چاقوکشی و درگیری در جشنواره تئاتر!


چاقوکشی و درگیری در جشنواره تئاتر!

در مراسم اختتامیه در حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اغتشاش، درگیری فیزیکی و مجروح شدن یکی از هنرمندان منجر شد.

به گزارش آتی‌، اختتامیه بیست و دومین جشنواره تناتر استانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج شب گذشته در حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اغتشاش، درگیری فیزیکی و مجروح شدن یکی از هنرمندان منجر شد.

این حادثه زمانی رخ داد که جمعی از هنرمندان بعد از اعلام گروه‌ها و نفرات برتر این جشنواره به محل برگزاری نشست خبری حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هجوم برده و اعتراض خود را با داد و هیاهو نسبت به داوری اعلام کردند.

این افراد خواستار بررسی مجدد کار داوری بودند که با وساطت و دخالت خبرنگاران و برخی از متولیان به بیرون هدایت شدند ولی درگیری در بیرون ادامه یافت و معترضان با هم به درگیری فیزیکی پرداختند که این امربه مجروح شدن شدید فرزاد عدالت یکی از هنرمندان شهرستان کهگیلویه منجر شد.

به گفته شاهدان عینی چند نفر با استفاده از سلاح سرد (چاقو و قمه) به فرد مضروب حمله برده و وی را با ضربات چاقو به شدت مجروح کردند و سپس متواری شدند. وضعیت نامبرده که در حال کماست وخیم گزارش شده است.

نیروی انتظامی نیز وارد صحنه شد و با استفاده از دوربین های مداربسته ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدام به شناسایی ضارب یا ضاربان کردند.

از ابتدای شروع برنامه برخی با سوت زدن و سروصدا به دنبال اخلال در مراسم و سخنرانی‌ها بودند .

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد این حادثه و اعتراض به داوری جشنواره با انتقاد از نحوه برخورد معترضین گفت : بهتر بود معترضین به داوری، از راه قانونی اعتراض خود را اعلام می‌کردند و ما متولیان نیز به طور حتم به همه اعتراض ها رسیدگی می کردیم.


در این جشنواره که با حضور 12 گروه نمایش از شهرهای استان طی سه روز برگزار شد دو نمایش به نام های چرا نمی شناسیم به کارگردانی سید محمد خالقی از دهدشت و نمایش آلبوم شیشه ای فقط مال تو بود به کارگردانی صادق بندی از بهمئی برگزیده و به جشنواره منطقه ای راه یافتند.

sir.amir - انگلستان - منچستر
مملکت عربی یعنی همین ققط جای شمشیزخالیه هست اونم چند وقت دیگه میبینیم فقط مونده دختر زنده بگور کنن ایران اسلام زده از این بهتر نمیشه
دوشنبه 17 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
تبریک به اقای دکتر بهروز وثوقی و تمامی هنرمندان چاقوکش!.
دوشنبه 17 آبان 1389

hassan5 - ایران - تهران
به اعتراض ها رسیگی میکردیم.در نظام جمهوری اسلامی واقعا رسیدگی باعتراض حرف کاملا مسخره ای است.اعتراض نمایندگام مجلس و ریاست جمهوری طی 30 سال بکجا رسید ایا به یک مورد انها کسی جواب داد
دوشنبه 17 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
"مــــــــــــــــلایان "چه خوب موفق شدند در مدتی کمتر از 50 سال(نیم قرن). کشور را به چنان نابودی سوق دهند که تمام ِ دوران ِ "قاجار" از آنچه کردند. سربلند گردند!!!....
دوشنبه 17 آبان 1389

pariha - کویت - کویت
چرا اینقدر خشونت و دعوا با چاقو زیاد شده واقعا مملکت گل و بلبل - بدبختی اینه که ادعا هم داریم
دوشنبه 17 آبان 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
به به چه هنرمندانی جمهوری اسهالی داره همگی مثل هم از یک قماش وحشی جنگلی !
دوشنبه 17 آبان 1389

angelx - انگلیس - لندن
به به هر دم از این باغ بری می‌رسد. من تعجب می‌کنم این مردم که دست به چاقو شون خوبه و به روی هم چاقو میکشن، چرا تو جریان اعتراضات پارسال ، هی‌ میگفتن خشونت نشون ندین با مأمور‌ها دوستانه برخورد کنین؟؟ قمه و چاقو‌هاشون کجا بود که تو دل اونی فرو کنن که جون جوون‌های مردم رو میگرفتن؟ عجب مملکتی شده، بخدا اگه تا ۱۰ ساله دیگه با این وضعی که این آخوند‌های حروم زاده درست کردن، از ایران و فرهنگ ایرانی‌ چیزی باقی‌ مونده باشه، جای تاسفه!.
دوشنبه 17 آبان 1389

