۸ هفته محرومیت برای داور بازی ذوب آهن و مس


۸ هفته محرومیت برای داور بازی ذوب آهن - مس

سعید بخشی زاده، داور بازی ذوب آهن- مس کرمان به دلیل بی اطلاعی از قوانین داوری در هنگام تکرار ضربه پنالتی، از قضاوت در ۸ بازی محروم شد. او در آن بازی به اشتباه به جای اعلام تکرار پنالتی تیم مس، فرصت آغاز مجدد بازی را به تیم ذوب آهن داده بود. فدراسیون فوتبال ایران رای به تکرار آن بازی داده است.

مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران می گوید بخشی زاده، تنها مقصر آن تصمیم اشتباه نبوده است. به همین دلیل حمید غمزه، کمک داور دوم، دو هفته و آرش خرمیان داور چهارم، چهار هفته از قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر محروم شدند.

اولین بازیهای لالیگا در سال ۲۰۱۱

هفته هفدهم لیگ فوتبال اسپانیا امشب با ۵ بازی آغاز می شود. در مهمترین بازی پس از تعطیلات سال نو میلادی، بارسلونای صدرنشین، میزبان لوانته است. بارسلونا از ۱۶ بازی ۴۳ امتیاز دارد.

اوساسونا، تیم جواد نکونام و مسعود شجاعی هم امشب مهمان سویا است. اوساسونا با ۱۷ امتیاز از ۱۶ بازی روی پله پانزدهم ایستاده است.

فردا شب در مهمترین بازی، رئال مادرید، تیم دوم جدول مهمان ختافه است.

مذاکره با مربی برزیل برای تیم فوتبال زنان ایران

فدراسیون فوتبال ایران‏ برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال زنان، به یک مربی سرشناس برزیلی پیشنهاد همکاری داده است.

فریده شجاعی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بخش زنان‏، می گوید این مربی در هنگام بازیگری اش با تیم برزیل قهرمان جام جهانی شده است. شجاعی می گوید فدراسیون ایران از سوابق او به عنوان مربی اطلاعی ندارد.

به گفته خانم شجاعی غیر از این مربی برزیلی، فدراسیون فوتبال ایران با یک مربی اهل چین هم مذاکراتی داشته که هنوز به نتیجه روشنی نرسیده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بخش زنان امیدوار است در آینده ای نزدیک، مذاکره با یکی از این دو مربی به نتیجه برسد. با این حال او می گوید چنانچه این اتفاق نیفتاد، مربیان زن ایرانی با کمک یک مشاور مرد، تیم ملی فوتبال زنان ایران را هدایت خواهند کرد.

تساوی هیجان انگیز چلسی و استون ویلا

در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز تیم چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن در بازی ای هیجانی با استون ویلا ۳ – ۳ مساوی کرد و با ۳۵ امتیاز از ۲۰ بازی در رده پنجم جدول باقی ماند.

در این دیدار ابتدا چلسی میزبان و بحران زده در دقیقه ۲۳ با پنالتی فرانک لمپارد از استون ویلا جلو افتاد.

اما تیم میهمان با گل های دقایق ۴۱ و ۴۷ اشلی یانگ (پنالتی) و امیل هسکی از چلسی جلو افتاد.

بازی تا دقیقه ۸۴ با همین نتیجه ادامه داشت که دیدیه دروگبا و جان تری با دو گل دقایق ۸۴ و ۸۹، چلسی را ۳ بر ۲ جلو انداختند.

اما کلارک در دقایق تلف شده بازی نتیجه را ۳ بر ۳ کرد.

چلسی از ۱۹ بازی گذشته ۳۴ امتیاز گرفته و ۷ امتیاز از منچستریوناتید صدرنشین عقب است.

در دیگر بازی امروز، ویگان با نیوکاسل روبرو می شود.

در مهمترین بازیهای دیشب، آرسنال، تیم سوم جدول ۳ به صفر بیرمنگام را شکست داد. منچستریونایتد در زمین وست برومویچ ۲ به یک پیروز شد، تاتنهام هم با یک گل بازی را از فولام برد.
ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
حالا اگر یک قاضی دادگاه بود کاری با او نداشتند واقعا تا کی باید فرق بین همه باشد خاک بر سر تو خامنه ای عوضی که همه جا فرق گذاشتی بین همه یک داور توی ایران مگر چه قدر حقوق می گیرد منت می گذارند بر سر داورها ما
دوشنبه 13 دی 1389

rojina9000 - ایران - تبریز
الان امالبنین میاد میگه چون آقا داور بی حجاب بوده همچین بلایی سرش اومده . بعدش هم میگه تیم ملی زنان ما با این مربی ها به جایی نمی رسه . چون ذاتا بی حجاب هستند . و کلا کار همه رو باهم یکجا می بنده.
دوشنبه 13 دی 1389

sharmant - ایران - تهران
دقیقا این داور مظلوم همان کاری را کرده که تو ایران داره اجرا میشه.حالا به این بنده خدا گیر دادن.خوب داور دیده همه جای ایران دزدها و قاتلها دارن حکومت میکنندو مردم مظلوم و بی گناه و نخبگان و دانشگاهیان تو زندانها هستند.البته یه نظر راجبه مشاور برای فوتبال زنان ایران دارم البته با اجازه سایر کاربران این سایت میخواستم که ام البنین - ایران - تهران را پیشنهاد کنم چون درسته که از نظر سواد مثل بقیه رئیسهامون بیسواده ولی لااقل همونطور که گفته با خوندن قران بدون انکه پلیس ببینتش میره تو طرح ترافیک تیم فوتبال زنان را هم بدونه اینکه بازی کنه مقام نخست را برامون به ارمغان بیاره.
دوشنبه 13 دی 1389

Heal The World - ایران - تهران
وای بر این داوری
دوشنبه 13 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.