لیلا اوتادی: نقش ندا آقا سلطان را بازی نمی کنم

 
لیلا اوتادی: نقش ندا آقا سلطان را بازی نمی کنم

فارس: لیلا اوتادی با اشاره به این که به دلیل شکستگی پا، در هیچ پروژه‌ای نمی‌تواند بازی کند، گفت: اخباری که درباره فعالیت سینمایی من منتشر شده، کذب محض و ساخته ذهن افراد است.

لیلا اوتادی گفت: این دومین باری است که امسال خبرهای کذب و نادرست از فعالیت‌هایم در دنیای مجازی و نشریات نامعتبر یا کم‌معتبر منتشر شده است که برای خودم جالب و تعجب‌آور است!

وی ادامه‌ داد: از تمام دست‌اندرکاران تقاضامی‌کنم تا فضا را استریلیزه و پاک کنند و خبرهای درست تحویل مردم دهند. مردم علاقمند‌ند خبرهای درست را بگیرند نه اخباری را که با دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها ارایه می‌شود.

اوتادی در ادامه افزود: به توصیه دوستانم که زودتر مطلع شدند، با پای شکسته (که چند وقتی است دچار آن شده‌ام) پای کامپیوتر و دنیای مجازی نشستم و با مرور اخبار اینترنت، خبری را که در آن نوشته شده «قرار است در نقش ندا آقاسلطان بازی کنم»، خواندم. دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح اینگونه خبر، مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.

وی در خاتمه افزود: مدتی‌است پای من شکسته و تا دو ماه آینده نمی‌توانم در هیچ پروژه‌ای فعالیت کنم و تمام اخباری که درباره من منتشر شده است، کذب محض و ساخته ذهن افراد است.

pandora - آلمان - کلن
ایول لیلا ! گفتم شایعه بوده.پس همچنان دوستت دارم!حامد نوبت توئه!
شنبه 22 آبان 1389

borJ - ایران - بوشهر
تو خبر قبلی هم که در این مورد گذاشته بودید گفتم بی خودی به این بنده خدا توهین نکنید.هر چی خواستید در موردش نوشتید.برید از یه نفر که در مورد سینما و اوضاعش خبر داره بپرسید بعد بد و بیراه بگید.
شنبه 22 آبان 1389

kafar - المان - اخن
در عوض تبلیغ خیلی بزرگی بود برای این نام که بیشتر بگوش برسه .
شنبه 22 آبان 1389

SarayeAzadi - انگلستان - لندن
چنانچه این خبر صحت داشته باشه درود به شرفت میگم همین.انتظاری بیش از این هم از هنرمندان مردمی آن مرز و بوم نداریم. *درود بر نـدای جنبش آزادیخواهی سبز ایـــران*
شنبه 22 آبان 1389

دکتر حسین - ایران - تهران
کی پاشو شکسته؟! :)
شنبه 22 آبان 1389

molod - ایران - تهران
نه بابا جدی میگی ..خودتی .ابروت رفت کشیدی کنار چرا الان تکذیب میکنی .هیچکس لیاقت اون خدا بیامرزو ناداره ...نور به قبرش
شنبه 22 آبان 1389

angelina20 - ایران - تهران
غلط کردی. تمام بازیگران مشخص شده حالا که دیدی برات تو فیس بوک و جاهای دیگه فن باز کردن تنفر شدی ترسیدی. بد بخت موج سبز شوخی با کسی نداره افتخاری رو ببین به چه روزی افتاد عبرت بگیر
شنبه 22 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
درود بر تو
شنبه 22 آبان 1389

