افشین قطبی در مسابقه دو و میدانی هشتم شد


افشین قطبی در مسابقه دو و میدانی هشتم شد

افشین قطبی نشان داد فقط در فوتبال می تواند یکه تازی کند.

سرمربی تیم ملی ایران که صبح دیروز به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بود تا در مسابقه دو میدانی شرکت کند به مقامی بهتر از هشتمی نرسید تا پیراهن تیم ملی ایران را جایزه بگیرد. قطبی که این روزها به کوه می رود تا فرهنگ سازی کند، این بار به مجموعه ورزشی انقلاب رفت تا در حرکتی سمبلیک مردم را به ورزش وادارد. او پیش از مسابقه با برخورد گرم شرکت کننده ها روبرو شد و مدام این جمله را از سوی حاضرین ذوق زده می شنید: «ما شما را دوست داریم و در جام ملت ها از شما حمایت می کنیم.»

اینگونه بود که سرمربی تیم ملی با روحیه ای بالا در اولین دوره مسابقات دو همگانی در مجموعه انقلاب استارت زد تا در بین 80 شرکت کننده، تا نفس دارد بدود. قطبی در این مسابقه تنها نبود چون علاوه بر او علیرضا منصوریان، بیوتر و منصور رشیدی دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی هم در مسابقه حاضر بودند که هیچکدام نتوانستند به گرد پای سرمربی برسند.

در طول مسیر 5 کیلومتری مسابقه شرکت کننده ها سعی می کردند پا به پای سرمربی تیم ملی بدوند و حتی گاهی نفرات جلوتر آرام می دویدند تا با افشین قطبی همراه شوند و با او بگویند و بخندند. جوانترین دونده 15 ساله بود و مسن ترین 50 ساله. نفر اول با رکورد 20 دقیقه به کار خود پایان داد و افشین قطبی هم 25 دقیقه ای به خط پایان رسید تا هشتم شود.

علیرضا منصوریان هم بین 20 نفر اول قرار گرفت و رشیدی و بیوتر هم جزو آخرین نفرات بودند. افشین قطبی بعد از گذشتن از خط پایان مجبور بود به اغلب حاضرین امضا بدهد و با آنها بگوید و بخندد. او درباره حضور در این مسابقه می گوید: «بالاخره ما باید در این نوع مسابقات شرکت کنیم و باعث شویم مردم هم بیشتر به ورزش رو بیاورند. در اروپا زیاد از این برنامه ها برگزار می شود منتهی در ایران سابقه کمی دارد. من باید از کسانی که زمینه ساز برگزاری چنین برنامه ای بودند تشکر کنم.»

او سپس از حاضریم خواست از تیم ملی حمایت کنند: «چهارشنبه حتما استادیوم بیاید و از تیم ملی ایران حمایت کنید چون تیم من نیست، تیم همه شما و مردم ایران است. امیدوارم با حمایت شماها ما به قطر برویم و در جام ملت ها قهرمان آسیا شویم.» 

pandora - آلمان - کلن
داش علی منصوریان افت کرده!!!
شنبه 22 آبان 1389

m3rt3ga - امارات - دبی
گرگ در لباس بره
شنبه 22 آبان 1389

echose. - انگلیس - منچستر
ای ول قطبی.
شنبه 22 آبان 1389

ghom.666 - ایران - قم
این منصوریان پاچخوار گ.....هم حالیش نیست
شنبه 22 آبان 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
با توجه به سنش نتیجه خوبیه.
شنبه 22 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.