بزدل ها شما حتی جرات کشتن چند تا پیرمرد رو بموت منقلی و وافوری حاکم را ندارید ایران برای چه تان است همین مریم خون آشام رحم و تخمدان 300 دختر فریب خورده نوجوان را در آورد تا مبادا با برادران مجاهد خودشان زادو ولد کنند جنایات شما کم از این خامنه ای وملاهای عرب سوسماخور نیست. گم شوید روسری قرمزتان را بسر کنید دست دراز کنیدبرای کمک به سازمانتان ابله ها
شنبه 20 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
Siavash1 - انگلیس - لندن. تو انگلیس چی‌ کار میکنی‌؟ برو پیش برادرات تو اشرف. خائن
شنبه 20 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
اینهایی که طرفداری مجاهدین می‌کنن، من نمیدونم دل‌ به چی‌ بستن، از همین اینجا معلوم می‌شه چقدر در بین ملت ایران جای دارن، بابا بسه برین دنبال زندگیتون. من حاضرم قسم بخورم که اگر از تک تک مردم ایران بپرسن ، مجاهدین یا آخوندها، همه میگن آخوندها، اینقدر این فرقه در پیش ملت منفوره.
یکشنبه 21 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
iranazadiran - ایران - تهران هموطن عزیز. از امثال shirzan48 که چند روز توسط ارتش سایبری شعبه اروپا آموزش داده شده توقع زیادی نداشته باش. حالا برای اینکه کامنت قبلی خودش رو ماست مالی کنه در کامنت جدیدش چند تا فحش هم به خامنه ای شیره ای داده تا مثلا رد گم کرده باشه!!! ولی کامنتی که گذاشته کاملا بوی ساندیس میده. شاد و سربلند و از شر حکومت ولی وقیح در امان باشی.
یکشنبه 21 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zard-ghami67 - المان - فرانکفورت /غضنفر!! مگر اگر طرفدار رجوی بودم از تو میترسیدم که بیان کنم.ساواکی زرد جان !! افکار پوسیده و غیر انسانی تو را فقط اربابت ضرغامی دارد.حتی حیوان تفریحانه نمیکشد و وقتی سیر است لذیذترین غذا او را به کشتن و ازردن دیگران وا نمیدارد.چقدر یک انسان میتواند پست باشد که از کشتن دیگران لذت ببرد و کسانی را که دستشان از همه عالم کوتاه است و قربانی سیاستهای فرقه ای سران این سازمان و جنایت پیشگان اخوند شده اند را با حقارت بنگرد و احساس بزرگی کند. غضنفر جان بعد میدانم تو حتی ظاهرت هم شبیه ایرانیان باشد.اندیشه ات متعلق به پست ترین عشایر عرب در دوران جاهلیت است.کینه و نفرت و حسادت وتحقیر سراسر وجودت را گرفته است. خنده دارترین جوک اینکه اسم کاربریت را گذاشته ای//** زرتشت**
یکشنبه 21 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
متاسفانه خیلی ها دم از ازادیخواهی میزنند البته زمانیکه با خط فکریشان هماهنگی داشته باشد.من بندرت توصیه میکنم چون خود را در مقام اندرز گو نمیبینم ولی فکر میکنم جا دارد همینجا مطلبی را بگویم .اگر هدف راستی باشد و اندیشه نیکویی// نه میتوانی از کشته شدن مجاهدین براحتی بگذری و نه از زندانی کردن و کشتن و ازار مخالف ولابت فقیح !! نه میتوانی به رضا پهلوی بخاطر سیاستهای پدر فحش دهی و نه میتوانی موسوی و کروبی را بدون دادگاه شریک جنایتهای لاجوردی کنی و ازار فرزندانانشان را در بوق و کرنا کنی و کف شادی بزنی.نه تاییدگر اعدامهای کور 57 و 58 هستی و نه تاییدگر جنایتهای 60 تا 67 رژیم اسلامی.گفتار نیک ات در تایید راستی دلگرم کننده مبارزان و تسکین دهنده دل خانواده شهداست و کردار نیکت مبارزه با اهریمن درونی و بیرونی است.
