گزارش نیروهای خودسر به قوه قضاییه داده شد


گزارش نیروهای خودسر به قوه قضاییه داده شد

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات ایران می گوید که در ارتباط با "نیروهای خودسری که حرف های خود را به رهبری منتسب" می کنند گزارش هایی به دستگاه قضایی ارایه شده است.

آقای مصلحی روز یکشنبه (۱۴ فروردین - سوم آوریل) به خبرگزاری ایسنا گفت که با توجه به گفته های صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ایران مبنی بر "لزوم برخورد با اقدامات قانون‌شکنانه برخی نیروهای خودسر که بعضا حرف های خود را منتسب به ولایت می کنند"، وزارت اطلاعات گزارش هایی را تهیه و به قوه قضاییه این کشور داده است.

وزیر اطلاعات ایران به پرونده مشخصی در این رابطه اشاره نکرد اما در هفته های اخیر انتقاداتی از هتاکی به اعضای خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه های ایران مطرح شده بود.

رئیس قوه قضاییه ایران یازدهم اسفند سال گذشته گفته بود: "عده‌ محدودی به خود اجازه می‌دهند خارج از چارچوب‌های شرعی هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. در کوچه و خیابان راه می‌افتند و علیه کسی که خود به آن میل ندارند، شعار می‌دهند و خود نیز محاکمه و اجرا می‌کنند. ما نمی‌توانیم این وضعیت را تحمل کنیم."

آقای لاریجانی افزوده بود: "در همین چند روز اخیر نسبت به برخی مسئولان و خانواده‌های آنان هتاکی شد. این ظلم است. ظلم که شاخ و دم ندارد. اگر ما به مسوول یا خانواده‌اش انتقادی داریم، هر کاری راه خود را دارد و این به این معنا نیست که در خیابان‌ها راه بیفتیم و اجازه داشته باشیم هر حرفی بزنیم."

سخنان مسئول دستگاه قضایی ایران تنها چند روز پس از آن مطرح شده بود که فیلمی از هتاکی به فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، منتشر شد که در آن چند نفر که خود را "بچه حزب اللهی های شاه عبدالعظیم" معرفی می کنند، به خانم هاشمی و پدرش ناسزا می گویند.

'نیروهای خودسر' اصطلاحی است که به افرادی نسبت داده می شود که در تجمع های مخالفان دولت حاضر می شوند و تلاش می کنند با ایجاد التهاب و تشنج یا با سر دادن شعارهایی در حمایت از رهبر ایران، این تجمع‌ها را بر هم زنند.

این افراد که از آنها به عنوان "نیروهای لباس شخصی" هم یاد می شود، در ماههای گذشته با حاضر شدن در برابر منازل چهره های سرشناس مخالف دولت یا حمله فیزیکی به آنها، تلاش کرده اند که به هر اظهار نظر یا اقدام رهبران مخالفان دولت، واکنش نشان دهند.

اگرچه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهریور ماه سال گذشته با صدور بیانیه ای هرگونه ارتباط میان این نیروی نظامی و لباس شخصی ها را رد کرد و آنها را "نیروهای خودسر" نامید اما مخالفان دولت می گویند این افراد با دسترسی به تمام امکانات "آزادانه" و در "امنیت کامل" به کار خود ادامه می دهند و به اعتقاد مخالفان، این افراد از طرف سپاه پاسداران حمایت و تغذیه می شوند.

در جریان حوادث انتخاباتی پس از ۲۲ خرداد ۸۸ نیز بارها نام لباس شخصی ها به عنوان آمران اصلی وقایعی نظیر کوی دانشگاه، ضرب و جرح و شلیک به معترضان خیابانی و حمله به حسینیه جماران تهران مطرح شده است.

Royan - المان - المان
هیچم خود سر نیستند وسرشون خامنه ای است فقط میخوان وقایعی را که بوجود اوردن ماست مالی کنند.
دوشنبه 15 فروردین 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
باید مواظب باشند ببینند خودسر ها پرونده های آنها را چکار میکنند وگرنه امیدی به رسیدگی به پرونده های این خودسرها نیست مگر آنکه مثل سعید امامی ملعون تاریخ مصرفشون تموم شده باشه.
دوشنبه 15 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
قوه قضایی,اطلاعات,مسئولین سپاه اگراذیتشان کنید.دفعه ای دیگربه حرفتان گوش نمیکنند.وکسی راندارید که تقصیرهارابهشان نسبت دهید.مردم همه این سیاه بازیهارامیدانند.و......زیادی نخورید لطفا.و....خودتانید.مشکل اینجاست که ملت,,بع بع,,هستیم .غیرازخودستایی چیزی درچنته نیست.اگریکی,دوتاازاین لقمه حرامهای,پدرناشناس,,به درک واصل میشد.کسی خودسرنمیشد.ازیکطرف,,کیش,,میدهیدوازیکطرف محاکمه تف به شرف ادم دروغگو این ترفندهاتاریخ مصرفشان تمام شده.
دوشنبه 15 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خر خودتون هستید با جد و آبادتون. حرومزاده ها فکر میکنن همه ملت مثل خودشون خر و نفهم هستند!!! مرگ بر خامنه ای و مزدورانش(همون خودسرها)
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

sama128 - ایران - شیراز آزاد
اگر این نیروها خودسرند که اصلا به این شکل نیست چرا جلوی زن و بچه تورا تو خیابون نمی گیرن و فحش و هتاکی نمی کنن پس اولا خودسر نیستند ثانیا نیروی که خود سر باشه که جاش در تشکیلات نظامی و امنیتی نیست یعنی اون فرد در قالب تشکیلات نیست و خودسر عمل می کنه پس باید اخراج بشه در هر دو صورت با هماهنگی با حیدر (مصلحی) این اعمال انجام می پذیرد.مردم همه شما را خوب خوب خوب خوب شناختن بیشتر خودتون را معرفی نکنید که بیشتر گند و گوه تان میزنه بیرون
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.