اقدام عجیب خواستگار انتقام‌جو


اقدام عجیب خواستگار انتقام‌جو

جوان 22 ساله‌ای که از دخترخاله‌اش خواستگاری کرده بود پس از شنیدن جواب منفی از سوی وی، دست به اقدامی عجیبی زد و تصاویر شخصی این زن جوان را در صفحه فیس‌بوک منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، یکم شهریورماه سال جاری، دختر جوانی به نام پروین، با مراجعه به کلانتری 123 نیاروان مأموران پلیس را در جریان سرقت کیفش از سوی یک موتورسوار قرار داد.

وی به مأموران پلیس گفت: جوان موتور سواری که چهره‌اش مشخص نبود با باز کردن در جلوی خودرو از روی صندلی کنارم، کیف دستی را ربود.

بعد ازاعلام شکایت پرونده برای رسیدگی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد. درحالی که تحقیقات بروی پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشت دختر جوان به پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و با اعلام پیدا شدن کیف دستی‌اش موضوع را به کارآگاهان اطلاع داد.

در حالی که پرونده سرقت مختومه اعلام شد اما این پایان ماجرا نبود، چرا که دختر جوان، بار دیگر به پلیس آگاهی مراجعه و به کارآگاهان گفت: از طریق دوستانم متوجه شدم در سایت فیس‌بوک (facebook) صفحه‌ای به نامم ایجاد شده و تمامی عکس‌های خصوصی‌ام به همراه مشخصات، آدرس، تلفن و غیره در آن درج شده است و در آن صفحه نسبتهای خلاف اخلاقی دروغ به من داده شده است.

کارآگاهان با شنیدن اظهارات این دختر جوان، تحقیقات بر روی این پرونده را از سر گرفتند؛ دختر جوان در تحقیقات تکمیلی به کارآگاهان گفت که عکس‌های که در صفحه فیس‌بوک قرار گرفته است، از گوشی تلفن همراهش استخراج شده است.

شاکیه همچنین با بیان این‌که چندی پیش پسرخاله‌اش از وی خواستگاری کرده بود گفت که به او پاسخ منفی دادم؛ فکر می‌کنم که او از من کینه به دل گرفته است.

با این اظهارات، کارآگاهان هم که احتمال دادند این کار می‌تواند از سوی پسرخاله شاکیه و با انگیزه انتقام انجام شده باشد، با راهنمایی دختر جوان محل سکونت پسرخاله‌اش را به نام علیرضا شناسایی و وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

کارآگاهان در هنگام دستگیری وی، در بازرسی از منزلش، تعدادی از مدارک متعلق به دختر جوان را که در سرقت کیف‌قاپی به سرقت رفته بود، کشف کردند.

با کشف این مدارک، علیرضا ضمن اعتراف، گفت که پس از شنیدن جواب منفی از سوی دخترخاله‌ام تصمیم گرفتم تا با این کار آبرویش را ببرم. از این رو پس از تعقیب وی، کیفش را از داخل خودرو سرقت کرده و بعد از خارج‌کردن عکس‌های کاملا خصوصی و خانوادگی‌اش از گوشی تلفن همراه، دوباره به طریقی کیف رابه او بازگردانده و با استفاده از عکس‌ها، آدرس و مشخصاتش، صفحه‌ای در سایت facebook ایجاد کردم.

سرهنگ علی اکبرپور رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر با تکمیل تحقیقات و اعترافات صریح متهم، پرونده برای صدور دستور قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
ای خاک بر اون غیرتت کنم من , من زیاد دیدم تو فیس بوک از این غلطها میکنن ولی دیگه این نوعش رو ندیده بودیم که کلکسیون باغ وحش کامل شد و دیدم احممممققققققققق
یکشنبه 30 آبان 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
ای وای چه فاجعه ای اتفاق افتاده بود که پلیس جلویش را گرفت. حتما دختره که همیشه دو سوم موهایش از روسری بیرون است در این عکس ها همه موهایش بیرون بوده و بی ناموسی شده بوده. پلیس ما هم بد نیست ها اگر جرات قاتل گرفتن ندارد اقلا می تواند به جای سیستم ریپورت در فیس بوک کار کند.
یکشنبه 30 آبان 1389

koorosh-ir - ایران - تهران
عزیز شاکیه عربیه بابا خیر سران ما فارس هستیم دستی دستی دارم ادبیات عرب را برای خودمان جا میاندازیم از مسئول محترم سایت تقاضا دارم اخوند بازی در نیاورند.با تشکر
یکشنبه 30 آبان 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
عجب ادمهای بی جنبه ای پیدا میشن
یکشنبه 30 آبان 1389

