اوج گیری فعالیت نازیسم و نژادپرست ها بر روی دامنه IR

 
اوج گیری فعالیت نازیسم و نژادپرست ها بر روی دامنه IR

تابناک : مدتی است که انجمن نازیسم ایران و هوداران آدولف هیتلر اعلام موجودیت کرده است و جالبتر آن که در تابلو اعلانات سایت هم زدند: «این تارنما طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحت نظارت کارگروه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند!»

به گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی
، در حالی که مسئولان از نظارت بسیار بر فعالیت سایت های اینترنتی خبر می دهند، متاسفانه به نظر می‌رسد هیچ گونه کنترلی بر روی دامنه‌های IR که متولی آن سازمان فیزیک نظری است صورت نمی‌گیرد.

این که چطور وزارت ارشاد به انجمن نازیسم ایران مجوز فعالیت داده است خود سوال قابل تاملی است که امیدواریم مسوولان در این خصوص پاسخ مناسبی داشته باشند که چطور به جای ترویج مباحث دینی کشور به چنین انجمن‌ها و سایت‌هایی اجازه فعالیت می‌دهند؟
سایت مذکور که انجمنی نیز برای هواداران خود به راه انداخته است در تابلو اعلانات خود اعلام کرده است: این تارنما کاملا پژوهشی، علمی و تاریخی است!

نکته جالب اینجاست که این سایت افراطی که فقط به گسترش تفکرات فاشیستی هیتلر می پردازد، یک بار فیلتر شده و مجددا رفع فیلتر شده است و این بدان معناست که فعالیت این فرقه افراطی مورد تایید مسئولان قرار گرفته است؟!

بر اساس آمارهای ارایه شده در این تارنما کاربران انجمن 2,322 پست در 320 موضوع ارسال کرده اند و انجمن مذکور دارای 293 کاربر ثبت نام کرده می‌باشد.

در این سایت بخش‌هایی با عناوین «تالار رایش سوم»، «تالار جنگ جهانی دوم»، «ایدئولوژی و اصول و عقاید نازیسم»، «مباحث پیرامون شخصیت، افکار و سخنان پیشوا آدولف هیتلر» و ... به چشم می‌خورد. در این انجمن‌ها به ترویج عقاید آدولف هیتلر و پیروانش پرداخته شده است و تلاش شده تا کاربران را به سمت نازیسم و گرایشات آن سوق دهد. جالبتر آن که عنوان یکی از مطالب به روز شده این سایت «صعود روز افزون انجمن، تبریک به همه!» است که شاید باید بیشترین تبریک را در این زمینه به مسوولان رصد سایت‌های ایرانی گفت.

لوگوی سایت هم در نوع خود قابل توجه است:



در بیانه ستاد کل نازیسم ایران! که در این سایت منتشر شده نیز آمده است:

«یاری خدا و روح پیشوا آدولف هیتلر همیشه با ما خواهد بود.

ما همه سربازان نازیسم هستیم و مسئولین این ستاد مستثنا از این قاعده نخواهند بود.

تمام مسئولین باید زیر نظر مدیریت کل با تمام توان وظایف خود را انجام دهند.

تمام مسئولین موظف هستند تمام فعالیت های خود را هر 20 روز به مدیریت گزارش دهند.

تمام مسئولین باید وظایف موظفه را با حداکثر توان خویش انجام دهند در غیر این صورت استیضاح خواهند شد.»

نکته قابل توجه اینجاست که این انجمن نه تنها به کار پژوهش و امورات تاریخی نمی پردازد بلکه کاملا در مسیر ترویج تفکر و فرهنگ نازیسم فعالیت کرده و به نوعی در حال شستشوی مغزی کاربران با عقاید افراطی و نژادپرستی نازیسم و هیتلر می باشد.
 
در آخرین اطلاعیه انجمن آمده است:

«با درود به تمامی اعضای وفادار و شکیبای انجمن

دوستان همان طور که کاملا خبردار هستین سایت انجمن نازیسم ایران حدود یک ماه دچار مشکل بوده و مسدود و فیلter بوده که امروز به لطف خداوند و شکیبایی شما عزیزان مشکل حل شده و سایت به روال عادی و پیشروی خود بازگشته.

انجمن در تاریخ اول شهریور ماه رسما شروع به کار کرد و در اوج پیشرفت و افزایش فزونی تعداد اعضا و در عین ناباوری در روز 17 شهریور فیلter شد.

