بهداد سلیمی مدالش را به احمدی‌نژاد داد


بهداد سلیمی مدالش را به احمدی‌نژاد داد

بهداد سلیمی(چپ) حسین رضازاده، و محمود احمدی‌نژاد

روز دوشنبه در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی تهران و در مراسمی با عنوان «نمایش توانمندی‌های سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران»، بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان، مدال طلای خود را به محمود احمدی‌نژاد اهدا کرد.

به این ترتیب  محموداحمدی‌نژاددر مدتی کمتر از دو هفته، پس از دریافت بازوبند پهلوانی و گلزنی در مقابل ستاره‌های فوتبال ایران، مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان را نیز نصیب خود کرد.

این در حالی است که چند ساعت قبل از برگزاری این مراسم، این وزنه بردار جوان به  خبرگزاری ایسنا گفته بود از این که باید مدالش را به رئیس جمهور ایران اهدا کند بی‌اطلاع است و «فقط به من گفته‌اند قرار است رئیس جمهور به صورت نمادین، مدال را بار دیگر به گردن من بیاویزد.»

روز یکشنبه حسین رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ایران، از اهدای مدال طلای بهداد سلیمی به محمود احمدی‌نژاد خبر داده بود.

 حسین رضازاده که در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران حضور پیدا کرده بود، با اعلام این خبر گفت: «با توجه به این که دکتر احمدی‌نژاد از دیدگاه ما یک قهرمان بزرگ است، برنامه‌ای داریم که اگر بشود، مدال طلای سلیمی را به او اهدا کنیم.»

بهداد سلیمی در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری ۲۰۱۰ در آنتالیا و در شب پایانی رقابت‌ها، روی سکوی قهرمانی دسته فوق سنگین قرار گرفت.
 
بهدادسلیمی در یکضرب نقره گرفت، در دو ضرب نیز نایب قهرمان شد اما در مجموع، با ۴۵۳ کیلوگرم روی سکوی برتر ایستاد تا چهره های سرشناسی مثل ماتیاس اشتاینر، قهرمان المپیک پکن از آلمان را پشت سر بگذارد.

 بهداد سلیمی در حال حاضر، بخت اصلی وزنه برداری ایران برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ ژو نیز محسوب می‌شود.
در هفته‌ای که گذشت و پیش از دریافت مدال طلای وزنه‌برداری جهان توسط محمود احمدی نژاد، روسای جمهور ایران و بولیوی در دانشکده افسری تهران پابه توپ شدند و در مسابقه ای که جمعی از ستاره‌های فوتبال ایران حضور داشتند،  محمود احمدی‌نژاد یک بار در جریان بازی و یک بار در ضربات پنالتی موفق به گلزنی شد.

چند روز قبل از بازی فوتبال نیز، در همایشی که در مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور محمود احمدی‌نژاد برگزار شد، علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، بازوبند پهلوانی را دور بازوی آقای احمدی‌نژاد بست.

 علی سعیدلو در توضیح این اقدام در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفت: «آقای احمدی‌نژاد به راستی یک پهلوان هستند و در مجامع بین‌المللی پهلوانانه از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند.»

سعیدلو سپس در گفتگو با خبرگزاری ایلنا نیز سئوال درباره این ماجرا را با طرح این سئوال، پاسخ داده بود که مگر پهلوان‌تر از احمدی‌نژاد هم وجود دارد؟

pandora - آلمان - کلن
ببینید و بخندید : https://amjadiyeh1900.blogspot.com/2010/11/blog-post.html
سه‌شنبه 11 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
این بوزینه و امثالهم ..مالی این میمون را میکنند که چی یا اون رضازاده بوفالو که فقط با. تشویق ملت و دوستانش سری تو سرها درآورد و اینها فقط با این کار باعث بی آبروریزی خودشان و بقیه ورزشکاران دیگر میشوند مرده شور تو و مدالی که با پارتی بازی به دور گردن صاحب مرده تان آویز میکنی شرمباد هر کسی که باعث سرافکندگی جنبش مردمی و میهنی میشود.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

