استقلال پس از ۱۲ هفته شکست خورد


استقلال پس از 12 هفته شکست خورد

تیم فوتبال استقلال تهران با شکست مقابل نفت آبادان به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه با رویارویی تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی شهر آبادان پیگیری شد.

استقلال که تنها شکست خود در فصل جاری را در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان متحمل شده بود، در مصاف با نفت آبادان نیز راه به جایی نبرد و با نتیجه 2 برصفر تن به شکست داد.

نفت آبادان در این بازی هر نیمه یک گل به ثمر رساند و با شایستگی به پیروزی دست یافت. ابتدا در دقیقه 29 نبی الله ساکی با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را گشود. توپ او با برخورد به امیرحسین صادقی تغییر جهت داد و به تور دروازه آبی پوشان بوسه زد.

زردپوشان خوزستانی در نیمه دوم نیز برتر از استقلال ظاهر شدند و با گلزنی "لئون پاجاچیان" در دقیقه 75 اختلاف را به 2 گل رساندند. پاجاچیان پاس عمقی رسول نویدکیا را در میان غفلت مدافعان استقلال صاحب شد و در مصافی تک به تک با طالب لو موفق به گلزنی شد.

قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان - استقلال تهران برعهده محسن قهرمانی بود. او در این بازی به سجاد مشکل‌پور، رسول نویدکیا و نبی الله ساکی از تیم صنعت نفت آبادان و کیانوش رحمتی، فرهاد مجیدی، امیدرضا روانخواه و امیرحسین صادقی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با تحمل شکست برابر صنعت نفت آبادان 24 امتیازی ماند و با تفاضل گل 5+ پایین تر از پرسپولیس ایستاد که همین تعداد امتیاز کسب کرده اما تفاضل گلش 6+ است.

در این مسابقه اتفاقات قابل ذکری رقم خورد که مهمترین آن مصدومیت مجتبی جباری بود. او در دقیقه 22 بازی جای خود را به ایمان مبعلی داد.

تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان که به درخواست مسئولان باشگاه استقلال محرومیت‌شان مورد بخشش کمیته انضباطی قرار گرفته و توانسته بودند رویارویی نفت آبادان با آبی پوشان تهرانی را با حضور در ورزشگاه تختی دنبال کنند، بازهم با بازیکنان تیم میهمان نامهربان بودند و با این کار پیروزی شیرین و بی حرف و حدیث تیم‌شان را تحت تاثیر قرار دادند.

نفت با اشتباهات داوری به گل رسید

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از پیروزی برابر پرسپولیس در شهرآورد تهران از ناحیه داوری فشار فراوانی بر ما وارد شده و نمونه آن را در بازی برابر صنعت نفت دیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر در آبادان، پرویز مظلومی پس از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت در این بازی بسیار خوب ظاهر شد اما برخلاف جریان بازی به گل رسید، به خصوص روی صحنه گل اول که باید ما توسط فرهاد مجیدی به گل می‌رسیدیم اما این نفتی‌ها بودند که روی ضدحمله دروازه ما را گشودند.

وی افزود: از عملکرد بازیکنان استقلال در این بازی راضی نیستم و برخی از آنها خواسته‌های مرا در زمین بازی پیاده نکردند. ضمن اینکه در دقایق آخر به علت مصدومیت فرهاد مجیدی، وی نتوانست به خوبی بازی کند و ما عملا 10 نفره به بازی ادامه دادیم.
 
مظلومی تصریح کرد: روی گل‌هایی که نفت در این بازی به ثمر رساند، داور اشتباهاتی داشت. متاسفانه بعد از بازی برابر پرسپولیس از ناحیه داوری فشار فراوانی روی تیم ما وارد شده و در بازی‌های قبلی نیز این وضعیت مشاهده شده است.

سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: صنعت نفت در این فصل بسیار عالی ظاهر شده و اگر اینچنین ادامه دهد می تواند در پایان رقابت‌های فصل جاری در نیمه نخست جدول حضور داشته باشد.

