مجمع تشخیص مصلحت تئوری افزایش جمعیت را رد کرد


مجمع تشخیص مصلحت نظام،
 تئوری افزایش جمعیت کشور را رد کرد

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مجمع تشخیص مصلحت نظام، تئوری تشویق به افزایش جمعیت کشور را رد کرده است.

معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات پژوهش‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، به خبرگزاری ایلنا گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در بارۀ تئوری رئیس‌جمهور مبنی بر افزایش جمعیت تحقیقاتی انجام داده است و به این نتیجه رسیده است که سیاست‌های کنترل جمعیت در ایران به هیچوجه نباید کنار گذاشته شود و پژوهشگران مجمع تشخیص مصلحت نظام‏، افزایش جمعیت در ایران را به عنوان یک راهبرد منطقی برای حل مشکلات رد کرده‌اند.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در طول یک سال اخیر، سخت بر لزوم افزایش جمعیت ایران وداشتن بیش از دو بچه تاکید می کند.

معاون مجمع تشخیص مصلحت گفت: مجمع، نتایج تحقیقات خود را در اختیار مسئولان می گذارد اما نمی تواند بطور مستقیم در سیاست گذاری های دولت دخالت کند.

sharmant - ایران - تهران
برای اینکه این مردیکه رئیس جمهور میخواهد که مردم خودشان را با مشکلاتشان سر گرم کنه تا دیگه رمق و نای فکر کردن به کارهای این دولت خائن را نداشته باشن.این سیاست درست شبیه سیاست یارانه ها هست که باعث گرانیه و مردم یک مدت سر صدا میکنند و بعد همه چی عادی میشه و مردم میرن دنبال مشکلاتشون.
سه‌شنبه 14 دی 1389

pendare nik - ایران - تهران
اگر کسی بزرگترین خیانت به مردم ایران را بخواد بکنه همین سیاست افزایش جمعیت است که مموتی طرفدارش - دلیلش هم واضحه - اونها نمی خواند ایرانی در رفاه باشه - می خواند ایرانی گرسنه باشه - اینقدر جمعیت زیاد بشه که مردم به خون هم تشنه بشند و بعد اینها جوانهای گرسنه و بی پناه و بیکار را جذب سپاه کنند و لشکر امام زمان تشکیل بدند و دیوار گوشتی درست کنند برای جهاد کردن و کشتن
سه‌شنبه 14 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
جنب دکتر احمدی نژاد با این دید که اگر کاهش رشد جمعیت شیعه این چنین ادامه یابد در فاصله دو دهه دیگر باید شاهد کشتار شدید شیعیان در ایران توسط نیروهای انتهاری وهابی باشیم این حرف را زده اند. این مسئله دقیقا در عراق هر روز اتفاق می افتد. می دانید که تقریبا تمام کشته شدگان حملات انتهاری در عراق شیعیان هستند و قاتلان تقریبا همیشه وهابی ها بوده اند.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر-ایران-اهواز ... برایم جالب است که به کاهش رشد جمعیت شیعه در ایران اشاره کرده اید .. اگر حقیقت داشته باشد لطفا بگویید : پس نظام اسلامی در این 32 سال ، چه کرده ؟ مگر ایران به نوعی مهد تشیع محسوب نمی شد ؟.. البته جای نگرانی نیست ، هوای لبنان و حماس را داریم خیالمان از این بابت ها راحت است .. می بینم روزی را که ..
پنج‌شنبه 16 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.