تجاوز ۸ نفر به دختر دانشجو

 
تجاوز 8 نفر به دختر دانشجو

البرز نوشت : یکشنبه شب هفته پیش یک دختر دانشجوی دانشگاه صنعتی یکی از شهرهای استان سمنان برای رفتن به شهر سوار یک دستگاه پراید دارای تابلوی تاکسی تلفنی می‌شود که به جز راننده 2 نفر مرد جوان نیز سرنشینان آن بوده‌اند.

به گزارش البرز، راننده خودرو پس از حرکت از مقابل دانشگاه به یک خیابان فرعی تغییر مسیر می‌دهد و دختر جوان که متوجه تغییر مسیر خودرو می‌شود به راننده تذکر می‌دهد و پس از آنکه متوجه نیت شوم آنها می‌شود اقدام به سر و صدا می‌کند که دو جوان داخل خودرو با چاقو وی را تهدید به سکوت می‌کنند.

این 3 نفر پس از انتقال این دختر دانشجو به یکی از باغ‌های روستای «ر»در 6 کیلومتری جنوب شهر به همراه 5 نفر دیگر وی را مورد تجاوز قرار می‌دهند و پس از آن وی را در یکی از خیابان‌های شهر رها می‌کنند.

ماموران پلیس امنیت اخلاقی این شهرستان با اطلاع از این موضوع سریعا تحقیقات خود را آغاز می‌کنند و در کمتر از یک هفته این 8 نفر را شناسایی و دستگیر می‌کنند که پس از تحویل به مرجع قضایی در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برند.

این افراد با نصب تابلوی قلابی یکی از آژانس‌های تلفنی شهرستان بر روی خودروی خود اقدام به ربودن دختر جوان کرده بودند.

daniall - فرانسه - نانت
اینا میدونستن ما اریایی هستیم! و کوروش مال ماست و باز ازین کارا میکردن?! ;))))
جمعه 14 آبان 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
باید دخترها سعی کنن تا آنجایی که میتونن با اتوبوس یا قطار سفر کنند
جمعه 14 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
صدرحمت به حیوااااااان...!!!
جمعه 14 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
کار کاره دخالت خارجی انگلیس و آمریکاست یا که جنبش فتنه, ولی بعید مییاد حتما کار بسیجیهای سلحشور و جان بر ...
جمعه 14 آبان 1389

bluestar - ایران - تهران
در استان سمنان فقط شاهروده که دانشگاه صنعتی داره. ..
جمعه 14 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
چه شده است ما را ؟ چرا درایران اینگونه کج رفتاریها بیشتراز بسیاری ازکشوهای همطرازش میباشد ؟ چاره کار کدام است ؟
جمعه 14 آبان 1389

andyjapan - ژابن - ناگویا
متاسفانه با این فرهنگی که این رزیم در ذهن جوانان ایجاد کرده که چیزی جز عقده نیست حال در هر زمینه ای چیزی جز این چیزها نمیشه توقع داشت .
جمعه 14 آبان 1389

farhad352 - ایران - تهران
الگو های اجرا شده در زنان ها بوسیله دولت متجاوز ، حالا دردست بی شرفانی از جنس خود فروختگان دولتی شده و هر روز انواع این دزدی ها و غارت ها و تجاوزات تکرار و گوشزد فساد حکومتی است!
جمعه 14 آبان 1389

kabootar - پاستان - لاهور
bluestar - ایران - تهران . رویان هم 6 کیلومتری جنوب شاهروده
جمعه 14 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
بازم کثیفی و بیشرفی و البته بیشرافتی چند حیوان انسان نما باعث زجر و بدبختی دختره بیگناهی شد.حال سئوال اینه که اگر ان دختر خواهر شماها بود موافق سنگسار این ببیشرفها بودید یا نه?
جمعه 14 آبان 1389

fdsa60 - ایران - تهران
این 8 حیوان درنده را فقط باید در جلوی چشم مردم دار زد تا درس عبرتی برای بقیه بشوند.
جمعه 14 آبان 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
من اینقدری که از افتضاح و ننگ در ایران تو خبر ها و روزنامه ها میخونم در اینجا نمیخونم و نمیبینم!! عجیب ایرانی ها کم کم دارن خلق و خصلت بر بر ها رو میگیرن !یه چیزایی تو مایه کشور هایی مثل کلمبیا و آفریقای جنوبی میشن !!تجاوز گروهی به یک نفر نشانه فقط محرومیت جنسی نیست بلکه نوعی پرخاش بیمار گون به ارزش ها ی روزمره زندگی و بنیان های اخلاقی در بین یک ملت و قوم هستش.ملتی کسل و نا امید که در فقر (نه فقط اقتصادی ) گیج و مبهوت شدند تن به شکستن ساختار های اخلاقی و ارزشی خودشون میدن.ظاهرا شرایط از این هم سختر خواهد شد .به نظر من سخترین کار اینه که میون ملتی زندگی کنی که اعتقاد به مطلب و ارزش درستی نداشته باشه . برای اون دختر من متاسفم .
جمعه 14 آبان 1389