مظلومی گفت: در بازی امروز برای اولین بار بود که حتی یک تماشاگر هم نداشتیم. نمی دانم چه شد که تماشاگران ما نخواستند یا نتوانستند برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایند.

وی در خصوص مصدومیت مجتبی جباری در بازی با صنعت نفت آبادان گفت: مصدومیت جباری سیستم تیم را به هم ریخت و حتی مبعلی که به عنوان جانشین وی وارد زمین شد بدون گرم کردن بدنش مشغول بازی شد و تا 15 دقیقه اول سردرگم بود.

سرمربی استقلال تهران در خصوص آینده تیمش گفت: اولین هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست اما در کل هدف ما این است که قهرمان لیگ برتر شویم.

دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت زرد پوشان میزبان موفق به شکست حریف خود شدند.
 
قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان - استقلال تهران برعهده محسن قهرمانی بود. او در این بازی به سجاد مشکل‌پور، رسول نویدکیا و نبی الله ساکی از تیم صنعت نفت آبادان و کیانوش رحمتی، فرهاد مجیدی، امیدرضا روانخواه و امیرحسین صادقی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با تحمل شکست برابر صنعت نفت آبادان 24 امتیازی ماند و با تفاضل گل 5+ پایین تر از پرسپولیس ایستاد که همین تعداد امتیاز کسب کرده اما تفاضل گلش 6+ است.

آبادانی‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند
هواداران تیم صنعت نفت آبادان پس از پیروزی مقابل استقلال به جشن و پایکوبی در خیابان‌ها پرداختند.

هواداران صنعت نفت آبادان که از دقیقه 85 مسابقه از برد تیمشان مطمئن شده بودند پس از پایان مسابقه به جشن و پایکوبی در خیابان‌ها پرداختند.
تماشاگران صنعت نفت در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه با بوق‌های ممتد و پخش کردن شیرینی شادی خود را به این شکل نشان می‌دادند.
صنعت نفت آبادان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر استقلال تهران را شکست بدهند.


درگیری فتح‌الله‌زاده با افراد ناشناس و حضور یک خانم در ورزشگاه
سرپرست باشگاه استقلال پس از پایان بازی مقابل نفت با افراد ناشناس درگیر شد.

علی فتح‌الله‌زاده پس از به صدا درآمدن سوت بازی نفت آبادان مقابل استقلال به مدت 10 دقیقه‌ای از جای خود بلند نشد اما زمانی که قصد ترک جایگاه ویژه را داشت با شعار یک فرد ناشناس روبرو شد. در این هنگام سرپرست باشگاه استقلال که از برخورد این فرد ناشناس ناراحت شده بود پیگیر این شد که بداند او چه کسی است. در همین هنگام شخص ناشناس دیگری خطاب به فتح الله زاده گفت شما در مصاحبه ای گفته ای فوتبال آبادان هیچی نیست.
سرپرست باشگاه استقلال که چنین مصاحبه ای انجام نداده بود به دلیل این موضوع به شدت ناراحت شد و با بیان اینکه من همیشه گفته ام هواداران آبادان خونگرم هستند به سمت این فرد ناشناس رفت.
بین فتح الله زاده و این دو فرد ناشناس درگیری پیش آمد و با وساطت حاضران در جایگاه ویژه این قضیه حل شد. البته سرپرست باشگاه استقلال پس از این ماجرا با مسئولان ورزشگاه به خوش و بش پرداخت و گلایه این دو فرد ناشناس را به آنها کرد.