artosh - ایران - تهران
این قسمت صحبتشون : (دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح اینگونه خبر، مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید) خیلی دلگرم کننده است. زنده باددددد...
شنبه 22 آبان 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
اگر هم کسی بخواد جرات نداره همچین نقشی بازی کنه.ندا حقیقتی بود که هرگز از یاد کسی نخواهد رفت .پس خودتونو خسته نکنید .تو این سیستم فاسد رسم شده اول شایعه میسازند که ببینن سمبه چقدر پر زوره و حریف چقدر قدره بعد دقیقا همون شایعه ای که ساختن عملی میکنن .حالا یه کم دستگیر شون شد یه من ماست چقدر کره داره .ندا ونوس آزادی و جاودانه سمبل ایستادگی در برابر ظلم آخوندی همیشه در قلب ماست .درود بر همه کسانی که با رفتنشان راه ماندن و ایستادن رو برای ما هموار کردند .
شنبه 22 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
الان بعضی ها میان میگن به خاطر فشار ما بوده انصراف داده!بنده خدا پاش شکسته بوده کلا نمیتونه بازی کنه حالا چه نقش ندا چه غیر ندا.خبر از بیخ غلط بوده
شنبه 22 آبان 1389

mani_dubai - امارات - دبی
خوب بگو نمی خوام بازی کنم خوب راحت بگو ساندیس دوست دارم !!!. میدونم که این مطالب رو اینجا خواهی دید ببین تا او...ات بسوزه.
شنبه 22 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برو خجالت بکش چه جوری میخواهی توی چشم مردم نگاه بکنی مزدور
شنبه 22 آبان 1389

ali_vienna - اتریش - وین
بخش اول: لیلا اوتادی در این بازار شلوغ و ترافیک بازیگرهایی که برای یدک کشیدن لقب سوپراستاری هرکاری می​کنند، روش عجیب و فرانکنشتین‌واری برای خود برگزیده است. تب قدرت و شهرت از دیرباز تا امروز بلاهای مختلفی را سر انسان​ها آورده است. در این شرایط آشوب و بلاتکلیفی سینمای ایران، این تب حال خیلی ها را بد کرده است. یکی از بانمک​ترین نمونه​هایش، گرانترین بازیگر زن سینمای ایران ( البته به روایت خودش) لیلا اوتادی است. او در پی آن است تا به شیوه فرانکنشتینیسم از خود سوپراستاری آنچنانی بسازد. مخلوق فرانکنشتین که در خاطرتان هست؟ همان آدم چهل تکه​ایی که هر قسمت از بدنش توسط یک پرفسور دیوانه از مرده​ها دزدید می​شد و بهم دوخته می​شد که در نهایت انسانی غول​پیکر و بی​محتوا به نام فرانکنشتین از آن ساخته شد. در این بازار شلوغ و ترافیک بازیگرهایی که برای یدک کشیدن لقب سوپراستاری هرکاری می​کنند، این بازیگر جوان روش عجیب و فرانکنشتین‌واری برای خود برگزیده است. او تصمیم گرفته از هرکدام از ویژگی​های استارهای سینما تکه​ایی را بردارد به خودش بدوزد و تا در نهایت یک جامه سوپراستاری بر تن داشته باشد.
یکشنبه 23 آبان 1389

ali_vienna - اتریش - وین
بخش دوم: اوتادی، وقتی به دیدار نمایشگاه طلا و جواهرات دست​ساز مهناز افشار رفت تیتر زد که تنها بازیگری در ایران است که صاحب برند طلا و جواهرات است. (حرفی زد که طلافروشان بزرگ بازار مثل زمردیان و گوهربین سال‌هاست جرات گفتنش را ندارند.). وقتی دید گلشیفته فراهانی با دی کاپریو همبازی شده خبر داد که قرار است با جود لاو در یک پروژه همبازی باشد. (پروژه‌ای که هیچ​کس اسم کارگردان و تهیه کننده​اش را نمی​داند و هیچ اثری از ساخته شدنش در اینترنت و هیچ رسانه خبری دیگری نمی​توان یافت.) چند روز بعد هم خودش خبر را تکذیب و کرد و منتی آنچنانی بر سر ارشاد گذاشت که به خاطر وفاداری خود به اصول ارشاد نوین از بازی از آن پروژه انصراف داده است. وقتی دید نمایشگاه عکس هدیه تهرانی چه جنجالی برپا کرد و بار دیگر اسم او را سر زبان ها انداخت خبر داد که قرار است بزرگترین نمایشگاه عکس خاورمیانه را از عکس​های شاخص خود از سفرهایش به دور دنیا برگزار کند. (که همه سینمای ایران بی صبرانه در انتظار افتتاحیه این نمایشگاه می​سوزند.)
یکشنبه 23 آبان 1389