یکشنبه 21 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
بعضی از کاربران در گذشته مورد انتقاد من قرار گرفتند یا من مورد انتقاد انها . امیدوارم اینقدر شرافت داشته باشند که ببینند وقتی کامنتهای انسانی میگذارند نه تنها از من ازار نمیبینند بلکه احترام مرا دارند.انسان بودن با ادب بودن و با رنج دیگران غمگین شدن (حتی مخالفان فکری) نشانه انسانیت است. دوری از دروغگویی و هدف داشتن راستی بازگشت به فرهنگ پربار ایرانی مان است.من طرفدار هیچکس نیستم و طرفدار همه هستم چون هدف راستی است
یکشنبه 21 فروردین 1390

Arad74 - ایران - ریواس
خاک بر سر یکعده بیشعور که ناآگاهانه در جهت اهداف جمهوری اسهالی قدم بر میدارن و خوشحال میشن که یک مشت عربزاده فرزندان ناآگاه و فریب خوردۀ ایرانی در عراق رو قتل و عام کنند. اگر اینها کشته شن مطمأن باشید که شما تنها خوشحال نیستید و ساندیس خورها بیشتر از شما. اینها هم مانند خیلی از ایرانیهای دیگه که راه اجنبی رو میرن و نه دمکراسی, فریب خورده و معتقد به راهشون هستند. تا دشمنت وجود داره با دشمن دشمنت دوستی کن.
یکشنبه 21 فروردین 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
آنوقت که جیک جیک مستون بود یاد زمستون نبودند آنوقت یار غار و رفیق شفیق صدام حرام زاده بودند و نشانى مى دادند که کجا موشک بیندازد حالا دارند سزاى اعمال کثیفشان را مى بینند
یکشنبه 21 فروردین 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
احتراز - آلمان - دورف. اولا ادب داشته باش و از کلماتی که لایق خودته برای دیگران استفاده نکن. دوما من هوادار مجاهدین هستم و برای رفع ابهام فوزولیتون در لندن درس میخونم و در کنار تحصیلات سعی میکنم برای مردم کشورم کاری بکنم. سوما اشرف رفتن کار هر کسی نیست و نیاز به تقوای بالای 99 درصد داره, البته اگه معنیش براتون مفهوم باشه. حالا شما خودت معرفی کن, ساندیس خوری یا نون به نرخ روز خور?
یکشنبه 21 فروردین 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
بعضی ها هم 3تای کویر لوت نمک دارن! دوست عزیز نیازی به تاکتیک به در میگم دیوار بشنوه نیست, راحت حرفت و بزن و جوابش و بگیر. تنها اشکال مجاهدین اینه که از زمان خودشون جلوترند. درست مثل گالیله, مصدق, ماندلا و غیره. زمان و تاریخ همه چیزو ثابت میکنه و مطمئن باش خود شما یک روز پرچم دار این نهضت خواهی شد.
یکشنبه 21 فروردین 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
در جواب دوستانی که خودشونو نماینده 75میلیون ایرانی فرض می کنند. اولا همونطور که گفتم شما نماینده ملت نیستید که از خودتون امار میدید و دوما یه نگاه به تاریخ بندازید, البته اگه مال دنیا ذهنتونو اشغال نکرده, اگه مسلمونید که امام حسین مثال خوبیه, با 72تن جاودانه شد. اگه مسیحی هستید که حضرت عیسی رو به یاد بیارید که موقع به صلیب کشیدن چند نفر ازش حمایت کردن? اگه به علوم اعتقاد دارید یه نگاهی به گالیله بندازید که جواب حرف حقش و با تهدید به سوزاندن دادن و طرفدارانش هم از ترس سکوت کردند. اگه ملی گرا هستید که به مصدق رجوع کنید که از نادانی مردم کارش به کجا رسید. اگه کمونیست هستید به دادگاه خسرو گل سرخی یه نیم نگاهی بندازید.
یکشنبه 21 فروردین 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
اگه بعد از این همه اطلاعات تاریخی به نتیجه ای مثبت رسیدید, اشرف و دریابید, که با 120هزار شهید پرچم دار تاریخه و با صداقت و انسانیت از همه چیز خودش گذشته تا به تاریخ سرد و سیاه ما رنگ تازه ای ببخشه. لطفا گول تبلیغات غلط رو نخورید. درجنگ ایران و عراق نه تنها مجاهدین به مردم خیانت نکردند, بلکه با خوراندن جام زهر در دهان خمینی از ادامه جنگ جلوگیری کردند و جون میلیون ها ایرانی را نجات دادن و خودشونو سپر بلای مردم کردن. به خدا قسم که پاک تر از مجاهدین پیدا نخواهید کرد.
