تساوی کره جنوبی و استرالیا در جام ملت های آسیا


تساوی کره جنوبی و استرالیا در جام ملت های آسیا

شادی بازیکنان استرالیا پس از زدن گل به کره جنوبی

در دومین روز مسابقات گروه C جام ملت های ۲۰۱۱ آسیا، دو تیم مدعی کره جنوبی و استرالیا به تساوی ۱-۱ رسیدند و بحرین ۵ بر ۲ هند را پشت سر گذاشت.

دیدار حساس کره جنوبی و استرالیا با یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدگان سیل اخیر در استرالیا آغاز شد و بازیکنان این تیم با بازوبند مشکی به زمین رفتند.

کره جنوبی ابتدا در دقیقه ۲۴ توسط کو جا چئول پیش افتاد، اما جدیناک در دقیقه ۶۲ گل مساوی را زد و امتیازات مهمترین دیدار گروه C تقسیم شد.

بازی تیم های بحرین و هند، تقابل بازنده های روز اول این گروه بود که با درخشش اسماعیل عبدالطیف، مهاجم بحرین به سود این تیم پایان یافت. او چهار گل از ۵ گل تیمش را در این دیدار زد و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

با این نتایج، دو تیم صعود کننده این گروه و حریف احتمالی ایران در دور حذفی در آخرین روز مشخص خواهند شد.

اکنون استرالیا و کره جنوبی به ترتیب با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۴+ و ۱+ اول و دوم اند و بحرین با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد. هند بدون امتیاز تیم آخر این گروه است و پس از عربستان، دومین تیم حذف شده این رقابت هاست.

کره جنوبی روز سه شنبه ۲۸ دی (۱۸ ژانویه) مقابل هند بازی آسانی دارد، اما استرالیا برابر بحرین قرار می گیرد که به صعود از گروه امیدوار شده است.

این مسابقات روز شنبه در گروه D دنبال می شود و ایران با کره شمالی و عراق با امارات دیدار می کند.

سرمربی کره جنوبی: سزاوار پیروزی بودیم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از تساوی مقابل استرالیا گفت که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار بود، اما نتوانست از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند.

او در در مورد احتمال رویارویی با ایران در دور بعدی رقابت ها گفت: "از هیچ حریفی از جمله ایران ترسی ندارم."

هولگر اوسیک، سرمربی تیم استرالیا هم از نمایش بازیکنانش برابر کره جنوبی ابراز رضایت کرد و بازی دو تیم را از نظر فنی دارای کیفیتی بالا دانست.

وی درباره برخورد احتمالی با تیم ایران گفت: "همه تیم های گروه D تیم های بسیار خوبی هستند. به همین دلیل برایمان مهم تر این است که به یک چهارم نهایی برسیم تا این که در گروه اول یا دوم شویم."

bache shapoor - سوئد - یوسدال
خاک بر سر مسئولین تیم ایران اگه به این مسئله رسیدگی نکنند که چرا در بازی دو تیم ایران و عراق به ایران اجازه ندادن که برای احترام کشته شدگان سقوط هواپیما ایران ایر بازیکنان ایران بازوبند سیاه ببندند ولی به استرالیا اجازه این کار داده شد!!! البته این از حسادت من نیست و من خیلی برای کشته شدگان سیل استرالیا متاسف هستم و برای خانواده های این مصیبت دیدهها طالب صبر هستم و به خانواده ها و کشور استرالیا تسلیت میگم, ولی چرا باید بین دو کشور فرق قائل بشن? مسئولین ما فقط بلدن ریش بذارن و تسبیح دست بگیرن و ادعاشون ... خر را پاره کنه. واقعا خاک بر سرشون اگه رسیدگی نکنند. مسئولین فدراسیون جهانی فوتبال و مسئولین برگزاری جام ملتهای اسیا باید رسما از ملت ایران معذرت خواهی کنند و رسما باید اعلام کنند که دیگر هیچ تبعیضی برای هیچ تیمی قائل نمیشن. تمام این خواری و کوچک شمردن ایران مقصرش این حکومت اسهالی ایران است که تو دنیا بدبخت ترین و کوچکترین کشورها هم به ما بی احترامی میکنند. ننگ و نفرت و لعنت به جمهوری اسهالی و حکمرانان ای حکومت
شنبه 25 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.