* در حاشیه نشست خبری پرویز مظلومی یک خانم که معلوم نبود چطور توانسته بود وارد ورزشگاه شود، مدام به درب سالن نشست خبری می زد و اصرار داشت که وارد سالن شود اما با ممانعت حراست حاضر در ورزشگاه روبرو شد.

reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو
داوری چقدر بد بود نتونست مثل بازیهای قبل استفراقو پیروز کنه لولللللللللللللللللللللل
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
همه در این باخت .از داور تا بازیکنها.هواداران.نتیجه داوری بازی ِ پرسپولیس و استقلال .همه و همه مقصرند !! بجــــــــــــــُز سَر ِ مُــــــــربی!!..که پس از پایانِ. بازی با پرسپولیس گفته بود ...("اگه خود را فدا کنم! باخت را به گردن ِ داور. نمی اندازم...!!)
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
در طول فصل فراز و نشیب زیاده.هر تیمی روز خوب و بد داره.مهم اخر فصله که معلوم میشه چه تیمهایی بهتر و بالاتر از تیمهای دیگه هستند.کل کل فقط واسه اخر فصل خوبه و دربی و مسابقات اسیایی !
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
هورررراااا تبریک وتسلیت عرض میکنم تاباشه ازاین باختها وشادی ها بچهه های استق لولی کجاااایید???خرما ,حلوا.یادتون نره ..من برم شیرینی بگیرم:))l
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
در طول فصل فراز و نشیب زیاده.هر تیمی روز خوب و بد داره.مهم اخر فصله که معلوم میشه چه تیمهایی بهتر و بالاتر از تیمهای دیگه هستند.کل کل فقط واسه اخر فصل خوبه و دربی و مسابقات اسیایی !
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

tamara .s - انگلیس - لندن
حیف شد باید بجای استقلال باید پیروزی میزدند :/ !ابادانی ها اکثرا استقلالی هستند
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
پاندورا جان تسلیت
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
جرا داور استقلالی نمی گذارید مثل هفته های قبل
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

Afshin London - انگلستان - لندن
تبریک به آبادانی ها، برزیله دیگه ولک. راستی این یارو مظلومی نگفته بود که هیچوقت باخت تیمشو بگردن داور نمیندازه؟!؟ این همون وقتا هم که بازیکن بود شر و ور زیاد میگفت
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

koros - سوید - اوپسالا
reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو:اینم غم و قصه 6 ماه تو وامثال تو که هنوز سوزشتون کم نشده وباعث خنده این همین نفت رو داور قصابی کرد تا به زور 1.0 ببرین حتی مربی بیچارشون هم اخراج کرد.حالا از رو نری یه وقتا سنگ پا مثل مربی استثناییتون منطقی هستین هه هه هه گناه دارین با ایییییییین همه حمایت و پول اضافه بر سازمان و قرعه کشیهای مسخره و تابلو تازه کار دنیا بر عکسم شده طلبکارن که کسی شک نکنه هه هه هه که واقعا خنده داری تو یکی....
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
اشکان ...ترکیه..میشه بفرمائید تو کدوم سوراخ سمبه ای قایم شدی؟؟؟
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
استقلال فقط باید تا می‌تونه روابط عمومی باشگاه رو تقویت کنه تا در زمینه دادن بیانیه کم نیاره، برد می‌خوان چیکار؟! اینا تا هفته بیستم با برد پرسپولیس سرخوشن!
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

شانسپولیس - ایران - تهران
شانسپولیس بی نظیر است امسال جام مال شانسپولیس کبیر
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
tamara .s - انگلیس - لندن-عزیزجان پرسپولیس نه پیروزی درهردوصورت سرورتون هستیم نفت بشکه ای چنده ?llooll
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
pandora - آلمان - کلن , $persian$ - ایران - تهران تسلیت تسلیت هوووووورا دیدی گفتم حالا باید به یاد ضرب المثل من بیفتید که گفتم : شب آبستن است تا چه زاید سحر باشه pandora -. داداش جوجه ها رو آخر پاییز هم میشماریم بیخودی دلتو صابون نزن کف میکنی lol
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

