سخنرانی جالب یک روحانی - ویدئو


سخنرانی جالب یک روحانی


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.


mahtabam - آلمان - مونستر
تو روح هر چی اخوند
دوشنبه 6 دی 1389

پارسی بوم - ایران - مازندران
بــــله! بـــــــلـــــه! یارو مثل اینکه خودش هم اینکارست. چه اطلاعاتی از دزدی‏ها و .. داره. خوب هم دخترهای مردم رو دید میزنه. میگه یارو 75هزار تومن نذر موسی بن جعفر کرد موتورش پیدا شد(!) آخه .. تو دیگه کجای زندگی هستی؟ ........ خـــدایا! مارو از دست این جماعت دین پرست بی‏خدا نجات بده!
دوشنبه 6 دی 1389

reza.paris - ایران - تهران
اگر هم پول نفت ما گم شد برید پیش اخوندهای دزد مجلس
دوشنبه 6 دی 1389

سوئیس علی قمی - سوئیس - زوریخ
خاک بر سر شما آخوند ها شما از شیاطین هستید مرده شور اسلام را ببره
دوشنبه 6 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
خاک بر سر شما همه شما دست نشانده خا منه ای عوضی هستید شیطان بزرگ فقط خامنه ای هست نه انگلیس مرده شور اسلام را ببرد
دوشنبه 6 دی 1389

shahab46 - المان - هانوفر
مردیکه پف.....یوز چه افتخاری هم به نا امنی مملکت می کنه .تو این المان ساعت 4 صبح بیرون یزی دخترهای 13 یا14 سال ببالا تو خیابون هستند هیچکس چپ نگاه نمی کند والا با قانون طرفه.انوقت این الاغ عوض راه حل داره ادرس میده کاره فامیلاش دوستهاشون هست همه ان جانی ها بسیجی و پاسدار هستند البته ویدئو قدیمی بود
دوشنبه 6 دی 1389

مبهوت - ق - لارناکا
چه عجب به به احمق بودن خودشون هم اعتراف کردن که هیچ کس محل سگشون نمیزاره .نگو کاش من هم دختر بودم بگو کاش منم آدم بودم و قاطی آدمها بودم. ولی بامزه بود خیلی
دوشنبه 6 دی 1389
khosh bavar - ایران - یزد
عجب اخوند دلزنده و پررویی ! ادرس هر چه گم شده را دقیقا میدانست و با خنده و تمسخر این ادرسها را تکرار میکرد, ولی اشاره ای به علت این جنایتها نکرد ! ما هم ادرس پول گمشده مان را میدانیم !? کسی میداند که اسم این اخوند بظاهر پیر ولی بسیار شاداب چی هست ?!
دوشنبه 6 دی 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
ا ین ادرس و بلده چونکه زن و دخترش رو برده بودنند اونجا !مردکه پیر سگ کثیف این جنایتها به خاطر کت  و دامن پوشیدنه یا بی امنیتی کشور وهمدستی یک مشت سپاهی و بسیجی تو این جنایتها؟
دوشنبه 6 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
گل دختر عاشق رهبر . اهواز- ایران .،تشریف بیاورید که همه منتظر نظرات خوب سرکار هستند
دوشنبه 6 دی 1389

ام البنین - ایران - تهران
حالا اگر یه مرد فکل کراواتی بود همه کامنتهای شما پر از به به و چه چه بود . حضرت علی فرمودند که نبینید گوینده سخن کیست بلکه ببینید که سخنش چیست آدمهای عاقل
دوشنبه 6 دی 1389

dubai - امارات - دبی
مردک دیوانه
دوشنبه 6 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
خرهایی که اونجا نشسته اند, واین حرومزاده چندین مرتبه هی تکرار میکنه هر وقت دختراتون گم شد برید جاده هرات, این پفیوز علنی به همگی شون توهین میکند و این نفهما قهه قهه میخندند (کلمه دختراتون گم شد)به معنی حاضرینی که در کلاس قرآن نشسته اند. اینهم از برکت عن قلاب, اسلام, و آخونده که رژیم الاغعلی چنین جانورهای متفکری پرورش داده
دوشنبه 6 دی 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
این همه آخوند بچه اى بوده که پدرش او را گذاشته بود تو قهوه خانه که کمى روش زیاد شود از خجالتى بودن در بیاید و بعد از چند روز قهوه چى او را بیرون کرده بود و به پدرش گفته بود که این بچه بى نهایت پر رو شده است و دیگر نیازى به تعلیم اضافه ندارد
دوشنبه 6 دی 1389

