نماینده اراک: فردوسی پور علیه مان نظرسنجی بگذارد، می کشیمش دادگاه!


نماینده اراک: فردوسی پور علیه مان نظرسنجی بگذارد، می کشیمش دادگاه!

پارسینه : عباس رجایی، نماینده اراک که ناگهان سر راه برنامه نود قرار گرفته اصرار دارد فردوسی پور را دادگاهی می کند.

این نماینده مردم شهر اراک که در برنامه نود هفته قبل حضور نداشت، به یکباره به صف منتقدان فردوسی پور پیوست ابتدا در مصاحبه با ایسنا خواهان ممنوع التصویر شدن فردوسی پور شد و همان شب مهمان رادیو گفت و گو شد تا در مصاحبه با مازیار ناظمی اعلام کند عادل را به دادگاه می کشاند.

مازیار در وبلاگ خود ماجرای این گفت و گو را اینگونه شرح می دهد:« از هفته قبل در برنامه ام پیگیر موضوع انتقال امتیاز نفت تهران به استان مرکزی بودم، گفتم موضع نمایندگان استان مرکزی را هم جویا شوم، زنگ زدم به آقای عباس رجایی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و سوژه برنامه را مطرح کردم . نماینده اراک که حسابی از دست فردوسی پور عصبانی است معتقد بود فردوسی پور برای این موضوع فضای بدی ایجاد کرده و نمی خواهد وارد این بازی شود ولی شما خودتان نظرم را انعکاس دهید.

عباس رجایی گفت : فردوسی پور با برنامه نود این هفته به مردم اراک و نمایندگان استان اهانت کرده و باید عذر خواهی کند والا از شکایت و پیگیری این موضوع کوتاه نمی اییم و اگر برنامه نود بازهم بحث واگذاری تیم نفت تهران به استان مرکزی را مطرح کند و نظر سنجی راه بیندازد این بار شخصا از فردوسی پور به دادگاه کارکنان دولت شکایت می کنم تا برود آنجا جواب دهد.

نماینده مردم اراک افزود: این اقا با لحن تمسخر آمیزی به شعور مردم اراک توهین کرد و با پخش تصاویر جعلی، امکانات فوتبال استان را تحریف کرده است تا جو عمومی را برهم بزند در حالیکه ادمهای فوتبالی از سابقه و امکانات خوب این شهر اطلاع دارند، وانگهی ایشان چه حقی دارد که تصمیمات دولت را زیر سوال ببرد ، دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد استان ما چه اشکالی دارد ؟ به چه دلیل اینکار را یک شو تبلیغاتی برای رای جمع کردن نمایندگان می داند ، اصلا فرض کن این نظر هم درست باشد به این مجری چه ربطی دارد .

رجایی در مورد درخواست ممنوع التصویر شدن فردوسی پور هم گفت : بله این موضوع را مطرح کرده ایم و ایشان صلاحیت اجرای برنامه زنده را ندارد! مگر اینکه از مردم اراک و نمایندگان استان رسما در همان برنامه نود عذر خواهی کند.»

و البته این مجری سرشناس برنامه های ورزشی در پایان گفت و گو نظرات شخصی اش را هم به گفته های نماینده اراکی اضافه می کند:« بد نیست دیدگاه خودم را هم بگم ... از نظر من کار اصلی هر رسانه ای نقد است بنابراین نود و فردوسی پور کار اشتباهی نکردند . نکته دیگر عادل یک کارشناس واقعی فوتبال است و عیار کارشناسی اش باید در ارائه سنجیده شود نه بر اساس سلیقه و خوش آمد یک نماینده محترم و نکته آخر خاطرتان جمع باشد برای عادل و نود هیچ اتفاقی نمی افتد، حتی در حد یک تذکر!»
khosh bavar - ایران - یزد
فردوسی پور : امیدوارم از این " لحظه و موقعیت " تاریخی ات استفاده کنی و دست به این نظرسنجی بزنی, که ایا این شهامت دارد بهت دست بزنه یا نه ?! با این اقدامت در TV اسلامی و ایران " تاریخ " مینویسی و تا ابد مظهر ازادی بیان در TV خواهی بود و همانند پهلوان تختی, پهلوان معاصر ما خواهید شد.
دوشنبه 29 آذر 1389

