پایان نامه بررسی روابط جنسی دردسر ساز شد


پایان نامه بررسی روابط جنسی دردسر ساز شد

پایان نامه بررسی روابط جنسی در این دانشگاه واکنش های مختلفی را در پی داشت

پایان نامه دنیز اوزگون یکی از دانشجویان دانشگاه بیلگی استانبول در مورد بررسی روابط جنسی، دردسر ساز شده است.

در این پایان نامه که به صورت فیلم ارایه شده است، دو تن از دوستان این دانشجو ایفای نقش کرده اند.

بر اساس گزارشها، سه تن از استادان راهنمای این دانشجو دوشنبه هفته گذشته اخراج شدند؛ که این اقدام باعث انتقاد برخی از استادان این دانشگاه شده است.

این فیلم پس از آنکه آقای اوزگون دانشجوی رشته فیلم در مصاحبه ای با یک مجله محلی از مشکلات پیدا کردن هنرپیشه زن برای نقش آفرینی در این فیلم سخن گفت، مورد توجه رسانه ها و نمایندگان مجلس قرار گرفت.

در واکنش دانشگاه بیلگی، دانشکده ارتباطات خود را تعطیل کرد و پلیس نیز تحقیقاتی را آغاز کرده است.

ساخت این فیلم بسیاری از مردم و خانواده دانشجویان این دانشگاه خصوصی ترکیه را خشمگین کرده است. شورای آموزشی دانشگاه نیز با اعمال فشار تلاش کرده است تا با استادانی که از روند ساخت این فیلم آگاه بودند، برخورد شود.

این دانشجو زمانی که پروژه ساخت این فیلم را برای پایان نامه اش به استادان پیشنهاد کرد، چندان مطمئن نبود که طرح او پذیرفته شود.

گفته شده است که فیلم آقای اوزگون ترکیبی از صحنه های مختلف روابط جنسی است با هدف بررسی اینگونه روابط. بر اساس گزارشها، استادان به او گفتند که فیلم وی باید حاوی نکته های فکری و فلسفی باشد، و در نهایت فیلم او پذیرفته نشد.

دنیز اوزگون که خود در این فیلم بازی کرده، هم اکنون مخفی شده است.

دانشگاه بیلگی از معدود دانشگاه های ترکیه است که به دانشجویان خود آزادیهای بیشتری می دهد. این دانشگاه از اولین دانشگاه های ترکیه بود که به قانون منع حجاب دانشجویان توجهی نکرد و واحد هایی نیز به زبان کردی برای دانشجویان ارائه داد.

ترکیه کشوری است که هنوز در برخی از نقاط آن مصرف مشروبات الکلی ممنوع است، در این مناطق لباسهای سنتی پوشیده می شود و هیچگاه از ارتباط جنسی صحبت نمی شود. و به همین دلیل ساخت فیلمی با این مضمون در یکی از دانشکده های این کشور، برای بسیاری از مردم به معنای شکستن مرزها و سنتها است.

اکثر سیاستمداران حزب حاکم عدالت و توسعه در زمره همین مردم به حساب می آیند. اما در استانبول بسیاری از مردم نسبت به روابط جنسی نگاه بازتری دارند.

اواخر تابستان سال گذشته مردم به مهمانان نمایشگاههایی در استانبول که بیرون از این نمایشگاه مشروبات الکلی می نوشیدند، حمله کردند. سال گذشته همچنین ناشری که ادبیات مرتبط با سکس در اروپا را ترجمه و چاپ می کرد به دادگاه کشانده شد، البته درنهایت او تبرئه شد.

امروز ترکیه یکی از ۱۵ اقتصاد بزرگ دنیا با سریعترین رشد است. مردم این کشور ثروتمند تر شده و شانس بیشتری برای سفر و ارتباط با دنیای خارج دارند. در نتیجه اختلاط و آمیزش با فرهنگهای دیگر بیشتر شده است.

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
با این افراطی گری فکر نکنم حتی در خواب به عضو اتحادیه اروپا در آیند چون اینجا هم را به گند میکشانند. همون لایق آخوندهای رژیم ایرانند,, البته منظورم ایرانی نیست .
دوشنبه 20 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
خنده دار بود...
دوشنبه 20 دی 1389

antirahbar - ایران - تهران
خانه به دوش - سوئد - استکهلم . دمت گرم خیلی باحال گفتی !!!!!
دوشنبه 20 دی 1389

iranesabz - هلند - امستردام
در کجای دنیا فیلم پورنو را به عنوان پایان نامه ارائه می کنند. احمقها خودشان هم در فیلم بوده اند. بعضی ها در ترکیه سوراخ دعا را عوضی دیده اند و دمکراسی را با بی بند و باری اشتباه فرض کرده اند. این حرکات از طرف جوامع دمکراتیک هم مطرود است.
دوشنبه 20 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
ایول برای پایان نامه فیلم پورن بازی کرده, به این میگن خلاقیت.
دوشنبه 20 دی 1389

afsaneh555 - ایران - تهران
به نظر من این کارا دیگه عقده ای بازیه بابا یعنی چه به هر حال حریمها و حد و حدودها باید حفط بشه
دوشنبه 20 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
چرا باید همه چیز یواشکی انجام شود روابط زن و مرد ایا یک عمل طبیعی هست. یا نیست .ایاعروس داماد بازی نکردهاید چرا روابط زن ومرد باید مخفی باشد انجام دادن ن مهم نیت حرف زدن یا نشان دادن گناه است
دوشنبه 20 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.