ذوالنور : دلیل اعلام نشدن اسامی بسیجیان کشته شده پس از انتخابات , محافظت از جان خانواده های آنان است


ذوالنور : دلیل اعلام نشدن اسامی بسیجیان کشته شده پس از انتخابات , محافظت از جان خانواده های آنان است

رهبر جمهوری اسلامی در نخستین نماز جمعه بعد از انتخابات از "ترور" نیروهای بسیج توسط معترضان سخن گفت

مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، علت اعلام نشدن اسامی "بسیجیانی که در جریان فتنه سال ۸۸ به شهادت رسیده‌اند" را محافظت از جان خانواده های آنان دانست.

آقای ذوالنور، دیروز ۷ آذر (۲۸ نوامبر) در یک جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان گفت: "افرادی که حامی جریان فتنه هستند و حتی معاندان انقلاب اسلامی اگر از هویت خانواده‌های این شهدا اطلاع پیدا کنند، خانواده‌های آنان امنیت جانی نخواهند داشت."

در پی انتشار اخباری در رسانه های نزدیک به اصلاح طلبان مبنی بر کشته شدن ده ها نفر از مردم در جریان اعتراضات خیابانی پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم، هواداران دولت مدعی شدند که بسیاری از این کشته شدگان جزو نیروهای بسیج بوده اند.

یک هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری، آیت الله خامنه ای در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: "الان همین چند نفرى که در این قضایا کشته شدند؛ از مردم عادى، از بسیج، جواب اینها را کى‌ بناست بدهد؟... [اینکه] در خیابان از شلوغى استفاده کنند، بسیج را ترور کنند، عضو نیروى انتظامى را ترور کنند".

در دی ماه سال پیش، محمدرضا نقدی فرمانده بسیج در پاسخ به این سوال کیهان که چرا سازمان بسیج مستضعفین به "خونخواهی شهادت بسیجیان" از رهبران معترضان به انتخابات شکایت نمی کند، گفت: "مطمئن باشید این موارد را دنبال و شکایتمان را تسلیم قوه قضائیه خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت حق بسیجیان و مردم پایمال شود"

دو هفته بعد از اظهارات رهبر جمهوری اسلامی، حسن فیروز آبادی ریس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در"نامه سرگشاده ای به امام زمان" با انتقاد از مخالفان دولت نوشت: "ماموران حفظ امنیت و مدافعان حریم قانون کتک خوردند، زخمی شدند، شهید شدند، بی رحمانه آنها را زیر چرخ‌های ماشین گرفتند، اما صبورانه با جانشان از مردم دفاع کردند. در مقابل، آنها برای کشته‌های دروغی خود عزاداری کردند."

هواداران دولت، یک سال بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم، مراسمی را در "مهدیه تهران" به مناسبت بزرگداشت "شهدای فتنه" برگزار کردند که در آن، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران "شهدای پس از انتخابات" را "مظلوم ترین شهدای دوران انقلاب تاکنون" دانست.

در پی برگزاری این مراسم، برخی رسانه های نزدیک به اصلاح طلبان پرسیدند که چرا در خبرهای منتشر شده از سوی رسانه های رسمی در مورد بزرگداشت "شهدای فتنه"، اسامی این افراد ذکر نشده است.

این در حالی است که در یک سال و نیم گذشته، رسانه های نزدیک به دولت اسامی چند نفر را به عنوان بسیجیان کشته شده بعد از انتخابات منتشر کرده اند که سایت های اصلاح طلب، انتساب این کشته شدگان را به هواداران دولت رد کرده اند.

در دی ماه سال پیش، محمدرضا نقدی فرمانده بسیج در پاسخ به سوال کیهان که چرا سازمان بسیج مستضعفین به "خونخواهی شهادت بسیجیان" از رهبران معترضان به انتخابات شکایت نمی کند، گفت: "مطمئن باشید این موارد را دنبال و شکایتمان را تسلیم قوه قضائیه خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت حق بسیجیان و مردم پایمال شود."

اتیلا - ژاپن - توکیو
قرار هم نیست اعلام بفرمایید !! چونکه آنها اصلاً ایرانی نبودند !! و اگر کسی هم از مزدوران کشته شد دیه های شان را احمدی نژاد در سفر لبنان و غزه تحویل پس ماندههایشان داد !!،
دوشنبه 8 آذر 1389

Ahoora Mazda - آوکلند - نیوزیلند
علی ضحاک زده رو دست مموت بوزینه تو دروغ و اراجیف, از ترس حسابی توهمی شدن, اخه دروغ از این بزرگتر هم میشه? باید حال کنیم که با این کاراشون مذهب تازی تحمیلی اجباری ابلیسی برای همیشه در ایران از بین خواهند برد
دوشنبه 8 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
اگر هم عده ای به جهنم و درک رفته اند که کاش همه شما هم سر از آنجا در آورید از ترس اینکه مردم دیگر یاد نگیرند و خدمت بقیه تان نرسند مخفی کردید و مانند زباله دفن کردید. شاهدان حقیقی مظلومیت و حقانیت ملتی آزادی خواه با استقبال مردم و فریاد آنها دفن شدند بدون اینکه اطرافیانشان از حکومت مافیایی و خبیث شما بترسند که به راحتی به جان دیگر اعضاء خانواده شان آسیب برسانید. این است فرق بین انسان و دیو.
دوشنبه 8 آذر 1389