waahed - بحرین - منامه
shahab46 - المان - هانوفر. بله تو آمریکا هم همینطور است که شما عرض میکنید , فرقش اینست که آنجا دیگر آدرسی ندارد که مرده تان را پیدا کنید
دوشنبه 6 دی 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
این یارو که احمق نیست، احمق اون کسانی هستند که نشستند و دارند به این اراجیف گوش میکنند! این آخونده داره در سطح فهم مستمعینش صحبت میکنه، درست مثل خمینی که با زبانی که نه فارسی بود و نه عربی اومد و قاپ همین ملت رو دزدید!
دوشنبه 6 دی 1389

yazeinab - ایران - تهران
این روش منبر رفتن نشون میده برای جلب مردم به سمت خودشون تا چند وقت دیگه خار مادر و زن و دخترشون رو هم میبرن رو منبر و همین حرفها رو با پانتومیم آنها اجرا میکنند.و یواش یواش کار به جایی میرسه که آنها را پیشکش رهبر معظم خواهند کرد که البته الان هم میکنند...خلاصه ...تقبل الله باشه حاجی
دوشنبه 6 دی 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
خبررسانی -" به نقل از هرانا ؛ نیروهای امنیتی در سنندج ساعت 10 شب روز گذشته به منزل پدری حبیب الله لطیفی یورش برده و اقدام به تفتیش منزل و ضبط وسایل کردند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، بنا به گزارشات دریافتی از منابع محلی راس ساعت 22 مورخ 5 دی ماه 89 نیروهای امنیتی به منزل پدری حبیب الله لطیفی زندانی سیاسی محکوم به اعدام که اجرای حکم وی در تاریخ مقرر شده (5 دی ماه) به تعویق افتاده است.یورش برده و ضمن تفتیش منزل به بازداشت ساکنین آن مبادرت کردند. "
دوشنبه 6 دی 1389

cat - اتریش - وین
خودت هم کم شیطون نیستی هااااااااا,حاج اقا
دوشنبه 6 دی 1389

پهلوون مفرد - آلمان - کلن
روانشاد ایرج‌میرزا نیم قرن قبل از وقوع هرج و مرج بهمن۱۳۵۷ و تشکیل حکومت خون و جنون، در بارۀ نعلین‌پوش‌ها و پشمک‌الاسلام‌های زنباره گفت: "در ایران تا بُوَد ملا و مفتی --- به روز بــدتــر از این هم بیُـفتی"!
دوشنبه 6 دی 1389

sheipor - قبرس - لارناکا
mahtabam - آلمان - مونستر نوش جونش اون فحشی که از تو خورد! نمیدونم این اخوندا چرا هرچه بیشتر از مردم فحش می خورند بیشتر پا در مسیر دلقکی و مسخرگی می گذارند. زنده باشی.لودگی وسفسته و دلقک بازی از تهی مایگی. این اخوندا حرام زاده.. پشتک هم بزن تا بیشتر بخندیم.
دوشنبه 6 دی 1389

ufo - دانمارک - وایله
فقط میشه گفت دلقک از اون دلقکتر انهای است که جواب پس می دهند.گوربایتو وان رهبر فرزانه ات. که امسال شما را دور خودش جم کرده.
دوشنبه 6 دی 1389

