بازیکن پرسپولیس تصادف کرد و از صحنه گریخت


بازیکن پرسپولیس تصادف کرد و از صحنه گریخت

یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز سه شنبه هنگام خروج از محل تمرین تیمش با یک خودروی پژو ۲۰۶ تصادف کرد و از محل حادثه گریخت.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» این بازیکن که با ماشین BMW خود در حال ترک محل تمرین بود پس از برخورد با خودروی مذکور از توقف امتناع کرده و پس از ترک محل تصادف پایان حاشیه باری را برای تمرین تیم خود رقم زد.

در پی این اتفاق صاحب خودروی آسیب دیده که این بازیکن را شناخته بود به محل تمرین مراجعه نموده و با عصبانیت به داد و فریاد کشیدن پرداخت که این حرکت صاحب خودروی ۲۰۶ با واکنش لیدر های این باشگاه مواجه شد و موجب درگیری میان لیدرهای این تیم با فرد متضرر شد.

به احتمال فراوان در روزهای آتی خبرهای جدیدی از این حادثه و بازیکن حاشیه ساز که عملکرد و روابط مورد بحثی خارج از محیط ورزشی داشته منتشر خواهد شد.

پیش از این نیز در اقدامی مشابه یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون در برخورد با یک خودروی سواری از محل حادثه گریخته بود.
khosh bavar - ایران - یزد
الان از خجالتی باید " قرمز " شد °!°
چهار‌شنبه 1 دی 1389

farzad_s - ایران - تبریز
خب حالا ببین طرفدارنش تیمش کی ها هستن
چهار‌شنبه 1 دی 1389

بابا فیروز - ایران - اصفهان
به امید نابودیه کامل فوتبال ایران و بازیکنانش امیدوارم روزی برسه که کاسه گدایی رو تو دستای همه بازیکنان فوتبال ببینیم انشاالله
چهار‌شنبه 1 دی 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
پرسپولیسی بود دیگه.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
اگه اسمتو میذاشتی حاجی فیروز شاید یه کم میخندیدم
چهار‌شنبه 1 دی 1389

anamiis - اوکراین - کیف
. خوب حالا بابای این پسره ی هست?
چهار‌شنبه 1 دی 1389

piade - ایران - تهران
بابا فیروز - ایران - اصفهان. از کامنتت خیلی خندم گرفت اما دلیل اینهمه خشونت و نفهمیدم.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
اگر می‌موند هم از اون یارو طلبکار می‌شد! این بازیکن‌ها که اکثرشون بی‌ادب و بی‌سواد هستند، با زمین و زمان دعوا دارند، از همه هم طلبکارن!
چهار‌شنبه 1 دی 1389

ali_uk_london - انگلستان - لندن
بابا فیروز - ایران - اصفهان. مرد..روانی.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
ای لنگیهای وحشی!!!
چهار‌شنبه 1 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
مگه از لنگی انتظار دیگه هم میشه داشت؟
پنج‌شنبه 2 دی 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
بابا فیروز - ایران - اصفهان . کمبود و عقده دیده بودیم اما نه به این حد که بابا فیروز بیچاره داره.جدا دلم برات سوخت که اینهمه عقده درونت نهفته.خدا بدادت برسد.
پنج‌شنبه 2 دی 1389

cti_nima - ایران - ت
شیس رضای
پنج‌شنبه 2 دی 1389

مهدیار - ایران - تهران
bache shapoor - سوئد - یوسدال. داداش حال میکنی مام به شما بگیم ای استفراغی های وحشی ؟
پنج‌شنبه 2 دی 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بابا فیروز - ایران - اصفهان...فوتبال ایران خیلی وقته که نابود شده
پنج‌شنبه 2 دی 1389

persian lost - ایران - تهران
دوستان عزیز دیروز نام اون دوتا سایت رو گذاشتم ولی نمی دونم چرا به نمایش در نیومد ولی به هر حال بازم می گم. arabiangulf.wordpress.com و وبلاگ rezawashahi.blogspot.com در ضمن از nader jahanbani هم به خاطر غلط املائی ممنون...
پنج‌شنبه 2 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
کامنتهای بعضی از دوستان سراسر عقده و کینه نسبت به فوتبالیستهای عزیز است. مگه فوتبالیستها چیکارتون کردن؟چرا فکر میکنید عامل فقیر شدن شماها وجود پولدارهاست؟ بقول مسعود شجاعی هر کسی که میخواد بیاد تمرینهای مارو انجام بده مثل ما زحمت بکشه و عرق بریزه بعدش هم بره قرارداد چندصد میلیونی ببنده. فوتبالیست کار کرده تلاش کرده زحمت کشیده حالا هم داره ثمرش رو میبینه. قرار داد چندصد میلیونی و ماشین های چند ده و چند صد میلیونی و دوست دختر رو خونه تو شمال شهر و لباسهای مارک دار و .. نتیجه تلاش هاشونه. نابرده رنج گنج میسر نمیشود
پنج‌شنبه 2 دی 1389

