مشکل سوخت هواپیماهای ایرانی در دادگاه لاهه - ویدیو


مشکل سوخت هواپیماهای ایرانی در دادگاه لاهه

بی بی سی : پروازهای ایران ایر، به اغلب کشورهای اروپایی، هر کدام چند ساعتی طولانی تر شده اند. دلیلش این است که ، پروازهای ایران ایر نمی توانند در بعضی از فرودگاههای اروپایی سوختگیری کنند. حالا ایران گفته،از طریق ایکائو، سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری، اقدامات دیپلماتیک در این باره را انجام می دهد. شکایتی به لاهه برده وامیدوارست که بتواند این مشکل را حل کند. چند ماهی است که بعضی از شرکتهای چند ملیتی نفتی، همکاری با ایران را متوقف کرده اند. ایران هم در مقابل به بعضی از پروازهای بریتانیایی سوخت نمی دهد. تحریم هوایی ایران به کجا می رود؟

رعنا رحیم پور، بی بی سی

dkdk - دانمارک - اسلیس
اخه بیشرفها به مسافران بدبخت چرا ظلم میکنید.امریکا 31 ساله ایران را تحریم کرده و اثرات این تحریمها نه تنها دولتمردان ایران را به عقب نشینی وا نداشت بلکه جری تر کرد.و تنها ملت بیچاه تاوان دادند.از لحاظ تجهیزات نظامی که تحریم کردند ایران به ساختن موشکهای دور برد شهاب موفق شد که تا 2000 کیلومتر را هدف قرار میدهد.و ضمنا ایران یک کشور هسته ای شد. و حتی موفق به فرستادن ماهواره در مدار کره زمین شد.همه اینها انکار ناپذیرند.بنابراین به این نتیجه میرسیم که تحریمها به مردم فشار اورده از جمله تبرم و گرانی.حالاهم بیچاره مسافران باید تنبیه شوند دولت خر خود را میراند.چقدر ابله اند این غربیها که هنوز نفهمیده اند که با تحریم بملت بدبخت ضربه میزنند نه دولت.
سه‌شنبه 25 آبان 1389

mashkok - ایران - تهران
این حرامزاده ها زورشون به خر نمیرسه چسبیدند به پالون مسافر چه گناهی داره انوقت میگند ما با ملت ایران مشکل نداریم بر پدر باعث وبانی مشکلات ایران لعنت
سه‌شنبه 25 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
فعلا که چند روز پیش متکی دماغ خرطومی.را به نیجریه فرستادند تا دست به دامن سیاه پوستا شود. بعد از چند ساعت رجز خوانی و گردن کچ کردن .آخر و عاقبت وزیر امور خارجه نیجریه روز دوشنبه اعلام کرد که کشورش در مورد نقض تحریم‌های شورای امنیت از سوی جمهوری اسلامی و ارسال غیرقانونی تسلیحات توسط ایران به نیجریه، به سازمان ملل متحد گزارش داده است. دو ایرانی که گفته می‌شود از مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ و اعضای سپاه قدس، یکی از شاخه‌های سپاه پاسداران هستند این دو نفر در حال حاضر به سفارت ایران در نیجریه پناه برده‌اند چرا این موضوع کوچک را به لاهه ارجاع نمی دهند
سه‌شنبه 25 آبان 1389

iranesabz - هلند - امستردام
تاوان تحریمهای اقتصادی و ندادن سوخت به هواپیماها فقط مردم مظلوم ایران میدهند و گرنه هیچ تاثیری بر روی دولت کودتا ندارد. کسانی‌ که این تحریمها را تصویب کردند و آن دسته از هموطنان نادانی‌ که از تحریمها حمایت میکنند ظلم در حق ملت رنج کشیده ایران میکنند و بس. جالب است مردم باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنند اما امثال احمدی نژاد و مصباح یزدی مثل آب خوردن ویزا میگیرند و به این طرف و آن طرف میروند.
سه‌شنبه 25 آبان 1389