soroush m - ایران - اصفهان
ببین ح.ر طرف تا کجا زده بالا که اصلا حالیش نیست چیکار میکنه و به راحتی ظرف 1 هفته دستگیر میشه!!. باباجون کسی که دستشویی داره، اگه در دسشویی رو روش ببندی، بازم دسشویی داره، خودشو رو فرش خالی میکنه!
جمعه 14 آبان 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
جای تاسف است با خواندن این خبر یادی از ایرانی ها که در زمان حمله عمر مورد تجاوز قرار گرفتن که عمر خود میگوید از بچه های حرام که توسط سپاهیان عرب بوجود امد بخدا پناه میاورم .
جمعه 14 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
dkdk - دانمارک - اسلیس . . اره خوب! اول وحشی وشون میکنیم بعد میگیم وحشی هستند اعدامشون میکنیم! اول محبت و عشق رو درونش میکشیم بهشون ثابت میکنیم که زور ما از خداشون بیشتره , بعد که از زور خودشون برعلیه ضعیفتر از خودشون استفاده کردن سنگ سارشون میکنیم! اعدام وسگنسار رو هم روبرای نشون دادن زور خودمون بکار میربیم! وگرنه عدالت برای ما معنایی نداره! اینا همون پسره بچهای معصوم دبستانی هستند! میتونستند پدر فرزندان اینده ایران باشن ولی ما به مرد ایرانی نیاز نداریم یا اعتیاد یا اعدام یا خارج! برای دخترها هم کلاس کنکوریهای داریم که نپرس! محل جذب جیگرهاست! ما همیشه پیروزیم وتاریخ ثابت کرده که زور بر شمیشر پیروزاست! خدای ما حافظ ما است ! هو قهاروکریم!
جمعه 14 آبان 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
dkdk - دانمارک - اسلیس /بچه بسیجی جوش نیار !! این ارازل از همفکرهایت و همکارانت بودند.شما بسیجی ها مثل گرگها هستید و وقتی کسی را برای سنگسار کردن یا کشتن پیدا نکنید یکی از خودتان را انتخاب میکنید تا مراسم برقرار شود و لذت کشتن و خونریزی ضایع نگردد.
جمعه 14 آبان 1389

Mxm2 - انگلیس - منچستر
این است جمهوری اسلامی.
جمعه 14 آبان 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
جایی که مامورین دولت به نوامیس مردم بعناوین مختلف تجاوز می کنند از مردم اخوند زده چه انتظاری دارید.این کشور در انحطاط فکری اخلاقی فقر و بیکاری بشدت فرو رفته زیر پرچم اسلام ناب محمدی. لعنت به این رژیم با مذهب شیطانی اش.
جمعه 14 آبان 1389

سلام برادر - امارات - دبی
بهترین حکم براى متجاوزین . اعداااااااااااااااااااام در اسرع وقت و در مرکز شهر جلوى عامه مردم. تا شود درس عبرتى براى مابقی خبیثان پلید ملعون کثیف شیطانان انسانى
جمعه 14 آبان 1389

اسالم تالش - ایران - تهران
خدایا .........
جمعه 14 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
حکومت مـــلایی!!..دزدی.دروغ.تجاوز .قتل...و..و..
جمعه 14 آبان 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
برای به نتیجه رسیدن منطقی که چرا اینگونه جنایات در ایران بکرات انجام میشود . بحث طولانی و مختلقی را میطلبد . اما ریشه همه انها در نداشتن کار برای جوانها . نداشتن مسئولیت اجتماعی . عقده حقارت اجتماعی جوانها . کمبود های جنسی و هزاران مطالب اجتماعی و فرهنگی دیگر . در یک کلام تا زمانیکه درب باین پاشنه کهنه و زنگ زده میچرخد . ما باید سالیان دراز در انتظار جنایات سهمناکتر و بیشمار دیگری باشیم که این حادثه بالا بسیار معمولی و پیش پا افتاده خواهد بود . باور کنید
جمعه 14 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
sepher - استرالیا - سیدنی-درودسپهرجان ,,بسیارسپاسگذارم ازبیان شیوای شما..سربلندباشی.
جمعه 14 آبان 1389

سلام برادر - امارات - دبی
ایران اسلامى عزیزمون مثل یک لباس سفیده. همینکه لکه سیاهى روش مى افته زود پیدا میشه. اینقد بد و بیرا نگین لطفا
جمعه 14 آبان 1389

