واکنش‌ها به انتشار تصاویر چاقوکشی در سکوی تماشاگران فوتبال


واکنش‌ها به انتشار تصاویر چاقوکشی در سکوی تماشاگران فوتبال

یکی از تصاویری که خبرگزاری فارس منتشر کرده است.

شکست استقلال از صنعت نفت در آبادان از رویدادهای مهم هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس بود.  اما انتشار عکس‌هایی در رسانه‌ها از چاقوکشی بر روی سکوهای تماشاگران فوتبال، به این بازی ابعادی تازه بخشید.

بالا گرفتن مساله‌ای که از چند عکس خبری سرچشمه گرفته بود، مسئولان باشگاه صنعت نفت را بر آن داشت تا ادعا کنند تصویرهای انتشار یافته، در ورزشگاه آبادان نبوده و مونتاژ شده است.

از سوی دیگر مسئولان فوتبال ایران مجبور شدند در مورد این رویداد واکنش نشان دهند و اعلام بررسی و رسیدگی به آن را وعده دهند.

کمیته نظارت و ارزشیابی سازمان لیگ و همچنین فدراسیون فوتبال اعلام کردند که این رویداد غیرورزشی را پیگیری می‌کنند. در پی این خبر مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان مسئولان بازی نفت آبادان با استقلال تهران نیز به تهران احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه صنعت نفت آبادان با اعلام این که برای پیدا کردن چاقوکشان با نیروی انتظامی همکاری می‌کند، معتقد است این اتفاق برایشان مسجل نشده است.

به گفته بهزاد معظمی، مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان نامه سازمان لیگ روز گذشته به باشگاه قدیمی آبادان رسیده است.

او به خبرگزاری فارس گفت: «این را هم باید بگویم هنوز برای باشگاه صنعت نفت محرز نشده که این اتفاق در دیدار با استقلال رخ داده است. شاید این اتفاق بیرون ورزشگاه رخ داده یا عکس‌های منتشر شده مربوط به چند سال قبل بوده است. برای ما عجیب است چطور این افراد در حالی که ماموران نیروی انتظامی کنترل شدیدی برای ورود و خروج افراد دارند با این چاقو وارد ورزشگاه شده‌اند؟ هیچ یک از افرادی که در ورزشگاه بوده‌اند این زد و خورد را ندیدند و برای ما این مسئله عجیب است.»

برپایه گزارش‌های منتشر شده، علی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان بررسی و برخورد با این رویداد، از سوی سازمان لیگ شده است.

عزیز محمدی، رئیس رییس سازمان لیگ هم اعلام کرده است به این کار اقدام خواهد کرد. او در سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «کمیته نظارت و ارزشیابی سازمان لیگ و همچنین خود فدراسیون فوتبال در حال پیگیری اتفاقات ورزشگاه‌های تختی آبادان هستند. در این مورد مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و مسئولین بازی را احضار کرده‌ایم.»

رئیس سازمان لیگ به این اعتراف کرده است که «البته درچند سال گذشته شاهد چاقوکشی در داخل ورزشگاه‌ها نبوده‌ایم، اما با این پدیده به شدت برخورد می‌کنیم، چرا که باید فضای ورزشگاه‌ها برای انجام بازی‌ها و شور و هیجان سالم در میان تماشاگران، امن باشد.»
احتمال قطع نخاع شدن هواداری که چاقو خورد
احتمالا هوادار آبادانی که در دیدار تیمهای فوتبال صنعت نفت و استقلال با ضربه چاقو زخمی شده بود، قطع نخاع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، بعد از پایان دیدار تیمهای فوتبال صنعت نفت و استقلال در جریان درگیری که میان عده‌ای از تماشاگرنماها صورت گرفت یکی از هواداران آبادانی با ضربه چاقو زخمی شد که طبق اخبار رسیده از آبادان احتمالا این فرد قطع نخاع خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان لیگ ابلاغیه رسمی به هیأت فوتبال آبادان داده تا فردی که چاقوکشی کرده شناسایی و دستگیر شود.

از سوی دیگر "بهزاد معظمی" مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان در ارتباط با نامه سازمان لیگ به این باشگاه برای شناسایی چاقوکشان حاضر در ورزشگاه تختی آبادان عنوان کرده است که نامه سازمان لیگ روز گذشته به دست ما رسید و در این خصوص به طور حتم اگر تصویری از این افراد داشته باشیم در اختیار ماموران نیروی انتظامی قرار خواهیم داد.