یکشنبه 21 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
siavash1 - انگلیس - لندن. قرصاتو خوردی؟!!! به قول خاله قزی شما جیب مارو نزن به ایران نمیخواد کمک کنی‌. آخ از بالا تا پایین این کمنتاررو نگاه کن، به جز چند تا طرفدار پیزوری مثل تو هیچ کس از این فرقه منفور دل‌ خوشی‌ نداره. از تقوا حرف زدی مردم از از اسلام کثیف رو برگردونن حالا تو داری حرف از تقوا میزنی. پس حتما اون مسعود مریم تقوا نداشتن که گذاشتن در رفتن. بشین درستو بخون که کسایی که تو انگلیس درس میخونن داستان دارن، حالا بماند.
یکشنبه 21 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
من با خط مشی و ایدلوژیی این گروه موافق نیستم .ولی حق مسلم انها ست که نماینده درمجلس داشته باشند وازدادانه درکشور خودت فعالیت داشته باشند.
دوشنبه 22 فروردین 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
احتراز - آلمان - دورف. سعی کن مثل یه مرد حرفات و رک و رو راست بزنی. کسایی که تو لندن درس میخونن داستان دارن یعنی چی? شما بیشتر از همه به استعمال قرص نیاز داری چون توهم زدی و فکر میکنی سخنگوی 70میلیون ایرانی هستی. فهم و درک هر شخص حدی داره و من به شما خرده نمی گیرم, اما سعی کن که مفهوم دموکراسی را یاد بگیری و با نگاهی انسانی به این موضوع نگاه کنی.
دوشنبه 22 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
siavash1 - انگلیس - لندن، نوشته بودید : «تنها اشکال مجاهدین اینه که از زمان خودشون جلوترند.» حالا چرا این همه عجله دارید!؟ خوب بگذارید زمان و قرن مناسب و موقعش که شد ظهور کنید تا مجبور نباشید از نردبام صدام حسینها بالا برید و کله پا شید.
دوشنبه 22 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
فریدون شیرازی - ایران - شیراز، تو هر وقت تونستی یک کامنت بدون انگ و تهمت و توهین به کاربرها بنویسی مشخص خواهی کرد که حسن نیت داری و از فحاشین و حشاشین رژیم نیستی. تنها چیزی که در کامنتهای تو نیست پندار و گفتار و رفتار نیکه بعد درس اخلاق برای کاربرای دیگه می نویسی. به اسم زرتشت توهین می کنی بعد ادعای برادری با زرتشتی ها هم می کنی. معترف به آزار کاربرها هم هستی و از این بابت افتخار هم می کنی. تو فکر می کنی کی هستی و خودت رو کی فرض کردی که انتظار داری بقیه به میل تو نظرشون رو بنویسند؟ یه روز برای موسوی قلب می ترکونی ، یه روز برای پهلوی یه روز هم برای مجاهدین یه روز هم برای سفارتی های مزدور! تنها حرف راستی که زدی همین بود که نوشته بودی کاربرها مورد آزار تو قرار گرفتند. ای بر منکرش لعنت!
دوشنبه 22 فروردین 1390

ستاره سحر - المان - فرانکفورت
آیا چون ما با این افراد اختلاف سیاسی داریم و میبینیم که آنان چنین به خاک و خون کشیده میشوند و آمریکایی‌‌ها هم به وظایف و قول و قرار خود عمل نمیکنند ، ما باید دست‌ها را از سر شوق به هم بساییم و در دلمان قند آب کنیم ؟ و سپس نام خود را انسان و آزادیخواه بگذاریم ؟
دوشنبه 22 فروردین 1390

kamina - کلمبیا - بوگوتا
چرا دعوا میکنید؟؟؟!!!!!!بابا مشکل چیز دیگه ست.کسی از مجاهدین دل خوشی نداره.ولی به هر صورت آدم بودن.پس بیایم مثل یک انسان فکر کنیم.من که تا صبح خواب مرده میدیدم.خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو........خواهشا به جون هم نیوفتین.با این اتحاد به هیچ کجا نمیرسیم.
