واحد درسی عجیب برای دانشجویان پزشکی

 
واحد درسی عجیب برای دانشجویان پزشکی

در یکی از کالج‌های پزشکی تایوان، دانشجویان رشته پزشکی به‌صورت زنده در تابوت دفن می‌شوند تا از این طریق به آنها کمک شود که ارزش زندگی را بیشتر درک کنند و سپاس گزار باشند.
 
نوجوانان کالج پزشکی «رنده» این درس‌های غیرمعمول و عجیب را آموزش می‌بینند و مربیان و معلمان آنها معتقدند که باید در این دانشجویان نگرشی نسبت به مرگ ایجاد کرد.
 
این دانشجویان ابتدا وصیت نامه خود را می‌نویسند، سپس لباس مخصوص جنازه‌های دفن شده را به تن می‌کنند و بعد داخل تابوت می‌خوابند و زیر لایه‌هایی از گل کاملا دفن می‌شوند و بعد دوباره از تابوت خارج می‌شوند.
 
به گزارش روزنامه سان، پروفسور «کیو داننگ» در این ‌باره توضیح می‌دهد که هرچند این تجربه فقط 10 دقیقه طول می‌کشد، اما تاثیر آن درست برابر با تجربه واقعی مردن است.
 
یکی از دانشجویان که این روش را تجربه کرده است، گفت: وقتی از تابوت بیرون آمدم درست مثل این بود که دوباره متولد شده‌ام و حالا می‌دانم که هر ثانیه از زندگی واقعا ارزشمند است.

آینه - انگلیس - لندن
بابا ایول اگه من باشم که در جا سکته ناقص و کامل رو در جا میزنم چون از شانس من بعد از چال کردن مطمئنم یادشون میره کجا چال کردن . حالا که اینطور شد یک رشته دیگه انتخاب میکنم که باحال تر باشه و حال بده در این هوای سرد . اگر گفتید چه رشته ای حال میده در این هوای سرد? lol
سه‌شنبه 23 آذر 1389

tanhaee - ایران - اصفهان
خاک بر سرتون با واحد درسیتون
سه‌شنبه 23 آذر 1389

oldboy - انگلستان - لندن
tanhaee - ایران - اصفهان. بر سر خودت نادون.
سه‌شنبه 23 آذر 1389

pandora - آلمان - کلن
اتفاقا جالبه ! این قافله عمر عجب میگذرد! اینکه فکر کنیم چون جوونیم پس حالا فرصت زیاده,کاملا اشتباهه.باید قدر لحظه ها رو دونست ..
سه‌شنبه 23 آذر 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
خوشی زذه زیر دلشون !ادمهای ابله.
سه‌شنبه 23 آذر 1389

victor17 - بلژیک - بروکس
البته ببخشیدها، ما ایرانی ها، چه خارج چه داخله ایران. هر دقیقه 20 بار در طول زندگیمون میمیریم و زنده میشیم از فکر کردن به ایران و . داشتن یه کشور آزاد و با امنیت. خوش به حال اینا که فقط 10 دقیقه مرگ و تجربه میکنن.
سه‌شنبه 23 آذر 1389

atena10 - ایران - تهران
وای اگر من بودم رشته پزشکی رو می بوسیدم می گذاشتم کنار
چهار‌شنبه 24 آذر 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
خیلی جالبه ، به نظر من دید انسان رو نسبت به مرگ عوض می کنه
چهار‌شنبه 24 آذر 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
خیلی خوبه چون عملا" دانشجویان پزشکی یاد می گیرند که با سهل انگاری با زندگی مردم بازی می کنند . همان طور که یکی از مجازات های جرم مستی در حین رانندگی رفتن به غسالخانه است تا بدانند که می توانستند یک زندگی را نابود کنند. درود بر کشورهایی که عملا" به افرادش مسئولیت پذیری را می آموزد. یادآوری میکنم که بر حسب قانون امریکا اگر از عهده پرداخت جریمه بر نمی ایید در ازای آن با پایین ترین نرخ می توانید کارهای عمومی مثل نظافت خیابان یا رنگ رزی نرده های خیابان یا غسالخانه را انتخاب کنید
پنج‌شنبه 25 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.