اتحاد سبز - ترکیه - عشق
تا زمانی که جوانان ازادی های معقول مورد نیاز خود را نداشته باشند همین خواهد بود و جوانی که نتواند از راه طبیعی غریزه خود را ارضا کند خوب پر واضح خواهد بود برای ارضای غریزه قتل هم ممکن است بکند و البته اینها ریشه در مشکلات افراد نیز دارد و شاید در نگاه اول یک جنایت محسوب شود ولی اگر کمی به عمق فاجعه توجه شود جامعه و قوانین مقصر اصلی این گونه فجایع خواهد بود.
جمعه 14 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
توی جامعه ای که پلیس و زندان بانش توی زندانها دسته جمعی به زندانیان زن و مرد تجاوز میکنند بهتر از این نمیشه. این همون معنویت و مقام والای انسانی بود که خمینی قولش رو داده بود و یا اینکه هنوز باید منتظرش باشیم؟!!! واقعا شرم آوره که توی جامعه ما چنین فجایعی رخ میده. از ناموس پرستی قبل از ان قلاب به تجاوز دسته جمعی بعد از ان قلاب رسیدیم!!! چنین وقایعی رو باید به بیت رهبری و دولت مهر مموتی تبریک گفت. وای بر ما که چه بلایی سر جامعه مون اومده. این رژیم کثافت رفتنی است ولی با این مردم چه باید کرد؟!!!
جمعه 14 آبان 1389

black chador - امریکا - ولدن
این هشت حیوان حتما یا اسرائیلی بودند و یا امریکایی. مردهای مسلمان زنهارا به چشم یک الت سکس نگاه نمیکنند. من اینو بارها توی همیت سایت خوندم.
جمعه 14 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
اعدام بی برو برگرد .هر هشت نفر
جمعه 14 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
sepehr افرین بهترین جواب بود.سلام برادر یک کم قبل از کامنت گذاشتن فکر کن لطفا.یکی دو سال پیش دختر خاله من با دختر پنج ساله اش تصادفا از جایی که چند نفر را اعدام کرده بودند رد میشدند.دختر بیگناه پنج ساله چرا باید چنین صحنه ای را ببیند?مدتها کابوس میدید و هنوز تحت درمان لکنت زبان میباشد.تحویل بگیر.
جمعه 14 آبان 1389

bluestar - ایران - تهران
kabootar - پاستان - لاهور - من قبلا فقط یه رویان میشناختم که نزدیک شهرستان نور در مازندران بود
شنبه 15 آبان 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
شدید ترین مجازات براى این ۸ نفر باید از آنجایشان به درخت به مدت یک هفته آویزان کنند اگر هم زنده ماندند ده ٬ بیست سالى در زندان آب خنک بخورند
شنبه 15 آبان 1389

bluestar - ایران - تهران
daniall - فرانسه - نانت- فکر میکنید از 2000 سال پیش هنوز ایرانیان آریایی خالص هستند؟ اگر هم اینطور بود ژنتیک تضمین اخلاق جامعه نیست. ولی اگر به شهرستان شاهرود بروید میبینید اکثر شاهرودیها چشمان تنگ شبیه افغانها و مغولها دارند
شنبه 15 آبان 1389

daniall - فرانسه - نانت
bluestar - ایران - تهران من جدی نگفتم من زیاد به این چیزا اعتقاد ندارم و تو بند اریا و فرهنگ و تمدن و کوروش خدا بیامرز نیستم مثل کاربرهای اینجا.
شنبه 15 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
bita tehrani - کانادا - ونکوور -katrina - اسکاتلند - گلاسگو . سپاس عزیزان, فراموش نکنیم علاوه بر 9 نفری که اینجا نابود شدند, مادران و پدران ,خواهران وبرادران این افراد نیز دق کرده و در مرگی ظاهرا طبیعی زود میمیرند, سربازانی که شاهد این اعدامها هستند نیز گرفتار امراض روانی میشوند و در جایی دیگر خشنونت را انتقال میدهند, دوستان و نزدیکان ای افراد نیز صدمه روانی میبینند, واقعا نیاز نیست پیشگو باشیم تا اینده سیاه ایران را پیشگویی کنیم!
شنبه 15 آبان 1389

mahyar1212 - ایران - تهران
2 تا دیگه میاوردین با دختره یه تیم میدادن ای خدا چرا ما یه شهره نو نداریم به خدا با این مکانها شاید این اشغا لای کفففففففف میرفتن اونجا خدشونو خالی میکردن حیونا هم دو تایی جفت گیری میکنن اه!!!!!!!!!!
یکشنبه 16 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.