دوشنبه 22 فروردین 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ستاره سحر - المان - فرانکفورت. دوست عزیز مشکل اختلاف سیاسی نیست ...این مجاهدین با بمب گذاریها که در این 32 سال داخل ایران انجام دادند و باعث کشته شدن خیلیها از جمله زنان و کودکان بیگناه شدند . همکاری با صدام برای موشک باران و بمب باران شهرهای ایران که باز هم موجب کشته شده بیگناهان زیادی شده . و همچنین شکنجه اسرای ایرانی در زمان جنگ عراق و دلایل دیگه که من اینجا از نوشتنش صرفنظر می کنم همه اینها باعث شده مردم ایران از آنها متنفر باشند و کوچکترین ناراحتی برای سرنوشتشان نداشته باشند ...
دوشنبه 22 فروردین 1390

SSEPEHR - ایران - زیر گنبد کبود
ستاره سحر کاملا با شما موافقم .ضمن انکه جنگ و آدمکشی در هر کجای دنیا که اتفاق بیفتد زشت ومنفور است .شوربختانه بر سر قدرت ماندن ومال اندوزی بی حد و مرزبعضی از سیاستمدران دنیا علت اصلی این جنگها وخونریزها است .این انسان نما ها که بعضی از آنهانقاب متمدن بودن به چهره زده اند روی تمام جنایتکاران تاریخ را سپید کرده اند .مانده ام که اگر این عمر کوتاه نبود این جنایتکاران چه کارها که نمی کردند؟!!!
دوشنبه 22 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
فریدون شیرازی ... دست خودت نیست ساواکی شرف داشت به امثال توی مجاهد ... وطن فروش که در جنگ سربازهای ایرانی را میکشتند برو به جهنم اهریمن
دوشنبه 22 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
Dionysos - فرانسه-پارسی عزیزم در شان شما نیست که با ادم که چه عرض کنم این عقده ای فریدون که بعید میدانم شیرازی باشه بحث کنید شعورش در همین حده کاریش نمیشه کرد به بزرگواری خودتان ببخشیدش پایدار و تندرست باشی
دوشنبه 22 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه - پارسی /برای تو عجیب است که چرا یک مخالف فکری مجاهدین از کشته شدن انها به اندازه دوستانشان غمگین میشود؟؟چرا یک مخالف اسلام به انتقاد از شکنجه شدن و ازار جسمی اخوند شیعه و فرزندانش میپردازد؟؟چرا یک ازار دیده از سیاست تبعیض دینی ساخته همین اصلاح طلبان شجاعت موسوی مسلمان معتقد به خط خمینی را میستاید؟؟یک طرفدار سیستم پارلمانی از سخنان رضا پهلوی تمجید میکند؟؟ دوستانش را بر اساس شخصیت ونه وابستگی دینی وشغلی و حزبی انتخاب میکند؟؟اگر راستی را میشناختی و در دنیای تاریک تعصب و تاریکی و جهل و تهمت و عقده روزگار نمیگذراندی میفهمدی.انچه که امثال تو هیچگاه نمیفهمند حقگویی است.فرهنگی که تو بدان تعلق داری مراکشی و الجزائری است و هدف پیروزی است و قوانین خود را دارد.بدین خاطر به رضا پهلوی میتازی ولی از ساواکی سایت دفاع میکنی.کامنت ایرانی خواهی میگذاری ولی از تجزیه طلب نوکر خارجی سایت دفاع میکنی.مخالف خمینی هستی ولی از کامنت بسیجی سایت حمایت میکنی.مدعی مخالفت با نژاد پرستی هستی ولی برای(به خیال خودت)کوچک کردن فریدون /افغانی اش میخوانی(افغانی بودن در فرهنگ تو پستی است).
دوشنبه 22 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
2/Dionysos - فرانسه - پارسی /چون تو میخواهی عده ای را خر کرده و به خیال خودت رهبر فکری شوی و با برنامه شاهزاده ارغوانی که به چین رفته(همان مهدی شیعیان) در عالم مجازی شروع کردی تا صاحب لشکر شوی و بعد رژیم را سرنگون کنی وافکار خنده دار دیگر که از من توپوزی خوردی و هنوز میسوزی!!
