دنیای شگفت انگیز زیر آب ۴ - عکس


دنیای شگفت انگیز زیر آب 4

mahdi1988 - اتریش - وین
زیبا بود...ضمنا خدا اون غواص(عکس هشتم )رو بیامرزه!!
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
عکسها جالب بودن. میشه گفت تقریبا تکراری بودن, ولی به هر حال زیبا بودن مخصوصا عکس شماره6 از بالا به پایین. این یکی بنظر من خیلی قشنگ بود.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

naghme 77 - سوئد - گوتنبرگ
ااااااااااااا شگفت زده شدم :)
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
دوستان مجلس ختم اون غواصه فراموش نشه حتما" تشریف بیاورید .
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

Felfel GHermez - آفریقای جنوبی - ژوهانسبورگ
حرف نداره فوق العادست
جمعه 28 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
قدرت پروردگار چه زیبائیهائیکه نیافریده.قربون خدا برم با اینهمه افریدهای زیبا و شگفت انگیزش.هر چقدر این زیبائیهای طبیعت را که خدا افریده میبینم به ابله ای.نادانی و حماقت تعداد اندکی که خدا را انکار میکنند بیشتر پی میبرم.اخه ادم اینقدر کور و نافهم نوبر والا.
جمعه 28 آبان 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
این ماهی ها چقدر نازن؟ از دیدن این همه زیبایی, قند تو دلم آب شد.میرسی :)
جمعه 28 آبان 1389

سر خلوتیان - انگلستان - لیدز
دست شما درد نکنه.لطفا اگه میشه وقتشو زیاد کنید
جمعه 28 آبان 1389

KOREA - کره جنوبی - سئول
جالب بود اتفاقا اون غواص صحیح وسالم است اون چیزی که دستش گرفته کوسه ازش فراریست
جمعه 28 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
کوسه میگه اگه با زبون خوش اون تیزرو بزاری کنار! میتونیم اختلافتمون رو دوستانه حل کنیم!!!عکس هشتم ) غواصه میگه دروغ میگی! میخواهی منو بخوری!.
جمعه 28 آبان 1389

kara - هلند - رتردام
dkdk - دانمارک - اسلیس . دقیقا، این کوردلان الله پرست هرگز بزرگی‌ خدا و شگفتی طبیعت را نمیفهمند. اگر عظمت خدا را میدیدند اینگونه در حق طبیعت و انسانیت ظلم نمیکردند. اینها تا زمان زمان است به همین بت پرستی‌ (الله پرستی‌) خود باقی‌ خواهند ماند و به دنبال پراکندن ظلم، جنایت و فساد در روی زمین خواهند بود. اینها قرنهاست با نشر بت پرستی‌ هر جنایتی را به نام خدا انجام میدهند و ذرّه ای شفقت به موجودات زنده را ندارند. . .
جمعه 28 آبان 1389

alind - عراق کردستان - اربیل
قشنک وزیبا بود
شنبه 29 آبان 1389

zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک
kara هلند رتردام یعنی حالا که چی با این حرفهای بی معنیت چی رو میخواهی ثابت کنی که یه انسانی هستی که که از هیچ درست شدی من واقعا دلم برای ادمای مثل تو نمیسوزه ادمهای کافری مثل شما یا... هستند یا هم میخواهند با مسخره کردن خداوند که مردم برسونند که تا چه اندازه هیچ و پوچند.
شنبه 29 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
dkdk - دانمارک - اسلیس. نمیدانم امثال تو مخبطان اسلامی دچار فلج مغزی هستید یا اساسا دارای آی کیو پایین هستید؟! بارها برای تو توضیح داده ام که جهان خلقت در طی میلیاردها سال تکامل طبیعی به این روز رسیده نه یک شبه که بتوانی برای آن مهندس و نقاش و غیره فرض کنی. بازدهی مجموعه آفرینش بقدری پایین است (زیر یک درصد) که امکان آنکه یک آفریدگار هوشمند در آفرینش آن نقش داشته باشد زیر صفر خواهد بود چون در آن صورت تعریف هوش و دانش زیر سوال میرود. بعد هم تا بحال هیچیک از شما مخبطان اسلامی به این سوال ساده جواب نداده اید که به چه علت همه چیز را نیازمند علت وجودی میدانید اما آفریدگار خیالی خود را از هر علت اولیه بی نیاز میدانید؟! اگر آفریدگار خیالی شما علت اولیه لازم نداشته به همین صورت میتوان فرض کرد که جهان خلقت نیز نیازمند علت اولیه نبوده است. دوستانی که مایل هستند دلایل آفرینش از هیچ را بدانند سخنرانی فیزیکدان معروف Lawrence Krauss را در لینک زیر مشاهده نمایند و گوش به مهملات این ساندیس خور عقب مانده ذهنی ( dkdk - دانمارک - اسلیس ) ندهند:. https://www.youtube.com/watch?v=7ImvlS8PLIo
شنبه 29 آبان 1389

1983 - ایران - تهران
واقعا زیبا بود قربون این همه زیبایی که خدا آفریده برم
شنبه 29 آبان 1389

man_iraniam - هندوستان - میسور
mahdi1988 - اتریش - وین______دوست عزیز این قواص لباسی تنشه که از حلقه های ریز فولادی درست شده و وزنش تقریبا 15_16 کیلو هست و قیمت تمام شدش 3000 دلار! و مخصوص رو در رو شدن با کوسه هست
یکشنبه 30 آبان 1389

arian02 - سوئد - استکهلم
dkdk - دانمارک - اسلیس. قدرت خدا را برم که در افرینش تو نهایت دقت را کرد,که از بی ادب ترینها باشی. دو خط مطلب نوشتی که یک خطش بدو بیرا بود..
یکشنبه 30 آبان 1389

kara - هلند - رتردام
zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک . اگر ایمان به خدا کفر است، بله من کافرم. چیزی که کوردلان الله پرست هرگز نمیتوانند ببینند خدا و ایمان به خداست.
یکشنبه 30 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.