f-shoresh - انگلستان - برمینگهام
قیافه مردیکه تازه به دوران رسیده غربتی داد میزنه که چه عقده ها که در دلش نداره...
دوشنبه 29 آذر 1389

m3rt3ga - امارات - دبی
جرات داری همچین کاری بکن تا مجلس رو روی سرت خراب کنیم...شوخی شوخی با عادل هم شوخی? واقعا از عادل میخوام نظر سنجی رو بزاره.این نظر سنجی حکم رفراندم رو داره...
دوشنبه 29 آذر 1389

alireza_pa - ایران - تهران
((دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد استان ما چه اشکالی دارد ؟ )). مرتیکه .. این هم از دولت مردم سالاری اسلامی.. واقعا که...
دوشنبه 29 آذر 1389

perestige - ایران - تهران
در دولتی که همه کارها باید براساس نظر یک نفر انجام شود والباقی جز .. چیزی به حساب نمی آیند وجود شخصی چون عادل که هم با سواد است و هم در کار خودش خبره و هم در زمینه فوتبال یک کارشناس کارکشته و از همه مهمتر دارای یک برنامه ثابت و پر بیننده در tv مانند نیم سوزیست که بد جوری آقایان و خانمها را آزار میدهد و هرطور شده میخواهند سرش را به طاق بکوبند. اما عادل جان خیالت تخت که یک حاشیه امنیت خوبی داری و آنهم لزوم وجود سوپاپ اطمینان است .
دوشنبه 29 آذر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
اقا مازیار دمت گرم با اون دیگاه باحالت . اقایون نمایندگان اراک مگه نمیگید حق باشماست پس چرا از ترس نظر سنجی شلوارتون رو خیس کردید . خدائیش قیافه این عباس رجائی بیشتر شبیه نماینده عزرائیل روی زمینه تا نماینده مردم اراک . خلاصه کلام عادل رو بخاطر عادل بودنش مردم دوست دارن .
دوشنبه 29 آذر 1389

سوئیس علی قمی - سوئیس - زوریخ
عادل تو خیلی خیلی باحالی عزیز . از همان برنامه ات پدر اینها ررا در بیاور اینها پدر سوخته اند پدر تمام انها هم سگ خامنه ای بی شرف هست کسی که می گوید جانشین خدا می باشد
دوشنبه 29 آذر 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
عادل فردوسی پور کسی که با کنایه هایش پدر پدر پدر سوخته اینها را در می اورد بابا دمت گرم کرمونی عزیز قربون بچه های کرمان
دوشنبه 29 آذر 1389

ناگفتنی - ایران - یزد
برنامه نود یک برنامه بی طرف ،مردمی و ورزشی است و برای همه ثابت شده که عادل عزیز دلسوز مردم و ورزش است ولطفا هر کسی که نمیتواند انتقادپذیر باشد به برنامه نود و عادل عزیز ربط ندهید.
دوشنبه 29 آذر 1389

ekbatan2000 - انگلیس - لندن
خجالت بکش مردتیکه فردوسی پور یعنی 70 میلیون ایرانی..... تو نماینده اراکی عادل نماینده 70 میلیون حواست وجمع کن با مردم طرفی
دوشنبه 29 آذر 1389

sharmant - ایران - تهران
. اگر عقیده مخالف، شما را عصبانی میکند، نشانه آن است که شما ناخودآگاه میدانید که دلیل مناسبی برای آنچه فکر میکنید، ندارید.
دوشنبه 29 آذر 1389

amir58 - ایران - مشهد
مرتیکه اشغال. کثافت از سروروش میباره.تحمل شنیدن حرف حق رو نداره.
دوشنبه 29 آذر 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
خب نه اینکه اون معاون ارشاد احمقتان که در برنامه زنده به مجری تلویزیون هزاران بد و بیراه گفت، الان دادگاهی شده؟! برو جمع کن بزا باد بیاد باااا.
دوشنبه 29 آذر 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
ای خوش باور هالو,خیلی جوگیر نشو,این نماینده نیست,از اون عناصر پدر سوخته اطلاعات,که ارزش این رو نداره که عادل با هاش درگیر وسپس محروم شه!از ما گفتن بود خوشی جون
دوشنبه 29 آذر 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
با یه نظر سنجی موافقم تا یه بار دیگه سر تا پای این آشغالهای رذل زورگو, به سرکردگی خایمنه ای و نوکرانش, قهوه ای بور بشه. مرگ بر دیکتاتور ...
دوشنبه 29 آذر 1389