echose. - انگلیس - منچستر
چوبش رو مسافر ها میخورند. وافعا که تحریم مصخره ایه.
سه‌شنبه 25 آبان 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
ننگ بر جمهوری اسلامی که باعث و بانی تمامی این نابسامانی هاست.
سه‌شنبه 25 آبان 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
درست است که اینجا به مردم ظلم میشود و فشار برای مردم است, ولی شاید این فشارها باعث شود که مردم یه کاری انجام دهند!
سه‌شنبه 25 آبان 1389

elias_se99 - سوئد - استکهلم
البته درسته که مردم اذیت میشن ، ولی‌ همچین کار بدیم نیست به نظر من ، سوئد خودش یکی‌ از همین کشورهاست که هواپیماهای ایران ایر باید برن هامبورگ برای سوخت گیری .. ولی‌ مردم خائنی که اینجا تو اروپا یا خارج از ایران زندگی‌ میکنند و هم از دولت اینجا میخورن و هم با پول مالیات مردم اینجا یا با پولی‌ که از شرایط خوب اینجا به هر نحوی به دست میارن حالا چه کار چه سرمایه گذاری ، می‌رن ایران به مردم فقر میفروشن و تفریحات و عشق و حل میکنند،،،(البته به غیر از دانشجوها) چشمشون کور دنگشون نرم، برن یکم بیشتر پول بدن از هواپیمایی‌های شرکتهای دیگه بلیط بگیرن ، تازه به نفشونم هست هم سرویس بهتری میگیرن هم خاطره جونی نداره !!!. تازه با این وضع بده هواپیماهای ایران و نداشتن حتی استاندارد‌های ۱۰-۲۰ سال پیش ، ناراضی هم هستید که تحریم کردن بنزینو به هواپیماهای ایران ؟!!!
سه‌شنبه 25 آبان 1389

bavaffa - اذربیجان - باکو
امریکا و اروپا سالها تلاش کردن تا تحریم علیه دولت داشته باشند نه علیه ملت ولی در حقیقت اینها دشمن مردم ایران هستند یه عمر اخوندا به ما اجبار کردن حالا هم امثال احمدی . غربی ها همه سراپا یه کرباسند.
سه‌شنبه 25 آبان 1389

Afshin London - انگلستان - لندن
این ساندیس خورا استاد مظلوم نمایی و ریاکاری هستند نمیگند که حکومت فاشیستی که ازش هواداری میکنند مسبب همه این تحریمها در این سه دهه است و مردم براش هیچ ارزشی ندارد
سه‌شنبه 25 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
بی شرف تر از این نصارائیها خود حرومزادشونن
سه‌شنبه 25 آبان 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیس . اینطور که میگی گفته هات بوی ساندیس میده.
سه‌شنبه 25 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
بچه تهرون - ایران - تهران بچه تهرون کامنت من تنها واقعیتیست که همه از ان مطلعند.این بشعور ادم برمیگرده که کسی را برای نوشتن حقیقت بهش توهین کنند یا عاجز از درک واقعیت باشند و ساندیسی بنامند.بقول قدیمیها ادم از دست پشه یقه پاره نمیکنه.گرفتی عاقل بی فکر.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیس . لووول صد در صد ساندیس خوری ماهوارتون که چندین ماهه با قلاب تو فضا دنبا لشین و تازه معلوم نبود کدوم ننه مرده ای رو از کجا اجیر کردین تا براتون بسازه. اتم هم از خیر سر یه سگ پاکی دارین.موشکتون هم که کرم ابریشم چینه.جون عمتون پیش رفت کردین کاری کردین که مالزی و اندونزی هم از ایران سالها جلو بیفتن.به قول امامتون صنعت ماله خره.ایرانو نابود کردین دم از ترقی میزنی حیف از همین ساندیسی که بهتون میدن همینم از شاه دارین. خوندی برو حالشو ببر.
چهار‌شنبه 26 آبان 1389

shahab46 - المان - هانوفر
بچه تهرون - ایران - تهران این یارو dkdk - دانمارک - اسلیس سفارتی حرص هفته ای یکبار رفتن به تهران و عرض ادب خدمت الاغ خامنه ای والاغ نژاد خودش را میکنه اصلا ساندیس خور زاده است. شما خودشو ناراحت نکن
پنج‌شنبه 27 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.