بررسی ماجراهای آنتالیا در کمیته انضباطی پرسپولیس


بررسی ماجراهای آنتالیا در کمیته انضباطی پرسپولیس

یکی از هواداران پرسپولیس

رادیو فردا , مهدی رستم پور : جلسه کمیته انضباطی تیم فوتبال پرسپولیس، ۹ بازیکن این تیم را برای ادای توضیح به جلسه ای که روز شنبه تشکیل خواهد شد فراخوانده است.

علیرضا حقیقی، رحمان احمدی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، مجتبی شیری، مازیار زارع، علیرضا نورمحمد، امیرحسین فشنگچی و شیث رضایی بازیکنانی هستند که به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شده اند.

دو شکست مقابل اینتراخت فرانکفورت (در ضربات پنالتی) و ۳-۰ مقابل آنتالیا اسپور که به کسب مقام چهارمی در تورنمنت چهار جانبه این شهر انجامید، حاصل کار پرسپولیس در اردوی ترکیه بود.

درگیری بین برخی بازیکنان پرسپولیس در اردوی آنتالیا، فقط بخشی از حاشیه هایی بود که رسانه های ایران طی مدت حضور دو تیم پرسپولیس و استقلال در ترکیه منعکس کردند.

پس از اعزام دو تیم پرطرفدار تهران به ترکیه، سایت خبرانلاین گزارش داد: "شبکه های مختلف صداوسیما حق اعلام اسم شهری که استقلال و پرسپولیس در آن اردو زده اند را ندارند. زیرا صدا وسیما نام بردن از آنتالیا را تبلیغ یک محل توریستی می داند."

با طرح برخی انتقادها درباره بروز حاشیه در آنتالیا، علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: "کمپ ما جایی است که هیچ حاشیه ای به آن رسوخ نمی کند. این قدر از شهر دور هستیم که اگر بازیکنی از اردو فرار کند ، گرگ او را می خورد!"

سپس پوشش مازیار زارع بازیکن پرسپولیس در شهر آنتالیا، با اعتراض کمیته منشور اخلاقی مواجه شد. انتشار عکسی دسته جمعی از پرسپولیس ها در یک مرکز خرید، تذکر به مازیار زارع را در پی داشت. او در این عکس، به جای شلوار بلند، شلوار کوتاه پوشیده بود.

در شرایطی که اردوی پارسال پرسپولیس با سرمربیگری علی دایی در آلمان نیز حاشیه های فراوانی داشت، در اردوی امسال نیز درگیری علیرضا حقیقی و علیرضا نورمحمد با دو بازیکن دیگر این تیم در اردوی ترکیه، از جمله مواردی است که در کمیته انضباطی این باشگاه بررسی خواهد شد.

برخی سایت های دولتی نیز با چاپ تصاویری از امکانات رفاهی آنتالیا و غیر ضروری دانستن این اردوها، خواستار انتخاب شهرهای مناسب تری برای برپایی اردوهای برون مرزی شدند.

اما انتشار یک عکس دسته جمعی از بازیکنان پرسپولیس در سایت این باشگاه، منجر به اعتراض حامی مالی این تیم شده است. در این عکس برخی بازیکنان، پیراهن هایی با آرم تولیدی علی دایی را پوشیده اند که این موضوع با تعهدات باشگاه به حامی مالی اش مغایرت دارد.

سایت گل در این باره نوشته: "علی دایی در این سفر مقادیری پیراهن ورزشی را در بار تیم گنجانده است." به گفته منتقدان، دایی که همواره در انتقاداتش مقررات حرفه ای فوتبال جهان را به مسئولین ورزشی در ایران گوشزد می کند، گاهی خودش از رعایت ساده ترین اصول در فوتبال حرفه ای سر باز می زند.
Neda02 - کانادا - اتاوا
تفاوت فکری و اعتقادی کسانی که تو این سایت از شیوه لباس پوشیدن مازیار زارع انتقاد کرده بودند با جمهوری اسلامی که کمیته منشور اخلاقیش همین کار را انجام می‌ده چیه وقتی کارشون یکسانه؟ یک کم به خودمون بیاییم و به آزادی‌های فردی، به شرطی که برای اجتماع مشکل‌ساز نباشه و به کسی آسیب نرسونه احترام بگذاریم. ذهنمون را درگیر این مسائل سطحی، شخصی، بیهوده و خاله زنکی نکنیم. قضاوت واقعا زشته. جمهوری اسلامی هدفش همینه و سعی می‌کنه کلی باید و نباید کلیشه‌ای و بی‌اساس رو تو ذهن مردم بکنه. چرا همه باید مثل هم فکر کنند و شلوارک را با شال گردن نپوشن؟ اگر سلیقه لباس پوشیدن کسی تفاوت داشته باشه واقعا باید انگ بخوره که فلانه و بهمانه؟ شاد باشید.
شنبه 25 دی 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
بابا دمشون گرم, چهارم شدن. یک افتخار دیگر برای پرسپولیس! معلومه که دایی برای این تیم خیلی زحمت کشیده! در یک تورنمت خارجی مقام چهارمی برای یک باشگاه ایرانی(پرسپولیس) خیلی ارزش داره! این لنگیها با خودشون هم درگیری دارن و مثل خروس جنگی به خودشون هم میپرن! یک سئوال از پرسپولیسیهای عزیز دارم: یک تورنمنت نام ببرید(چه داخلی و چه خارجی) که تیمی با مربیگری این دراز بی خاصیت افتخاری برای ان تیم و یا افتخاری برای ایران اورده باشه!!! بخدا اگر پرسپولیس بعضی وقتها هم که میبره یا تیم مقابلش بد بازی میکنه و یا غیرت خود بازیکنان پرسپولیس است. والا اگه یک تیم حتی متوسط جلوی تیمی که این دراز علی مربیگریش رو بکنه بازی کنه این دراز بی خاصیت مثل خر تو گل میمونه.
شنبه 25 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
واقعا موافقم با حرف ندا از کانادا. خدایا کی میشه فوتبال ما از شر یه عده غیر فوتبالی که دیگه اسم نمیارم (کفاشیان عزیزمحمدی تاج شریفی علیپور ) خلاص بشه؟ ای خدا کی میشه دوباره فوتبال ما به اوج برگرده؟ ای خدا کی مشیه پرسپولیس استقلال دوباره به اوج برگردن؟ مثل دهه 60 و 70.ای خدا کی میشه این ارزوهای من برابرده بشه؟
شنبه 25 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.