آذربهدخت - ایران - تهران
همچین نوشتید عجیب که انگار اولین باره از این اتفاقها از آقایون ایرانیه متمدن سر می زنه. من هم یک هکر عوضی و پر از عقده های دوران کودکی دارم که تا حالا کم از این کارها نکرده، شاید هم بدتر.
یکشنبه 30 آبان 1389

artosh - ایران - تهران
این خانومها کی میخواهند یاد بگیرند که به محض سوار شدن ماشین، بعد از بستن کمربند، درهای اتومبیل را نیز قفل کنند. البته این کار رو هم آقایان و هم خانمها باید انجام بدهند، اما دزدان گرامی بیشتر تمایل به سرقت کیف خانم ها دارند. چون میدونند فقط خانمها هستن که از طلا و دوربین عکاسی و پول نقد گرفته تا هر چه که فکرش را بکنید یک خانم دارد در کیف دستی-شان میگذارند.
یکشنبه 30 آبان 1389

iranynab - ایران - تهران
البته خوب خیلی هم غیر منتظره نیست. با این سیل هجوم سایت های مستهجن که عمده اش انگلیسی و آمریکایی هست باید هم اینطوری بشه . ولی ایشون می تونست مثل کشورهای اروپایی با اسلحه حمله کنه. این روش الان بهترین و شرافتمندانه ترین !!!! و متمدنانه ترین و فرهنگی ترین روش در اروپا و آمریکاست. اسلحه آقا . بگیر دستت برو بکشش. راحت . مدال افتخار و صلح نوبل هم بهت تازه میدن. کلی هم سایت و روزنامه دنبال کارتو میگیره که اعدام نشی.
یکشنبه 30 آبان 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
koorosh-ir - ایران - تهران...عزیز..خیر..ادبیات..مسؤل...محترم...تقاضا...تشکر.....دوست بزرگوار همه این واژه ها در نوشته های شما عربیه..کار ما به جایی رسیده که اگه بخواهیم به جای واژه های عربی در گفتارمان از فارسی استفاده کنیم به ان میخندند به این معنی که ما ایرانیها از واژه های فارسی که استفاده نمیکنیم هیچ..بلکه اگه کسی استفاده کنه هم به او میخندیم...30سال زحمت حکیم ابوالقاسم فردوسی را ما به باد دادیمiranynab - ایران - تهران..با پاک کردن صورت مسئله به جایی نمیرسی وحرفت خریداری نداره
یکشنبه 30 آبان 1389

GHo0oLMo0oRAD - ایران - فارس
خدا لعنتش کنه این بی غیرت -بی ناموووووس رو
یکشنبه 30 آبان 1389

1983 - ایران - تهران
پسرخالهه چقدر عقده ایی بوده
یکشنبه 30 آبان 1389

feminism - انگلستان - لندن
iranynab_ایران_تهران شما ممکنه بفرمایید که چند مدت در کشورهای اروپایی ساکن بوده اید واصولا دکترای جامعه شناسی کشورهای اروپایی و همچنین امریکا را از کدام دانشگاه معتبر جهانی کسب کرده اید که اینگونه در مورد اینجا قضاوت میکنید ?!
یکشنبه 30 آبان 1389

sawalana - المان - برلین
iranynab - ایران - تهران <لااقل اسمت رو بزار تاری زاده ناب چون نوکر اربابت (سیدحسن خرس الله)گفته چیزی بنام تمدن ایرانی وجود نداره ویکی دیگه از منگلهای اسلامی گفته اهل بهشت به زبان منگلی(عربی)حرف میزنند راستی چند نفر تو وزارت اطلاعات علی چکه ای مثل تو سواد خوندن ونوشتن دارند؟در ضمن تو اروپا هنوز مثل شماها پیشرفت نکردن که بی سروصدا ببرن کهریزک و بدن به دزدان وقاتلان زندانی که بعد تجاوز بی سروصدا وحرام کردن گلوله با طناب بکشن یا امثال ندارو تو خیابون توسط یه بسیجی (جاوبد تهرانی) بزنن و با پررویی توسازمان ملل بگن انگلیس زد اونهم با اون وضع خنده دار که لاریچانی دروغ گفت بابا این دشمنهای توهمی که رهبرتون براخودش ساخته دیگه تاریخ مصرف نداره دیگه حرف جدیدی برای این نسل ندارید چون تاریخ مصرف خودتون هم تموم شده دنیا بدون توجه به توهمات شما داره جلو میره هرچقدر هم که زور بزنین ات با ناامن کردن دنیا سقوط خودتون رو عقب بندازین وترور وبمب گذاری براه بیندازید آخرش مثل خمپاره خودتون رو میترکونید.
دوشنبه 1 آذر 1389

alexxx - اتریش - وین
توی همچون جو و فشاری که بر این جامعه حکم میکنه, هست کسی که انتظار بهتری از جوونای محروم داشته باشه. حالا میگن همه چی رو به سیاست و دولت ربط میدیم. ولی این واقعیته. نیست? خداییش نیست?
دوشنبه 1 آذر 1389

Felfel GHermez - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
عجب کار بچه گانه ای کرده عقده ای
دوشنبه 1 آذر 1389

man_iraniam - هندوستان - میسور
بی غیرت ! الان یعنی ابروش رفت؟
سه‌شنبه 2 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.