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
خودش برده جاده هراز میدونه
دوشنبه 6 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
اولش رو دیدم از حالتش حالم بد شد بقیه اش رو ندیدم. این جوونیاش چه بدبخت حریص خاک بر سری بوده. تمام قکر و ذکرشون دور همین چیزها دور میزنه. خیلی بربخت و حقیرند. نمیدونم چرا اینقدر چشم گشنه هستن اینا که هر جور عشقشونه قانون خدا رو می چرخونن و به نفع خودشون میکنن پس دیگه چه مرگشونه که اینقدر حریصند و هر چی رو بالخره به این حرفا میرسونن. خدا ریشه شون رو بکنه. مثل علف هرز ریشه شون تو خاک چسبیده و میل جدا شدن نداره. علف هرز چون هیچ باری یا ثمری نداره خودش رو اینگونه محکم به خاک میچسبونه که جدا کردنش سخت باشه. این علفهای هرز هم از پیر خرشون تا کره هاشون همینجور سمج و سریشند.
دوشنبه 6 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
این خیلی قدیمیه, تو روح پدر هرچی اخونده lol
دوشنبه 6 دی 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
روحانی چیه دیگه که به این اخوندای لعنتی و قاتل و دزد و جانی میگین لعنت به هرچی اخونده از خوبش بگیر تا بدش اصلا اخونده خوب وجود نداره اخونده خوب اخونده مرده است.
دوشنبه 6 دی 1389

bahman11 - کانادا - تورنتو
اگر دختراتون گم شد- کجاست ؟ کجا میشه پیداش کرد؟ همه باهم بگید...- اون احمقها هم همه با هم می گن جاده هراز!!! من اصلا نمی دونم الان باید چی بگم!
دوشنبه 6 دی 1389

اقتدار - دانمارک - هالته
خودش اینکارست هااااااا,,,, همه آدرس هارو بلد بود,,,همه خلافی میکنه.
دوشنبه 6 دی 1389

ka28 - ایران - آبادان
در دین علم و دانش جای ندارد
سه‌شنبه 7 دی 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
تفصیر اقا ( همونجا میندازنشون تو رود خونه ) اقا خودش و دورو وریاشون خبر دارن و این کارارو میکنن که از همه چیز باخبره ! و اما میگه ( اخوند اونجا وایساده هیچکی سوارش نمیکنه ) چرا ؟ اینها سوارت میکنن اگر کارهای نظافت هم داری میکنن !!!! saman911 - ایران - تهرانو لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ / red.boy - ایران - تهرانو / Kili_patilaki - قطر - دوبی / huda - عراق - کردستان / gogoli - ایران - تهران / گوگولی مگولی رهبر , ادامه میگه ( کاشکی دختر بودیم ) همین حالا گفتی دختراتون برید کجا پیدا کنید ! ادامه ..
سه‌شنبه 7 دی 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
ادامه میگه ( دخترها لباس سفید میپوشن ) رنگ سفیدم جرمه ! سیاه مثل دل اقایون بپوشند ( اگه موتورتون گم شد کجا برید ) پیش اقا ( اگر کفشتون گم شد ) پیش اقایونی که اسمشون نوشتم ( یکی موتورشو دزدیدن 75 تومن نذر سید .. فلان کرد موتورش پیدا شد ) نذر نذر خوبه نذر کنید همه چیزایی که گم کردید پیدا میشه ! یا برید پیش اقا ! ( دخترا اگه گم شد جاده هرات ) اما پیش اقا مطمعآ تره ! ( حمدو سورش که درست کردن میندازنشون پائین ) // مثال saman911 - ایران - تهران ، یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿۸﴾ سوره // این اقا که استاد حمدو سوره هست ! ( ایناها راستها دروغ نمیگم از اون بالا ماشینم میندازن روش ) ادرس دقیق ! اقا خودش و دورو وریاشون این کارارو میکنن که از همه چیز باخبره ! بقول خدا بیامرز فرخزاد چرا من نمیدونم این چیزارو ! الاهی موش کور تو و این اقایون که اسمشون نوشتم و پا ممبریاتو بخوره بامزه ! گوشت کوب
سه‌شنبه 7 دی 1389

سبز کم رنگ - امریکا - امریکا
با این احمق جماعت حتما ایران درست میشه. یکی غیرت نداره از پای سخنان این مرتیکه بلند بشه. همچین تعریف میکنه که انگار دختر خودش رو رفته از اونجا پیدا کرده. خاک بر سر جماعت نادان ما
سه‌شنبه 7 دی 1389

