اطلاعات سپاه: آمریکا می‌خواهد سال آینده در ایران کودتای مخملی کند


اطلاعات سپاه: آمریکا می‌خواهد سال آینده در ایران کودتای مخملی کند

حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه است که از حدود یک سال و نیم پیش تاسیس شده

حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ایران گفت: "آمریکایی‌ها در پی آن هستند تا در فصل اول سال ۱۳۹۰ با گره زدن تحریم‌ها به موج جدید هدفمندی یارانه‌ها، مردم را ناراضی جلوه دهند و سپس در فصل چهارم به کودتای مخملی دست بزنند."

به گزارش فارس، آقای طائب امروز ۱۱ اسفند (۲ مارس) در همایش دادستان‌های ایران، همچنین با متهم کردن ایالات متحده به سازماندهی "ترورهای هدفمند در ایران" اظهار داشت: "آمریکا پس از شکست در کودتای مخملی سال گذشته به این سمت رفت که با نگاهی قومی و مذهبی در شمال غرب و جنوب شرق کشور وارد شود و امسال نیز استفاده از اسلحه را آغاز کرده است."

اظهارات رئیس سازمان اطلاعات سپاه در مورد برنامه ریزی برای کودتای مخملی در سه ماهه آخر سال آینده، در حالی منتشر می‌شود که مسئولان امنیتی و سیاسی ایران، از حدود یک سال پیش تاکید دارند که حکومت، چالش‌های امنیتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر گذاشته و دیگر خطر مهمی آن را تهدید نمی‌کند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در بخشی دیگر از سخنرانی امروز خود گفت که آمریکا از سال‌ها قبل برای استفاده از انتخابات ریاست جمهوری دهم به منظور بی‌ثبات کردن حکومت و "سازماندهی اغتشاشات" برنامه ریزی کرده بود.

وی با ذکر اینکه مسئولان آمریکایی "به دنبال ایجاد حکومتی بودند که بیشترین همکاری را با منافع آمریکا داشته باشد"، افزود: "اینها امیدوار بودند با حرکتی که در انتخابات ۸۸ انجام می‌دهند رفتار جمهوری اسلامی عوض شود."

گفته می شود که از مهرماه سال پیش، با ارتقای معاونت اطلاعات سپاه پاسداران به سازمان اطلاعات و انتصاب حسین طائب، فرمانده سابق بسیج به ریاست آن، بخش مهمی از فعالیت‌هایی که سابقا در حیطه وزارت اطلاعات ایران بودند به این تشکیلات جدید واگذار شده است.

بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در ایران، وزارت اطلاعات این کشور از سوی تعدادی از مسئولان حکومتی و از جمله محمود احمدی‌نژاد به ناتوانی در ایفای وظایف خود در جلوگیری و مقابله با اعتراضات مخالفان متهم شد و علاوه بر وزیر، شش معاون این وزارتخانه نیز به تدریج عوض شدند.

سبز کم رنگ - امریکا - امریکا
بابا روتون رو برم ینی تا سال آینده انتظار دارید حکومت کنید و انقلاب بشه. اعتماد بنفس رو برم. بابا چهارشنبه سوری کارتون تمومه.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
تب داری حسین اقا به انجا ها نمیرسه . بیخود بخودت وعده چند فصل دیگه را نده . تا انموقع یا تو زندانی و منتظر دادگاه ویا تو یک کشور عربی افتابه کشی میکنی.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

آزادی برای ایران - آلمان - اشتوتگارت
جول و پلاستون رو جمع کنید برید به سال اینده نمیکشه که همه شمارو سیلاب میبره.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
اطلاعات آمریکا: سپاه می‌خواهد سال آینده در ایران کودتای مضحکی کند
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

black chador - امریکا - ولدن
برای همینه که شما دارید پولهای دزدیتون رو میفرستید بیرون? شما و کلاغ سیاهاتون بیاین بیرون ما میایم خدمتتون احوالپرسی و لغت ترور را به واضح براتون توضیح میدیم. امریکا ولدن
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

divone azadi - مالزی - کوالالامپور
برو بمیر خاک برسر
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