zoroye iran - اتریش - وین
لگن شکست کیسه پاره شد مگه میشه تمام بازیها رو با داوری و شانس برد دم بچه های ابادان گرم نفت لگن را سوزوند البته بقول دوستمون فصل تمام نشده ولی سیستم چرخشی امسال بنفع لگنهاست سال قبل بنفع سپاهان بود
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . از تو بعیده بی جنبه بازی:)) بابا تو که میدونی از این برد و باختها زیاده.اصل دربی هست و مخصوووصا جدول اخر فصل که چند ساله لنگ زیر سرورشهD:. همین حرفها هم جواب شما Azadikhah - هلند - تکسل این سربالایی و سرپایینیها بسیاره واسه هر تیمی
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

daniall - فرانسه - نانت
با اینکه عاشق استقلال هستم ولی برد حق نفت بود.ابادان تنها شهری که حتی یک نفر هم تو ورزشگاه طرفدار حریف نیست.چند سال قبل وقتی هنوز 12 سالم بود استقلال با حجازی و قلعه نویی اومدن ابادان منم اون موقع عشق ابی بودم نفت جلو بود تا اینکه دقیقه نود فرهاد مجیدی گل مساوی رو زد من از شدت خوشحالی پریدم رو کول جلوییم از شانس بد ادم خفنی هم بود یقمو گرفت بهم گفت ابادانی هستی گفتم به جون مادرم اره گفت خاک تو سر بی غیرتت گم شو از جلو چشام با این لهجت. گریش گرفته بود دیگه دلم نیومد چیزی بهش بگم البته فکر کنم نمیشد بگم چون خون جلوی چشاشو گرفته بود هیکلشم دو نبش با سبیلای شمشیری بود تا چند مدت نفت که گل میخورد صورت طرف میومد جلو چشام.البته الان فقط نفت ابادان دوست داشتنی ترین تیم لیگ.
جمعه 14 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . نفت تهران گرونتره:))
جمعه 14 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
داور باعث غمگین شدن مموتی نژاد شد.
جمعه 14 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
$persian$ دوست خوبم,روزهای 5 شنبه و جمعه نمیاد نت,یه وقت کسی فکر نکنه جا زده ! از شنبه تا 4شنبه در خدمت لنگیاست واسه ...:))
جمعه 14 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان . 3 ساله گذشته جدول رو دیدی اخر فصلها?ابجی ضد کف بفرستم از جرمنی?D: هروقت دیدی جدول رو بگوD: میلان هم که سه کرد حسابیp:.
جمعه 14 آبان 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این استق لول که میگن همینه؟؟. نفت استق لول را در آبادان لوله کرد، لول.
جمعه 14 آبان 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
porharfi - هلند - آرنم . همه در این باخت .از داور تا بازیکنها.هواداران.نتیجه داوری بازی ِ پرسپولیس و استقلال .همه و همه مقصرند !! بجــــــــــــــُز سَر ِ مُــــــــربی!!..که پس از پایانِ. بازی با پرسپولیس گفته بود ...("اگه خود را فدا کنم! باخت را به گردن ِ داور. نمی اندازم...!!) . اتفاقا منم می‌خواستم همین رو بگم دمت گرم زدی تو خال، ، پرسپولیس همیشه سرور استقلاله.
جمعه 14 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان . 3 ساله گذشته جدول رو دیدی اخر فصلها?ابجی ضد کف بفرستم از جرمنی?D: هروقت دیدی جدول رو بگوD: میلان هم که سه کرد حسابیp:
جمعه 14 آبان 1389

bluestar - ایران - تهران
هر دو تیم .. مال پرور استقلال و لنگپولیس بروند به درک
جمعه 14 آبان 1389