ali_vienna - اتریش - وین
بخش سوم: وقتی دید نیوشا ضیغمی می​خواهد تهیه‌کننده شود و پروانه ساخت اولین فیلمش را گرفته بلافاصله او هم دست به کار شد و بر حسب اتفاق سراغ پیمان عباسی همان نویسنده​ای رفت که نیوشا ضیغمی با او قرارداد همکاری پیوسته دارد و می​خواهد فیلم «شیطان شلوار لی می​پوشد» را با فیلمنامه او جلوی دوربین ببرد. (که شاید تنها خبر نزدیک به واقعیت درباره او باشد. کافیست بتواند 300 میلیون پول حلال فراهم کند.). اوتادی در تازه​ترین شاهکارش هم اعلام کرده که گران​ترین بازیگر زن سینمای ایران است و 75 میلیون برای بازی در فیلم «پیتزا مخلوط» دستمزد گرفته است. در صورتی که تهیه​کننده کار رسماً اعلام کرده که دستمزد ایشان 17 میلیون تومان است. (کارشناسان بر این باور بودند که اگر این تهیه کننده آنقدر ناشی است که 75 میلیون تومان به .. دستمزد داده حتما 100 میلیون به یوسف تیموری، 140 میلیون به علی صادقی و 200 میلیون به مجید صالحی و برای پروژه بعدی هم 2 و نیم میلیارد دستمزد را برای محمدرضا گلراز کنار گذاشته است.)
یکشنبه 23 آبان 1389

ali_vienna - اتریش - وین
بخش چهارم: اینها چند نمونه از اخباری است که اوتادی این روزها از خودش منتشر می​کند و چند روز بعد هم آنها را تکذیب می​کند و بر این باور است که یکبار در انتشار خبر مطرح می​شود و یکبار هم موقع تکذیب آن. شاید بر اساس همین روند بتوان پیش‌بینی کرد که اخبار بعدی او تا پایان سال 89 به چه شرحی است:. - ترجمه کتاب خاطرات ژولیت بینوش از زبان فرانسوی و ترجمه خاطرات اوریانا فالاچی از زبان ایتالیایی (چون نیکی کریمی خاطرات مارلون براندو را ترجمه کرده است.). - طبق دعوت رسمی سازمان ملل قرار است به عنوان سفیر صلح فعالیت کند و در یونیسف هم به عنوان یکی از اعضای اصلی کابینه از او دعوت به همکاری شده است. (چون مهتاب کرامتی پایش به یونیسف باز شده.). - مربی افتخاری بدنسازی تیم والیبال بارسلونا است. (چون محمدرضا گلزار مربی بدنساز تیم والیبال ارتعاشات صنعتی شده.)
یکشنبه 23 آبان 1389

ali_vienna - اتریش - وین
بخش پنجم: . - برگزاری وتهیه بزرگترین کنسرت آسیا با حضور خوانندگانی چون آندره بوچیلی، کریس دی برگ و ساسی مانکن. (چون محمدرضا گلزار کنسرت موسیقی برگزار است.). - قرار است به زودی کمپانی پرفیوم فرانسه عطری به نام اوتادی وارد بازار کند. (چون شبیه این قرارداد را با خانوم بیانسه بسته است.). - بلیت فرست کلاس افتخاری برای او صادر شده تا با اولین اتوبوس فضایی در کنار دیوید بکهام و همسرش سفری به کره ماه داشته باشد!. خلاصه اگر این روزها شنیدید که کهکشان تازه کشف شده​ای به نام اوتادی نامگذاری شد خیلی تعجب نکنید...!
یکشنبه 23 آبان 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
این کی هستش ! چه زیباست ! من تا حالا ندیده بودمش !
یکشنبه 23 آبان 1389

ali_vienna - اتریش - وین
من با این توصیف اگر قرار باشه به کسی شک کنم خود خودت هستی!!!. مطالب بیان شده بالا برگرفته از:. https://www.cinemaema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-26-pid-2909.html.
یکشنبه 23 آبان 1389