وی افزود: این را هم باید بگویم هنوز برای باشگاه صنعت نفت محرز نشده که این اتفاق برای دیدار با استقلال بوده است، شاید این اتفاق بیرون ورزشگاه رخ داده یا عکسهای منتشر شده برای چند سال قبل بوده است. برای ما عجیب است چطور این افراد در حالی که ماموران نیروی انتظامی کنترل شدیدی برای ورود و خروج افراد دارند با این چاقو وارد ورزشگاه شده اند؟

مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان در خاتمه گفت: هیچ یک از افرادی که در ورزشگاه بوده اند این زد و خورد را ندیدند و برای ما این مسئله عجیب است!
fsirani - ترکیه - آنکارا
وقتی ریشه یابی شود میبینیم که همین افراد چاقو کش خود قربانی جامعه و طرد شده اجتماع هستند که بدون انگیزه در 1 محیط ورزشی اقدام به چنین کاری میکنند
یکشنبه 16 آبان 1389

dana1 - مجارستان - بوداپست
داشتن قایموشک بازی میکردن
یکشنبه 16 آبان 1389

دوستدار وطن - بلژیک - انتورپن
بار اولشان نیست هر بار که از تیم‌های پایتخت نشین که میبریم نسبت به مردم آبادان و هواداران خونگرم توهین افترا میکنند. سندشان عکسی است که معلوم نیست کجا و چه موقع گرفته شده است، از سوی چه کسانی گرفته شده است و هدفشان چه بوده است. منبع عکسشان روابط عمومی تیم بازنده (استقلال تهران) است! در حالیکه که به گفته استناد شده خودشان هواداری را به آبادان نیاوردند. در برابر این توطئه ساکت نخواهیم نشست. هشیاری‌تان کجا رفته است؟ آیا هویت گیرنده و منتشر کننده این عکس‌های تخریب گر و سیاسی‌وار را بررسی کرده اید؟ به پشتوانه عکسی که معلوم نیست در کدام شهر و چه موقع گرفته شده است برای یک شهر جبهه تشکیل میدهید؟؟؟؟
یکشنبه 16 آبان 1389

salar187 - ایران - تهران
اینا اون آدمایی هستن که مثل سگ زندگی میکنن.!. سگ زی
یکشنبه 16 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
اصولا کسی در دعوای تن به تن دست به چاقو میشه که در دوران نوجوانی یا بچه گی مورد ازار جنسی قرار گرفته باشه .در این شکی نیست .
یکشنبه 16 آبان 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
کوروش برادر داریوش شاه شاهان ..شاه هخامنشی هنوز خوابیدی که تو قبر ..بیدار نشی ها فقط آرام بخواب...که اینها بیدارند..و رفتن تماشای فوت بال ولی کوروش ج.ن بدون که این ها از نسل آریا هستند...به خاطر یه توپ بازی که برد و باخت به یک کیلو پیاز و یه دونه نون بربری نمی ارزد یه جونک شیفته فوت..بال چاقو میخوره !! قیافه ها رو نگاه !!واقعا حیفه نون !!اونکه ولایت فقیه ش و اونم رئیس جمهورش و اونم پاسدارچی هاش و اتم بازاش و این هم از نسل جون ایرونیش که تو قلدری کردن..چاقو زدن . دروغ گفتن . دزدی و تریاک کشی و تجاوز و دختر و زن کشی شماره یکه...فقط چیزی که کم داره آزادیه و پول مفته و پرس پرس چلوکباب بره با یه بطر ویسکی از نوع اعلا چند ماشین سواری لوکسه و یه ویلا و یه هواپیمای شخصی و صدتا دوست دختر که اگر مادر و پدر هم نداشته باشه خیلی بهتره !! امریکا تو حمله نکن فقط با هواپیمات چاقوی ضامن دار ارتشی بریز تو ایران خودشون خودشون برات می کشند!!
یکشنبه 16 آبان 1389

