آیت‌الله خامنه‌ای برای سومین بار ظرف یک ماه به قم سفر کرد

 
آیت‌الله خامنه‌ای برای سومین بار ظرف یک ماه به قم سفر کرد

سایت های نزدیک به اصولگرایان خبر داده اند که رهبر جمهوری اسلامی «برای دومین بار» پس از سفر ده ‌روزه ۲۷ مهرماه خود به قم، بار دیگر به قم سفر کرده ‌است و هدف از این سفر «بازدید از چند تن از مراجع عظام» بوده ‌است.

پایگاه‌های خبری «خبر آنلاین» و «رجانیوز» در گزارش های مشابهی خبر داده اند که آیت‌الله خامنه‌ای در جریان سفر شنبه شب خود با آیت الله موسی شبیری زنجانی و آیت الله عبدالله جوادی آملی، از مراجع تقلید شیعه در قم، دیدار و گفت و گو کرده است.

از محتوای گفت‌وگوهای رهبر جمهوری اسلامی با این دو روحانی بلندپایه گزارشی مخابره نشده‌است.

آیت‌الله خامنه‌ای یک هفته پس از پایان سفر ده‌روزه خود به قم، برای دیدار با چند مرجع تقلید، بار دیگر به این شهر
سفر کرده ‌بود.

وی در سفر دوم خود به قم با آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جعفر سبحانی، سه مرجع تقلید نزدیک به محافظه‌کاران، دیدار کرد.

در سفر ده‌ روزه رهبر جمهوری اسلامی به قم، از میان ۲۰ مرجع تقلید صاحب رساله ساکن این شهر، ۱۲ نفر به ملاقات آیت‌الله خامنه‌ای رفتند و هشت تن دیگر حاضر به دیدار با رهبر جمهوری اسلامی ایران نشدند.

موسی شبیری زنجانی و عبدالله جوادی آملی در جریان سفر ده‌روزه آیت‌الله خامنه‌ای به قم نیز با او دیدار کرده‌بودند.

گزارش های حاکی است که در آن سفر درخواست آیت‌الله شبیری زنجانی از رهبر جمهوری اسلامی برای آزادی علی شکوری راد، از فعالان اصلاح‌طلب که بازداشت شده بود، بلافاصله از سوی رهبر جمهوری اسلامی اجابت شد و این عضو ارشد حزب مشارکت ایران اسلامی از زندان آزاد شد.

از مراجع سنتی قم و نیز مراجع تقلید نزدیک به اصلاح‌طلبان که در آن سفر به دیدار آیت‌الله خامنه‌ای نرفتند می‌توان به آیت‌الله وحید خراسانی، آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله صانعی اشاره کرد.

در این میان عدم دیدار آیت‌الله وحید خراسانی با رهبر جمهوری اسلامی خبرساز شد چرا که به گفته کارشناسان مسائل حوزوی این مرجع تقلید ساکن قم از مراجع طراز اول جامعه دینی سنتی ایران است و علاوه بر آن با صادق لاریجانی، رئیس کنونی دستگاه قضایی ایران که منصوب آیت‌الله خامنه‌ای است، نیز پیوند سببی دارد.

آیت‌الله خامنه‌ای در سفر ده‌روزه خود با عده‌اى از طلاب و دست‌اندرکاران حوزه علمیه نیز ملاقات داشت و در این دیدارها از کسانى که با کاربرد عبارت «حکومت آخوندى» به گفته او «سعى در منزوى کردن روحانیت انقلابى دارند»، انتقاد کرد.
farhad352 - ایران - تهران
. ملا علی روضه خوان 5 تومانی عمر نکبت بار خلافت جورو ظلم تو هم همانند سایر خلافای بیشرف دین خونریز تازی های کاروان دزد رو به زوال است و آن بیشرمان وطن فروش ساکن قم هم همپالکی های تو و همچون تو از باقیمانده های تجاوز اعراب دزد و بیشرفند. مردم ما از آنها هم چون تو انتظار ی جز آنچه تو. بی وجدانی و بی شرف نشان دادی ندارند و تمامی شما ها در زمانی نه چندان دور راهی زباله دانی تاریخ خواهید شد و نام ننگین و شرم آور شما لعنت ابدی ملت شریف و آزرده خاطر ایران را برای روح نجس و شیطانی شما به همراه خواهد داشت. به امیدروز آخوند مرگی و دفن این دین سراپا تزویر و ریا وتمام وابستگان این شریر زاده های ، ارمغان تازی ها و دست بوسان متملق و سینه چاکان پول های غارت شده مردم بوسیله این اهریمنان
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
خدا بخواهد خبرهایی شده یا میشود,چون این الاغ علی یکدست مفنگی تو این چند سالی که از عمر خونینش گذشته تا این اندازه زیاده خواری نکرده بود ,حتما این پدر سوخته سنگی, ببخشید موشی تو عمامه اش افتاده که امسال 3 مرتبه به شهر پرورش گاوداریش شاخ زده,, لطفا کامنتها نظر بدهند .
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
ملت ایران که مشروعیت بهش نمیدند .حالا هی برو بیا شاید قمی ها بهت بدن. این رهبر ما هم هی میره میاد خوشش میاد.معلوم وضعش خیلی خرابه.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
مسئله و ترس اصلی چلاغ علی روگردان شدن 95 در صد ایرانیها از دین و اخوند هست واین خود باعث فروریزی این رژیم هیولائی خواهد شد, مسئله سفر به شیطان سرای قم مسئله ترس هست و پوشک خیس کردن مدام
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
به نظر من هم، این علی چلاق ، وضعش ظاهرا خیلی خراب هست که می خواد مجتبی رو جانشین خودش کنه. خواب دیدی خیر باشه!!
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
باید به اتش کشید این لانه فساد و پوسیده را . خجالت میکشم که در قرن 21 اینطور افراد پیر , ذلیل و پوسیده برایمان راه و نشان تعیین میکنند !?
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