تی تی - اکراین - کیف
کجاش جالبه. بهتر بود می نوشتید تهوع اور . مرتیکه کریح. نمیشه برای این خبرا پاس بذارید رمزشم بدید به امل و خل بانو فقط اونا بخونن. به ذائقشون خیلی جور حیونیا اینجوری ما هم مزاحم این عزیزان روشن فکر نمیشیم
سه‌شنبه 7 دی 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
پیر خرفت بیسواد خودتان با این عقب ماندگی و نفهمی تان ایران را به این روز کشاندید، حالا ایراد هم میگیرید؟ میدونی چه راهی برای درست شدن اوضاع است؟ گورتان را گم کنید برگردید همان بیابان حجاز دست از سر ایران و ایرانی بردارید، که هیچ ربطی به فرهنگ ما ندارید و بزور به سرزمین ما تجاوز کرده اید.
سه‌شنبه 7 دی 1389

shown - امریکا - دیترویت
بابااینکاره حرومزاده چه واردم هست
سه‌شنبه 7 دی 1389

khosrow60 - سوئد - سوئد
این ادمخوار داره به همدستاش ادرس میده .کثافت حتما این کاره بودی .شدت تنفر چقدرزیاده که مردم اینطور بااین شیاطین رفتار میکنن.
سه‌شنبه 7 دی 1389

rochele - امریکا - میامی
این یارو چقدر چپو چولست
سه‌شنبه 7 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
ام البنین - ایران - تهران. آدم فکل کراواتی که از این مهملات و مزخرفات سرهم نمیکنه تا یک مشت هالوی سایبری مثل تو رو دور خودش جمع کنه! علی هم غلط کرد با تو که حرفهای این امام جانیان جهان رو نقل میکنی. تمام تاریخ پر است از جنایات علی و بقیه خلفای راشدین و این اسلام فلاکت بار که کشور آریایی متمدن ما رو به این روز انداخته که یک همچین عقب مونده ای شده معلم مردم و چهار تا مزدور مثل تو هم پا منبری هاش هستند!
سه‌شنبه 7 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
واقعا متاسفم برای اونایی که پای منبر نشستن و به عیرتشون هم بر نمیخوره. داره علنا بهشون میگه اگه ناموستون گم شد برید جاده هراز اونوقت این بی عیرت ها هم تکرار میکنن. من اگه اونجا بودم پا میشدم یکی میخوابوندم زیر گوشش. در ضمن Darvish101 - انگلیس - لندن _ استادت رضا فاضلی خیلی وقته که درک واصل شده. میخوای توهم بری پیش استادت اونجا باهم فعالیت کنین؟
سه‌شنبه 7 دی 1389

mehrnoosh - ایران - اهواز
کسی که اینقد دقیق آدرس میده یعنی خود کثافتش از همه چی خبر داره (لجن)
سه‌شنبه 7 دی 1389

Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت
حمد و سوره رو به سکس تشبیه می کنه فلفل نمکی...اما به نظر من استفاده از واژۀ روحانی برای این ها صحیح نیست و همان آخوند بهتر است. دیوانه اون افرادی که پای منبر این حرامیان می نشینند
سه‌شنبه 7 دی 1389

roya25 - المان - کلن
مذهب عربهائ وحشی.حسد نفرت. انتقام که درون و برونشان را مانند سرطان از بین میبرد .فکرشان در چهار دیواری زندانی شده
سه‌شنبه 7 دی 1389

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
زبل بالتازار تشریف بیار جنایات کراواتیها را در عراق و افغانستان ببین تا معنی جنایت را بفهمی.البته برای شماها وطنفروشها خوبه دیگه بنزین مفتی میزنی حال میکنی.آمریکا دو تا کشور مسلمان را به خاک و خون کشیده فقط برای اینکه محاصره 360 درجه ایران را کامل بکند. "در ضمن اگر سه قاره را در روی نقشه با خطکش به هم وصل کنید ایران در مرکزیت جهان قرار میگیرد"
سه‌شنبه 7 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
ام البنین - ایران - تهران. اگر خدا را دوست داری اسم مولا را نیار. مطمئن باش اگه الان حضور داشت سر تمام این حکومت و طرفدارانش رو میزد. ناز شستش فدای شجاعت و غیرتش که برای رضای خدا و راحتی خلق خدا هر چه ناتو عوضی غیر قابل درست شدن و ظالم رو تا جائیکه تونست از بین برد. آرزو داشتم در زمانه ما حضور داشت تا حداقل فریاد رسی از دست این حکومت عوضی داشتیم و شاهد حضور یک مرد بودیم تا با افتخار در رکابش بودن را تجربه میکردیم.....
چهار‌شنبه 8 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
... ایرانی با شهامت امثال کاوه بابک و آرش ها داشته ایم اما تنها کسی که از عهده این حکومت مکار معاویه صفت بر میاید تنها شخص مولاست کسی که در شجاعت شیر خداست همو که جان ظالمان از شنیدن اسمش به رعشه می افتد. اگر حضور داشت فداش میشدم اگر اجازه میداد یک لحظه از او دور نشده و تا آخرین قطره خون و نفس باهاش بودم تا ظالمان رو سر جاش بنشونه. فدای نام با برکت و باغیرتش بشم که با آن هیبت و عظمت از ظلم ظالم به مظلوم چون کودکان میگریست . کاش مردان ایرانی خصوصا جوانانی که دم از مولا میزنند و آرزوی او دارند کمی از شهامت و غیرتش بیاموزند تا بتوانند کار را تمام کنند. ( منظور از جوان به شهامت و قدرت است نه به سن ) حال که حضور ظاهری اش نیست مهم و اصل حضور باطنی اوست با لشکری مخلص ، عاشق متشکل از ایرانی با اصالت. آمین یا رب العالمین.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