traffic - ایران - آبادان
از این وحشی ها توی تمام ورزشگاهها هست.اما اصلا نظارت روی ورود تماشاچی ها نبود.من خودم استادیوم بودم.اینها اصلا واسه فوتبال نمیان استادیوم.یه مشت گاو و گوساله شعورشون از اینها بیشتره.
دوشنبه 17 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
salar187 - ایران - تهران, haghighatgo - آلمان - برلین : سالار جان, نباید اینطور فکر و بیان کنید: مثل سگ !? اینها قربانی سیستم هستند و از طریق فوتبال میتوانند دارای " همبستگی و هویت یک پارچگی " بشوند, و هیچکس نمیخواهد مثل سگ زندگی کنند! haghighatgo : نباید تمام مسائل و مشکلات فرهنگی را به کوروش ربط داد?! چرا باید جوانان ایرانی که از یک قشر مخصوص جامعه هستند مانند هواداران تیم فوتبال در جهان اول نباشند که نقطه مشترک انان چاقوکشی و بی بندوباریست ?! فقط با کار توضیحی در مطبوعات و tv میتوانند با تبادل نظر با مربیان و هواداران تیم این جنگ فوتبالی را در نطفه خفه کنند, و از همه مهمتر " نقش " مربی و بازیکنان هر دو تیم مخالف بهترین سمبل ضد متخلفین در استادیوم ورزشی است !?
دوشنبه 17 آبان 1389

opo_vox - ایران - اهواز
عربهای خر خاک بر سرتان. هرجا که هستید به غیر از چاقو کشئ و خون ریزی و بی تربیتی کاری نمی کنید عامل اصلی بدبختی ایران شما هستید
دوشنبه 17 آبان 1389

naghme 77 - سوئد - گوتنبرگ
چه صورت ترسناکی داره یارو چاقوکشه
دوشنبه 17 آبان 1389

Hasselt - بلژیک - هاسلت
این چرا لباس قرمز پوشیده اگر استقلالی هست
دوشنبه 17 آبان 1389

soltan969 - انگلیس - لندن
خاک بر سرشون واقعا مردونگی مرده چاقو زدن و چاقو خوردن هم قدیمها یک قانونی داشت نه اینکه واسه یک دعوای چند نفر به یک نفر همه دست به چاقو بشن البته این عادت ابادانیها است با چاقو از پشت زدن و فرار کردن.
دوشنبه 17 آبان 1389

garadagh - سوئد - استکهلم
تماشا گرهای استقلال و پرسپولیس هی‌ حاشیه درست میکنند دست آخر کاسه کوزه سر تماشاگر‌های تیم‌های شهرستانی شکسته می‌شه. آفرین آبادان واقعا برزیلته.
دوشنبه 17 آبان 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
وقتی ادعا می کنند که این تصاویر مونتاژ اند و دعوایی رخ نداده معلوم میشه که این چاقو کش ها با خودشون همدست اند.
دوشنبه 17 آبان 1389

حخا - استرالیا - سیدنئ
دوستدار وطن - بلژیک - انتورپن .یعنی اینا تماشاچی ابادانئ نئستند? اینجام ورزشگاه نیست?همه اینا منتاژه?دیگه به تاریخ گیر ندین چکار کنین.
دوشنبه 17 آبان 1389

kalkal - ایران - تهران
من از فوتبال متنفرم . فوتبال هم شد پینگ پنگ . اهههههههههههههه. ولی حالا چقدر جالبه جمعبندی نظراتتتتت ..ممممممممممممممم
دوشنبه 17 آبان 1389

leyli maman - مالزی - کوا لا لا مپور
یه عده دیگه تو فوتبال پول پارو می کنند اون وقت این بد بختها به جون هم افتادند همدیگرو لتو پار می کنند...که چی بشه؟حالا صنعت نفت برده مثلا چی به او چاقو کش لات میرسه ؟یا بر عکس
دوشنبه 17 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
دلیل زدن این آقا اینه که لنگیه و رفته بین صنعت نفتیا نشسته،اونجا نه قرمز هست نه آبی ،در هر صورت به نظرم باید آبادان چندین بازی محروم بشه تا طرفداراش استادیوم و با چاله میدون اشتباه نگیرن
دوشنبه 17 آبان 1389

garadagh - سوئد - استکهلم
opo_vox - ایران - اهواز. چند نفر چاقو کش نماینده عرب‌ها نیستند که.چرا از این افکار عهد بوقی دست بر نیمدارید.
دوشنبه 17 آبان 1389

