کره جنوبی نیروی نظامی به امارات اعزام می کند


کره جنوبی نیروی نظامی به امارات اعزام می کند

کره جنوبی به منظور حفاظت از جان کارگرانی که در ساخت نیروگاه هسته ای در امارات فعال هستند به این کشور نیروی نظامی اعزام می کند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد که سئول به منظور حفاظت از کارگران و شرکت هایی که قرار است برای امارات عربی متحده نیروگاه هسته ‌ای بسازند، در نظر دارد یکصد و پنجاه نیروی نظامی به این کشر عربی اعزام کند.

بر اساس این گزارش، قرار است "کیم تائه یونگ" وزیر دفاع و مقامات بلندپایه ارتش کره امروز (چهارشنبه) برای جلب حمایت کمیته پارلمانی دفاع ملی از اعزام نیرو به امارات با اعضای این کمیته دیدار کنند.
 
یک کنسرسیوم بین ‌المللی با مسئولیت کره دردسامبر گذشته در مناقصه‌ ای برای احداث چهار نیروگاه هسته ‌ای در امارات عربی متحده برنده شد و در این رابطه قراردادی به ارزش ‪ ۲۰/۴‬میلیادر دلار منعقد کرد.
 
براساس این قرارداد که بزرگترین قرارداد خارجی کره جنوبی محسوب می ‌شود، شرکتهای این کشور از جمله سامسونگ، هیوندای و دوسان، چهار رآکتور یک هزار و ‪ ۴۰۰‬مگاواتی برای امارات می ‌سازند و عملیات احداث نخستین نیروگاه در سال ‪   ۲۰۱۷‬آغاز خواهد شد.
haghighatgo - آلمان - برلین
چقدر جالبه که میگن : کار کردن خر.. خوردن یابو !!. حالا چشم و هم چشمی که تازی ها از شبه تازی ها عقب نمونند ..بدو ..بدو دنبال خرید اتم خونه ها (که تو اروپا مردم می خواهند درش و تخته کنند) راه افتادن ...بهشون گفتن ببین ال حاجی خدا گفته تولید برق اتمی برای مسلمان سنی حلال است و هر چیزی رو هم که تو امارات پیدا میشه رو میتونید تو سوراخ پریز برق فشارش بدید و اون روشن میشه و حتی اگر معامله شیخ تازیتون باشه..!! امریکا بابت تهدید های عنتری نژاد 60 میلیارد به صعودی اسلحه می فروشد و...فرانسه به دوبی و قطر میلیاردها اسلحه میفروشد و غربی ها هم یه چند درصدی هم به عنتری نژاد میدن که برای عرب ها و هالوها تاترهای ترسناک بازی کنه !! جالبه که نیروهای امریکائی و انگلیسی و فرانسوی و استرالیائی در خلیج فارس کم بودن که نیروی نظامی کره جنوبی هم بهش اضافه شد !!!
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

kalkal - ایران - تهران
آقایان و خانمهای خارجی ها. یادتون نره این رو هم ربطش بدید به دکتر احمدی نژاد و جمهوری اسلامی و یارانه و از این چیزا. بدویید تا خبر سرد نشده از دهن نیفتاده.
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

reza1981 - المان - هانوفر
kalkal - ایران - تهران : . دوست عزیز . خوب معلومه که به احمدی نژاد ربط داره...نه فقط به احمدی نژاد بلکه به کل سیستم و سیاستهای غیر دوستانش تو منطقه .. وقتی ایران به جای حل مشکلات بی شمار داخلی فقط دنبال فیل هوا کردن (ماهواره..انرژی هسته ای...فرستادن موجوده زنده به فضا و غیره ) هست...چه انتظاری از بقیه کشورها میشه داشت...کشورهای غربی هم که مثل همیشه دنبال منافع خودشون هستن و از هر آب گل آلودی ماهی میگیرن ...حالا این وسط چرا کره جنوبی ماهی نگیره؟ ...معلومه که به احمدی نژاد ربط داره ...خوبم داره...
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
kalkal - ایران - تهران : ترک عادت موجب مرض است ! راست میگی, بدجوری نخواسته مشغول سیاست شپشی شدیم که عمرمون تلف شد, و شما هم انگار به تزریق dose خودت احتیاج داری ! ولی با دقت به نوشته haghighatgo - آلمان - برلین گوش کن, که سیاست چطوری انجام میشه !?
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.