bluestar - ایران - تهران
قهرمان ساندیسی
سه‌شنبه 11 آبان 1389

bamohammad - ایران - اهواز
احمقها
سه‌شنبه 11 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
زوربازو بدون معرفت اجتماعی مساوی است با دستمال یزدی.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
در دول اول, هزاران ورزشکاران هستند که جایزه مدال ورزشی میگیرنند, که حاصل زحمات خودش و یا doping بوده, بهرحال, ایا یکبار شده که ورزشکار به این فکر بیافتد که مدالش را به دیگران هدیه بدهد !? اخه این چه فرهنگ هستی که مثل زالو داره خون فرهنگی ما را میمکد ?! بنظرم, این زالو خون تمام فرهنگ ما را کشیده, که روح و جانی در رگهایمان نمی تپد ?!
سه‌شنبه 11 آبان 1389

mehrdad_35 - سوئد - مالمو
ای خدا چی می شد اگه یه جوانمرد تشت رسوایی این نامرد (حسین رضا زاده) را مانند علیرضاافتخاری می زد و یه آبروریزی بزرگ ملی برای این مردک چاپلوس که باعث بدبختی و از دست دادن آرزوهای خیلی از ورزشکاران این مرز و بوم شد می برد؟. یه متخصص کامپیوتر یه پتیشنی در فیسبوک و بلاگ برای آبروریزی و رسوایی این رضا زاده درست کنه ، اولین نفری که امضاش کنه خودم هستم . آنوقت میبینین که این بابا تا حالا چه کارا که نکرده.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
بد بخته بیچاره، مطمئناً مجبورش کردن، همش زیر سر اون خرس گندس که نیشش وازه.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

black chador - امریکا - ولدن
هیتلر هم اولش از همین بازی ها در میاورد.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

kaktous - ایران - تهران
به این میگن پاچه خواری یا به عبارت بهتر (... مالی)
سه‌شنبه 11 آبان 1389

ali bidin - ایران - تهران
سبویی بشکند ماستی بریزد................جهان گردد به کام کاسه لیسان. شب دراز است و قلندر بیدار، آه مادر ندا دودمان این پاچه خواران را خواهد سوزاند، بقیه جنایتها بماند.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
حالا هر چی فحش و بد بیراه است به این بدبخت بهداد سلیمی میدهند.گور بابای دولت اما از اینکه کسی مدالش را که با زحمت و تلاش بدست اورده و بخواهد بدیگری اهدا کند کاملا شخصی است.اگر ادعا ازادی و دمکراسی میکنیم لااقل به ازادی عقیده و انتخاب احترام بگذاریم.شاید دیگری مدالش را به موسوی رجوی کروبی و یا به دیوانه ای میداد بازم قابل احترام بود چراکه او ازاد است هر کاری با مدالش بکند.پس توهین نکنید چراکه به شعور خود توهین کرده اید.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
چشم حسودا کور بشه الهی
سه‌شنبه 11 آبان 1389

قیصرمنم - ایران - اصفهان
اول همه به سعیدلولو بگوئید خفه شو...... دوم اینکه این اهدا مدال کار این رضا زاده بی شرف است.... سوم اینکه دلم برای بهداد میسوزه چون دیگه تو خیابان نمیتونه سر بلند کنه.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

magiteq - ایران - تهران
لعنت بر پدرومادرت بچه خرس
سه‌شنبه 11 آبان 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
بدبخت بیچاره رفته مثل سگ جون کنده بعد این میمون زشت مدالش رو ازش گرفته !
سه‌شنبه 11 آبان 1389