wikiileaks - انگلستان - لندن
قیافه رو ببین .............
دوشنبه 29 آذر 1389

TOROBCHE - استرالیا - سیدنی
این مطالب همه از یک طرف, قیافه ی وحشتناکه این یارو از طرف دیگه! این همون لولو هستش ظاهرا!!!
دوشنبه 29 آذر 1389

monga287 - ایران - تهران
مرتیکه عوضی واسه دفاع از خودش چرا پای مردم اراک میکشه وسط.چرک کثافت بیسوادی ومفتخوری از قیافش میباره اونوقت داره دم از صلاحیت میزنه. هرکس حرف حق میخاد بزنه سریع انگ سیاسی میزنن بهش.لابد قانون همون چیزی باید باشه که باب میله شماست؟این قبیل افراد بلاخره تاوان ظلمی که درحق مردم مظلوم میکنن ر میدن...یعنی اگر روزی برسد که خون این کثافتها ریخته بشه من کل محلمونو شیرینی میدم.ببین کیا دارن واسه ما تصمیم میگیرن....یکروزی میشه که دونه دونشونو توی همین تهران سر ببریم.
دوشنبه 29 آذر 1389

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
تهدید ، زبان آدم بی منطق است ، آخه مجسمه وقاحت تو اگر در شهرت امکانات ورزشی کافی داری چرا تا به حال نتوانستی تیمی را بنا بر سلسله مراتب ورزشی و مرسوم راهی لیگ برتر کنی؟ چرا از شنیدن حقیقت به مانند مورچگانی که آب در لانه اشان افتاده چنین سراسیمه شده اید . تو اگر بیل زنی برو زمین خودت را بیل بزن و این را مطمئن باش راه کسب اعتبار و متعاقبأ نمایندگی مجدد ، از راه کوشش و راستی می گذرد ؛ نه با پاچه خواری و عوام فریبی و پرونده سازی ! آره آقای زمخت !
دوشنبه 29 آذر 1389

reza0915 - ایران - نیشابور
این قدر به خودشون شک دارن که از یک نظر سنجی هم میترسن
دوشنبه 29 آذر 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
عادل جان در مصاحبه زورکی با این نماینده مستبد اسلامی از جمله شما که گفتید دین هر کس به خودش مربوطه و این مسئله خصوصیه .افرین بر شما. فقط جواب این ملاهای شپشوی بی عمامه را بدهید.موفق باشید
دوشنبه 29 آذر 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
مردک پر رو. خیال میکنه کیه. اینها همه مردم رو رعیت و اسیر خودشون میدونن که جز خوبی هیچ چیز دیگه نباید راجع بهشون بگن.
دوشنبه 29 آذر 1389

Sheytoonak_Norway - نروژ - برگن
مردک چه خشنه!!ادم صورتشو نگاه میکنه میترسه...
دوشنبه 29 آذر 1389

آینه - انگلیس - لندن
از قدیم گفتن حقیقت تلخ هست . عادل جان هم حرفی زد که علاوه بر تلخ بودن بدجوری داره این حرامزاده ها رو میسوزونه. عادل جان امیدوارم که از شر این شیاطین که شیطان در کلاس اینها ثبت نام کرده در امان باشی . امین
دوشنبه 29 آذر 1389

یک طفل معصوم - ایران - مشهد
به دادگاه کشاندن چه آسان !
دوشنبه 29 آذر 1389

shirmardan - ایران - تهران
خیلئ دوست داریم فردوسی پور .. ما همچنان هوادار شما و تمامی ازادی خواهان هستیم.. به امید پیروزی ازدی مردم ایران زمین
دوشنبه 29 آذر 1389

sorosh.van - ترکیه - وان
مرتیکه قابل سنجشم نیستی.... مرتیکه گوسفند
دوشنبه 29 آذر 1389

mashhabib - کانادا - کبک
به به چه کمالاتی .چه سطح سواد و فرهنگی!!!! کی به این یابو علفی رای داده تا نماینده بشه?? من گوسفند به این هیولا نمیدهم تا بچراند !!
دوشنبه 29 آذر 1389

