مظلومی :از جزئیات جلسه فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی اطلاع دارم


مظلومی :از جزئیات جلسه فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی اطلاع دارم

سرمربی تیم استقلال گفت: از جزئیات جلسه فتح‌الله‌زاده و قلعه نویی باخبر هستم.

به گزارش  سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی گفت: جلسه فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی به هیچ عنوان محرمانه نبوده است. چرا که اگر این طور بود هرگز روزنامه استقلال خبر آن را منتشر نمی‌‌کرد.
وی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده از بنده، حجازی و منصور پورحیدری هم خواست در این جلسه حضور داشته باشیم که متاسفانه این امر میسر نشد ولی از جزئیات جلسه فوق کاملا مطلع هستم و می‌‌دانم که جلسه خوبی بوده و فتح‌الله‌زاده هم کار خوبی کرده که این جلسه را برگزار کرده است.
مظلومی گفت: شرایط تیم خوب است و خود را آماده مسابقه شنبه با شاهین بوشهر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم مانند مسابقه قبل با پاس همدان در این مرحله هم با اقتدار از سد حریف خود عبور کنیم.

pandora - آلمان - کلن
باز حاشیه سازی جدید! تیم بالاتر از حد انتظار همه طرفدارا بوده.خیلیها تحملش رو ندارند
سه‌شنبه 25 آبان 1389

red.boy - ایران - تهران
اقای قلعه نویی..ادم بسیار بد دهن بی تربیت بی سواد و بی کلاسی هستند. حالا مثلا مایلی کهن درسته دستمال و بی ادبه ولی حداقل علم فوتبال داره و لی قلعه نویی..علم فوتبال هم نداره.اون قهرمانیاش هم شانسی شانسی بود.البته با کمک داور.اشتباهات داوری اگه به نفع سپاهان نبود پارسال سپاهان به اسیا هم صعود نمیکرد.وگرنه چرا سه بار تاحالا قلعه نویی تو اسیا گند زده.یه بار هم که با تیم ملی ابروی ایران و ایرانی رو برد. همه میدونن این اقا با زدوبند و تبانی به اینجا رسیده وگرنه نه بازیکن بزرگی بود نه سرمربی بزرگیه
سه‌شنبه 25 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.