دوشنبه 22 فروردین 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
*پسر شجاع* - ایران - تهران. تمام این اطلاعاتی که دادی غلطه و تبلیغات دروغ اخونداست.یک لحظه فکرشو بکن, اگه مجاهدین ضد ایران و ایرانی بودند و افکار پلیدی داشتن! چطوریه که 30سال تو اشرف ایستادن, از همه چیز خودشون گذشتن, جلوی گلوله می ایستن و با اینکه میتونن به امریکا و اروپا بروند و مثل دیگر هموطنان عزیزمون به زندگی عادیشون بپردازند,اما مبارزه را انتخاب کردند !! چطوریه که اتحاد مجاهدین در جوامع ایرانی بی نظیره و وقتی از نزدیک باهاشون برخورد می کنید ادب و شخصیت و متانتشون به ما یاداوری می کنه که فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی هنوز نمرده .
دوشنبه 22 فروردین 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
دوست عزیز 2باره, 3باره و حتی 100باره فکر کن, چون جدا از بد بودن تهمت, شما خواسته و یا ناخواسته طرز فکر خودتو زیر سوال میبری. وظیفه ما انسان ها اینه که راه حق را پیدا کنیم, همانطور که به هر دری میزنیم تا راه پول را پیدا کنیم. من قصد توهین به هیچ شخصی را ندارم و امیدوارم از حرف های من ناراحت نشی. ما هوادارای مجاهدین و خود مجاهدین به جز ابادی و ازادیه, ایران و ایرانی هدف دیگه ای نداریم و سالهاست که سعی کردیم صدای مردم ایران باشیم. مجاهدین در ایران به جرم محارب اعدام میشوند, در عراق با دست خالی با تانک و گلوله شهید میشوند و در اروپا و امریکا و غیره از کار و زندگی عادی خود می زنند و هزاران فعالیت برای دفاع از مردم می کنند تا هرچه زودتر خامنه ای و دارو دسته اش را به زباله دان تاریخ بیندازند.
دوشنبه 22 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zard gham67 - المان - فرانکفورت/من فریدون هستم و شیرازی هستم بنابرین اسم کاربری ام است *فریدون شیرازی* اگر مجاهد بودم مطمئن باش اسم کاربریم حتما مجاهد بود(من نمیدانم چرا فحاشین و حشاشین اصرار دارند که من شیرازی نیستم.مگر شیرازی بودن پوئن است.من خدا را سپاس میگویم در خاک پاک و مقدس ایرانزمین زاده شدم.تولد درشیراز یا تبریز و سنندج واصفهان و مشهد و رشت و خرم اباد و حتی دورترین روستاهای این پاکترین زمین خدا مگر فرق میکند) تو که ساواکی هستی و به ان افتخار میکنی چرا اسمی را انتخاب کرده ای که سنخیتی با افکارت ندارد.شجاعت داشته باش و اسمت را بگذار ساواکی
دوشنبه 22 فروردین 1390

SSEPEHR - ایران - زیر گنبد کبود
دوستان گرامی اینجا هر کسی بنا به عقیده وطرز فکرش نظر میده پس چرا به یکدیگر توهین میکنید؟!چرا تا کسی بر خلاف نظراتتون نظر میده جوش میارید؟اگر در دنیای مجازی همدیگر را تحمل نکنیم وبه آزاد اندیشی ودموکراسی احترام نگذاریم چطور میتوانیم در زندگی روزمره امان آنرا اجرا نماییم؟ برای همه هموطنان خوبم باهر عقیده وایده لوژی آرزوی بهترینها را دارم.