DADA_ST - هلند - آمستردام
همه عمرشون به تهدید و ارعاب می‌گذره ، همیشه از همین راه میخوان به خواسته‌های نا مشروع خودشون برسند درست مثل رهبرشون ، امیدوارم عادل عزیز از این تهدید تو خالی‌ نترسه ، نظر سنجی هم بگذاره ، یه مشت محکم هم تو دهان این کثیف مسلک‌ها بزنه . عادل دوست داریم
دوشنبه 29 آذر 1389

mashkok - ایران - تهران
این یارو نماینده چه قیافه چتی داره عینه قاتلا میمونه ولی هیچ غلطی نمتونه بکنه زنده باد داش عادل که با صحبتاش پوز خیلی ها رو زده
دوشنبه 29 آذر 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. نماینده اراک: فردوسی پور علیه مان نظرسنجی بگذارد، می کشیمش!
دوشنبه 29 آذر 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
قیافه نماینده شبیه میمون اورنگوتانه بعد حرف مفت میزنه تو که هیچ ... نیستی در مورد رژیم اشغالی که تو نماینده اش هستی باید نظرسنجی گذاشت تا همهتون برید به جهنم میمون.
دوشنبه 29 آذر 1389

shahpur - برزیل - رسیف
آخه مرتیکه بچه گوریل !!!. همه که سرسپره و جیره خوار مثل تو امثال تو نیستند که فقط به به .. چه چه آقایون بگن !. یکیم که حرف حق میزنه .. هزار انگ جورواجور بهش میزنن تا بلکه محوش کنن .
دوشنبه 29 آذر 1389

emadr - ایران - کرج
این یارو اونجاش سوخته هر چی آب می پاشه فایده نمیکنه.
دوشنبه 29 آذر 1389

nader46 - انگلیس - لندن
اگر حق با امثال شماست !!!!چرا از این موضوع وحشت زده شدین?!?!!!
سه‌شنبه 30 آذر 1389

تی تی - اکراین - کیف
مرتیکه ازبک,واقعا صد افسوس کهبی سوادی مثل این باید برای فردوسی پور با اون همه فهمو کمالتش شاخ بشه. امیدوارم نظر سنجی برگزار شه ولی چه تقلبی اشکارتر از انتخابات واخرش هم... زهی خیال باطل
سه‌شنبه 30 آذر 1389

muj - انگلستان - لندن
لطفا کسئ میدنه که برنامه نود کئ واز چه کانالی بخش میشه
سه‌شنبه 30 آذر 1389

ramin55 - ایران - شاه رود
فردوسی پور واقعا خسته نباشی تو اوضاع ول بشو خوب جلوشون در اومدی
سه‌شنبه 30 آذر 1389

afshin7174 - ایران - تهران
ببینید یه مجری داره مجلس رو به چالش میکشه. من که میگم تو ایران آزادی خوبی وجود داره حالا شماها دوست ندارید خوب به ایران برنگردیـــــــــــد. لوووول
سه‌شنبه 30 آذر 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
چه نماینده مردمی ای,چه نظام الهی ای چه مجلس در راس اموری!همه از نظر سنجی یک برنامه ورزشی به رعشه افتاده اند!
سه‌شنبه 30 آذر 1389

keivan-swe - سوئد - گوتنبرگ
جالبه
سه‌شنبه 30 آذر 1389

مهبد - هند - میسور
در دولتی که رئیس جمهورش هر حرف مفتی رو از قول ملت بیان میکنه این الاغ هم میاد نظر خودش رو از زبان مردم اراک میگه دیگه
سه‌شنبه 30 آذر 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
حالا امدیم و عادل نظر سنجی کرد و ملت هم با رایشون تر زدند به هیکلتون - مردک ترب سیاه که اشتباها تو گونی سیب زمینی رهبری نذر سد علی تو چاه جمکران انداختندت بعدش میخواهی کجای ملت را بگیری بخوری و یا دستت را به کدامین خامه های ملت بیآویزی که آویزون تو بیت رهبری نمونی - مردک جاهل روضه خون سر قبور .
سه‌شنبه 30 آذر 1389

