احتمال اعدام قاتل در میدان کاج تهران

 
احتمال اعدام قاتل در میدان کاج تهران

رئیس شعبه 71 دادگاه کیفری تهران با بیان اینکه موضوع پرونده قتل در میدان کاج تهران صبح فردا دوشنبه با حضور چهار مستشار رسیدگی می شود گفت: به احتمال زیاد قاتل پرونده در میدان کاج به دار آویخته می شود.

قاضی نورالله عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نوع جنایت صورت گرفته در میدان کاج و تبعات ناخوشایند آن در جامعه و جریحه دار شدن احساسات عمومی گفت: با توجه به درخواست والدین مقتول مبنی بر اجرای اشد مجازات برای متهمان پرونده (یعقوب و سعیده) صبح دوشنبه با حضور چهار مستشار پرونده مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی صادر می شود.

وی افزود: با توجه به تبعات این جنایت و درخواست قصاص از سوی والدین مقتول این احتمال وجود دارد که متهم در محل وقوع جنایت (میدان کاج) به دار مکافات آویخته می شود.

ساعت 10 روز پنجشنبه ششم آبانماه اهالی یکی از خیابانهای سعادت‌ آباد با شنیدن صدای درگیری متوجه یک دعوای خیابانی شدند. در جریان این نزاع یک بنگاهدار به نام "یعقوب" با چاقو به سمت مردی حدودا 30 ساله هجوم برد و با وارد آوردن ضربه به ناحیه شکم او را به ‌شدت مجروح کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که دو تن از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس پس از وقوع این حادثه و تماس مردم با مرکز فوریتهای پلیسی 110 در جریان قرار گرفتند و در صحنه حادثه حضور داشتند. به دنبال این ماجرا، دقایقی بعد متهم خود را تسلیم ماموران کرد و به این ترتیب تحقیقات از وی آغاز شد.

امروز یکشنبه نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل در سعادت آباد تهران در تالار اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد. 

3setareh - امریکا - ارواین
بالاخره سعیده ?????کیمیا????کدومش?اها کیمیا اسم هنری ابجی سعیدمونه!.
یکشنبه 30 آبان 1389

salar187 - ایران - تهران
مــــــــــــــــــــــــم. حقشه
دوشنبه 1 آذر 1389

piade - ایران - تهران
شخصا از اعدام متنفرم اما مجازات تماشاچیان هم نباید کمتر از اعدام باشه.
دوشنبه 1 آذر 1389

red.boy - ایران - تهران
بشدت از این حرکت حمایت میکنیم. خیلی هم جالبه که تو همون میدون کاج اعدام بشه. قاتل میدون کاج اعدام باید گردد. هووووووووووووووورا
دوشنبه 1 آذر 1389

dentist_amir - انکلستان - لندن
تازه احتمال
دوشنبه 1 آذر 1389

shirzan48 - بلژیک بروکسل - بروکسل
باید اون زن مسن هوسران را که با هوس بیجای خود باعث مرگ دو جوان شد را هم اعدام یا حبس ابد کنند. بلژیک بروکسل
دوشنبه 1 آذر 1389

feminism - انگلستان - لندن
قمار عاشقان بردی ندارد از نداران پرس >< سر یاری ندارد روزگار از داغ یاران پرس . افسوس و صد افسوس ا ی جوان که تو طعمه و بازیچه عروس بختت شدی. و ان زن فتنه انگیز , سنگدل و کج رفتار چگونه خواهد زیست ! چگونه شاهد شیونهای مادر این عزیز خواهد بود. جان شیرین دو جوان را در گرو هوسرانی و جاه طلبی خود گرفتی ,ننگ بر تو ای زن.
دوشنبه 1 آذر 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
قاتل اصلی پلیس حاضر در محل جنایت است. لطفا عوامفریبی نکنید . اگر بموقع به بیماستان برده میشد الان زنده بود و فرد مجرم به زندان محکوم میش . اکنون برای پاک کردن صورت مسئله این تقصیر را فقط تنها به مجرم نسبت دادند درحالیکه مامور انتظامی حضور داشته . عجیب نیست. و بنوعی شریک جرم محسوب میشود.
دوشنبه 1 آذر 1389

Felfel GHermez - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
وایی که چقدر دلم براش سوخت چه طوری داشت جون میداد و التماس میکرد که آمبولانس بیارن من که کلی گریه کردم اگه از راه قانونی وارد میشدند چقدر عاقلانه تر میشد چه فایده افسوس....و صد حیف جونی که رفت..
دوشنبه 1 آذر 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
همینه دیگه مردم رو وسط خیابون انقدر دار زدن که دیدن صحنه مرگ یک انسان براشون عادی شده و وقتی یکی جلوشون چاقو خورده داره میمیره جوک میگن میخندن.
دوشنبه 1 آذر 1389

Big_bang - المان - درتموند
این بابا یعقوب بهش فقط یک چاقو زده بود و اونو نکشته بود, مردم اونو کشتند که نبردنش بیمارستان. مردوم رو باید اعدام کنند نه یعقوبو. تو هم اگه رگ دستت ببره ووایستی تماشاش کنی, عاقبت خونت تموم میشه و میمیری.
دوشنبه 1 آذر 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
چشم ملت همیشه در صحنه روشن! چی از این بهتر؟! از همین حالا می‌تونند خودشون رو برای تماشای صحنه هیجان‌انگیز جان دادن یک انسان دیگر اماده کنند! من یقین دارم اگر بلیت‌فروشی بشه، شاهد ثبت یک رکورد در این زمینه ‌بشیم! دست دولت و نظام مردمی، عدالت محور و اسلامی از نوع ناب محمدی هم درد نکنه که ضمن اینکه با توجه به سلایق و علاقه ملت سعی در براورده کردن این علاقه‌مندیها به بهترین شکل ممکن داره، اهتمام ویژه‌ای هم به اجرای احکام به اسلامی‌ترین روش داره!در اسلام عزیز هم سفارش زیادی به ریختن خون عاملین جریحه‌دار شدن احساسات امت اسلامی شده!!! بنازم این ملت رو که از یه ادم هارت‌و پورتی یه قاتل ساخت حالا هم خیلی‌شون منتظرند این قاتل هرچه سریعتر به مجازات عملش برسه!
دوشنبه 1 آذر 1389

A.Ahooraei - المان - کلن
چرا این Zananeh.Arhoos نمیاد اینجا نظرشو بده. چی نام کاربری دوباره عوض شد. تاسف برای خانواده هایی که اسیر این چنین انسان نما میشن.
دوشنبه 1 آذر 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
معلومه که پسر ساده ونازنینی بوده بر باعث و بانی ان لنت .اخه یکی نبود به ین بگه این زنیکه چی هست که تو براش جون بدی حیف
دوشنبه 1 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.