afshin7174 - ایران - تهران
امیدوارم که احمدی نژاد یه جوری حال اینا رو هم بگیره. پول داره به بازیکنان فوتبال ما ضربه میزنه. چون اکثرا سواد درست و حسابی ندارن بد جوری خودشونو گم میکنن و بیشتر به خودشون ضربه میزنن. نمونش نیکبخت که میتونست بهتر از اینا باشه ولی پول هم ذهنش و هم بدنش رو از بین برد.
پنج‌شنبه 2 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
کامنت های بعضی از دوستان سراسر کینه نسبت به فوتبالیستهای مملکت است. مگه فوتبالیستها چکارتون کردن ؟ چرا فکر میکنین عامل فقر افراد فقیر افراد پولدار هستن؟ بقول مسعود شجاعی هرکسی که میخواد بره تمرینهای سنگین رو انجام بده زحمت بکشه عرق بریزه رژِیم سخت غذایی بگیره بعد هم بره قرارداد چند صد میلیونی بگیره. فوتبالیست تلاش کرده زحمت کشیده حالا داره ثمرش رو میخوره. ثمرش قرارداد کلان و ماشینهای چند ده و چندصد میلیونی و خانه شمال شهر و .. نابرده رنج گنج میسر نمیشود. درود بر فوتبالیست ها و هر کسی که برای پیشرفت مالی خودش زحمت میکشه
پنج‌شنبه 2 دی 1389

khan.dadashh - ایران - تهران
red.boy فوتبالیستی که با رابطه اومده 2 تا پاس هم بلد نیست بده کجاااا عرق ریخته و زحمت کشیده؟
پنج‌شنبه 2 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
khan.dadashh - ایران - تهران _ همون بازیکنی که 2 تا پاس سالم نمیتونه بده. مثل ح.ب یا ا.ب یا م.ش داره زحمت میشکه عرق میریزه و قرارداد 400 -300 میلیونی هم حقشه که بگیره. اما بحث سر بازیکنانیه که دارن خوب بازی میکنن. مثل علی کریمی یا فرهاد مجیدی یا فشنگچی یا خسرو حیدری اینا الان دارن کمتر از حقشون میگیرن علی کریمی حقشه راحت 5 میلیارد بگیره یا فرهاد مجیدی همینطور
پنج‌شنبه 2 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران// جوون این مملکت با مدرک لیسانس داره مسافرکشی می‌کنه! فوق‌لیسانس و دکتراش اگر زرنگ باشند و کار خوب داشته باشند درامدشون در سال به بیست میلیون تومان نمی‌رسه! شما فکر می‌کنی اینها زحمت نکشیدن؟ عرق نریختن‌؟ اینها ادم نیستن؟ این فوتبالیست‌های عزیز که تنها افتخار همشون اینه که بازیشون رو از زمین‌خاکیهای جنوب شهر اغاز کرده‌اند، توی این چند سالی که این پولهای مفت رو می‌گیرن چه گلی برسر این مملکت زدند؟! اصلا بگو چه گلی به سر تیم خودشون زدن؟! با اخلاقها، باسوادها و تحصیلکردهاشون رو بشمار ببین به تعداد انگشتهای یک دست می‌رسند!
پنج‌شنبه 2 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران _ من برای افرادی که لیسانی میگیرن و کار گیرشون نمیاد متاسفم و این بخاطر سیاستهای غلط دولته. ولی رک بگم اون لیسانسه اندازه یه فوتبالیست زحمت نمیکشه.درضمن فقط ایران نیست قراردادهای بازیکنان ایرانی در مقابل بازیکنان خارجی حتی همین اماراتی ها ناچیز هستش. .... ادامه دارد
پنج‌شنبه 2 دی 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
منظورت از پیش از این، بهاره رهنما بود؟! پس همانا که تو دروغگویی بیش نیستی!
پنج‌شنبه 2 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران __ (قسمت دوم) گفتین تعداد باسوادهاشون انگشت شماره. شاید تعداد انگشتهای تو زیاده. چون بازیکن تحصیل کرده زیاد داریم. سپهر حیدری-علیرضا حقیقی-ابراهیم شکوری-محمد محمدی- حمیدعلی عسگر-علی دایی-افشین قطبی-دکتر ذولفقارنسب-خاکپور-دکتر دادکان-افشین قطبی-منصور ابراهیم زاده-مجید جلالی و .. خیلی از بازیکن و مربیان دیگر. فکر میکنم جوابی نداری بدی. درضمن بگم تحصیلات نداشتن خیلی مهم نیست داشتنش خوبه ولی نداشتنش باعث شرمساری نیست
پنج‌شنبه 2 دی 1389