برگشته - بحرین - محرق
یارو اگر استقلالی هست چرا قرمز پوشیده و چه کار داره بین تماشاچیهای تیم حریف نکنه رستم از گورش امده بیرون ?! این همه چاقو کش و یه زخمی روی بدنش نیست!
دوشنبه 17 آبان 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
khosh bavar - ایران - یزد. قربون اون باقلوا و قطاب یزدی بشم من ...در مورد سگ ها در ایران بگم که بخدا قسم به حضرت عباس و قمر بنی هاشم و جون احمدی نژاد و به جون پسراش و زنش قسم و ج.ن رهبر و یکی یکی نماینده های مجلس قسم و حتی به جون سگی خود سگ هم قسم که سگ های ایرانی نمی خواستند سگ باشند که اگر آدماش اینجوری آدمند !! تو متروی تهرون سوار شو اونجام زمین فوتباله !! قبل از شروع جنگ آبادانی ها تو آبادان بودند ولی در مدت جنگ و بعد از جنگ خیلی هایشان راهی شهر های دیگر از قبیل کرج شدند..که به غیر از فرهنگ هنریشان فرهنگ چاقو زنی ..قلدری ..تجاوز ...قتل و غارت و..با خودشان آوردند ..آمارش را دادگاه جمهوری اسلامی در تهران دارد و سلول های زندان و اکنون برای پول در آوردن بی زحمت هم به عضو سربازان امام زمان با فن چاقو و قمه و چماق در آمده اند !!
دوشنبه 17 آبان 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
$persian$ - ایران - تهران:طرفدار هر کجا که بوده باشه مهم نیست. مهم اینه که اینها چاقوکشی کرده اند. خدا وکیلی قیافه ها رو نگاه کن...اصلا این مردونگیه که چند نفر بپرن به یه نفر؟با حرفت کاملا موافقم امیدوارم تا آخر نیم فصل محروم بشن.
دوشنبه 17 آبان 1389

کاسیت - ایران - خرم اباد
این ابادانیا برعکس فیلم هندین هندیا یه نفر به چهل نفر اینا چهل نفر به یه نفر...اگه تو شهر ما بود و ینفر چاقو میکشید الان ده نفر مرده بود.ببینید چاقو کشیدن بدبختا ..ولی هیچ پسره همه رو زد
دوشنبه 17 آبان 1389

dara20 - ایران - تهران
این نتیجه 30 سال ترویج توحش و خشونت اسلامی رژیم منفور اخوندی است. رژیمی که بجای امید و زندگی سالم و شاد تخم نفرت در جامعه کاشت و یاس و نا امیدی و تیره روزی و سیه بختی را جایگزین ارزوهای مردم مفلوک ایران کرد.وقتی سران مملکت سفیران مرگ و فساد و فتنه و تباهی باشند و شبانه روز برطبل جنگ و خشونت بکوبند باید هم این فجایع را از مردم انتظار داشت. حالا ملت بنشینند امام زمام مرحوم را برای اصلاحات واهی صدا بزنند!!!!!!!!
دوشنبه 17 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
haghighatgo - آلمان - برلین : من واقعا خوش باورم, و امیدوارم مردم ابادان عزیز اینطور نباشند, زیرا برای بار اول میشنوم که ابادانیها اینطور هستند ?! و از طرفی, من بنوبه خودم, مخالف این کلیشه هستم, که مثل ابادانیها اینطورند, ترکها اینطور و شمالیها همشان رشتی هستند, زیرا ایننوع طرز برخورد کمکی به مشکلاتمان نمیکنه, و اگر هم اینطور هست که توصیف کردید, اینها بچه های جنگزده هستند که ضربه های مادی و معنوی از جنگ خوردند و حتما با فشار تربیتی خانوادگی والدینشان که بخاطر جنگ همه چیزشان را از دست دادند, قرار گرفتند و کمبودهای اجتماعی خود را در چنین مراسمی که بوی اتحاد و یکپارچگی میدهد, با کوچکترین جرقه تبدیل به انفجار میشود ?!
دوشنبه 17 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه . چه عجب دوستانه باهام حرف زدی یه بار.ولی من خبر دارم تو آبادان چه قرمز چه آبی باشی بفهمن میزننت.واقعا کارشون نا مردی بوده.اصلا اینجور آدمای نفهم مردونگی حالیشون نیست.اینا رو میبینم میفهمم که ما تهرانیا خیلیم با فرهنگیم نسبت به اینا یادمه یه روز دربی تو استادیوم یه نفر با تی شرت پرسپولیس اومد وسط استقلالیا نمیگم ما کاریش نداشتیم ولی فقط فحش بود هیچکس دستم بهش نزد.به نظرم تا نیم فصل کمه سر جمع 3تا بازیه باید تا وسطای فصل بعد محروم بشن
دوشنبه 17 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چاقو را معمولا نامرد های بی وجود میکشن ولی اگر چاقو کسی کشید باید به قصد کش کتک بخوره بی وجود ها چند نفره به یک نفر مردی و مردانگی دیگر وجود نداره
دوشنبه 17 آبان 1389

