جاعل مدرک کردان در بستر بیماری


جاعل مدرک کردان در بستر بیماری

روزنامه ابتکار نوشت: شخصی که بعنوان رابط و دلال، مدرک جعلی دکتری را برای کردان تهیه کرده بود و در زمان غائله و رسیدگی به مدرک، از کشور خارج شده بود دوباره به ایران بازگشت.

وی که دارای یک موسسه آموزش زبان‌های خارجی در تهران است در حالی انگلیس را پس از دوری دوساله ترک کرده و به ایران بازگشته است که گفته می‌شود به بیماری سرطان مبتلا شده و روزگاری سختی را پشت سر می‌گذارد .

گفته می‌شود این شخص با دریافت مبلغ 20 هزار دلار اقدام به تهیه و صدور مدرک جعلی برای کردان وزیر فقید کشور کرده بود که آن ماجرا و سرنوشت را برای وی رقم زد.
khosh bavar - ایران - یزد
ادم جعلی با سرطان جعلی به مرگ جعلی از سر راه گرفته شد ?! رژیم جعلی, متخصص تولید کردن امام قبیح جعلی با رئیس جمهور جعلی با رای جعلی به حکومت اسلام جعلی ادامه میدهند !?
جمعه 14 آبان 1389

saeed85 - ایران - تهران
گفته می شود که در مدرک کردان یکسری اشتباهات گرامری و لغوی وجود داشته. حال معلوم شد که تهیه کننده مدرک صاحب یک موسسه زبان بوده. خیلی جالب است.
جمعه 14 آبان 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
به جهنم ...خدا ریشه هرچی ادم رو که به خاطر پول دست به هرکاری میزنند از رو زمین بر داره
جمعه 14 آبان 1389

30omin - ایران - تهران
// این گمان کردی که تو نان می خوری / زهر مار و کاهش جان می خوری //
جمعه 14 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
پول خودفروشی , خرج بواسیر میشه.
جمعه 14 آبان 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
کاشکی میشد یه پولی بهش داد یه امام زمان جعلی برامون دست و پا کنه, تا شاید مموت چاخان و علی سگ دست, دست از سر کچلمون بر دارند و بروند پی کارشون.
شنبه 15 آبان 1389

ab55 - فنلاند - هلسینکی
کردان هم بعلت جعل مدرک به سرطان مبتلا شد و مرد
شنبه 15 آبان 1389

azadazad - ایران - تهران
تا نمرده ازش بپرسن دیگه چه چیزایی را جعل کرده مدرک دکی مموتی هم با آن فرهنگ لغاتش به نظر مشکوک می اید مچنید اطرافیان دکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 15 آبان 1389

reza_frankfurt - المان - فرانکفورت
انقلاب-دوم اینها با اسم اعمه و امام زمان ماها رو سر کار گذاشتن.اگه واقعان امان زمنی هم وجود داشته باشه و ضهور کنه میگن با اسرائیل رابطه داره و حکم اعدام براش صادر میکنند
شنبه 15 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
اگه مدرک جعلی سرطان میاره پس باید منتظر باشیم تا ولی وقیح، مموتی، کامران دانشجو، ... همه به سرطان مبتلا بشن!!! ولی چه فایده!!! سرطان گرفتن این جانورها به آزادی کشورمون کمک نمیکنه چون اینها همگی مترسک هستند و عامل اصلی گرداننده این حکومت جای دیگریست.
شنبه 15 آبان 1389

sobhanjan - امارات - ابوظبی
نصرت بوده (:_:)؟
شنبه 15 آبان 1389

8pa - عیران - طهران
پیغمبر جعلی با دین جعلی و کتاب جعلی و وعده بهشت جعلی رو چشم و گوش بسته پذیرفتیم حالا که به مدرک جعلی کردان رسیدیم جیغمون رفت هوا؟؟؟؟؟
شنبه 15 آبان 1389

m73ir - ایران - تهران
ریشه در خودمون هست. همین جناب کردان اگه میومد توی یه جمعی به عنوان وزیر یا مقام حکومتی توی ایران، همین مردم همچین دورش رو میگرفتند که انگار کیه، ما گاهی باید به خودمون نگاه کنیم ببینیم چی کم داریم در درونمون که سعی میکنیم به این افراد با مدرک تقلیبی با پست نزدیک بشیم، ببینیم چی کم داریم که به پست نزدیک میشیم، چی کم داریم که مدرک که واقعا تو یایران یک دوره برای مدیران است با خواندنو و تقلب کردن در امتحانات ان نزدیک میشویم. ریشه در خود ماست. امیدوارم کار با ارزش خود را در ایران برای نزدیکی به اسم غربی با کار سطح پایین از دست ندهیم. امیدوارم با این کارها فضا را برای جولان آخوندها بیشتر از این هموار نسازیم.
یکشنبه 16 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.