malek khorshid - هلند - روتردام
مرگ بر هر چی اخونده حروم زاده و دورو بریاشون. خدایا نسل اینها را از روی زمین بردار.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

high class - کانادا - ونکوور
ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران برادر یا خواهر گرامی نه به کراواتیها و نه به عمامه دارها هیچکدام نباید چشم بسته اعتماد کرد هر کس که عمامه پوشید تقدس پیدا نمی کند.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
red.boy - ایران - تهران / تو خجالت نمیکشی که از مردن یک نفر خوشحال میشی و بعد از مرگ یک نفر به او دشنام میدی ایا به تو میگن مرد ؟ ایا اگر کسی پدرو مادر دار باشه چنین حرف زشتی از دهنش بیرون میاد ؟ گفتی ( استادت رضا فاضلی خیلی وقته که درک واصل شده. ) و اما گفتی ( میخوای توهم بری پیش استادت اونجا باهم فعالیت کنین؟ ) تو منو تهدید میکنی ؟ به قول فرخزاد البته من به موقعش سینم هم سپر میکنم برای وطنم و مردم وطنم ، اونهایی که ایرانی واقعی یند نه مثل تو ایرانی تقلبی و عرب لیس ! تو نگران نباش ساندیستو بخور ؟ اینم اخرین بارت باشه اسم منو مینویسی و برای من مسیج میدی ؟ من با مرد صحبت میکنم نه با نا .. د ! خ فهم شد ، یوب وس ت
چهار‌شنبه 8 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران. اولا وطن فروش شما عرب زادگان نوکر آخوند هستید و هفت جد و آباد ضد ایرانی خودتان. بنده سالی دو بار به ایران سفر میکنم و می بینم کشور غنی ایران تحت مدیریت اسلام زیر ناف محمدی و شیادان شیعه به چه روزگاری افتاده. آیا ایران را آمریکاییها اداره میکنند یا آخوندهای فاشد و سرداران جنایتکار سپاه و رهبر معتاد بیمار روانیت سگ علی عظمی؟! شما عقب ماندگان ذهنی 30 سال است که آمریکا را از ایران بیرون کرده اید اما رهبر معتادتان روز شب هذیان دشمن میگوید. دشمن خود شماها هستید. کشور را به چین فروخته اید و تمام صنایع داخلی را ورشکسته مرده و میلیونها کارگر ماههاس حقوق نگرفته اند. خر خودتی مزدور سایبری. این رژیم پوشالی ابر پشه هم نیست. همه شماها به هذیان افتاده اید و توهم قدرت دارید! ملت ایران دیگر فریب این شیادیها را نمی خورند. امیدوارم نسل اسلام و مسلمان را آمریکاییها بردارند که اسلام بجز فریب و جنایت علیه بشریت کاری نکرده.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
(( پیشگویی دکتر مصدق در مورد نابودی ایران بدست ملاها )) -- من واقعا از این تشکیلات مذهبی هراس دارم. درست است که ما مسلمان هستیم، ولی در واقع عرب نسیتیم و رودرروی سنی ها قرار داریم. بدین ترتیب تشکیلات آخوند های شیعه با آن سلسله مراتب و امکانات اگر به قدرت دست یابد، ما در داخل مواجه با انقلابی خونین خواهیم شد و در خارج باید نتایج جهاد علیه عراق و اردن و سوربه را تحمل کنیم. فکر نمیکنم مصر و حتی اسرائیل مداخله کنند. به هر حال اگر این فرض آخری تحقق پیدا کند، یک آیت اللهی وارد عرصه میشود و نهضتی مالامال از نفرت علیه غرب و حتا ضد یهود و در دشمنی با عرب های سنی راه خواهد انداخت و ای بسا که خیابان ها جای جسد و خون خواهد شد.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

