طارق عزیز به کما رفت

 
طارق عزیز به کما رفت

فارس: وکیل مدافع "طارق عزیز " جنایتکار جنگی رژیم صدام که در اعتراض به حکم اعدام خود اعتصاب غذا کرده بود، اعلام کرد که وی شب گذشته به کما رفته است.

"بدیع عزت عارف " وکیل مدافع "طارق عزیز " معاون دیکتاتور سابق عراق در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای "الحیات "، اعلام کرد که موکلش بدلیل اینکه از دو روز پیش در اعتراض به حکم اعدام خود اعتصاب غذا کرده بود به حالت کمای طولانی مدت رفته است.

طارق عزیز که برای نخستین بار در مارس 2009 به 15سال حبس بدلیل ارتکاب جنایت ضد بشری و دست داشتن در اعدام 42 تاجر در بغداد در سال 1992 محکوم شد، چند روز پیش به دلیل انجام جنایات ضد بشریت به اعدام محکوم شده است.

وی، "سعدون شاکر " رئیس اداره‌ اطلاعات نظام بعث و "عبد حمید حمود " منشی "صدام " که سه‌شنبه گذشته از سوی دادگاه کیفری عراق به اعدام محکوم شده‌اند، در اعتراض به این حکم اعتصاب غذا کرده‌ بودند.

عارف افزود: موکلانش از طرف‌های عراقی خواسته‌اند تا به زندان کاظمیه بازگردانده شوند تا مانند محکومین به اعدام با خانواده‌ خود خداحافظی کنند. اما آنها تاکنون در بازداشتگاه دادگاه کیفری عراق نگه داشته شده‌اند.

وی افزود: طارق عزیز از او خواسته تا خواستار تجدیدنظر دادگاه نشود اما وی برغم مخالفت طارق عزیز خواستار برگزاری دادگاه استیناف شده است.

طارق عزیز 74 ساله که در جنایات ضد بشری علیه ملت عراق و همچنین ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی مشارکت داشت در آوریل 2003 تسلیم نظامیان آمریکایی شد و در زندان آمریکایی "کروبر " در غرب بغداد زندانی شده بود. وی سرانجام به همراه 26مسئول عراقی تحویل مقامات عراقی در زندان "الکاظمیه " شد.

سعدون شاکر و عبد حمید حمود نیز در کشتار شیعیان عراق نقشی اساسی ایفا کرده‌اند.

khosh bavar - ایران - کرمان
خودشو به موش مرده گی زده !
دوشنبه 10 آبان 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
2 روز غذا نخورد رفت تو کما پس اون بدبختهایی که سالها در زندانهاتون زجر میکشیدن چی بگن?
دوشنبه 10 آبان 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
به درک...کثافت خونخوار ...ایکاش همه بعثی ها به کما میرفتند
دوشنبه 10 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
بهتر چون حیونکی دیگه بالای طناب زجر نمی کشد ودر آرزوی چنان روزی برای خاندان آخوندان چلاق علی یکدست جنتی یزدی احمد خاتمی و بقیه بی پدرومادرهای دیگه .
دوشنبه 10 آبان 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
ولی خانم نسرین ستوده 30 روز اعتصاب غذا کرد و خوشبختانه سالم است.
دوشنبه 10 آبان 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
کما رفتن بهترین اتفاقیه که براش افتاده من هم بعضی وقتها میخوم برای چندروز از دست روزگاربرم کما.در هرحال من مخالف اعدام برای هر شخص هستم حتی برای خامنه ای . این جنایتکارا بگذارند تو زندان بپوسند.
دوشنبه 10 آبان 1389

horshid - ایران - تهران
به امید روزی که یک روزی شاهد با شیم جنایتکاران رژیم ایران که به اسم اسلام هر جنایتی که تونستد درحق مردم انجام دادند(از دزدی اموال عمومی گرفته تا تجاوز به جوانان و وطن فروشی به همسایه شمالی) به سرنوشت صدام دچاربشن. الهی امین
سه‌شنبه 11 آبان 1389

dara20 - ایران - تهران
به درک امیدوارم خامنه ای و تمام سران و مزدوران رژیم کثافت اسلامی یک شبه به کما بروند.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

kurdish - عراق - اربیل
من علیرغم اینکه‌ کوردم و تمامی کوردها خصوصا خانواده‌ و خویشاوندانم در زمان صدام و حزب بعث، سختی زیادی متحمل شدیم، اما با حکم اعدام مخالفم و حبس ابد را برای اینها بسیار دردناکتر از حکم اعدام میدانم، برای اینکه متحمل سختى بیشتر میشوند. امیدوارم روزی این دادگاهیها در ایران و برای اقایان خامنه‌ای، احمدی نژاد و بقیه‌ دست اندرکاران این نظام ننگین برگزار بشود.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
درس ِ اعتصاب در زندان را باید از ..."*اکبـــر گنجـــی *"....میگرفت!! تا بجای. **کمـــا** به **آمریــــــکا** برود!!!...
سه‌شنبه 11 آبان 1389

iranjavedan - دانماک - البورگ
Neda02 - کانادا - اتاوا,,,,,تو رو خدا حیف نیست این خوک عربی رو با خانم نسرین ستوده مقایسه کرد??????
سه‌شنبه 11 آبان 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
چلاغ علی توی دادگاه جای کما اسهالش میزنه پشت سر هم
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.