۲۴ دی؛ پرسپولیس و استقلال،‌ دیدار خداحافظی کریم باقری


24 دی؛ پرسپولیس و استقلال،‌ دیدار خداحافظی کریم باقری

سرپرست باشگاه پرسپولیس از پیشنهاد خود به علی فتح‌الله‌زاده برای برگزاری دیدار با استقلال به منظور خداحافظی باقری خبر داد.

حبیب کاشانی گفت: با سه تیم خارجی مذاکره کردیم که در صورت امکان به ایران بیایند و در بازی خداحافظی باقری شرکت کنند. یکی از این تیم‌ها تیم ملی مونته‌نگرو بود اما به دلیل اینکه آنها در آن زمان در اردو به سر می‌برند امکان اینکه 24 دی به تهران بیایند، وجود نداشت.
وی ادامه داد: تیم تحت رهبری کرانچار به ما اعلام کرد که می‌تواند با تیم امید خود به ایران بیاید اما ما این موضوع را نپذیرفتیم. سایر تیم‌ها نیز نمی‌توانستند آن زمان به ایران بیایند.
کاشانی تصریح کرد: با توجه به این موارد به علی فتح‌الله‌زاده پیشنهاد دادم که 24 دی در ورزشگاه آزادی پرسپولیس و استقلال دیدار دوستانه‌ای برگزار کنند و در این مسابقه باقری از فوتبال خداحافظی کند. سرپرست باشگاه استقلال این موضوع را پذیرفت اما عنوان کرد که مظلومی نیز باید موافقت خود را اعلام کند.

dkdk - دانمارک - اسلیس
این مظلومی خیلی پوفیوزه بازم بیچاره قلعه نوعی.مظلومی اصلا چهره دلنشین و دوست داشتنی نداره.بوقلمون صفته مردک.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
dkdk - دانمارک - اسلیس-اقاشماادب نداری?حالا درسته من خودم بهش میگم سیبیل مظلوم ولی این فحش های چاله میدانی?!تعجب ازسایت که سانسورنمیکنند!!!فقط پرسپولیس.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
یکی دیگر از اسطوره های مملکت نه فقط در عرصه فوتبال از مستطیل سبز خداحافظی میکند. کریم باقری در همه موارد الگوی جوانان و نوجوانان است. ورزش اخلاق ادب انسانیت و تمامی صفات خوب. امیدوارم هر جا که هست سلامت باشد
چهار‌شنبه 1 دی 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
dkdk-دانمارک-اسلیس. در رابطه با توحین و فحشی که دادی باید بگم, جواب ابلهان خاموشی است. در رابطه با چهره مضلومی هم که گفتی, میخواستم بگم عکس خودت را نشان بده ببینیم خودت چه شکلی هستی!
چهار‌شنبه 1 دی 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
بازم هوس باخت کردن لنگیا پیشنهاد میدن:)))
چهار‌شنبه 1 دی 1389

mellita - کردستان عراق - اربیل
به چهره اقاى مظلومى چیکار دارى؟ نکنه یه وقت باقرى ارزو به دل از فوتبال خداحافظى کنه اخه فک نکنم بتوونه به استقلال گلى بزنه اونوقت بیچاره تا زندست بازى اخرش یادش نمیره. من که جاى مظلومى باشم قبول نمیکنم چون بچه ها که بیکار نیستن باهاشوون بازى کنن .هرچند واسه تفریح خووبه.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
mellita - کردستان عراق - اربیل-عراق تیم نداره ?ااااحیانااااا???
چهار‌شنبه 1 دی 1389

dannni - سوئد - استکهلم
ای خدا لنگیها ببرند تا کمی از یکنواختی دربیایم انقد بردیمشون دیگه زندگی برامون یکنواخت شده
چهار‌شنبه 1 دی 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
mellita - کردستان عراق - اربیل// شما فک نکن! فکر بکن، شاید یه چیزهایی در مورد یه شوت از وسط زمین، و یه گل زیر طاق دروازه یادت بیاد!
چهار‌شنبه 1 دی 1389

last minute - آمریکا - تهران
اینجوری دیگه.شیر که بیر میشه شغال با دمش بازی میکنه
چهار‌شنبه 1 دی 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
دلم برای باقری میسوزه. اخرین بازی رو دوباره برابر استقلال شکست میخوره.فقط دعا کنه 2 تابیشتر نخوره. راستی عکس بازیکنای پرسپولیس رو توی خونه دایی دیدم. قیافه ها همه جواد! اوه اوه. خدا نصیب نکنه.
چهار‌شنبه 1 دی 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
dannni - سوئد - استکهلم-توفعلا دخترهای لندن روخوب دیدبزن تابهت بگم پرروووگرمابه رودست کی دادی اومدی?:D
چهار‌شنبه 1 دی 1389

Kili_patilaki - قطر - دوحه
shahram khosh maram - ایران - تهران:شهرام جان با همه احترامی که برات قائلم باید بگم که دلت واسه خودت و تیمت بسوزه که قراره بدجور ببازین با همین بازیکنای ضعیف پرسپولیس!:-دی
پنج‌شنبه 2 دی 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
Kili_patilaki - قطر - دوحه, مرسی کیلی جان. البته من دلم برای تیمم میسوزه چون در صدر جدول که جایگاهش هست قرار نداره بلکه دومه. مشکل لنگ همدل نبودن بازیکناست برای همین حتی مظلومی هم میبره. میگی نه, تماشا کن.
پنج‌شنبه 2 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.