mooooon21 - ایران - کرج
عربا که باز کفش برت کردن....؟؟؟!!!!!
دوشنبه 17 آبان 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
$persian$ - ایران - تهران:پرشین جان اول از همه هموطنمی.. و من غلط بکنم که بخوام دشمنانه اونم به خاطر یه تیم با شما حرف بزنم. نوکرتم هستم. کل کل مون سر جاش البته ها.. من یه دوست استقلالی دارم اینجا،اصلا هم با هم مشکلی نداریم. البته مثل شما اینقده متعصبم نیست خدا رو شکر:-)یا شاید هوای ما رو داره:-).خلاصه شما هم فرقی با اون نمیکنی.دوست دوستیم.اینجوریام نیس که حالا که قرمزم دیگه آبی ها کشک و پشم...اصلا حالا که اینجوری شد کاش داش فرهادتون اون تک به تک ها رو گل میکرد:-).
دوشنبه 17 آبان 1389

Pir00z - المان - کلن
persian$ - ایران - تهران .یه نگاه به خودت تو اینه بکن بعد بیا اینجا سخنرانی کن.اینقدرم به شهرت نناز بعید نیست این عکسا ماله خودتون باشه چون باختین از زور یجاتون به ابادان چسبندین
سه‌شنبه 18 آبان 1389

Pir00z - المان - کلن
soltan969 - انگلیس - لندن خجالتم بد چیزی نیست.ما فکر میکردیم المانیا فاشیستن,تو با اون شعور نداشتت زدی رو دست همه.اخه .. حالا که دلت میخواد ,یکی مثله تو حقشه هرجا میره کتک بخوره,نه فقط تو ابادان.اینکه تو معلوم نیست تو ابادان چیکارت کردن دلیل نمیشه بخوای الان دهنتو 6 متر باز کنی این چرندیاتی که لایقه خودته بخای بگی.بار اخرت باشه ok?افرین
سه‌شنبه 18 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
Pir00z - المان - کلن . احترام اکتسابیه عمو شمام اگه به این عکسا توجه کنی قشنگ معلومه 2نفری که دارن کتک می خورن ربطی به آبادان ندارن چون رنگ پوستشون کاملا متفاوته،این شهروندایه آبادانیم اگه برای خودشون احترام قائل بودن اینجوری ضعیف کشی نمی کردن به این میگن وحشیگری،ضمنا لطفا این قره ماشا رو به ما نچسبون اینا کجاشون تهرانیه از بس آفتاب خورده به پوستشون برشته شدن
سه‌شنبه 18 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه . خیلی سالاری تو که انقدر گلی چرا اون کامنت و گذاشتی این همه توش بهم فحش دادی که بینمون شکر آب بشه بابا نا سلامتی 2،3 ساله ما حداقل اینجا هم و میشناسیم شوکه شدم کامنتت و دیدم چشم مایی کیلی جون هیچ کدوم حرفام از ته دل نیست باور کن،میگم نیست چون می خوام بازم باهات کلکل کنم:)
سه‌شنبه 18 آبان 1389

Pir00z - آلمان - کلن
persian$ - ایران - تهران وقتی ایکیوت تا این حد که میگی هرکی سفیده تهرانیه,هرکی سبزست ابادانیه,دیگه معلوم شد قابل بحث نیستی.اولش شک داشتم باکجات فکر میکنی ولی الان مطمئن شدم اصلا نداری.متاسفانه دنیای نتی همینه که یه سری آدم نشنها امثال تو می‌تونن بیان فقط از پشت مانیتور هارتو پورت کنن و به بقیه توهین کنن.
سه‌شنبه 18 آبان 1389

Pir00z - آلمان - کلن
قربون بقیه شهرا برم که اصلا چاقو نمی‌دونن چیه.بابا خجالت بکشین ظرفیت باخت داشته باشین.گیریم که یارو چاقو داشته،آخه مگه همین ۲-۳ روز پیش تو تهران طرفو وسط خیابون نکشتن؟چرا اونو نیومدین اینجوری پخشش کنین؟.
سه‌شنبه 18 آبان 1389