salar187 - ایران - تهران
خـــــــــــاک
سه‌شنبه 11 آبان 1389

arashfarnod - کانادا - ونکور
توجه کردن به اتفاقاتی که در چند ماهه اخیر افتاده بسیار مفید است که در اظهار نظر کردن خودمان دقت کنیم,وطن فروشان احمدی نژاد و خامنه ای خودشان و تیمشان می دانند که مردم چقدر از آنها متنفر هستند, بهترین روش برای شکست جنبش مردم , تفرقه اندازی بین مردم از طریق اختلاف انداری بین قومیتها ایرانی (اتفا قات در بازی پرسپولیس و شهرداری تبریز به عنوان نمونه و سوال برنامه نود و مطرح کردن عدم دریافت اس ام اس های مردم تبریز) و بعد هنرمندان (حضور خامنه ایی در بین هنرمندان ) و بعد داستان افتخاری و ودعوت از بازیکنان مطرح استقلال و پرسپولیس و گرفتن عکس یادگاری در بازی فوتسال و مجبور کردن قهرمانان مدال آور جهت اهدای مدال خودشان به احمدی نژاد بسیار مهم است.ایجاد بحران و تشنج از روشهای بیشرمانه جمهوری اسلامی جهت رسیدن به اهداف وطن فروشانه آنها است.فریب نخورید (البته خند های باقری و مجیدی با احمدی نژاد برای من بسیار چندش آور بود.) با پیامهایتان به این حکومت اسلامی نشان دهید که بسیار نادان و بی خرد هستند.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

saaami - سوئد - استکهلم
این رضازاده کثافت چرا از خودش مایه نمیذاره? چرا مدال مردم اهدا میکنه? .
سه‌شنبه 11 آبان 1389

dara20 - ایران - تهران
خاک بر سر مزدورت کنند.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
مدالت با آویزوونش بخوره تو سرت
سه‌شنبه 11 آبان 1389

mori021 - دانمارک - ارهوس
این حسین رضا زاده رو من میشناسم میخواستن یه هیئت عزاداری دعوتش کنن باید 15-20 تا سکه تمام بهار بهش میدادی بعد یه گاو (اندازه خودش) جلوش قربونی میکردی.این جور ادما همه چی رو به پول میفروشن فکر نکنین ترکیه نرفت انسان نه از دولت پیشنهادهائی شنید الان ببینید با این همه گند کاری کجاست.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
100% اون قانبوی خائن وطن فروش , که اون وسط وایستاده بهش یاد داده!!!!! ببینید چه با رضایت مثل یه پاچه خوار داره به این اهدایی نگاه میکنه !!!!
سه‌شنبه 11 آبان 1389

iranjavedan - دانمارک - البورگ
ساندیس خور احمق به چه دلیلی این کار رو کرده ?بدلیل کارههای خوبش یا قیافه قشنگش.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

z.e.molla - ایران - ایران
تو هم مثل اون کشتی گیر کودن مورد نفرت مردمت قرار خواهی گرفت.قهرمان ملی و مردمی شدن لیاقت میخواد که امثال تو تهی از اون هستید.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
حسین زضا فشار داده اخه این ابله بارکش چیکارس که بذل وبخشش میکنه اقا گاگول کم پاچه خواری اعراب را بکن بدبخت
سه‌شنبه 11 آبان 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
dkdk - دانمارک - سفلیس/چقدر کامنتهای تو خنده اور است.مثلا فکر میکنی تئوریسن جدید بسیج هستی و روشی جدید در توسل به دمکراسی برای ابقاع احمدی نژاد یافته ای.به زیر شلواری گل منگولی امام خامنه ای دامت الستفراغاتو قسمت میدهم بیشتر کامنت بزاری ما بهت بخندیم. من شما بچه بسیجی ها را خیلی دوست دارم.شماها باعث میشوید که ما ایرانیان نه تنها به لحاظ مقایسه عمکرد مغزی با شماها اعتماد به نفس پیدا کنیم بلکه شما نمایشگر راه درست هستید یعنی شما به هر کس فحش بدهید ان ادم حتما حلالزاده و ایرانی نژاد است.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
arashfarnod - کانادا - ونکور .درود بر شما دوست عزیز کامنت بسیار جامعی نوشتید ، بهترینها را برایتان آرزو میکنم
سه‌شنبه 11 آبان 1389