Sheima sami - امارات - دوبی
خیلی راست میگی برو از دست کارگردان و تهیه کننده شکایت کن و بیخودی خبرگزاری ها را محکوم نکن!! همان اقای کلاهداری کارگردان پایان نامه گفت که تو در نقش ندا بازی نمیکنی فقط...ولی نگفت که پات شکسته؟! چرا فکر میکنی مردم حواسشون نیست و دروغهای شما را باید باور کنند؟!!!!!
یکشنبه 23 آبان 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
علومه که با این همه واکنش منفی تنها طی دوروز اوتادی عقب نشینی میکنه ! بازی در همچین فیلمی عملا یعنی خودکشی اجتماعی! فقط دوست دارم بدونم که اگه قراره پروژه این فیلم رو دنبال کنند کی رو جایگزین این نقش میکنند. اصلا جرات همچین کاروی رو دارن؟چون عملا سایتهای ساندیسی مثل ایلنا و رجا اعلام کردن که فیلمبرداری این پروژه 4 روز هستش که اغاز شده و 50 جلسه فیلم برداری هستش و در این فیلم 15 بازیگر شناخته شده از جمله اوتادی,ارجمند,هاشم پور و کمیلی نقش دارن و تهیه کننده موسسه فرهنگی مرات هنر هست!! لیلا اوتادی خر خودتی !!
یکشنبه 23 آبان 1389

mahtab999 - کانادا - تورنتو
اینم شد لنگه علیرضا افتخاری. مورد تنفر همه ایرانیان میهن پرست. ..خر خودتی لیلا ساندیسی
یکشنبه 23 آبان 1389

Amir-deltange vatan - یوکی - کاردیف
امیدوارم یکروز نقش این استوره مضلومیت را در داستان واقعی ان بازی کنی تا بلکه نوری باشد بر دیدگان بسته جماعت ناباور و دیر فهم ومهر تاییدی بر عاقبت حکومت ایدویولوژیک و دینی تا باشد عبرتی برای ایندگان
یکشنبه 23 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
بعضیها عقده دارند.اخه چرا بیخودی یک هنرمندی را به حاشیه میبرید تا براش دردسر بسازید?مگر شرف ندارید.والا بیخودی در قهوه تلخ صد شرف به بیخودیهای واقعی دارد.پس بیخودی با بیخود بودنتان نام بیخودی قهوه تلخ را بیخودی خراب نکنید.و بیخودی چیزی را بیخود نپذیرید که ادمهای بیخودی بیخود خوشحال شوند.گرفتین دوستان.
یکشنبه 23 آبان 1389

zoroye iran - اتریش - وین
درست و غلط خبر مهم نیست مهم اینه که باعث افتخاره این بانوی ایرانی شجاعت داشته و گفته مردم رو نسبت به من عصبی نکنید .بقیه هنرپیشه ها یاد بگیرند شریفی نیا خائن یاد بگیر تو که دست بوس زحاک رفتی و مافیای سینما دست تو است شرف داشته باش
یکشنبه 23 آبان 1389

