حماس: شیعیان وارد فلسطین نشوند


حماس: شیعیان وارد فلسطین نشوند

انتخاب: روزنامه الحیات به نقل از خلیل الحیا، یکی از مقامات سیاسی حماس ادعا کرد: حماس به ایران اطلاع داده است که اجازه نخواهد داد شیعیان به فلسطین وارد شوند.حتی در مقابل کمک هایی که ایران به حماس می کند!

وی می افزاید: ما از ورود هرگونه گروهی به فلسطین جز سنی ها جلوگیری می کنیم.

این مقام بلندپایه حماس در ادامه از اعراب خواست که به حماس اجازه دهند که نسبت به اشغالگری اسرائیلی ها در اراضی فلسطینی مقاومت نشان دهد.

وی در ادامه افزود: اینکه می گویند حماس عملیات شهادت طلبانه را متوقف کرده است، را تکذیب می کنم و هر موقع که بشود برای مقاومت علیه اسرائیل و شهرک نشینان این کار را انجام می دهیم.

خلیل الحیا در پایان افزود: حماس فلسطین را به عنوان یک دولت اسلامی از دریای مدیترانه تا رود اردن می بیند. که البته تنها یهودیانی که تا قبل از جنگ جهانی اول در انجا بودند، حق زندگی کردن در انجا را دارند.

هنوز مقامات حماس این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند!
arashbehdin - امریکا - اتلانتا
خوشم آمد پاسخ دندان شکنی بود به نوچه های اسلامی و ایرانی نماهایی که کاسه داغتر از آش فلستینی ها شده اند!! پولتان را میگیرند و با یک تیپا پرتتان میکنند بیرون! چوب دوسر طلا شدن همین است!
شنبه 22 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
یک کشور حقیر و فقیر و تروریست صدقه خور رژیم آخوندی ایران البته از پول نفت و لقمه گلوی ملت ایران, مشغول تفرقه و گندکاریند ,اما در عوض 4 تا پرچم دارند هر کدام با رنگی و طرحی و همه این پرچمها دوخت و ساز آخوندهای مفتخور رژیم وقیح الاغعلی یکدسته ,این اختلاف هم زیر سر و کار شماهاست ,تفرقه انداز و حکومت کن ای کثافتهای تخمه عرب جنتی احمد خاتمی یزدی وبقیه آشخالهای دیگر تاریخ مصرف گذشته,.
شنبه 22 آبان 1389

sobhanjan - امارات - ابوظبی
کثفتهای عرب هار شده اند اینقدر جوشون زیاد شده که حالا بادگلو میکنند برای ماایرنی های نجیب ( مـــــــــــــــــــــــــــــــرگ بـــــــــــــــــــــــــــــــــــر عـــــــــــــــــرب)
شنبه 22 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
عجب فاشیستی هستند و چقدر خاطر شپش خودشانرا میخواهند که دوست ندارند با شپش اخوندی تولیدمثل کنند ?! ولی بیشوخی, عجب گدا پررو و لوسی هستند, پول مردم مظلوم ایران را به جیب میزنند, ولی چشم دیدنشان را هم ندارند !?
شنبه 22 آبان 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
به به حال کردم چه توپوزی خوردن ملاها و ساندیسیها, قبلا حماس گفته بود که خون شیعه نجس هست و ما از ایران نمی تونیم برای مجروحین مان خون بگیریم, هیچ جای دنیا اینارو قبول ندارن حتی فلسطین که بهش کمک می کنن
شنبه 22 آبان 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
یارو رو توی ده راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا رو میگرفت .شما اول یه جایی واسه خودتون پیدا کنید آواره های ابدی بعد عذر بقیه رو بخواهید.
شنبه 22 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
نابود باد کسی که به حماس جنایتکار کمک میکند ...در جاییکه هم میهن. نیازمند ِ خود را نادیده میگیرد...!
شنبه 22 آبان 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
آقا راست میگه شیعیان رافضی هستند و خونشون حلاله و بیخود خودشونو نخود هر آشی میکنن چه معنی داره ؟
شنبه 22 آبان 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
فکر کنم اگه فردا از بدبختی در بیائید و قدرت پیدا کنید به اولین کشوری که اعلام جنگ کنید ایران باشه ؟!؟!
شنبه 22 آبان 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
بیا, کاسه های داغتر از اش, بدید, پولهای مردم ایران رو گونی گونی بدید به این مفتخورها و بعد یه اوردنگی نوش جان کنید! ای بیشرفها چطور روتون میشه جلوی مردم سرتون رو بلند کنید? ای تف به ذات یک یکتون. مرگ بر دولت جمهوری اسهالی..
شنبه 22 آبان 1389

svenskpojke - سوئد - یمتلند
حالا کی میخواهد به ان خراب شده بیاید
یکشنبه 23 آبان 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
هاهاها با این کارشون نشون دادن عربند و دولت و رژیم مذخرف ایران فقط اب در هاون میکوبه خاک بر سرتون که پول نفت مردم ایران را به اشغالتر از خودتون میدید.
یکشنبه 23 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
ای ممد رضا کجایی بابا ببین عربایی که چکمه ات رو لیس میزدن حالا با دادن این همه پول و کمک بهمون میگن برید گمشید ای ممد رضا
یکشنبه 23 آبان 1389

gharibe UAE - امارات - ابوظبى
تفو باد بر چرخ گردون تفو
یکشنبه 23 آبان 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
بابا این فلسطینها باید به چه زبانی به این احمقهای اخوند بگن که تو کشور ما دخالت نکنید. چندی قبل هم که نماینده محمود عباس به این مموتی گفت تو که نمایند ه گی مردم ایران رو نداری و با تقلب رئیس جمهور شدی چرا تو فلسطین دخالت می کنی اما این اینقد احمق و نادانند که باز هم پول ملت رو برای برهم زدن اوضاع فلسطین و لبنان خرج میکنند بابا به چه زبانی به شما بگن. چرا اینقد سنگ فلسطین رو به سینه میزنید این همه بدبخت و بیچاره تو ایرانه چرا به اونا کمک نمی کنید.
یکشنبه 23 آبان 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
خدا خر را شناخت که به او شاخ نداد
یکشنبه 23 آبان 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
واقعا چقدر این افت الله های اسهالی ایران را ذلیل وکم ارزش و بی ابرو کردند که دیگر گروههای تروریستی هم ایران را رد میکنند
یکشنبه 23 آبان 1389

1983 - ایران - تهران
بیا آنقدر از شکم مردم خودمون زدیم دادیم به این کفتارها خوردند حالا شاخ شدند تحویل بگیرید آقایان حرومزاده های کثافت -درست ما از زندگی توی ایران به این نحو راضی نیستیم دیگه اینطور نیست که بخواهیم به کشور شما ملخ خوارهای کثیف اشغال بیاهیم ننگ بر شما باد ای کسانی که به اینها کمک می کنید و برایشان گریه می کنید
دوشنبه 24 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.