kamran-75015 - فرانسه - لیون
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو !! رضازاده باید بدونه که فردای ازادی ایران - ملت این خرس گنده رو به دار میزنند . چه کیفی هم داره میکنه از این احساس نوکریش !! یادت بخیر جهان پهلوان تختی .. تو کجا و این نوکر ها کجا ...
سه‌شنبه 11 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
فریدون شیرازی - ایران - شیراز . اخه حقیر مغز فندوقی تو که حرفهای منطقی را درک نمیکنی و سواد صحیح نوشتن را هم نداری در حد من هرگز نیستی ......ابروی شیرازیها با یک ادم حقیری چون تو نخواهد ریخت.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

مسعود- تهران - ایران - تهران
همه ی شما با این کامنتهاتون کاملا درجه ی احمق بودنتون رو نشون دادین. نشون دادین که چقدر سطحی نگر و ظاهر بین هستین. شماها که خبر ندارین اون پشت چی میگزره پس بهتره اون گاله هارو ببندین. اگه خیلی عرضه داشتین خودتون میومدین ایران و این حرفارو رودر روی جمهوری اسلامی میزدین. چشمایه کورتون رو باز کنین و ببینین که گفته بهداد خودش از هیچی خبر نداشت. اونو اصلا با رضازاده مقایسه نکنین؛ چون بهداد یه جوون مرد واقعیه. من از نزدیک می شناسمش، این جاهایی هم که تا حالا رفته بالاجبار بوده. چرا وقتی مجیدی، باقری و .. دست بوس احمدی نژاد و خامنه ای رفتن نامرد نبودن حالا بهداد نامرد شده؟ نامرد شماهائین که اونوره دنیا نشستین و فقط بلدین حرف بزنین. ...... ایشالا همتون بمیرین.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مسعود- تهران - ایران - تهران تو هم با این کامنت بی معنی کاملا .....نشون دادی ...سادیسمی هر کسی که مثل تو به همه توهین کند مسعو لین باید تعطیلش کنند.مثلا تو که خبر داری از پشت پرده و خبر چینی میکنی روزی چند بار. آب حوض تخلیه میکنی تو خودت همین بهداد هستی که... سوخته نامردی حدی داره که با این همه گستاخی و بی شرمی به دم پاچه همه گیر داده ای وان حمام را پر کن از ساندیس تگری و بخواب زیرش . شاید فشارت اومد پایین
سه‌شنبه 11 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خاک بر سرت مزدور
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
کسانی که بهداد رو تطهیر میکنن و همه تقصیرها رو گردن رضازاده میندازن ، باز هم دارن به اختلافات قومی دامن میزنن ، پاچه خوار ، پاچه خواره و ترک و فارس نداره ، خائن به ملت به هر زبانی حرف بزنه ، بازم خائنه و مورد تنفر ملت ...
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