yasmiin78 - ایران - تهران
نکبتها قیافهاشون عین جونور هست اون روز میاد که همتون به گاریببندیم. دعا کنید زودتر جون بدین برین به جهن
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
شاید با معصومه رو هم ریخته!.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

dariush_1 - ایران - گنبد کاووس
این حرفا چیه پشت سر اماممون میزنین . بندخدا حتما وسایلش رو فراموش کرده .کسی به حرفش نمیکنه بره بیاره الانم که میدونین چند روزی تعطیله نمیشه با پست پیشتاز فرستاد.خدودش رفته بیاره
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
دلش واسه بشکه یه ذره شده، ماهی‌ ۲ سه بار می‌رن عشق و حال.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
مگه این لقب آیت الله عظمایی توی جهنم بدرد مقام عظمای وقاحت میخوره که اینهمه التماس میکنه؟!!! اگه این دایناسورها ازش نمیترسیدند با اردنگی و فحش از قم بیرونش میکردند.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

artosh - ایران - تهران
perspolisi - استرالیا - سیدنی/ ها ها هاااااااااا. مرسی دوست عزیز. باحال گفتی.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

mahdi1988 - اتریش - وین
اگه سریال یوسف پیامبر رو دیده باشید این آقایون خیلی شبیه کاهنان معبد آمون میمونن...!!
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

poles - اربیل - عراق
علی بخودت بیا بدبخت این محمود داره دودمانتو به باد میده
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

dara20 - ایران - تهران
کک توی تنبان این جرثومه فساد افتاده.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

Afshin London - انگلستان - لندن
خبر مرگ خودش و مجی جون بیاد بزودی
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
pahlavi100-آمریکا-کالیفورنیا:جناب .سیاسی اش نکنید!! ..معصومه؟؟!
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اینقدر این ملا های قم این پیر مرد را میبرند و میاورند تا خلاصه در بین راه یک ماحرائی پیش بیاورند و بگویند این بود غدیر قم و یا شاید در همان قم همین ملا ها یک بلائی بسر این بنده خدا بیاورند و تاریخ انرا با غدیر قم هماهنگ کنند . خلاصه من نمیدانم این ملا ها از جان این پیر مرد چه میخواهند . یک مرتبه فرستادید که کپی شناسنامه مجتبی را بیاورد . دفعه دوم گفتید که شماره کارت ملی این اقا خوانا نیست . حالا دیگر چه بهانه ای دارید . باور کنید تا این جغد های شوم سیاه قم یک بلائی سر این پیر مرد در نیاورند این را راحت نمیگذارند . باشید و ببینیم . خلاصه ان اقای رامین بی جهت نبود که گفت غدیر قم . اینها باید یک غدیر قم راه بیندازند .
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
معاویه است و برای جانشینی یزیدش تلاش میکند. تاییدش را هم روز عاشورا خواهد گرفت.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

azad bash - ایران - ایران
گمون کنم بواسیرش عود میکنه. میره ..
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اقا جان . اقا . از مش قاسم خودت گوش کن . درسته که شما بزرگوارید شما امام هستید . شما رهبر مسلمین جهان هستید . ولی یکبار از مش قاسم خودت گوش کن . این ملا ها شوم هستند اقا جان . زیاد با اینها کل کل نکن . اینها یک نقشه ای برات چیدن اقا جان . اینها تا سر ترا نخورند .ترا ول نمیکنند اقاجان اقا . نرو اینقدر قم . یک مرتبه ترا سرکردان کردند وبهانه کپی سجل گرفتند ومرتبه دوم بهانه این کارت لعنتی جدید را گرفتند . حالا ایندفعه گفتند اقا مجتبی حساب زکوت خودش را نداده و باید تسویه حساب مال امام و زکوت را وخمس را بیاری شما را سر پیری هی میبرند و میاورند . اقا . اقا جان از مش قاسم خودت بشنو . این اخوند ها شومند اقا. من میترسم سر ترا بخورند و یک بلائی سرت بیارند . اقا جان اینقدر نرو قم
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
دلش برای بشکه تنگ شده
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

alexxx - اتریش - وین
اقا بازم قم میرن`?
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

iranazadiran - ایران - تهران
چه روزهای به یاد ماندنی و تاریخی. تاریخ همواره در حال تکرار است و انسانهای جاهل هیچ عبرتی از آن نمی گیرند. کجائید روحانیتی که دم از معنویات میزدید چگونه در بوته آزمایش روسیاه و خار بیرون آمدید. این نتیجه شرم آور بزرگترین و ارزنده ترین دستاوردها را برای ملت ایران دارد تا متوجه شوند و بیاموزند که به طناب پوسیده و بی اعتبار کسی به چاه نروند. تا به این ذلت نمی رسیدیم به خود نیامده و اصل و بدل را تشخیص نمی دادیم . درود بر کسانی که شرف خود را حفظ و آن را به بهانه های ریاکارانه و فریبکارانه نفروختند و در بین مردم و کنار آنها جای دارند.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
porharfi - هلند - آرنم --- حضرت معصومه، مدفون در قم.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
اگه مرده یه سفر بلند بشه بره قزوین, چرا همش قم, اونها همشون پیر مرد هستند نای کاری رو ندارن.
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.