swan-sky - کانادا - تورنتو
شبیه سریال "در مسیر زاینده رود" نشه حالا
پنج‌شنبه 2 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران- اگر تو ایران باشگاهها خصوصی بودند کاملا با شما موافق بودم. ولی مشکل اینجاست که هزینه اکثر باشگاههای ایران به جز تعدادی اندکی مثل استیل آذین از کیسه گشاد بیت المال ملت خرج میشه. باشگاههای استقلال و پرسپولیس بودجه دولتی ((سازمان تربیت بدنی)) رو خرج میکنند. سپاهان و فولاد و ذوب آهن از ((شرکت فولاد)) که وابسته به دولته تغذیه میشن. نفت تهران از شرکت نفت تهران - نفت آبادان از شرکت نفت آبادان - سایپا از کارخانه دولتی سایپا - پیکان از کارخانه دولتی ایران خودرو و ... یعنی بودجه هایی که باید صرف راه اندازی چرخ صنعتی کشور بشه تا میلیونها کارگر و تکنسین و مهندس به وسیله اون امرار معاش کنند و باعث پیشرفت و آبادانی ایران بشوند به خاطر بی لیاقتی مدیریت کشور تو جیب یه مشت فوتبالیست ریخته میشه تا اتومبیل گران قیمت بخرند و دختربازی کنند و به ریش ملت بخندند.
جمعه 3 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران- خیلی برای شما متاسفم که راجع به قشر تحصیلکرده ایرانی اینطور فکر میکنید. یه تحصیلکرده که در تخصص خودش مشغول به کاره به اندازه زحمتی که میکشه چرخ توسعه ایران رو میچرخونه و باعث افزایش تولید ملی میشه. ولی یه فوتبالیست هر چقدر هم که زحمت بکشه و عرق بریزه هیچ اثری در افزایش شاخص تولید ملی نداره. به عبارت بهتر هر چقدر عرق ریختن و زحمت کشیدن یه ((فاحشه)) به مردم جامعه سود میرسونه و باعث پیشرفت میشه عرق ریختن ((فوتبالیست)) هم به همون اندازه به کشور سود میرسونه.
جمعه 3 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران _ اولا من به قشر تحصیل کرده توهین نکردم.دوما مگه باشگاه دولتی حق نداره از این پولها خرج کنه.؟ مگه تو اسپانیا باشگاه رئال مادرید خصوصیه؟ باشگاه حکومتیه در عین حال 94 میلیون یورو به کریستیانو رونالدو میدن. درضمن شما چطور حق داری که به فوتبالیست مملکت توهین کنی؟ چرا میگی یک مشت فوتبالیست؟کدوم فوتبالیستی به ریش مردم خندیده اره منم اگه فوتبالیست بشم در اینده به ریش افرادی که طرز تفکر شما رو دارن میخندم. شما میدونی علی دایی چندتا عمل جراحی روش انجام شده؟
جمعه 3 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران// واقعیات و گفتنی‌ها رو برادر بلواستار شرح داد. فقط در مورد اون فوتبالیست‌هایی که به عنوان نمونه‌ای از تحصیلکرده‌های فوتبالی نام بردی بگم که اینها اکثرشون مربوط به نسلیه که با تاکسی می‌رفتن سر تمرین؛ کسانی که هم فوتبال می‌کردن و هم کار؛ نسلی که بی‌سوادشون هم سرش به تنش می‌ارزید، اگر سواد نداشت در عوض هم انسانیت داشت و هم اخلاق و معرفت! ضمنا؛ البته که نداشتن تحصیلات باعث شرمساری نیست، همانطوری که گرفتن مدرک توسط امثال حقیقی، شیث ، قربانی و. چیزی به شخصیتشون اضافه نمی‌کنه!
جمعه 3 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران _ هموطن من میشه بگی علیرضا حقیقی چی نداره که شما داری؟ من از وضعیت شما اطلاعی ندارم ولی علیرضا حقیقی پول داره سواد داره یعنی دانشجوست قیافه که داره تیپشم خوبه باکلاس و باشخصیت هم هست بی ام و هم داره دروازه بانیش هم که خوبه همه دخترا هم ارزو دارن یه شب رو باهاش سپری کنن