از آنجا که با کنترل خوب مدیران و کمک های اعضا هیچ گونه مورد سیاسی و یا مذهبی در سایت موجود نبود لذا گمان بردیم که سایت اشتباها دچار این مشکل شده و با عزم جزم شده قصد کردیم که تا پای شکایت از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پیش برویم و از هیچ کار و راهی به خاطر گرفتن این حق خود فروگذار نباشیم. منتها در اواسط پیگیری ها و شکایات ما مواجه با موردی بسیار مهم شدیم آنکه انجمن نه به اشتباها و نه به خاطر مباحث سیاسی مذهبی فیلter شده بلکه تنها و تنها به خاطر توهین به اقلیت های مذهبی یعنی یهودیان بوده. همان طور که می دانید بندی از جرائم اینترنتی مربوط به توهین و تفرقه اندازی بین اقلیتهای مذهبی می باشد. و از آنجا هم که یهودیان همواره و همواره از نفوذ و قدرتشون همه جا به نفعشون استفاده می کنند ما هم مستثنی نبودیم و تنها بعد از 17 روز هدف این موجودات گشتیم و به خاطر شکایت شخصی یهودیان با این مشکل مواجه شدیم.

و دوستان نکته دیگه که خیلی میتونه کمک بکنه اینه که در صورت گفتن موردهایی مشابه و تند به یهودیان، از واژه یهود کمتر استفاده بکنید و بیشتر از صهیونیست استفاده کنید. از همکاری یکایک دوستان متشکرم که برای پیشرفت انجمن خودشان تلاش و مبارزه می کنند

با آرزوی موفقیت برای یکایک اعضا و انجمن و اثبات اینکه نازیسم بیدی نیست که با این بادها بلرزد و هر بار که ضربه ای بخورد با عزمی راسخ تر آن را پاسخ می دهد پس از این رو وظیفه همه مان نسبت به قبل دو چندان شده و باید پرچم بزرگ نازیسم ایران رو با سرعت و قدرت بالاتری به پیش برد که دشمنان به زانو در آمده اند.
با امید به پیروزی نهایی

دوست شما و سرباز همیشگی نازیسم بهروز ادمین انجمن نازیسم ایران»
  
به نظر می‌رسد مسوولان محترم دستگاه‌ها باید در این زمینه و موارد مشابه دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد انجام چنین فعالیت هایی حداقل بر روی دامنه ایرانی IR نباشیم.

khosh bavar - ایران - یزد
انگار بیگانه پرستی در خونمان جاریست, چه از ان پیامبر و امامان عربی بگیر که ایرانیها 2 اتشه تر از خود عربها هستند و حالا نوبت هیتلر و حزب نازیسم شده که میخواهند بهتر از المانیها باشند ?! از نام گذاشتن جلادی مانند چنگیز بر روی اسم فرزندمان بگذریم که چنگیزخان مغول تجاوز انچنانی به فرهنگ و تمدن ایران زمین روا داشته, و همینطور اسم اسکندر ?! پس همه با هم شعر بخوانیم: دشت بی فرهنگی ما .... !?
یکشنبه 30 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
این کار صهیونیزم هاست .هر خری میدونه .
یکشنبه 30 آبان 1389

ریش سفید - انگلستان - لندن
oghab هلسینکی- فنلاند . یعنی تو هم میدونی?!!!!!!
یکشنبه 30 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این هم از مموتی هیتلر. پس خامنه ای چی؟!!! یعنی ولی وقیح پشم ...
یکشنبه 30 آبان 1389

artosh - ایران - تهران
oghab - فنلاند - هلسینکی/ عزیز جان اصلاً خبر رو خوندی؟! گفته 1بار فیلتر شده و سپس رفع فیلتر شده..! میدونی کی سایت های داخلی رو فیلتر میکنه؟ مخابرات و ISP ها. حالا اگه گفتی این 2تا داخل کشور هستن یا خارج؟! حدس زدی؟! اگه بازم ذهنت رفت سمت اسرائیل،باید بگم تو یک نابغه در ابعاد انیشتین هستی و باید خودت رو جدی بگیری تا جهان شاهد ظهور یک نابغه دیگر باشد...! سایتی که فیلتر شه و سپس از فیلترینگ خارج شه، یعنی این سایت توسط حکومت تایید شده است....... این دیگه ربطی به اسرائیل و صهیونیزم و امریکا و .. نداره.
یکشنبه 30 آبان 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
حزب الله و جندالله وغیره تمام شد حالا نوبت نازیستهاست ولی نازیهای که تو المانند براشون ننگ است اینها را از خود بدونند. مرگ برفاشیستهای اسلامی .
یکشنبه 30 آبان 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
حزب الله و جندالله وغیره تمام شد حالا نوبت نازیستهاست ولی نازیهای که تو المانند براشون ننگ است اینها را از خود بدونند. مرگ برفاشیستهای اسلامی .
یکشنبه 30 آبان 1389

siya48 - آلمان - کلن
دشمنی اینها از آنجا شروع شد که هیتلر وسط سبیل‌های رفسنجانی‌ رو دزدید.
یکشنبه 30 آبان 1389