daniall - فرانسه - نانت
katrina - اسکاتلند - گلاسگو تیم بنیاد مستضعفین دیگه این حرفها رو نداره که.تا دیروز مدیر عاملتون حاج اقا ضم بود و طرفداراتون از دروازه غار و دولاب و توپخونه حالا واسه ما پسپولیس پسپولیس میکنی ?...اون تیمتم اویزون همون پول نفته با اون مدیر عاملتون با اون پیشونیش که مثل خر داغش کرده....
جمعه 14 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
daniall - فرانسه - نانت-اوه چه فشاری بهت اومده !!!...الان کهههههه lllooolllوقتی اسم سرورت رومیاری درست صحبت کن* پرسپولیس* یادت نره ?هرچی هستیم ازتیم درپیتی حاجی گامبوگردوقلمبه واون سیبیل مظلوم بهتریمم بشین کارتون فوتبالیستهاروتماشاکن فعلا زوده کری خوندن برات..استق لووولی
جمعه 14 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
بانوی اردیبهشت - ایران - تهران . حتی اگه اهل فوتبال هم نیستی بیا اینجا رو گرمتر کن,میو میو رو هم بیارp: فقط لنگی اگه هستی نیااااا,از پس زبون تو براومدن کار ساده ایی نیست:))گرچه اگه حال و روز کاترین و الهام رو ببینی ترجیح میدی با من همگروه شیD:جای رفیقم ,محمد ,خالی از شنبه دوباره میاد
جمعه 14 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
pandora - آلمان - کلن-بوووی نفت تا ukاومد..هاهادلم خنک شدسقوط دسته یک روداشته باش . خودت میدونی اون بازی دربی هم به لطف داوری شیروخط برنده شدید سولاخهاlol
جمعه 14 آبان 1389

reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو
کلاه گیس را باد بردو شهرتش را نفت برد لولللللللللللل های حال میکونومو حال میکونوم
جمعه 14 آبان 1389

reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو
. بابا چیکارشون داری هی میزنی تو برجکشون یه بار داور نداشتن دفعه بعد جبران میکنن لولللللللللللللل
جمعه 14 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
bluestar - ایران - تهران-باباااامعنوی ,باباااااخروی,باباجهاددراه خدا,بابااا اکراینی..میگم بلوجون بیابرو طرفدار کوثرقم شو یاتسبیح سازی خراسان رضوی ..
جمعه 14 آبان 1389

benitala - ژاپن - یوکوهاما
ق___________________ر مزته..این 6تایها از رو نمیرن که.....تسلیات مگم....
جمعه 14 آبان 1389

tamara .s - انگلیس - لندن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . ما بهش میگیم پیروزی همونجورام شما به تاج میگید استقلال
جمعه 14 آبان 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
pandora - آلمان - کلن داداش گذشته گذشته حال روبچسب ما هم منتظر سر شماری جوجه ها آخر فصل میشینیم lol
جمعه 14 آبان 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
قیمت نفت بدجوری اومد پایین، اونم از نوع تهرانیش، البته نفت آبادان هنوز تو بورسه. تبریک به همهٔ برو بچه‌های با حال پرسپولیسی
جمعه 14 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . امار کل دربیها رو دیدی کهD:اون پنالتی علیزاده یادته?سرور لنگیا توی دربیها چی?امیر خان رو میگم.راستی دیشب خواب فینال اسیا میدیدی?اخییییD:از بعد از دربی منتظر یه باخت بودین تا خودتون رو خالی کنید اما هر چی بیشتر زور بزنید سوراخ لنگتون گنده تر میشه:))
جمعه 14 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . امار کل دربیها رو دیدی کهD:اون پنالتی علیزاده یادته?سرور لنگیا توی دربیها چی?امیر خان رو میگم.راستی دیشب خواب فینال اسیا میدیدی?اخییییD:از بعد از دربی منتظر یه باخت بودین تا خودتون رو خالی کنید اما هر چی بیشتر زور بزنید سوراخ لنگتون گنده تر میشه:)).
جمعه 14 آبان 1389

nader46 - انگلیس - لندن
persian$-تهران کجایی که استغلول به اتش کشیده شد.حالا که سولاخ شدین نمیبینمت.یا از خجالت اب شدی و شاید هم داری تیمتون را وصله پینه میکنی.
جمعه 14 آبان 1389