zoroye iran - اتریش - وین
تازه نود تمام شد فردوسی پور گفت الان اجازه ندادن نظر سنجی بزارم ولی در برنامه های بعدی حتما در این رابطه نظر سنجی میزارم در ضمن عادل هم پشتش محکمه که میتونه در مقابل این کفتارها بایسته
سه‌شنبه 30 آذر 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این یارو فکر کرده مال باباشه، “ دولت دلش خواسته امتیاز این تیم رو به اراک بده”، آخه ابله، احمق، مگه دل‌ بخواهییه؟ بگم رئیس فیفا پدر پدر سوختت رو در بیاره، پدر سوخته؟ تا بفهمی دل‌ خواستن یعنی چی‌؟. این عوضی‌‌ها فقط اینو یاد گرفتن که ملتو بکشن به دادگاه، اونم از نوع غیر علنی که هر کاری خواستن بکنن. ولی‌ کور خوندی ابله، فردوسی‌ پور حالتون رو گرفت و باز هم میگیره و هیچ کاری هم نمیتونی‌ بکنی‌ مفت خور.
سه‌شنبه 30 آذر 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
دقیقا مثل نظر سنجی جمهوری اسهالی است.این افت الله فجیح اسهالی علی سگ دست هم دم از ملت ایران میزندولی جرات نظر سنجی را ندارد. این عباس رجائی هم نوچه ان الدنگه والا تو مجلس اسهالی نبود.
سه‌شنبه 30 آذر 1389

شیر بیشه مازندران - ایران - بابل
میکشیمش دادگاه؟شما مفتخورها رو کی باید بکشه به دادگاه.مطمئن باش آقای عقده ای آنروز خیلی دور نیست که در دادگاه عدل الهی جوابگو باشین .
سه‌شنبه 30 آذر 1389

a.ahooraei - المان - کلن
این مردک, نفرت و نکبت از سر و روش میباره, اینو کی زاییده و کی شبها بغل میکنه؟ یا انترالقاصدین.
سه‌شنبه 30 آذر 1389

khosh bavar - ایران - یزد
1qaz - استرالیا - سیدنی : 1qaz یک نگاه به کامنت بقیه کاربرها بنداز که هالو نباشی ! باعث افتخارم هست که مورد تائید 1qaz یا 2/1 qaz نیستم !
سه‌شنبه 30 آذر 1389

hamid.addidas - ایران - تهران
اخه انتر تو رو چه به فوتبال نمایندگیت پیش کش اومدی واسه فوتبال نظر میی مگه به عادل نگفتی شما فقط یه مجری هستی همین پس تو هم فقط ناینده ای زر زر کارشناسی نکون. باشه نماینده گلم??? بشه بابا ??
سه‌شنبه 30 آذر 1389

sam48 - ایران - تهران
گفتنی ها رو همه گفتن پس من آرامش خودمو حفظ می کنم و عصبانی نمی شم :). فقط می خوام بگم مردتیکه ی عوضیه .. دهنتو ببند انقدر زر زر نکن .. فکر کردی اگه هی بگی مردم اراک مردم اراک اونا آدم حسابت مب کنن با اون قیافه ی شپشوی کجت ...
سه‌شنبه 30 آذر 1389

1983 - ایران - تهران
بیچاره زنش که این قیافه به این ... رو تحمل می کنه پیشنهاد می کنم در مواقع ........ عکس دی کاپریو رو بچسبونه رو صورت این حرومزاده تا بشه تحملش کنه مرتیکه ی آشغال .....سوخت آخه می دونی با چه توپی فوتبال بازی می کنند
سه‌شنبه 30 آذر 1389

jp55 - ژاپن - توکیو
به نقل از سرورت احمقی نژاد اب بریز اونجایی که میسوزه مردیکه ادم عاقل دزد را دست تو نمیسپره تو چطور نماینده شدی حتما دولت دوست داشته تو نماینده بشی چه اشکالی داره راستی جنس منس چی کاره ای انده عملی
سه‌شنبه 30 آذر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
ساندیسیها کوشون?? چقدر این جمهوری اسهالی منفور هست, حکومت لجن + اسهال
سه‌شنبه 30 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.