رئیس پلیس تهران : تیراندازی مقابل بانک مرکزی با انگیزه شخصی بود

 
رئیس پلیس تهران : تیراندازی مقابل بانک مرکزی با انگیزه شخصی بود

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: علت حادثه تیراندازی روز چهارشنبه مقابل بانک مرکزی انگیزه شخصی بود.

به گزارش فارس، سرهنگ عباسعلی محمدیان گفت: متهمان این حادثه که 2 نفر هستند دستگیر شده‌اند و فعلا با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. علت این حادثه شخصی بود و ارتباطی به سرقت از بانک مرکزی نداشت.

وی اظهار داشت: شب چهارشنبه مقابل بانک مرکزی تیراندازی روی داد که ربطی به سرقت نداشت و دو نفر بر سر موضوعی شخصی درگیر شده و اقدام به تیراندازی در این محل کرده‌اند.

سرهنگ محمدیان افزود: این افراد دستگیر شده‌اند و فعلا با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی درباره سرقت از بانکی در خیابان حافظ نیز گفت: این حادثه که چند روز پیش اتفاق افتاد چند نفر از سارقان زورگیر با قمه و قداره به بانک حمله کرده و 90 میلیون تومان چک مسافرتی را به سرقت بردند.

وی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده‌اند و پلیس دو سوم مبلغ سرقت شده را کشف و بازگردانده است. به زودی جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سرقت مسلحانه در خیابان صفا واقع در شرق تهران اظهار بی‌اطلاعی کرد.

masterweb - ایران - تهران
تیر اندازی وسط خیابون بعدش با قرار وثیقه آزاد شدند ؟! .
جمعه 20 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
آره جون عمت ! تو راست میگه خائن.
جمعه 20 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
تیراندازی با انگیزه شخصی؟!!! بعدش هم آزاد شدند؟!!! دروغگویی مموتی تیر خلاص زن و وقاحت مقام عظمای وقاحت خامنه ای به همه مزدورهاش سرایت کرده!!!
جمعه 20 اسفند 1389

sobhanjan - امارات - ابوظبی
خرخودتونید حمل سلاح گرم جرم عمویه آزادی در کار نیست چه برسه به اینکه تیر اندازی هم شده باشه با وثیقه یارو آزاد باشه مگر اینکه نیروهای مموتی خواستن بانک مرکزی را بزنند برای کسری بودجه بابا اینا ملت را هااااااااااالو فرض میکنند ترقه از یکی بگیرن پدرشو در میارند چه برسه تیر اندازی اونم جلو بانک مرکزی
شنبه 21 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
والا چی بگم.این مزدوران رژیم آخوندی هیچ از اول. ناف حرامشان را با دروغ بریده اند حتی ختنه سورانشان هم با دروغ و ریا بریده شده.خر خودتی با رهبر چلاغت. تیراندازی. مقابل بانک.انگیزه شخصی.دستگیر شده‌اند. و فعلا با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.جناب سرخر عباسعلی دروغگویان . این سناریو و مشخصاتی که تو از جیبت در آورده ای.مگر که هیچی مطمعنم سازوکار لباس شخصی یا حزب الهی یکی مثل سعید تاجیک بی ناموس بوده.والسلام ختم کلام.
شنبه 21 اسفند 1389

NOVID - بلژیک - انتورپن
اول از همه سرقت از بانک خودش انگیزه ی شخصیه دوم حمل اسلحه اقدام به تیر اندازی در روز روشن در تهران !!!!!!!!!!!!!!!!!!! قرار وثیقه و آزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حتما شکارچی بودن مجوزم داشتن انگیزشونم شکار گنجشک بوده واسه شامشون
شنبه 21 اسفند 1389

iiraanniiirani - امریکا - سانفرنسیکو
دروغ نمیگن بنده خداها.راست میگه دو سوم پیدا شده و یک سوم هم باج سبیل آقای رییس پلیس بود که آقایان دزد را آزاد کرد تا مبادا ممر درآمد آقای رییس خدشه دار نشه!
شنبه 21 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
در مملکتی که مچ بند سبز جرم نابخشودنی میباشد و زندانی و اعدام دارد چطور ممکن در روز روشن دونفر خصومت شخصی داشته باشند اسلحه غیر قانونی داشته باشند برای خودشان هم تیراندازی بکنند بعد از دستگیری هم آزاد شوند آقای رئیس پلیس اگر شما پشت گوشتان مخملی است دیگران انسانند و میفهمند پس به خودتان ثابت شد افراد منافقی که در راهپیمائی های جنبش سبز بدست گروههای منافق کشته میشوند چه کسانی هستند که در روز روشن اقدام به تیراندازی و درگیری میکنند بعدهم با قرار وثیقه آزاد میشوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 21 اسفند 1389

بابک - ایران - سبزوار
دروغ گویی برای اقایان شده اب خوردن.
شنبه 21 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.