nader46 - انگلیس - لندن
pandora-المان اون زیر خوش میگذره.دیگه حالا حالا ها زیر سرورتون جا خوش کردین.اونقدر اون زیر بمونید تا بشید زیره.امروز سرورتون به شما یاد میده چه جوری باید نفت را اتش زد تا اینکه با نفت اتش بگیرید. دیگه نمیتونید انکار کنید که سوزش ندارید قبول کن که دارید میسوزید اونهم چه سوختنی .صدای جلز ولزش تا اینجا هم مییاد. راستی اون زیر میر ها له لورده نشید?
جمعه 14 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
بازی کردن در لیگ یعنی همین فراز و نشیب داره خوب و بد داره برد و باخت داره،مثل اون روزی که لنگیا به شمالیا تو تهران باختن :) مهم اینه که تیممون از این دوره به خوبی و خیلی زود رد بشه این باخت اصلا مهم نیست
شنبه 15 آبان 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
میگم استغ لااالی ها,لطفا بشینید تو یک لگن پر از اب یخ,اینطوری خنک می شوید.منتظر باشید,چون کیسه تون گشاد تر از این حرفاست
شنبه 15 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
nader46 - انگلیس - لندن . امسال صنعت نفت بهترین تیمه در زمین خودش از نظر امتیاز گیری شمام که بردینشون تماشاگراشون محروم بودن.ضمنا من همیشه هستم من کابوس لنگیای یوکیم 4ساله نزاشتم هیچ لنگیی اینجا نفس بکشه توهم ورت نداره. ما از این برد و باختا زیاد دیدیم.بعد 11هفته اشکالیم نداره باخت به ملوان تو تهران که نباخت،زیر زیرم نکن اگه یه نگاه به بازیای نیم فصل دوم کنی می فهمی این زیر و رو بودن موقته لنگی جون
شنبه 15 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . شاخ شدی با یه بازی؟! اوکی فکر نکنی هفته های بعدی ازت میگذرما. یادت نره سوراخ 7.5 متری داش فرهاد و هنوز امتیازش تو حسابمونه
شنبه 15 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
perspolisi - استرالیا - سیدنی . پیدات شد؟نبودی یه چند وقت تو عادت داری روزایی که خطریه جیم بشی؟. 1qaz - استرالیا - سیدنی . وای مس کرمان تو کرمان سپاهان رفت و برگشت ذوب آهن تو اصفهان تراختور تبریز داری دربی بعدی با سرورتون وای که چه حالی میده شما دل خوش به این 3امتیازید. pandora - آلمان - کلن . اس اسیه قهرمان چه خبرا اوه اوه چه بوی نم و رطوبتی این بخش و ورداشته این همه لنگه خیس خورده منتظر بودن ما یه بازی ببازیم؟ عقده این بابا بخیالشون داش فرهاد عقده ایشون کرده
شنبه 15 آبان 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
خوشم اومد بازم نتونستن نفت رو ببرن ..پاندورا-پرشین:سوراخ خ خ خ خ خ های سایت تسلیت تسلیت.
یکشنبه 16 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه . والا همین چند روز پیش بود که داش فرهادمون چنان سوراخی تو لنگتون . گذاشت که هنوزم پارچه به اندازه کافی گیرتون نیومده وصله اش کنید میگم هرچی ریشات بلندتر میشه روتم زیادتر میشه ها:)
یکشنبه 16 آبان 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
$persion$ بازم که جوی زیادی دیدی هیجان زده شدی ,بشین تو لگن اب سرد تا خنک شه,اون جایی که میسوزه,به دیگر رفقای ثم طلات زرشک برسون
یکشنبه 16 آبان 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
$persian$ - ایران - تهران:مصرف پمادت رو ببر بالا.اینجوری از دست میری ها:-)
یکشنبه 16 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
1qaz - استرالیا - سیدنی . کم اوردی سوت بزن چرا فحش میدی پاره پوره:)ما جاییمونم بسوزه داریم لنگیایی که لیاقتشونه مثل تو،کار لگن آب سرد و برامون بکنن
یکشنبه 16 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه . منظورت چه جور پمادیه؟ راستی یه نوع پماد موبر صورت هست خوراک خودته می خوای بهت معرفیش کنم؟
دوشنبه 17 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.