shir o khorshid - ایران - اصفهان
جناب بهروز ادمین شما را جو گرفته.شما در همان فضایی سیر می کنید که احمقی نزاد در حال حال سلوک است. جناب پیشوا بهروز حتما هدف نهایی شما ایجاد یک جنگ داخلی و ظهور یک یوگوسلاوی دیگر هستید نازیسم در ایران جایی ندارد تو هم بهتره با اون 293مارشال سایتت بری یه کم هوا خوری شاید حالت خوب بشه
یکشنبه 30 آبان 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
ازدواج نامیمون فاشیستهای اسلامی و نازی برای از بین بردن یهودیها در جنگ جهانی دوم بود و این چیز تازه ای نیست ولی در ایران همین یک قلم را کم داشتیم که البته هیچ هم عجیب نیست چرا که جدیدا به وضوح افراط گرائی و نژادپرستی را میتوان در میان خیلی از هموطنان خارج نشین بیسواد خصوصا آنهائی که فخر به چیزهای نداشته میفروشند را مشاهده کرد که راحت جمع بندی میکنند به همۀ ملتها و گروهها توهین میکنند و هیچ بیمی از فردای ایران ندارند
یکشنبه 30 آبان 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این حرکات نابخردانه پدید آورنده جنگ و ستیزهای خانگی است. کشور ما در این زمان بیش از هرچیز به یگانگی نیاز دارد، تیره های گوناگون باید همگی احساس ایرانی بودن کرده و به اندیشه پاسداری از مرزهای کشور باشند. پان ترکیزم و آریانیزم و عربیزم باورهای بسیار نادرستی هستند، زیرا یافتن یک نژاد پاک و یکدست، پس از اینهمه در هم آمیختن ها در سراسر دنیا، نشدنی است. مردم خاور و نیز باختر ایران هرچند از نظر ژنتیکی بسیار همگون هستند اما مردمی با پیشینه نژادی گوناگون مانند افریقای شمالی ، آسیای جنوبی و عربی نیز بویژه در جنوب ایران در میانشان هست. اینکه بیاییم بحث کنیم چه تیره ای آریایی است و چه تیره ای نه، جز بالا بردن ستیز و آشوب کار دیگری نخواهد کرد.
یکشنبه 30 آبان 1389

h.k - دانمارک - اودا
shir o khorshid خیلی عالی جواب دادی.وخوب راهنمایشان کردی.شادباشی.
یکشنبه 30 آبان 1389

ab55 - فنلاند - هلسینکی
گًل بود به سبزه نیز آراسته شد، فقط همینو کم داشتیم.
یکشنبه 30 آبان 1389

kingstorm6463 - اکراین - کی یف
دمشون گرم .. به نظرم که باید نازیسم بیشتر بر ضد عرب‌ها باشه تا دین و مذهب . خیلی‌ ندوست دارم که عضو هم چین گروهی شم ...من عاشق هیتلر هستم
یکشنبه 30 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
siya48 - آلمان - کلن خیلی بامزه گفتی. کلی خندیدم. شاد باشی
یکشنبه 30 آبان 1389

h.k - دانمارک - اودا
kings اکراین کیف کاری نداره توکه نزدیک المانی.بیااول موهاوابروهاتارنگبزن.چشماتم لنزابی.قاطی شوبانازیسمها.البته پیراهن استین بلندودستکش یادت نره.اماتوی ایران نمیشه مسخره ات میکننداگه این حرفابزنی.
دوشنبه 1 آذر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ریش سفید ./دقیقامنظوم همینه من خر وابله میدونم.ولی تو دانا نمیدونی .??????
دوشنبه 1 آذر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
artosh/دوست من این مسئله تازه نیست .مال 3 الی 4 سال پیشه .حتی ارتشبد اریانا را هم نازیست ایران می خوانند .ودر ضمن بیشترین تبلیغ را علیه احمدینژاد دراین زمینه صهیونیست ها انجام میدهند.وصحت خبر را خودتان برسی کنید .پاینده باشید.
دوشنبه 1 آذر 1389

kingstorm6463 - اکراین - کی یف
h.k - دانمارک - اودا. بدم که نمیاد ، خصوصیت ظاهری رو که دارم ، می‌‌‌مونه همون آستین بلندی که گفتی‌ . ولی‌ بازم تاکید می‌کنم که‌ای کاش یه نازیزسم بر ضد عرب‌ها تشکیل میشد ، اونوقت بود که خودم اولین نفر عضو اون گروه میشودم
دوشنبه 1 آذر 1389

h.k - دانمارک - اودا
kings اکراین کیف اگه تشابه داری بنابراین کارتمامه.حالاعربهای خوزستان که تعددشان هم خیلی کم هست.چراایرانی نیستند بنظرشما.یکزمانی مرزهای ایران خیلی انطرف انهابود.
چهار‌شنبه 3 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.