شکلات - ایران - تهران
ali_vienna - اتریش - وین * دقیق نوشتی آفرین . این دختره هم فکر کرده ملت مثل خودش مخمل گوشن !
یکشنبه 23 آبان 1389

angelina20 - ایران - تهران
بچه ها دیدی گفتم این خانم خالی بسته. همین الان خبر رسید :. امیر آقایی از بازی در فیلم سینمایی «پایان‌نامه» به کارگردانی حامد کلاهداری انصراف داد. این بازیگر سینما، تئاتر در یادداشتی که خبرگزاری دانشجویان آن را به انتشار رسانده ، آورده است: «نظر به اینکه فیلمنامه «پایان نامه» به لحاظ نسخه اولیه دچار تغییراتی شده و این تغییرات بدون اطلاع اینجانب انجام شده انصراف خود را از بازی در این پروژه اعلام می‌کنم. ظاهراً از روز قبل کامران تفتی به جای اینجانب در «پایان نامه» مشغول بازی شده است. برای دست‌اندرکاران این پروژه آرزوی موفقیت می‌کنم.» ، گفتنی است که این پروژه که گویا به حوادث پس از انتخابات سال گذشته ایران می پردازد طی روزهای گذشته حاشیه های متفاوتی را از سر گذرانده است که از آن جمله می توان به جنجالی اشاره کرد که در برخی از سایتها بر سر خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان ایجاد شد . اینا برای اینکه داشتن منفور میشدن ارن یکی یکی انصراف میدن. اینم از دومیش.
یکشنبه 23 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
هرکس نقش ندا رو بازی کنه باید از اون ببعد با محافظ بره بیرون محبوبیتشم که تبدیل میشه به منفوریت،البته نه بین ساندیس خورا
یکشنبه 23 آبان 1389

anohe - هند - میسور
لیلا رو دوست دارم ولی علی وینا /اتریش وین, عالی گفتی,کلی ندیدم,مرسی
یکشنبه 23 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
دروغ میگه . خبر کاملا صحت داشته حتی قبل از لیلا اوتادی این نقش به هانیه توسلی دو ماه پیش پیشنهاد داده شده بود ولی هانیه نپذیرفت و حتی باعث بی احترامی حامدکلاهداری به هانیه توسلی هم شد. لیلا اوتادی این خبر رو خیلی دیر تکذیب کرد پای شکسته هم دلیلی بر عدم بازی ایشون نیست میتونستند فیلم برداری رو تا بهبودی ایشون به تاخیر بیندازند. کلا لیلا اوتادی حالش زیاد خوب نیست خیلی توهم داره . خانوادگی این مدلی هستند. درمورد توهین هایی هم که شنید باید گفت که این رژیم با این همه کثافتکاری نباید توقع داشته باشه که مردم برای اعتراض از ادب و کلاس و این حرفا وارد وارد بشن. اینجا صحبت از کسی بود که میلیونها نفر دردنیا جان دادن و نگاه آخرش رو دیدند و مسلما نباید انتظار داشت که این عکس العملها رو ندید.
یکشنبه 23 آبان 1389

شکلات - ایران - تهران
در ضمن یادم رفت بگم : ندا کجا و این دختره تن فروش کجا !
یکشنبه 23 آبان 1389

طراوت - ایران - تهران
ali_vienna - اتریش - وین ..کاملا درسته عقده مشهور شدن کشتتش
یکشنبه 23 آبان 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
ali.vienna اتریش دوست گرانقدر خیلی جالب نوشتید .نقد و بررسی قابل تاملی بود .ممنون و موفق باشید
یکشنبه 23 آبان 1389

pelle - سوئد - استکهلم
دید هوا پس است ، شکستگی پاش را بهانه کرده . الهی گردن هر چی دروغگو مموت صفت است بشکند.
یکشنبه 23 آبان 1389

black chador - امریکا - ولدن
بکجا رسیدن که باید پای خودشون رو بشکنن تا زیر بار علی چکه ای نرن. حالا همگی یک صلوات بلند برای انقلاب اسلامیتون بفرستید.
یکشنبه 23 آبان 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
فضا استرلیزه بشه لیز می خوری آخه خوشگل
یکشنبه 23 آبان 1389

pink lady - ایران - تهران
خوب البته برای حفظ آبروی عموتم که یکی‌ از فرماندهان سپاه پاسداران نباید هم بازی کنی‌.هرچند که هیچ شباهتی هم از لحاظه قیافه بین شما نیست.در هر حال این افتخار رو از دست دادی.
دوشنبه 24 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.