shahrnoosh - سنگاپور - سنگاپور
یاسوج دیگه , ....
دوشنبه 17 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
عجب تئاتری داریم ما در ایران ?! برای دیدن هر تئاتری در ایران, مجبور دیدن پیش پرده ان ( چاقوکشی ) هستیم ?!
دوشنبه 17 آبان 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
sepher - استرالیا - سیدنی من نمیدونم چه دشمنی شما با بهروز وثوقی دارید ولی نمیتونید چاقو کشی زنجیر زدن چه میدونم قمه بسر زدن هزارتا کاراهی دیگر هموطن های من و تو حالا اگر ایرانی باشی بگردن اینو اون بندازی.بهروز وثوقی انو بازی میکرد که ملت مان میخواستند ببینند.یک موی سر وثوقی هزارتا از این اخوندا ی جنایتکار میارزد.بیزحمت یکمی این اخوندا را مثال ببر.
دوشنبه 17 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
خب معلومه که چه کسانی میتونن در اینگونه تجمعات چاقو و قمه حمل کنند. این فقط میتونه کار لباس شخصیها باشه که همیشه در جشنواره های هنری شرکت میکنند تا برای هنرمندان ایجاد مزاحمت کنند. اگر بغیر از این بود سریع همه رو بازداشت میکردند. دوربین مدار بسته و شناسایی ضاربان هم فقط برای رد گم کردنه. بعد از چند روز هم میگن که ضارب توی مرز خودش کشت.
دوشنبه 17 آبان 1389

khosrow60 - سوئد - سوئد
توورزشگاه تختی ابادان واینجا یعنی چه .نه اینستکه این ادمخواران اسلامی حرمت انسانی رادرمملکت گل وبلبل ازبین بردن.اعدام درملا عام جلوی کودکان یعنی چه.امروزه درغرب گیاه راموجود جاندار میدانن وجرات داری درخت خانه ات راقطع کنی.درایران عزیزمان درسه شب به دستور خمینی خون اشام 12000 نوجوان بجرم پخش اعلامیه ووابستگی به گروهی حتی مذهبی اعدام شدن.شادروان ایت اله منتظری به خمینی التماس میکندونتیجه نمیگیرد.نابودشید که بخاطرقدرت ملت ومملکتی راتامرزنابودی کشاندین.
دوشنبه 17 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
ben 15 munich - المان - مونیخ . دوست عزیز من دشمنی شخصی با شخص ندارم! شخص تشکیل میشه از اب و گوشت وچربی بعد چندسال هم میگنده کرم میزنه میره زیر خاک!مگر اینکه از خودش تفکری داشته باشه. اما کسانی که یک نسخه ای مینویسن یا چیزی رو به جامعه دیکته میکنند باید مسئولیت افکارشون رو بپذیرن , بهروز هنرپیشه بوده و از خودش تفکری نداره, هرچی کارگردان نوشته و بهش گفته انجام داده, بنابرین دلیلی نداره که من با یه همچین مترسکی دشمن باشم, مخالفت من با کسی است که برای یک چاقوکش شخصیت وچهره زیبا میسازه و با یک اسم یونانی قهرمان ملی تیزی خلق میکنه, همین که شما هنوز از اون چهره ساختگی دفاع میکنید نشانه عمق نفوذ و زیبای بازی ایشون هست که زشتی چاقو رو با زیبایی عروسکی خودش پوشانده والبته دکتر افتخاری هم باید بهش میدادند----گوهر علم ودانش هیچ نیست ---ای برادر صورت زیبا بیار!! .
سه‌شنبه 18 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این بیچاره جوانهای هنرمند میدانستند که این اقا سید محمد برنده میشه .چون من از نام ان و داوران از موقعیت اطلاعاتی ان قضاوت میکنیم . این هنرمندان مغبون در طول کار خودشان میدیدند که اقا سید که از اولاد پیغمبر است از موهبت های بیشتری برخوردار بوده و امکانات زیادی در اختیارش بوده و بهمین دلیل فکر میکردند که برنده معرفی خواهد شد . وبهمین دلیل هم از قبل چاقو و قمه را اماده کرده بودند. حق کشی و یک طرفه و بنفع قشر خاصی قضاوت کردن یک چیز تاره ای نیست . بهمین دلیل مردم ما افسرده شدند . بهمین دلیل هنر مند ان ما جلای وطن میکنند .بهمین دلیل نادرویشی هاست که در وطن ما کسی بداد کسی نمیرسد و همه روحیه پرخاشگری پیدا کردند. اره عزیزان . باور کنید . معاون مطبوعاتی همین وزارتخانه که باید از شعور بالای برخوردار باشد را ببنید چطور در فکر ظهور امام زمان است . به چهره ان خوب نگاه کنید مانند ادم های روانی و روانپریش. تازه وزیر این وزارتخانه از طایفه ترور نخست وزیر ایران است . شما از این وزارتخانه چه توقعی دارید . هر توقع شما بیجا است عزیزان
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.