دوشنبه 22 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
همین مجاهدین در شورش 57 کلی میهن پرستان را ترور کردن تیمسار بدره ای را در دفتر کارش به قتل رساندند و در روی کار امدن خمینی گجستک کمک شایانی کردند حال یک مشت احمق عقب افتاده وطن فروش حرام زاده برای این اشغالها اشک تمساح میریزند واقعا خاک بر سر ادمهای ابله و نادان تو جنگ عراق هم به کمک تازیان رفتند با خیانت کاری کلی ایرانی را کشتند طرفداران اینها را باید چنان تو دهنی بهشان زد تا دندانهایشان خورد شود
دوشنبه 22 فروردین 1390

ستاره سحر - آلمان - فرانکفورت
دوستان عزیز آیا ما هم آنقدر احساس انسانیت در دل‌ و جانمان خانه دارد که با دیدن این صحنه‌ها برای دقایقی سیاست را به کناری بنهیم و فقط از زاویه ی انسانی‌ به قضیه نگاه کنیم و فریاد بر آوریم : بنی آدم اعضای یک پیکرند ؟ قول سهراب سپهری بزرگ : اگر ما غم به سرخی نشستن یک سیب را درک نکنیم چگونه میتوانیم از آزادی یک انسان سخن بگوییم ؟. همین جنایات در تهران هم میشود ، یعنی‌ این تصاویر از اشرف عکس برگردان تهران است .. آنهایی که از دیدن این صحنه‌ها شادمان شدند بدانند که این امتحان خوبی بود برای آنها تا متوجه شوند که در انسانیتشان شک است !!
دوشنبه 22 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
فریدون شیرازی - ایران - شیراز، برای من تنها چیزی که عجیبه اینه که کامنتهایی که می نویسی و انگ و تهمتهایی که به دیگران می زنی و فحاشیهات چقدر به پندار و رفتار خودت شبیه هست و وصف حال خودته! تو اگه قادر بودی یک کامنت بدون افترا و بهتان و حسادت و عقده گشایی بنویسی نشون می دادی که نیتت خوبه! که نیست! لابد تو هم با جبرئیل در ارتباطی که من رو صاحب لشکر می پنداری؟! اگه قدرت داشتم اولین کاری که می کردم تو رو می فرستادم روان درمانی بشی، چون حالت وخیمه ! عالم مجازی رو از واقعیت تشخیص نمی دی! پست رهبری از همین الان مال تو تا با شاهزاده مجازی ارغوانیت ( مسعود رجوی )در چین تاجگزاری کنی! حیفه که این همه استعدادت در فحاشی و ژاژخایی و حسادت به کاربرها و عشق به رهبران احزاب ایرانی از جمله مجاهدین به هدر بره، تو می تونی پیامبر یا مجاهد بزرگی باشی و همه رو به راه راست اسلام رجوی هدایت کنی. اگه توپوزی های من و بچه های سکولار نبود تا حالا ادعای خدایی هم کرده بودی! فقط یک دیوانه مثل تو می تونه به آزار مردم افتخار کنه!
دوشنبه 22 فروردین 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
zartusht67 - المان - فرانکفورت، دوست عزیز درود. این کاربر فریدون فکر می کنه با فحش دادن به سکولارها و حمایت از تمام احزاب ایرانی می تونه رد گم کنه. خود سفیر ایران که پناهنده شده به مطبوعات گفته بود که سفارت ایران آدمهای روانی و طرد شده از جامعه رو برای کار در سفارت و مزدوری استخدام می کنه بعد این فریدون که خودش ادعا کرده بود که با دوست سفارتیش در آلمان آبجو می خوره در حمایت از سفارتیهای ایران گریبان چاک می داد و به سکولارها فحاشی می کرد! این عقده ای که از فرط بیسوادی و کمبود و حسادت چشم دیدن کاربرهای سکولار مخالف اسلام و حتی بعضی از مسلمونای مخالف خامنه ای رو نداره و به هر طریقی بهشون فحش می ده به خودش اجازه می ده درس اخلاق و اتحاد به بقیه بده! شاید کاربرای جدید این مزدور سفارتی تجزیه طلب رو نشناسند اما این هزار چهره رو کاربرای قدیم سایت خوب می شناسند. در شان من و شما نیست وارد فحاشی با این آدم بی شخصیت بشیم. هدفش اینه که کاربرای سکولار رو به سمت درگیری و فحاشی بکشونه تا برای خودش اعتبار( زرشک!) بخره! دوستان سکولار حواستون به این مثلا شیرازی مزدور ولی وقیح باشه. شاد باشید
دوشنبه 22 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
Dionysos - فرانسه -پارسی دقیقا درست گفتی حرف حساب جواب نداره اینها همه مزدوران خود فروش سایبری هستن امیدوارم همیشه تندرست باشی به امید ازادی ایران از دست این کفتار ها که دور نیست
سه‌شنبه 23 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.