قیصرمنم - ایران - اصفهان
بسیجیان نگوئید! بگوئید خائنین - قاتلین - جنایت کاران - ساندیس خورها - اردکهای رهبری - انترهای رهبری و.....
دوشنبه 8 آذر 1389

Zehna.bastas - ایران - مشهد
آره جون خودتون. باور کنین اگه یکی هم کشته شده بود الان تو بوق و کرنا بود اسمش
دوشنبه 8 آذر 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
پینوکیو پس از شنیدن این خبر سکته ناقص کرد و هم اکنون قادر به سخن گفتن نیست.
دوشنبه 8 آذر 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
مردک ...بسیج حیواناتی هستند که اصولاً از کیک و ساندیس مجانی‌ نشخوار میکنند و غیر از گند ٔاو کثافت از آنها سر نمیزند چه رسد به شهادت، البته منظورم بسیجیان شهید دورهٔ جنگ نیستن. جم کن کاسه کوزت رو،
دوشنبه 8 آذر 1389

شکلات - ایران - تهران
مگه این آشعالها خونواده هم دارن!؟
دوشنبه 8 آذر 1389

a_bamdad - ایران - تهران
هنوز از ما فتنه گرا میترسین؟پس اراجیف خامنه ای و اینکه جنبش رو از بین بردین چیه؟ای بابا عجب قدریم ما:)
دوشنبه 8 آذر 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
آره ارواح باباتون! اینقدر دروغ گفتید که روی هر چی خالی بند توی دنیاست سفید کردید! در جریان انتصابات کذایی رژیم منحرف اسلامی تنها جوانان پاک و معصوم این کشور توسط بسیجیان فاسد و نوکران رژیم و ساندیس خورها و روزی 200 هزار تومن بگیرها کشته شدند و بسیجیان خونریز وحشی تر از همیشه به کاسه لیسی و جنایت و خیانت به ملت ایران مشغولند. معلوم است که اسمی برای افشا وجود ندارد. این مزخرفات تنها مصرف داخلی دارد و بس! .
دوشنبه 8 آذر 1389

monga287 - ایران - تهران
اون بسیجیا اگه ایرانی بودن که واقعا بی غیرت و بی ناموس بودن.اونهایی که بخاطر پول خواهرومادر وهموطناشونو زیر مشت ولگد گرفتند.به والله که بد عذابی میبینند.اینهمه جوانها را خودشون کشتن صداش روهم در نیاوردن.لعنت بر شما که روی هرچی جنایتکاره روسفید کردید
دوشنبه 8 آذر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ادم حرام زاده که خانواده نداره این داستانها را برای عمه جانت تعریف کن
دوشنبه 8 آذر 1389

mehdi1359 - ایران - تهران
گور پدرشون که مردن
دوشنبه 8 آذر 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
اگه این مردک ایرانی بود که اسمش نمیشد ذالنور!!! یه عده عرب زاده به اسم سید به قصد نابودی ایران دارند مثلا حکومت می کنند. بسیجی ها هم خودفروش هایی هستن که کارشون شامل فروش کامل خودشون به این عربزاده هاست
دوشنبه 8 آذر 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
غلط کرد که چنین افاضاتی فرمود!
دوشنبه 8 آذر 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
من نفهمیدم, این مردیکه(حسن فیروز ابادی) نامه سرگشاده به امام زمان نوشته? من که غش کردم از خنده!!!!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 8 آذر 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
کپنهاک دانمارک. رژیم جنایت پیشه یی که مثل سگ از انتقام ملت بزرگ ایران زمین میترسد حتی نام مردگان جانی خود را اعلام نمیکند که مبادا ملت ایران بفکر خونخواهی ریشه ی این جنایتکاران را از زمین بر چینند و لیکن بخون عزیزانمان قسم که روز پاک کردن خاک پاک مام میهن از شما نجسان اسلامی دور نیست . گوشهات باز کن سد علی
دوشنبه 8 آذر 1389

Shomali - ایران - لاهیجان
بسیجیان جنایتکاران مواجب بگیر هستند
دوشنبه 8 آذر 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
بسیجی یعنی بی غیرت مردم کش و رهبرپرست.(رهبراللهی)
دوشنبه 8 آذر 1389

Pezhman - اتریش - وین
ضحاک علی, مردم بزرگ تر ازشما را نفس بر وشکار کرده اند.این نسیم آزادی بود.طوفان در راه است ماهم جهنم را برایتان گرم میکنیم.شناسایی محل هایی که متجاوزین به دانشجویان در آنجا بیتوته میکند, در شروف انجام است. آیا بسیجیان حریم مقدس خانواده دانشجویان را رعایت کردند.؟!! مطمئن باشید هرچه در زندانها به فرزندان ایران روا داشتید.ولقمه نانی که خون بهای عزیزان ملت است را به حلقوم خانواده کثیف وبی شرف بسیجیان تپاندید با احتساب بهره اش وتوسط چنگال عدالتخواهی ملت, از گلوی خانوادههای حرام خوارتان بیرون کشیده خواهد شد.شما مسلمان بودید وخداترس !!! , باناموس مردم آن رواداشتید. آنانی که طبق جبر زمان حاکم ومسلط به جان وناموستان خواهندشد. به خدا وپیغنبر هم اعتقادی نداشته آن باشما خواهند کرد که بر سر خیار دولاب رفت.
سه‌شنبه 9 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.