آزادی برای ایران - آلمان - اشتوتگارت
بله زن ودخترهای مرم بدست همین اطلاعاتی ها و بسییجیها کشته میشن.تو گور خمینی .
چهار‌شنبه 8 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
Darvish101 - انگلیس - لندن _ خیلی ... هستی. من ایرانیم ایرانی واقعی و در مکتب نژاد پرستی و توهین به عقاید دیگران جایی ندارد. رضا فاضلی هم یک ادم لمپن و دائم الخمر بود که بخاطر مسائل روحی روانی و اختلالات اعصاب از این حرفها میزد. من با حرف پوچ مخالفم دیدی که این اخوند مجتهدی حرف چرت میزد من خیلی ناراحت شدم یعنی بار اول که دیدم. تو هم داری حرف پوچ میزنی استادت رضا فا ضلی هم حرف پوچ میزد.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
اتیلا - ژاپن - توکیو من نتونستم این کلیپ رو ببینم بنابراین نظری هم ندارم.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

yassen_uae - امارات - شارجه
. لطفأندانسته به دین اسلام توهین نکنید.دین اسلام بدون هیچگونه عیب ونقصى همه چیزرابرای ما شرح داده است.این اخوندهای کثف همچوگرگی دربوست. گوسفندبه اسم اسلام هرکثافت کاریی انجام میدهنداگرکسی هم ازخودشان همانندشهیدایت اله سیدابولفضل برقعه ای-استادعلی قلمداران-حجت اسلام دکترمرتضی رادمهرتهرانی-ایت اله سیدعلی اصغربنایی تبریزی-ایت اله شریعت سنگلجی تهرانی-علامه سیداسماعیل ال اسحاق خوئیی زنجانی-
پنج‌شنبه 9 دی 1389

yassen_uae - امارات - شارجه
ایت اله العظمی محمد بن محمدمهدی خالصی-دکترصادق تقوی استاددانشگاه تهران-دکترعلی مظفریان وصدهابزرگان دیگرکه اسلام واقعی وراستین راشناخته اندوبه هرنحوی می خواستندبه ملت عزیزمان برساننداین حکومت خبیث تمامی این عزیزان راسربه نیست کردند.بعضی از این بزرگان کتابهایی رامنتشرنموده اندکه میتوانیددرسایت ...بیداکنید.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

haftsang - بلژیک - آنتورپن
این یارو اخوندکه با این چرندیاتی که میگه اگر یه دماغ پلاستیکی قرمز و کلاه منگوله دار وکلاهگیس زرد رنگ داشت خیلی بهتر بود.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

yassen_uae - امارات - شارجه
بعضی ازاین بزرگان کتابهایی رامنتشرنموده اندکه می توانیددرسایت عقیده بیداکنید.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
بالتازار حیف که مطالبت همه اش رکیکه وگرنه میگفتم بیا این نظرات گرانسنگت را بیار تو سایت "کلمه" یه خورده بخندیم پدر سوخته.من نمیدونم چرا همه ایرانیهای مقیم خراج مصداقه "از کوزه همان برون تراود در اوست هستند".(بلا نسبت بعضیها). آقای های کلاس نه کراوات جنایت میکنه نه عمامه بلکه این نفاق (دورویی) که پشتش هست جنایت میکنه و در حتی در قران از کسانی که مسلمانان را ترک گفته و به بیگانگان پناهنده شده اند بسان آن دو دیگر که ذکر شد با نام منافق یاد میکنند(مثل زبل خان)
پنج‌شنبه 9 دی 1389

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.