بسته های پستی ارسالی حاوی بمب؛آزمایشی از سوی القاعده؟


بسته های پستی ارسالی حاوی بمب؛آزمایشی از سوی القاعده؟

مقام های امنیتی آمریکا می گویند، ماه پیش هم بسته هایی مشکوک از یمن به مقصد آمریکا کشف کرده بودند. با این حال در این بسته ها وسایل معمولی و کتاب های مذهبی بوده است.حالا این احتمال داده می شود که القاعده این بسته ها را برای آزمایش فرستاده باشد. فرداد فرحزاد،بی بی سی

ezatdf - ایران - تهران
هر آمریکایی و یا انگلیسی که به دست القاعده کشته میشه حقشه چون باید نتیجه سیاست های غلط و سرکوب کردن جنبش های دمکراسی خواهانه مردم خاورمیانه رو خصوصا کودتای 28 مرداد رو که ما داریم پنجاه ساله زجرش رو می کشیم به نحوی پس بدهند به راستی اگر سال 32 کودتا نمی کردید فکر می کنید القاعده و حماس و جهاد اسلامی و صد مدل تروریست اسلامی به سرکردگی جمهوری اسلامی در منطقه وجود داشت ؟ ما در این سالها هزاران کشته دادیم چه اشکالی دارد شما هم بدهید تا عبرت بگیرید سیاست و جامعه و مردم لوله آزمایش نیستند
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
امریکا برای القاعده شده موش ازمایشگاهی.بمب ازمایشی خودش رو در امریکا ازمایش میکنه
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
اما نگفتند این پسته ها خام بودند یا پسته شور !?
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

kalkal - ایران - تهران
شما ها منافعتون رو با ارباباتون چک کنید . بابا اینا که سرشون تو آخور انگلیس و آمریکاست. از یه طرف حمایتشون می کنید از یه طرف تف و لعنت؟یعنی چی اونوقتتتتتتتتتت؟؟
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
ezatdf - ایران - تهران .. زیاد فشار نیار به اعصابت لوتی .. حالا اونا یه غلطی کردن ..
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

yavaram - المان - کلن
kalkal بازهم بهت میگم تو برو اب رو بریز اونجات که داره میسوزه. اخه بدبخت چیزی رو که نمیدونی و راجبش بیسوادی چرا میای می نویسی؟ حتما از ننه بزرگت شنیدی که امریکا دوست اقاعده است نهههههه؟
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
یقه استعمارگران بزرگ را هم نقشه های خودشان گیر می اندازد!
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

kalkal - ایران - تهران
واله ما جاییمون نمی سوزه. شما از کجا دیدید؟ ای ناقلا شیطون.از .. شما شنیدم .
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
yavaram - المان - کلن. یه چند نفرین تو این محفل هستند که سنگ ولایت فقیه رو به سینه میزنند و حالا چند تا دیگه هم پیدا شدن که سنگ مو زرد ها و چشم آبی های غربی رو به سینه میزنند..که امریکا و آلمان همه هوریان بهشتی هستند!. این تفکرات چرند که ناشی خصلت گداهای سواد دار شده شکم پرست است که خود آواره شده از همان هائی هستند که سنگشان را بر سینه می زنند بلند میشود بابت یه منزل اجاره ای و شاید یه ماشین بنز و چند کیلو گوشت و پیاز ارزان نباید از قاتلان واقعی که دوبار جنگ های حهانی براه انداختند با فحاشی های زیر شکمی خفه کرد !! حتما جوابم اینه : حالا اگر بده چرا تو خودت تو آلمانی...برو از کشور مادر بزرگم بیرون !! من فکر می کنم داداش شما یکی از کردهای پناهنده میباشید که بابت یه پاسپورت آلمانی میگید اینا همشون از تسل هوریان و دستاشون هو بوی صابون میده !! مرگ نفرت بر آلمان و اروپا و امریکا و عرب ها و تازی های کثیف و اراذلانشان دستنشانده شان و تکبیر گویانشان و حکومت چی هایشان در کشورهای جهان سومی !!
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

alind - عراق کزدستان - اربیل
لعنت بر ادمکشها که براى قدرت میجنکن (سران ایران/قاعدة/بقاهاى حزببعث وامثال انها...)ولى زندباد انهاى براى برقرارى اشتى و ادم دوستى میجنکن.
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

parsaus - امریکا -
القاعده به مادرشان خندیدن . امریکا اگه قرار بود با جهار تا گری گوری از یمن و ممن و پشتوی افغانی کم بیاره تا حالا از شاه عبدل عظیم هم کوچک تر بود .خوشالم تو امریکا زندگی میکنم.
جمعه 14 آبان 1389

khosh bavar - ایران - یزد
parsaus - امریکا - : اگر منظورتون از American Way of Life. هست, کاملا با شما موافقم, ولی از نظر سیاسی نه, زیرا فلاکتی که این سیاست usa به دنیا تقدیم کرده ( جنگ ویتنام, کودتای شیلی, مصدق, ... ), باعث افتخار نیست و مواظب احساس و درد این مردم ( بنی ادم اعضای ... ) باشید, و اگر اینقدر از سیاست و متکی به نفس بودن Obama میبالید, می بنید که چطور از ترس image , سفرش را به معبد Sikhs in Amritsar = امریتسار لغو کرده, که مجبور بوده سرش را مثل عمامه بپوشانه, که این شایعه در usa , که Obama مسلمان است, قوت نگیرد.
جمعه 14 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.