فال روز سه شنبه ۹ نوامبر - ۱۸ آبان

 
فال روز سه شنبه 9 نوامبر - 18 آبان

فروردین


در حال حاضراوضاع مالی تان چگونه است؟ اگر احساس خوبی راجع به آن ندارید، امروز روزی عالی ست که می توانید اضافه تر کارکرده و کمی پول پس اندازکنید. به دلایلی ممکن است شما نتوانید ناگهان روی دنده پول در آوردن بیافتید ولی حداقل می دانید کاری سازنده کرده اید تا وضعیت مالی تان را بهبود بخشد و این خودش به تنهایی خوب است

اردیبهشت


صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

خرداد


شاید با یک نفر آشنا شوید که اخلاق او را خوب نشناخته اید. این موضوع شما را ناراحت می کند. خوشبختانه این قدرت را دارید تا احساس درونی تان را بیان کنید و این کار باعث می شود رابطه قوی با دیگران برقرار کنید.

تیر


شما چشم‌هایتان را به روی چیزهایی که درست جلوی رویتان قرار دارند باز خواهید کرد. همچنین قلب شما را به روی حوادث عاطفی خواهد گشود و شما با آغوش باز این وقایع عشقی را می‌پذیرید. آزاد بودن از قیود و سنت‌ها معمولا مورد پسند شما نیست، اما امروز قادرید استقلال و فرد گرایی خود را به خوبی نشان دهید.

مرداد


هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش‌های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسانها می‌خواهند چیزهای جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.

شهریور


مهم نیست که شما چه برنامه‌هایی برای خودتان داشته‌اید، آنها برنامه‌های شما را عوض خواهند کرد. سعی نکنید که در برابر آنها مقاومت کنید، مقاومت کردن غیر ضروری برایتان خیلی هزینه در پی خواهد داشت. در حال حاضر انعطاف پذیر بودن کلید خوشبختی شماست.

مهر


شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن از شما ایراد بگیرد.

آبان


شما شاید امروز احساس کنید از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارید، اما این حس آنقدرها هم بد نیست و می‌تواند شما را از خریدن چیزهایی که واقعاً نیاز دارید باز دارد. پس بهتر است به جای خرج کردن بیش از اندازه روی کارهای دیگری که می‌توانید انجام دهید فکر کنید. به یاد داشته باشید که خوشحالی فقط با خرید کردن حاصل نمی‌شود.

آذر


شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می‌کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می‌تواند کمی ‌تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می‌کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

دی


باوجود اینکه شما به یاد روزهایی افتاده‌اید که نسبت به الان بیشتر آزادی عمل داشتید، ولی شرایط و موقعیت‌های امروز باعث می‌شود که این رویاپردازی شما قطع شود. خوشبختانه تا زمانی که عنصر سازندگی و خلاقیت در وجود شما هست، شما این آزادی عمل را دارید که بتوانید در جنبه‌های مختلف خودتان را خوب نشان بدهید. پس صبور باشید؛ اگر شما کارتان را خوب انجام دهید، آزادی‌های بیشتر هم به دنبالش خواهد آمد.

بهمن


شما در یک لحظه فکر می‌کنید که می‌دانید دقیقاً چه خواسته‌ای دارید و چند دقیقه بعد به خودتان شک می‌کنید!! این مشکل شما که ناشی از اطمینان و عدم اطمینان به خود است امروز می‌تواند شما را وارد این چرخه کند، مگر اینکه بینش کافی برای عقب زدن آن داشته باشید. وقتی که فهمیدید مجبور نیستید همین لحظه تصمیمی‌ ‌بگیرید، تا موقعی که یک راه حل ثابت و مشخص پیدا کنید، این تضادها می‌توانند در کنارر هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند!!

اسفند


ممکن است شما اول مقاومت کنید، اما تسلیم شدن و مقاومت نکردن خیلی زود شرایط دشوار را تبدیل به خوشی و شادی خواهد کرد. برای تداوم داشتن عشقی که آرزویش را دارید، کمی بی‌تفاوتی بهایی است که شما باید در دراز مدت در ازای آن بپردازید.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.