بازداشت و تهدید چند تن از اعضای خانواده شهدای سبز در بهشت زهرا


بازداشت و تهدید چند تن از اعضای خانواده شهدای سبز در بهشت زهرا

کلمه : تعدادی از خانواده‌های شهیدان سبز و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد تولد امیر ارشد تاجمیر، از شهدای جنبش سبز، روز گذشته در پی حضور در این مراسم برای چند ساعت بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار کلمه، روز گذشته خانواده امیر ارشد تاجمیر، از شهدای عاشورای سال گذشته، طبق سنت برخی خانواده‌های شهدا به مناسبت سالروز تولد او، بر سر مزارش در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرای تهران حاضر شدند.

بر اساس این گزارش، در میان شرکت کنندگان این مراسم، اعضای خانواده شهیدان سهراب اعرابی، رامین رمضانی، مصطفی کریم بیگی و … که سال گذشته در جریان سرکوب معترضان کشته شدند، حضور داشتند. اما وقتی آنها بعد از پایان مراسم و تسلیت‌گویی به خانواده تاجمیر، برای فاتحه‌خوانی به سمت مزار شهید سهراب اعرابی حرکت می‌کنند، با ماموران امنیتی روبه‌رو می‌شوند که اقدام به دستگیری آنها می‌کنند.

گزارش خبرنگار کلمه حاکی است، خانواده‌های شهدای سبز از جمله مادر سهراب اعرابی نزدیک به شش ساعت مورد بازجویی قرار می‌گیرند و در نهایت، شب‌هنگام پس از بازرسی وسایلشان، آزاد می‌شوند.

همچنین گزارش‌هایی مبنی بر هجوم نیروهای امنیتی به منزل تعدادی از خانواده‌های شهدای جنبش سبز در شب گذشته وجود دارد که گویا با بازداشت موقت و تفتیش منازل ایشان و نیز ایجاد رعب و وحشت همراه بوده است، که در صورت دریافت جزئیات و اخبار تکمیلی در این خصوص، منتشر خواهد شد.

امیر ارشد تاجمیر یکی از کشته‌شدگان عاشورای خونین تهران و فرزند شهین مهین‌فر، گوینده و مجری باسابقه رادیو و تلویزیون، است که در هجوم خودروهای نیروهای انتظامی به مردم در میدان ولیعصر تهران مورد اصابت شدید قرار گرفت و سپس همان خودروها از روی بدن نیمه‌جان او رد شدند و او را به شهادت رساندند.

پدر امیر ارشد تاجمیر بر روی گور پسرش

mitra.d - آلمان - هانوفر
ای جلادان مرگتان نزدیک است . تا به کی باید شاهد مزار چنین عزیزانی باشیم.
دوشنبه 15 آذر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
اگر خدایی هست امیدواریم که سران رژیم بخصوص چلاغ علی و جنتی و احمد خاتمی و شاهرودی. روزی برسد که همینطور مثل این ریش سفید بر مزار توله هاشان زوزه بکشند. البته شرف این پیرمرد از این جنایتکارها بیشتره.
سه‌شنبه 16 آذر 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
تصویر دومی را از صمیم قلب برای خایمنه ای آرزو دارم. روز مجتبی باشه انشاالله.
سه‌شنبه 16 آذر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
چقدر بازیچه شدن بده.اونم بازیچه دست وملعبه اون مردک ابزیرکاه "چیز چیز"گو که تو پستوی خونه اش از شدت سبزی داره رنگ لجن وجلبک وکپک ووزغ رو میگیره واون شیخک قرتی زنباره ودزد.همون همنشین ساسی مانکن.
سه‌شنبه 16 آذر 1389

Felfel GHermez - جمهوری چک - پراگ
الهی بمیرم بنده خدا پدر خدا بیامرز امیر ارشد تاجمیر چطوری بر سر قبر پسر بیگناهش داره گریه میکنه وای که دلم کباب شد وچقدر سوخت خدا به خانواده اش صبر بده خیلی دردناکه
سه‌شنبه 16 آذر 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف. چقدر بده که از قاتلان و جنایتکاران دفاع میکنی. چقدر بده که تو مملکت کفر(!) به خاطر زیاده روی در نوشیدن ویسکی به حرف های نامربوط گفتن روی میاری. چقدر بده که آزادی و آزادگی رو درک نمی کنی چون اصلا فکر نمی کنم که بدونی چی هست. برو خوش باش عمو.
سه‌شنبه 16 آذر 1389

salarkhan - آلمان - هامبورگ
HAROOMZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف چقدر دستمال به دست بودن خوبه؟
سه‌شنبه 16 آذر 1389

gomgi - ایران - تهران
هرکی خبر مرگ خامنه ای به من بده پیش من یه مشتولوق داره. به امید نابودی این رژیم کثیف....
سه‌شنبه 16 آذر 1389

بی خیال - ایران - کرمان
بکشید ما را * ملت ما بیدارتر می شود
سه‌شنبه 16 آذر 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
خدا الان کجایی؟؟؟؟ نکنه خوابت برده باشه؟ بیدار شو که با اسمت دارن تو ایران جنایت میکنند. بیدار شو تا دیر نشده. شاید اگر زودتر بیدار نشی حتی اسمت هم تو ایران به خواب ابدی ذهن ها خواهد رفت. بیدار شو.
سه‌شنبه 16 آذر 1389

garfieldx - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف وقتی در متن جامعه نیستی پرت و پلا نگو. اینجا هیچکس برای اون "چیز چیز" احمق، تره هم خورد نمیکنه. اینجا همه با هم برای سرنگونی اسلام یکصدا هستیم. مرگ بر فاشیست دینی.
سه‌شنبه 16 آذر 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
واقعا اول صبحی حالم گرفته شد نمیدونم چی بگم امیدوارم یک روزی برسد که خامنه ای و نوکراشو در میدانهای بزرگ تهران حلقه اویز کنند و همگی شاهد این صحنه باشیم وسرود زیبای ای ایران را بخوانیم هر چند بزودی زود به امید خدا نزدیک است اینقدر از این حرفها زدیم دیگه نمیدونیم چی بگیم مثل اینکه کاری از ما بر نمیاد فقط باید خدا یک نظری به خانواده های دلشکسته این شهیدان بندازه و این جلادان رو نابود کنه .خداییش عکس دومی خیلی زجرآوره
سه‌شنبه 16 آذر 1389