شنبه 4 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران - 1 من کجا گفتم شما به قشر تحصیلکرده توهین کردید؟ 2 من به فوتبالیستها توهین نکردم. حقیقت روگفتم. فوتبال ایران در حالی که کوچکترین نقشی در تولید درآمد ملی نداره ولی بخش زیادی از درآمد کسب شده توسط قسمتهای دیگر رو می بلعه. 3 در مورد باشگاه رئال مادرید اشتباه میکنید. این باشگاهها حتی اگر دتوسط دولت اداره شوند درآمدشان از بودجه دولتی نیست و باید از طریق جذب اسپانسر کسب درآمد کنند. به علاوه در اسپانیا درآمد یه گارسن از پزشک ایرانی بیشتره. اگه قراره درآمدفوتبالیست ایرانی هم تراز درآمد بازیکنان درجه یک اروپا بشه. درآمد متخصصان و پزشکان و کارگران و.. ایرانی هم باید مثل درآمد همتایان خود در کشورهای صنعتی و پیشرفته باشه.
شنبه 4 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران - 4 شما فکر میکنید خون علی دایی رنگین تر از خون بقیه ایرانیهاست؟ میدونید یک هفته پیش چند تا معدنچی بر اثر ریزش تونل در معدن ذغالسنگ کرمان گیر افتادند و جان خود را از دست دادند؟ فکر میکنید اونها زحمت نمیکشیدند عرق نمیریختند؟ فقط این رو در نظر بگیرید فوتبال بازی کردن و مربیگری علی دایی در تیمهای داخلی تقریبا هیچ درآمدی برای کشور نداره ولی کار اون کارگرهای بدبخت مدن تولید ملی رو افزایش میده. درحالیکه اون کارگرها یک صدم درآمد علی دایی یا هر فوتبالیست شاغل در لیگ داخل ایران درآمد نداشتند. حرف اصلی من اینه که تو جامعه ایران فوتبالیستها با اینکه با یک یا دو واسطه حقوق بگیر دولت هستند به تناسب بقیه مردم از درآمد ملی استفاده نمیکنند و خیلی بیش از سهم خود میگیرند و این به خاطر توزیع ناعادلانه ثروت در جامعه است.
شنبه 4 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران _ شما لطف کن بگو از بودجه دولت چقدر سهم یک بازیکنه؟ الان شما اگه مدیرعامل یک باشگاه بودی به علی کریمی چقدر پول میدادی؟ یا به فرهاد مجیدی برای یک سال بازی چقدر پول میدادی یا به کریم باقری چقدر پول میدادی؟ سهم اینها چقدره؟ درضن من راجع به رئال مادرید تحقیق داشتم هزینه این باشگاه بطور مستقیم از بودجه حکومت تامین میشه. همه جای دنیا باب شده فوتبالیست داره به اندازه زحمتش پول میگیره تو ایران کمتر از زحمتی که میکشه پول میگیره.
یکشنبه 5 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران _درضمن همین پزشکهایی که میگی کم درامد دارن دکتره داره میبینه مریضش داره میمیره روبه قبست اونوقت میگه تا پول منو ندین من عملش نمیکنم. زنه داره از شدت درد میمیره میگه تا پولمو ندین بچه رو بدنیا نمیارم. اکثرشون میشینن قبل عملشون تریاک کشی. بقران راست میگم به جان مادرم راست قبل عمل پای بساط نشستن. حالا بگو فوتبالیست زیاد پول میگیره
یکشنبه 5 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران - سهم یک فوتبالیست از بودجه دولتی ایران حداکثر به اندازه حقوقیه که یک معدنچی در معدن ذغالسنگ میگیره. در ضمن اگر در مورد پزشکان ایرانی اینطور فکر میکنی هر وقت خودت یا نزدیکانت بیمار شدند ببرشون پیش علی دایی یا کریم باقری
دوشنبه 6 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران _ من راجع به پزشک اینجوری فکر نمیکنم اینجوری هست. دوتا از فامیل های نزدیکمون پزشکن. خودشون این موضوع رو برام تعریف کردن. جراح میشینه قبل از عمل تریاک میکشه. پرستاری وجود نداره که از دست پزشکای مرد تو بخش اسوده باشه
دوشنبه 6 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.