arashfarnod - کانادا - ونکور
آقای مسعود- تهران - ایران - تهران . من کامنت شمارا خواندم و پس از آن 2 تا 3 بار هم بقیه کامنت بفیه را خواندم .حدودا 30 کامنت قبل از کامنت شما فرستاده شده بود. 4 کامنت منتسب به خارج نشینان و 8 کامنت هم ایرانیان محترم داخل ایران بودند که که آقای بهداد را پاچه خوار و غیره نام برده بودند و 18 کامنت دیگر هرگز بی احترامی به آقای بهداد نبود.(حتما یک کاغذ بردارید و یاداشت کنید) شما به چند کامنت حتما دقت کنید که گفته بودند ایشان را مجبور کردند و حتی از ایشان دفاع کردن.به نظر من شما چند اشتباه بزرگ کرده اید(هر چند که از شما اصلا انتظار جواب مودبانه و منطقی را ندارم!) 1-چرا کامنت های خوب و درست از نظر خودتان را ندهید و به همه توهین کردید؟(البته من قبول دارم که گاهی وقت ها آدم نمی تونه به خوبی حرفشونو بزنن و به بیراهه می رن و آخرش هم می بینن که چقدر به خودش توهین کرده البته اگر شعور درک واقعیات را داشته باشه و متاسفانه بعضی وقت ها همین آدم ها بر اشتباه خودش اصرار می کنند, که فقط می شه گفت از کوزه همان طراوت که در اوست.) ---->
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

arashfarnod - کانادا - ونکور
<----- و بعد این همه الفاظ توهین آمیز برای چی؟ من امیدوارم دارم کسانی که جز ء فحاشی و توهین به دیگران و تهمت زدن چیزی دیگری بلد نیستن درس خوبی از روزگار بگیرند. در ضمن از کجا می دانید ما در ایران نبوده ایم و با مردم نبوده ایم؟اگر ما برگردیم ایران بعد حق داریم نظر بدهیم یا نه؟از من ناراحت نشو چرا در کامنتتون به کسانی که آقای بهداد مجبور به این کار کرده اند چیزی نگفتید؟(خوب شاید هدفتون اینکه همه از دستتون ناراحت نشوند) جناب مسعود قصد توهین به شما را ندارم ,ولی ادبیات شما مثل ادبیات کسانی که بهداد را مجبور به این عمل کرده اند) اگر ذره ای انصاف در شما باشد باید از کسانی که به آنها توهین کرده اید عذر خواهی کنید(از شما بخاطر این انتظار نابجا عذر خواهی می کنم)?!!البته اول از همه شما باید از آقای بهداد عذرخواهی کنید ,چون دفاع شما از ایشان بسیار بد و زننده بود و اگر جناب بهداد دوستی و یا آشنایی مثل شما داشته باشد خودتان باشید چه فکری می کنید؟در ضمن پیشنهاد می کنم کامنت اول مرا دوباره بخوانید. ننگ نفرین بر تمامی خائنین به وطن چه داخل کشور و چه خارج از کشور)
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

artosh - ایران - تهران
چرا هرچی توپولیه میره سمت ا.ن؟! البته اون بنده خدایی که نرفت توسط رضازاده دوپینگی شد و محروم شد..!
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

kamran-75015 - فرانسه - لیون
مسعود- تهران - ایران - تهران . ببین کوتوله ! چرا این کامنت ها رو به صورت یک کتاب منتشر نمیکنی !? تو هیچ کشوری پیشرفته یک قهرمان مدالش رو به ریس جمهور تقدیم نمیکنه - چون که ریس جمهور از راه اصلاحات و اقدامات مثبت برای خودش محبوبیت کسب میکنه و احتیاجی نیست که اینجوری گدایی محبوبیت کنه !!
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

ghanber jakson - آلمان - فرانکفورت
به قول دایی جان ناپلئون،اون چیزی که حدی نداره حماقته حماقت!!!!.
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
مسعود- تهران - ایران - تهران.. احمدی نژاد دستش به خون دانشجویان آغشته است. طلا آوردن و اول شدن خوب است. شعبان بی مخ هم نوچه وطرفدار زیاد داشت. دست ودلباز بود. رفیق دوست بود. مقام داشت. زور بازو داشت وهر آنچه هرورزشکاری آرزو دارد. اما یک چیز کم داشت. و آن آزادگی مرحوم غلام رضا تختی وسرخم نکردن در برابر حکومتیان بود. https://www.youtube.com/watch?v=4yHQ_oLJWocfeature=related
پنج‌شنبه 13 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.