Afshin London - انگلستان - لندن
نابود باد نظام کثیف اسهالی-مرگ بر خامنه ای و طرفدارانش
سه‌شنبه 16 آذر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف ,امید چنین صحنه ای را برای تو آرزو داریم ..از طرف بیطرفان
سه‌شنبه 16 آذر 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
اینها تماما فدیه های است که ملت ما برای آزادی ما میدهند و چقدر سنگین است این درد بر دوش پدر و مادری که یگانه فرزندش را اینچنین فدای ساندیس خور بی نزاکت آخوند صفتمزدوری که در لانه ی عنکبوتی و جاسوسخانه ی آخوندی در خارج کشور نشسته و این ترهات را از کله ی بی مغز ش تراوش میکند - . چقدر بازیچه شدن بده.اونم بازیچه دست وملعبه اون مردک ... و یا دیگری که در قم در ارتش سایبری آخوندی برای درهمی دین و ایمان و ملتش را میفروشد . ننگ تان باد حرام لقمه گان آخوند صفت ... حتی نامشان هم بوی گند آخوند را میدهد چه برسد به افکارشان . و درود بر هموطنان اگاهمان mitra.d هانوفر -garfieldx تهران -gomgi -تهران -salarkhan هامبورگ که آخوند و مزدورانش را خوب میشناسید .
سه‌شنبه 16 آذر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - فکر کنم دستمال یزدی رو از روی تو ساختند . مادر سهراب درسته که سبیل نداره ولی از خیلیها مرد تره . یکم تمرین کن شاید نون بازو خوردن رو یاد بگیری .
چهار‌شنبه 17 آذر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف چقدر مزدور بودن بده مخصوصا مزدوری که مجبوره برای هر کامنتی که میذاره انواع و اقسام متلکها و توهین ها رو تحمل کنه ولی برای یک لقمه نون آلوده به خون هزاران هموطنش باز هم از جنایتکارها و وطن فروشان دفاع کنه!!!
چهار‌شنبه 17 آذر 1389

feminism - انگلستان - لندن
ای کاش ناله های چو من بلبلی حزین/// بیدار کردی ان گل در خاک خفته را . جز در صفای اشک دلم وا نمیشود /// باران به دامن است هوای گرفته را . گر سوزد استخوان جوانان شگفت نیست /// تب موم سازد اهن و فولاد تفته را . یاد عزیزان جانباخته و دلاوران وطن گرامی باد .
چهار‌شنبه 17 آذر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
چقدر(برای تغییر دولت )زور الکی زدن توو غربت یا گوشه اتاق وانبار وپستو توو ایران گندیدن بده.
چهار‌شنبه 17 آذر 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
ایران جی پی.سالها نون بازوم رو خوردم از ظرفشوئی وکارگری گرفته تا انبار داری ورانندگی.الان درسم تموم شده دارم نون مدرکم رو می خورم .توچی بلدی ژاپنی بخونی وبنویسی.ضمنا وز وز مگسهای دور شیرینی(?!)مانع اظهار نظرهام نمیشه.کی شود دریا....
چهار‌شنبه 17 آذر 1389

marsel - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI : ساندیس خور سفارتی حالا چرا انقدر به خودت فشار میاری؟! چرا ادبت رو اینجا به همه نشون میدی؟! برو یه گوشه کناری گیر بیار و حسابی داد بزن و خودت رو خالی کن! چون خوب میدونی که بعد سقوط حکومت امثال تو بی لیاق نمیتونن دو زارم پول مفت از جیب مردم بگیرین!!! واسه همینه که مجبوری هر گند کاری که این حکومت وحشی آدم کش میکنه رو ماله بکشی! ضمناً فکر میکنم همنشین ساسی مانکن بودن (که البته خیلی براش احترام قائلم) خیلی بهتر از همنشین اون چاوز زن باز و عرق خور باشه!
چهار‌شنبه 17 آذر 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف/موجود بیچاره!!! ادمی که مدرکی داشته باشد هی تکرار نمیکند چون خصلت انسان بر بیان ارزو است و داشتن ان مسبب کاهش اشتیاق میشود.ما همه میدانیم که تو مثل رفیق غارت دکتر کردان!!! در ارزوی مدرک میسوزی.تازه یکی از هنرهایت این است که تو مدرک را از بالا به پائین میگیری یعنی اول دکترا بعد لیسانس و دیکلم و سیکل و اخر از همه پایان نامه افتخار افرین پنجم دبستان. جوجه بسیجی ما که رفقای هیئت نیستم که باهاشون مراوده پالونی داری و واسه همدیگر خالی میبندی.البته من این حرفت که نون بازویت را میخوری قبول دارم چون نه تنها مغزت کارایی نداری که بتوانی باهاش پول در بیاوری بلکه از بازو و دست با خیلی روشها پول در می اورند؟؟؟؟
پنج‌شنبه 18 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.