MNS - آمریکا - مورگن هیل
اینها انکار توهم دارن یا امر به خودشون هم مشتبه شده که واقعا عادل هستن یا حق هستن و بقیه باطل همه مردم راضی دشمن شون کسی جز امریکا نیست این همه اطلاعات این از کجاش در آورده من نمیدونم لابد امام زمان بهش وحی میده تا سال دیگه شما نیستن که از جمهوری اسهالی دفاع کنید. بای بای طائب راستی تو پولهایت را به کدوم کشور فرستادی؟
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

afshin7174 - ایران - تهران
ما که آماده ایم. مگه از پس مجاهد و توده ای و سبز بر نیومدیم؟ اینم روش
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

محمداصلی - ایران - تهران
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی . چرا با خیانت سازماندهی شده در تقلب انتخاباتی موقعیت خود را اینقدر تضعیف کردید که اکنون از همه کس و چیز در ترس باشید ؟
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
شک نکنید که خودشان یک کودتای دیگر میخواهند براه بیاندازند اونم برای پاک کردن احمدی نژاد چون خبر موثقی که دارم بخاطر یکی از اقوام که سرهنگ سپاه است حتی به موسوی هم رای داده بود ولی پدرش دراومد و تا چند وقت پیش بهشون گفتن حق باشما بود آقای احمدی نژاد اون چیزی که ما فکر میکردیم نبوده البته نه دفاع از مهندس موسوی کنند ولی گفتن تا آنجا که میتوانید بر علیه احمدی نژاد تبلیغ منفی کنید . شک نکنید کودتای دوم دیگر رژیم دیکتاتوری در راه است جنبش باید خیلی حواسش را جمع کند .
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
مصرف پوشک چقدر بالا رفته. اینها دیگه یک ربع به یک ربع جاشونو خیس میکنن!
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

بی خیال - ایران - کرمان
به امید سقوط دیکتاتور و مزدوراش و آزادی ملت متمدن و بافرهنگ ایران
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
انگار سمبه خیلی پرزور شده. اصلاحطلبان یک راه نفسی برای مردم و یک سوپاپ اطمینان برای حکومت بودند. حکایت بر شاخه نشستن و بن بریدن.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
شما که فصل هاشو گفتی روز و ماه شم میگفتی
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

فرارسی دیجیتال - ایالات متحده آمریکا - واشینگتن دی سی
خوانندگان عزیز،. چنین اظهاراتی بی اساس و مضحک هستند. آمریکا هیچ نقشی در آغاز یا ادامه اعتراضهای مسالمت آمیز به حکومت ایران در پی انتخابات مسئله دار سال 2009 ایران نداشته است. ایرانیانی که نگرانیهای منطقی داشتند و خواستار شنیده شدن صداهایشان بودند فعالیتهای اعتراضی مسالمت آمیز خود را آغاز کردند و خود به این مسیر ادامه دادند. اما حکومت ایران از آغازین روز این حرکتها تلاش کرد این حرکت مدنی را به دیگر کشورها و خصوصا آمریکا مرتبط کند تا دلیل موجهی برای نشان دادن واکنش خشونت آمیز داشته باشد. آنها می اندیشند با این راهکار می توانند ایرانیان معترض را جاسوس و خائن معرفی کرده و تحت حملات شدید تری قرار دهند. اما ایرانیان باهوشند و به خوبی با شیوه های فریبکارانه حکومت ایران آشنا هستند. چنین ترفندهایی نمی توانند توجه ایرانیان را از آنچه در حقیقت در ایران در جریان است منحرف کنند.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

فرارسی دیجیتال - ایالات متحده آمریکا - واشینگتن دی سی
اظهارات آقای طائب نمونه دیگری از تلاش مقامات ایرانی است برای شدید تر کردن وضعیت امنیتی و خفقان در ایران. با چنین پیشگوییهایی آنها تلاش می کنند اقدامات آتی خود برای محدود کردن آزادیهای ایرانیان و نقض حقوق بشر آنها تحت نام دفاع از انقلاب و ایران را از پیش توجیه کنند. آما این د اصل دفاع از کشور و انقلاب در مقابل تهدیدی مصنوعی است که خود خلق کرده اند تا توجه ایرانیان را از مشکلات عمده و اصلیشان که همگی توسط حکومت ایران ایجاد شده اند منحرف کنند.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.