دوستدار وطن - بلژیک - انتورپن
به کودکان پابرهنهء شهرم،به شهدای خونین کفن آبادان،به غیرت جوانان غیور آبادانم،به عرق جبین کارگران زحمتکش شهر خدا ......سوگند می خورم که وامدار هیچکس نیستم به جز .......آبادان
سه‌شنبه 18 آبان 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
$persian$ - ایران - تهران:l من واقعا شرمنده ام پرشین جان.به هر حال به بزرگواری خودتون ببخشید.جوونی کردیم:-)..کل کل دوستانه رو پایم اساسی. :-دی..راستی این ریش و پشمی که به من میگفتی معنیش چی بود ؟:)) لول.
سه‌شنبه 18 آبان 1389

unique0 - انگلستان - لندن
$persian$ - ایران - تهران (یه روز دربی تو استادیوم یه نفر با تی شرت پرسپولیس اومد وسط استقلالیا نمیگم ما کاریش نداشتیم ولی فقط فحش بود ) . کاملا درست میگی دوست عزیز. شما هترونیها اهل حرفید ما اهل عمل. ما مثل شماها نیستیم که فحش بشنویم. ما کتک میزنیم. چون میتونیم !به همییین سادگی
سه‌شنبه 18 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه. نه به توام حق میدم اخه من یه هویی بدون مقدمه برگشتم ازت پرسیدم که ریشات بلنده؟. راستش قضیه از این قراره که ما یه دوست مشترک داریم حالا نا نمیبرم باهاش که حرف میزدم گفت که عکس تو رو دیده،که ریشای خیلی بلندی داشتی همین منم کنجکاو شدم پرسیدم ازت.دوست گل منی داداشم شرمنده اگه با سوالم ناراحتت کردم
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
Pir00z - آلمان - کلن . وقتی 2نفر بین 30 نفر باشن که هم رنگ پوستشون فرق داشته باشه هم کتک بخورن معلومه که یه فرق بزرگی بینشون هست حالا شاید تهرانی نبودن ولی هم پلاکیه همشهریاتم نبودن مشکل تو اینه که می خوای با فرافکنی وحشیگریه همشهریات و قبول نکنی،در ضمن ممنون نظرت برام مهمه ولی در حد جلبکای کف خلیج فارس،از نتم بدتمیاد نیا عمو اینجوری ما هم امثال تو رو نمیبینیم unique0 - انگلستان - لندن . بهتر بود می گفتی ما آبادانیا نامردیم،نامردی با مرد عمل بودن فرق داره هنره 30 نفری 2 نفر و بزنن؟
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

unique0 - انگلستان - لندن
$persian$ - ایران - تهران. تهرونیه زبون باز ! شما زرنگهای علی آباد سریع میخواستید اون بابارو بچسبونید به خودتون و بگید ما تهرونیها اینکاره ایم. نه باباجون . بازم میگم ما مثل شما زبون باز نیستیم. ادعامونم میشه زیااااااااد . خیلی زیاد چون میتونیم
چهار‌شنبه 19 آبان 1389

daniall - فرانسه - نانت
$persian$ - ایران - تهران پرشیین جان زیاد احساساتی و بدون فکر کامنت نذار دوست عزیز.تو داری در مورد مردم یک شهر صحبت میکنی سعی کن طوری کامنت بدی که ادم محترمی به نظر بیای.خود من قول میدم تمام تهرانیها رو به عنوان بامعرفت ترین و با فرهنگترین و با ادب ترین مردم ایران قبول داشته باشم به شرطی که توام قول بدی به همون فوتبال بچسبی و در مورد ابادانیها هیچی به زبونت نیاری این جوری احترامت بیشتر حفظ میشه.
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
$persian$ - ایران - تهران:خواهش میکنم پرشین جان. والله من ریش و سیبیل یه زمانی میذاشتم اساسی ولی قضیه جالب شد. حتما آیدی یاهو رو برات میفرستم رو جعبه ی پیغامت.البته الان نه ها. یک خوابیم گرفته که نگو..میبینمت.شاد باشی.unique0 - انگلستان - لندن:عزیز من قبول کن نامردیه وقتی چند نفر میپرن به یه نفر و با چاقوکشی کسی رو نمیشه مرد نامید..مسئله فقط همینه. تموم شد رفت.
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

soltan969 - انگلیس - لندن
pirooz-المان-کلن بیا برو بینیم باااااا حال نداریم من اگه میگم این عادت ابادانیهاست که از پشت بزنند و فرار کنند واسه اینه که صد بار با چشم خودم دیدم و با ابادانیها هم هیچ مشکلی ندارم .... و حالا بگو ببینم من بی فرهنگم یا تو و اون همشهریات که همه دنیا میگن بی فرهنگید .
پنج‌شنبه 20 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.